Ja, met bosjes, die erudiete, wel belezen, genuanceerde Trump aanhangers.quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Toch vreemd. Ik heb de afgelopen vier jaar een wel wat uitgebreider pallet aan Trump aanhangers waar genomen. Je pikt gewoon de extreemste eruit, voor jouw eigen gerief. Een beetje zoals ik dan zou gaan beweren dat een "gemiddelde" moslim eruit ziet als een IS aanhanger. Wat ik graag zou willen geloven, maar ik weet dat dat onzin is.
Een rechts georiënteerd figuur? Maar geen typische red neck, zoals Etto wil doen laten geloven.quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een doorsnee Trump-fan anno 2021?
Die zijn er niet?quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, met bosjes, die erudiete, wel belezen, genuanceerde Trump aanhangers.
Dat is een Romney, was een McCain, een Bush Jr. zelfs. Trump?quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:36 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Een rechts georiënteerd figuur? Maar geen typische red neck, zoals Etto wil doen laten geloven.
Wat vind je trouwens van Baudet?quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk nog geen één gezien.
De vraag betrof AANHANGER van Trump.quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is een Romney, was een McCain, een Bush Jr. zelfs. Trump?
Een libertariër die zich met cultuur-retoriek heeft opgeworpen als nieuwe Fortuyn; een knalrechts conservatief figuur met Hayek-ideeën en een ongezonde obsessie met complottheorieën.quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:39 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van Baudet?
Dat bedoel ik; normale rechtse Amerikanen zitten in dat kamp; niet in dat van Trump.quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:41 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
De vraag betrof AANHANGER van Trump.
Maar he Etto, ik ben er wel weer klaar mee. Slapie doen, prettige nacht nog.
Je kunt dus niets aantonen je loopt de msm maar na te lullen.quote:
Vent ik heb geeneens TV...quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:42 schreef MisterWendel het volgende:
[..]
Je kunt dus niets aantonen je loopt de msm maar na te lullen.
Je hebt ook hmgeen internet en je kijkt geen youtube?quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vent ik heb geeneens TV...
Met je msm.
Maar dan was Fortuyn wel een aantal niveaus hoger, zowel qua charisma als het intellect.quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een libertariër die zich met cultuur-retoriek heeft opgeworpen als nieuwe Fortuyn; een knalrechts conservatief figuur met Hayek-ideeën en een ongezonde obsessie met complottheorieën.
Oh wacht, dat is ook allemaal MSM, natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:44 schreef MisterWendel het volgende:
[..]
Je hebt ook hmgeen internet en je kijkt geen youtube?
Waar heb je dan gezien dat Trump opriep tot geweld?
Volgens kapitein Ortega waren het de snorkels.quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:26 schreef MisterWendel het volgende:
Trump heeft dus nergens in zijn speech expliciet opgeroepen tot het bestormen van dat gebouw. Maar de media laten het stuk voor stuk wel zo overkomen.
De bestormers konden net zo goed voor een deel Antifa zijn geweeest.
Beschrijf eens zo'n figuur? Persoonlijk denk ik niet dat een D66'er/VVD'er/CDA'er snel gecharmeerd is van Trump, laat staan fan, maar wie weet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:36 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Een rechts georiënteerd figuur? Maar geen typische red neck, zoals Etto wil doen laten geloven.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat SpaceWendel en MisterOddity dezelfde user waren.quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Over bubbels gesproken.
Zie hier, @:SpaceOddity, een in het echt.
Trump riep op om "naar het Capitool te gaan".quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:26 schreef MisterWendel het volgende:
Trump heeft dus nergens in zijn speech expliciet opgeroepen tot het bestormen van dat gebouw. Maar de media laten het stuk voor stuk wel zo overkomen.
De bestormers konden net zo goed voor een deel Antifa zijn geweeest.
Het zou wel heel knullig en gevaarlijk zijn geweest als antifa / blm met eigen shirtjes tussen de bestorming zou gaan lopenquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Trump riep op om "naar het Capitool te gaan".
In een speech in Oktober 2020 zei hij dat "the proud boys" paraat moesten staan.
In tegenstelling tot de organisatoren van BLM of Antifa die niet oproepen om "naar winkels te gaan".
De plunderaars aldaar hebben niks met BLM of Antifa te maken (geen vlaggen en geen shirts met BLM teksten)
Gewoon toevallig op de zelfde plek en hetzelfde tijdstip.
Waarom?quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het zou wel heel knullig en gevaarlijk zijn geweest als antifa / blm met eigen shirtjes tussen de bestorming zou gaan lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |