SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een beetje het olifant in een porceleinkast-idee.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
Heb ik interessant Budaddy nieuws gemist?
als hij komt laat ie een hoop schade achter leerden we net.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
Heb ik interessant Budaddy nieuws gemist?
Heeft ie je de hele nacht wakker gehouden?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer te janken van het geeuwen.
Ik heb vijf minuten naast de scherven gestaan en geprobeerd om de aandacht van het personeel te trekken. Maar niemand reageerde.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vijf minuten naast de scherven gestaan en geprobeerd om de aandacht van het personeel te trekken. Maar niemand reageerde.Toen ben ik maar weggegaan.
Dit vind ik niets voor jouquote:Op maandag 11 januari 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vijf minuten naast de scherven gestaan en geprobeerd om de aandacht van het personeel te trekken. Maar niemand reageerde.Toen ben ik maar weggegaan.
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is geen aandacht trekken he
Beetje met poep gooien en wat Blokkerwijven neerhoeken jaquote:Op maandag 11 januari 2021 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je had verwacht dat ie ook gelijk alle andere schappen omver ging gooien?
Verwar je me nou met Bokito?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje met poep gooien en wat Blokkerwijven neerhoeken ja![]()
Berserkenaar.
Dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb twee keer iemand aangesproken. Maar ze reageerden niet.
Beetje achterlijk dom personeel daar wel ja, ach fuck it misschien was ik ook wel weg gelopen met een glimlach op mijn gezicht, kutwinkel is het ookquote:Op maandag 11 januari 2021 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb twee keer iemand aangesproken. Maar ze reageerden niet.
In de supermarkt waar ik werkte was dat ook wel gebruikelijkquote:Op maandag 11 januari 2021 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad.
Iets kapot laten vallen in de winkel en half in paniek vragen hoe ik het kan opruimen en kan betalen. Winkelpersoneel haalt zn schouders op: "oh laat maar liggen, dat doen we zelf wel"
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
1 jaar geleden na een uurtje sneeuw
Kom maar op met die winter des doodsquote:Op maandag 11 januari 2021 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Moest eigenlijk ook gelijk hieraan denken:quote:Op maandag 11 januari 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nice.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga niet klikkenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moest eigenlijk ook gelijk hieraan denken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |