Ik had op zich wel resultaat...maar ik ben er dus nog niet....quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:04 schreef F_r het volgende:
Ik had ook ipl met failliete toko. Had ook niet echt resultaat.
Die heb ik gehad, en die heb ongeopend weer verkocht op marktplaats. Had hem gekocht voordat ik bij JustWellness begon. Toen dacht ik, nou dan heb ik die van Philips ook niet meer nodigquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:07 schreef BE het volgende:
Wij hebben de IPL van Philips. Niet goedkoop, werkt wel.
Prima toch?quote:
Ik ben een soort Joey, ik moest om deze zin enorm hard lachen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:05 schreef Declan-Harp het volgende:
Donkere haartjes op een lichte huid lijkt me echt kut, sterkte ermee!
Hopen dan maar dat je mij niet tegenkomt als ik zwemquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind dat geen pas.![]()
Ben daar voor mezelf heel precies in.
Ohnee, begrijp me niet verkeerd. Ik kijk echt niet naar andermans lichaamshaar.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:16 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Hopen dan maar dat je mij niet tegenkomt als ik zwem![]()
En dat is heus prima ik vind het echt teveel moeite om dit soort leefregels te hebben als je moet je bikinilijn scheren voor het zwemmen. Ik vind het echt jammer dat we haar wat normaal is beschouwen als vies.
Ik snap nu pas waaromquote:Op donderdag 14 januari 2021 13:14 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ben een soort Joey, ik moest om deze zin enorm hard lachen.
In de winter wordt het platgedrukt door dikke kleding.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:10 schreef Declan-Harp het volgende:
Mijn haar groeit nu minder snel dan in de zomer, dat is toch onlogisch?Je zou denken dat het haar je warm moet houden in de winter..
Zou dát het zijn?quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
In de winter wordt het platgedrukt door dikke kleding.In de zomer heeft het vrije toegang. Wildgroei!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |