abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 januari 2021 @ 16:09:44 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197345119
quote:
9s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Blind moet er gewoon uit als je het snelle combinatiespel terug wilt in ieder geval.
juist niet, je moet hem alleen verdedigend ontzien maar dat was altijd al zo
  maandag 11 januari 2021 @ 16:11:59 #152
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_197345151
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:37 schreef Le1390achim het volgende:
Ja, ik vind dus dat Blind wél goed is in dingen, waar ik die bij Schuurs niet zie (die briljante inspeelpass heb ik nog niet gezien in ieder geval). Is veel sterker in de opbouw, betere pass en is beter in positie kiezen, waardoor hij zijn manco, de snelheid, vaak (maar lang niet altijd) compenseert. Ik zou daarom graag Alvarez naast Blind willen zien (of een nieuwe sterke en snelle verdediger naast Blind).

Vond Tagliafico gisteren wel weer eens zijn oude niveau aantikken, dat is wel positief. En hopelijk blijft Mazraoui een keer een poosje fit. Dan is het gewoon heel fijn om zo'n goede voetballer rechtsachter te hebben.
Gisteren moest Schuurs bijna rood pakken voor Blind omdat Madueke 10x sneller dan hem was . Hij kan nog steeds aardig positie kiezen maar als de ruimtes groot worden kan het gewoon niet meer , zeker Europees gezien
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 11 januari 2021 @ 16:19:02 #153
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197345265
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
En wellicht vertrek Alvarez?
Gelijk doen
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197345276
quote:
9s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Gisteren moest Schuurs bijna rood pakken voor Blind omdat Madueke 10x sneller dan hem was . Hij kan nog steeds aardig positie kiezen maar als de ruimtes groot worden kan het gewoon niet meer , zeker Europees gezien
Ben benieuwd wat de verdedigende statistieken zijn van Blind en Schuurs. Het lijkt er vaak op dat Schuurs de enige cv is en Blind soms terugzakt uit het middenveld om een beetje te helpen.
  maandag 11 januari 2021 @ 16:24:28 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197345354
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:19 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat de verdedigende statistieken zijn van Blind en Schuurs. Het lijkt er vaak op dat Schuurs de enige cv is en Blind soms terugzakt uit het middenveld om een beetje te helpen.
gisteren had je 2 spitsen die vrij dicht om elkaar heen speelden waardoor Blind ook een mandekker werd en daar ligt z'n kracht uiteraard niet, wel slim van PSV vond ik.
  maandag 11 januari 2021 @ 16:26:59 #156
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_197345395
quote:
9s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Gisteren moest Schuurs bijna rood pakken voor Blind omdat Madueke 10x sneller dan hem was . Hij kan nog steeds aardig positie kiezen maar als de ruimtes groot worden kan het gewoon niet meer , zeker Europees gezien
Dat duwtje ook, maar ik denk dat je met de bal tegen de hand van Gravenberch ook gelukkig bent met Kuipers of Nijhuis die wat meer toelaten. Doe je dit in de topper met Feyenoord en een Makkelie ben ik heel benieuwd hoe die zou reageren.
Dit, dus.
pi_197345737
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 21:25 schreef Vriezzer het volgende:
---------------------Onana---------------------
Mazraoui - Schuurs - Blind - Tagliafico
-------- Gravenberch - Klaassen --------
--------------------- Kudus -------------------
Antony ---------- Haller ---------- Tadic

Klaar is Erik.

En dan heb je een bank met o.a. Neres, Promes, Huntelaar. Dat is voor de Eredivisie ongekende luxe. Alleen middenveld/achterin blijft mager. Heb je eigenlijk alleen nog Martinez die ik serieus neem.
Je zou kunnen overwegen om Klaassen en Kudus om te wisselen. Staat Klaassen op zijn natuurlijke positie en Kudus is iemand die de bal veel wil hebben (en die je ook veel aan de bal wil hebben), wat op die positie meer gebeurt dan als 10. Met een Haller in de spits kan het opduiken van Klaassen in de 16 ook een gevaarlijk wapen worden.
pi_197345776
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:20 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Lijkt me dan wel weer te simpel om dat volledig bij de verdediging neer te leggen
Natuurlijk niet, maar Schuurs kijkt twee keer naar de bal en is zijn man dan kwijt. Dat staat los van het feit of het middenveld niet goed stond of dat er dom balverlies aan vooraf ging.
pi_197345815
quote:
9s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Schuurs is samen met Anthony en Brobbey een van de snellere spelers uit de selectie ;) Blind kan leuk voetballen, maar verdedigen tja :') Alvarez is een echte verdediger, maar dat weet Ten Hag schijnbaar niet :') Het is geen middenvelder.
Leuk dat hij snel is, maar met de draaicirkel van een olietanker is een snelle of slimme spits al een paar meter weg voordat Perr op snelheid is. Alvarez heeft overigens dezelfde draaicirkel én geen snelheid.
pi_197345882
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik las vanmorgen hier wel de optie om blind naar een van de 6-posities door te schuiven, dat is misschien niet eens een heel gek idee, nadeel is alleen dat je dan een van de twee Klaassen/Kudus niet kunt opstellen, want Gravenberch lijkt me onomstreden.
Dat is een enorm groot succes gebleken twee seizoen geleden en afgelopen seizoen inderdaad! Het was niet alsof Blind daar continu liep te zwemmen omdat hij een voor hem veel te grote ruimte moest bespelen.

De enige keer dat dat redelijk uitpakte was thuis tegen Liverpool en juist toen speelde Ajax heel compact en had Blind de specifieke taak om Firmino te dekken als Liverpool de bal had.
  maandag 11 januari 2021 @ 16:58:38 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197345895
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je zou kunnen overwegen om Klaassen en Kudus om te wisselen. Staat Klaassen op zijn natuurlijke positie en Kudus is iemand die de bal veel wil hebben (en die je ook veel aan de bal wil hebben), wat op die positie meer gebeurt dan als 10. Met een Haller in de spits kan het opduiken van Klaassen in de 16 ook een gevaarlijk wapen worden.
Een controlerend blok van Gravenberch en Kudus zorgt er denk ik voor dat er te grote ruimtes vallen, voetballend is dat waarschijnlijk heel goed maar die twee zijn natuurlijk wel vaak weg en vraag me af of ze allebei volwassen genoeg zijn om daar al controlerend te denken.
Oh.
pi_197345954
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een controlerend blok van Gravenberch en Kudus zorgt er denk ik voor dat er te grote ruimtes vallen, voetballend is dat waarschijnlijk heel goed maar die twee zijn natuurlijk wel vaak weg en vraag me af of ze allebei volwassen genoeg zijn om daar al controlerend te denken.
Volgens mij is Klaassen ook vaak genoeg weg (al vult hij dat beter in dan Van de Beek als die daar speelde). Van Kudus hebben we te weinig gezien op die positie om daar wat zinnigs over te kunnen zeggen. Maar waarschijnlijk zal het sowieso niet ideaal zijn, zeker met de zwakste plek van het elftal centraal achterin in plaats van minstens één CV die dingen voor je herstelt.
pi_197345971
https://www.ad.nl/transfe(...)osu-mensah~a1a3a11b/

Ze gaan het dus toch proberen, al zal ie wel naar Leverkusen gaan...

Als ie komt zal Alvarez nog wel naar Valencia mogen vertrekken gok ik

Edit: stond hierboven dus al :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197346002
Let voor de lol eens alleen op Blind bij die 2e goal. Dat was echt ZO slecht.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_197346127
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een controlerend blok van Gravenberch en Kudus zorgt er denk ik voor dat er te grote ruimtes vallen, voetballend is dat waarschijnlijk heel goed maar die twee zijn natuurlijk wel vaak weg en vraag me af of ze allebei volwassen genoeg zijn om daar al controlerend te denken.
Klaassen daar laten staan of banken. Als 10 moet je iemand hebben die weet waar andere spelers staan zonder te kijken. Goed voorbeeld met Promes gisteren die net na de 2-2 de bal krijgt aangespeeld van Mazraoui na die goede actie op de achterlijn.
Links op 3 meter afstand staan Gravenberch en Tadic helemaal vrij. Speel je die aan was het 3-2 geworden.
Ik weet vrij zeker dat Kudus die bal wel had gegeven. Klaassen had die bal niet eens aan kunnen nemen denk ik.
pi_197346321
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 17:14 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Klaassen daar laten staan of banken. Als 10 moet je iemand hebben die weet waar andere spelers staan zonder te kijken. Goed voorbeeld met Promes gisteren die net na de 2-2 de bal krijgt aangespeeld van Mazraoui na die goede actie op de achterlijn.
Links op 3 meter afstand staan Gravenberch en Tadic helemaal vrij. Speel je die aan was het 3-2 geworden.
Ik weet vrij zeker dat Kudus die bal wel had gegeven. Klaassen had die bal niet eens aan kunnen nemen denk ik.
Nou zeg :{

Ik denk dat Klaassen zo'n bal prima had kunnen geven. Je moet juist niet van hem verwachten dat hij even het spel gaat maken en in verdedigend opzicht de ruimtes voor de verdediging bespeelt als meer teruggetrokken middenvelder.
  maandag 11 januari 2021 @ 17:38:36 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197346609
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 17:22 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nou zeg :{

Ik denk dat Klaassen zo'n bal prima had kunnen geven. Je moet juist niet van hem verwachten dat hij even het spel gaat maken en in verdedigend opzicht de ruimtes voor de verdediging bespeelt als meer teruggetrokken middenvelder.
Je hebt sowieso meer een middenveld met Klaassen Gravenberch Kudus, met Promes of Labyad op 10 is het toch wat anders.

Over mogelijkheden heeft Ten Hag niet te klagen als iedereen heel blijft tenminste.
  maandag 11 januari 2021 @ 17:47:54 #168
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197346771
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 17:02 schreef wimderon het volgende:

[..]

Volgens mij is Klaassen ook vaak genoeg weg (al vult hij dat beter in dan Van de Beek als die daar speelde). Van Kudus hebben we te weinig gezien op die positie om daar wat zinnigs over te kunnen zeggen. Maar waarschijnlijk zal het sowieso niet ideaal zijn, zeker met de zwakste plek van het elftal centraal achterin in plaats van minstens één CV die dingen voor je herstelt.
Kudus was wel vrij speels op die plek wat we gezien hebben, al kan hij zich uiteraard ook nog ontwikkelen in een meer controlerende rol.

Die ene pot dat dit trio met elkaar speelde wisselden ze elkaar volgens mij veel af qua positie dus dat kan ook prima.
Oh.
  maandag 11 januari 2021 @ 17:49:18 #169
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197346798
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 17:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je hebt sowieso meer een middenveld met Klaassen Gravenberch Kudus, met Promes of Labyad op 10 is het toch wat anders.

Over mogelijkheden heeft Ten Hag niet te klagen als iedereen heel blijft tenminste.
Benieuwd wat hij gaat doen als Neres weer fit is, want in de potjes vlak voor zijn blessure was hij weer echt heel erg goed. Al zal het sowieso veel rouleren worden.
Oh.
  maandag 11 januari 2021 @ 17:50:33 #170
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
  maandag 11 januari 2021 @ 17:50:44 #171
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197346832
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Benieuwd wat hij gaat doen als Neres weer fit is, want in de potjes vlak voor zijn blessure was hij weer echt heel erg goed. Al zal het sowieso veel rouleren worden.
Roteren met Antony lijkt me.
  maandag 11 januari 2021 @ 18:15:04 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197347381
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Benieuwd wat hij gaat doen als Neres weer fit is, want in de potjes vlak voor zijn blessure was hij weer echt heel erg goed. Al zal het sowieso veel rouleren worden.
zeker maar luxe problemen zijn altijd prettiger
pi_197347543
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 18:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

zeker maar luxe problemen zijn altijd prettiger
En een beetje roeleren en invalbeurten is prima. Het is veel erger wanneer je na twee blessures opgescheept zit met niveautje Labyad en Ekkelenkamp.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197348271
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 12:49 schreef Class het volgende:
Waarom hoor ik trouwens niemand over Antony? DIe had overduidelijk (weer) een genotsblik toen die PSVer geblesseerd door zn enkel ging :X

Paar weken geleden met dat duwtje ook
Ga ergens anders huilen, dat viel allemaal wel mee.
  maandag 11 januari 2021 @ 20:42:37 #175
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_197350939
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je zou kunnen overwegen om Klaassen en Kudus om te wisselen. Staat Klaassen op zijn natuurlijke positie en Kudus is iemand die de bal veel wil hebben (en die je ook veel aan de bal wil hebben), wat op die positie meer gebeurt dan als 10. Met een Haller in de spits kan het opduiken van Klaassen in de 16 ook een gevaarlijk wapen worden.
Kan ik prima mee leven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')