Waarom een nieuw account?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:18 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ik wil dat bewust een geheim houden.
Geen idee wat jullie dit jaar met de KNVB hebben afgesproken.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:19 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
En een stuk meer punten calimero. Of hoe tellen we dit jaar?
Doneer dan even watquote:Op zondag 10 januari 2021 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
Nog ¤ 13042 te gaan tot 1 januari 2021
(lol)
Ja, maar da's terecht (quote:Op zondag 10 januari 2021 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stellen ze dat Ajax domineert en inmiddels de voorsprong had moeten pakken?
Grasquote:Op zondag 10 januari 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
Tagliafico gaat er steeds zelf heel debiel in en gaat dan janken.
Goudbrief punt en el.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
Nog ¤ 13042 te gaan tot 1 januari 2021
(lol)
Misschien ben je zelf wel ietwat gekleurd en denk je dat het partijdig is.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, maar da's terecht (), maar ik doelde meer op kleine zaken pro-ajax uitleggen, terwijl het juist door psv of toeval gebeurt.
Niet overdreven partijdig, maar wel merkbaar.
Lijkt @onlogisch op dit forum welquote:Op zondag 10 januari 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
Vervelend mannetje is dat zeg.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
Vorig jaar was ineens het onderlinge resultaat leidend, aldus AZ fans. Dit jaar schijnbaar aantal overwinningen. Maargoed, je clubje is irrelevant en daarom doe je hier mad.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee wat jullie dit jaar met de KNVB hebben afgesproken.
Tagliafico lijkt vaak errors in zijn hoofd te hebbenquote:Op zondag 10 januari 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik las in de Feyenoord reeks dat die commentator ook al anti Feyenoord was omdat hij onbekwaam was.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, maar da's terecht (), maar ik doelde meer op kleine zaken pro-ajax uitleggen, terwijl het juist door psv of toeval gebeurt.
Niet overdreven partijdig, maar wel merkbaar.
Heel goed mogelijk, maar ik denk dat ik dat wel objectief kan beoordelen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf wel ietwat gekleurd en denk je dat het partijdig is.
Dat denkt iedereen van zichzelf.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk, maar ik denk dat ik dat wel objectief kan beoordelen.
Dat denkt grappig genoeg altijd iedereen van zichzelf.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk, maar ik denk dat ik dat wel objectief kan beoordelen.
Oei stoerquote:Op zondag 10 januari 2021 18:22 schreef leolinedance het volgende:
Wel mooi dat die eikel nu ligt te janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |