abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197326827
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic

quote:
Rechter verbiedt website met zwarte lijst namen van artsen

Annemarie de Jong
Gisteren om 11:16

AMSTERDAM
De rechtbank Midden-Nederland verbiedt de zwarte lijst met namen en foto's van artsen en andere zorgverleners op internet.

Stichting Stop Online Shaming (SOS) spande eind vorig jaar een kort geding aan tegen de website 'zwartelijstartsen' van de Stichting Slachtoffers Iatrogene Nalatigheid (SIN-NL). SOS eiste dat initiatiefneemster Sophie Hankes stopte met termen als 'zwarte lijst', 'falende arts' en 'medische misdrijven'. Op de site ook namen en foto's van medische kopstukken als Jaap van Dissel van het RIVM.

Volgens SOS wekte ze met de zwarte lijst de indruk dat je als patiënt maar beter uit handen van deze medici kunt blijven. Hankes sprak van 'vrijheid van meningsuiting' en het beschermen van burgerbelangen.

In het vonnis noemt de rechtbank de website en domeinnaam zwartelijstartsen 'onrechtmatig'. ,,Belangenafweging tussen recht op eer en goede naam van de artsen en recht op vrijheid van meningsuiting valt in het voordeel uit van recht op eer en goede naam." Bovendien is de verwerking van persoonsgegevens op de website volgens de rechter in strijd met de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

In your face triest wijf,

klacht: Zij moet worden aangeklaagd voor smaad.

:r

p.s. Fugue, ik begrijp dat je niet snapt waar dit over gaat, maar dat geeft jou niet het recht er zomaar een slotje op te gooien.

Jij niet schnap? Jij boek lezen,

In before the lock (en ban): *O*

[ Bericht 21% gewijzigd door GeerttreeG op 10-01-2021 16:54:39 ]
Bekken zullen schuimen
pi_197326868
Zo dat is wel goed nieuws inderdaad.

Oh en @Fugue :') lol
  Moderator zondag 10 januari 2021 @ 16:46:49 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197326906
Huilen TS.
Breitling - Instruments for Professionals
  Redactie Frontpage zondag 10 januari 2021 @ 16:47:10 #4
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_197326914
Nog een keer? Wat is er mis met het andere topic?
TS, post even een quote met daarin het bericht, dan is het geen linkdump meer...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_197326916
Terechte klacht.
pi_197326933
TS staat op de zwarte lijst. :')
pi_197326987
Is TS trouwens de fanatieke BBQer en kutroeper? @Geerd
pi_197327063
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 16:48 schreef M.Ritcher het volgende:
TS staat op de zwarte lijst. :')
Ik ken een hele kundige en goede hoogleraar neurologie waar ik les van kreeg, en hoorde het hele verhaal achter zijn "betrokkenheid".

Had erg met hem te doen. Doe je je hele leven je best om mensen te helpen, wordt je zo aan de schandpaal genageld door een zuur mens, die niet begrijpt dat artsen geen tovenaars zijn.
Bekken zullen schuimen
pi_197327200
Jawel hoor, dat recht heb ik wel. Maar ik zie dat je nu wel weet hoe je info aan je OP moet toevoegen dus deze mag open blijven.
pi_197327228
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:00 schreef Fugue het volgende:
Jawel hoor, dat recht heb ik wel. Maar ik zie dat je nu wel weet hoe je info aan je OP moet toevoegen dus deze mag open blijven.
*O* excuseer mijn verroeste Fok skillzzz

Het is al weer een tijdje terug
Bekken zullen schuimen
  Redactie Frontpage zondag 10 januari 2021 @ 17:01:44 #11
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_197327232
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 16:53 schreef GeerttreeG het volgende:

[..]

Ik ken een hele kundige en goede hoogleraar neurologie waar ik les van kreeg, en hoorde het hele verhaal achter zijn "betrokkenheid".

Had erg met hem te doen. Doe je je hele leven je best om mensen te helpen, wordt je zo aan de schandpaal genageld door een zuur mens, die niet begrijpt dat artsen geen tovenaars zijn.
Ah, dokter Kuks, volgens de webzijde.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_197327256
Fugue :')
lol
pi_197327261
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:01 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ah, dokter Kuks, volgens de webzijde.
en ook van Dissel is de sjaak 8)7

https://www.sin-nl.org/ja(...)zwarte-lijst-artsen/
Bekken zullen schuimen
pi_197327378
Het blijft mensenwerk en aan elke ingreep zit een risico. Zure mensen heb je overal in elke bedrijfstak zo ook in deze. Kunnen wel vervelend zijn ja. Vaak maken ze het hun levensdoel.
pi_197327483
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 16:53 schreef GeerttreeG het volgende:

Had erg met hem te doen.
Ja die arme arts, een van de bestbetaalde beroepen van Nederland, en hij zal heus wel niet zonder werk komen te zitten met alle wachtlijsten in de zorg :') . En dan zegt zomaar iemand op internet iets lelijks over hem. Arme man! Misschien kunnen we een slachtofferfonds voor hem oprichten?
pi_197327661
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:09 schreef No239SquadronRAF het volgende:

[..]

Ja die arme arts, een van de bestbetaalde beroepen van Nederland, en hij zal heus wel niet zonder werk komen te zitten met alle wachtlijsten in de zorg :') . En dan zegt zomaar iemand op internet iets lelijks over hem. Arme man! Misschien kunnen we een slachtofferfonds voor hem oprichten?
Om neuroloog te worden moet je 11-12 jaar aan de studie.
Daarna moet je nog jaren fatsoenlijk onderzoek hebben gedaan om überhaupt een doctoraat te mogen halen (+4 jaar).
En dan moet je nog een zetel kunnen bemachtigen, om hoogleraar te kunnen worden genoemd (2-3 jaar).

Die man heeft direct en indirect na gemiddeld 18-19 jaar studie en onderzoek tijd meer mensenlevens gered dan jij in 10 levenstijden ooit zal hopen.

En nee, artsen krijgen vergeleken met bankiers, executive managers en artiesten significant minder betaald.

Btw, "iets" lelijks zeggen is heel anders dan 5!!! fucking domeinen registreren met zijn naam als domeinnaam (weerspiegelt de frustratie van Sophie Hankes, en haar wrok naar hem toe) om je punt bij iedereen er door de strot te duwen. Daarnaast staat hij al meer dan 6 jaar op die website, tis wel genoeg geweest zo.

Dat mens moet een leven zoeken
Bekken zullen schuimen
pi_197327836
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:00 schreef Fugue het volgende:
:')
pi_197327845
Dit is toch KLB?
pi_197327871
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:19 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Dit is toch KLB?
Zie OP voor klacht.

Gr. gr.
Bekken zullen schuimen
pi_197327932
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:20 schreef GeerttreeG het volgende:

[..]

Zie OP voor kalcht.

Gr. gr.
Weet ik neef, ik vraag me alleen af sinds wanneer we in KLB een heel epistel neer moeten pennen voor een topic om open te blijven.
pi_197327950
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:21 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

Weet ik neef, ik vraag me alleen af sinds wanneer we in KLB een heel epistel neer moeten pennen voor een topic om open te blijven.
Linkdump is nergens op FOK! gewenst, ook niet in KLB. Als je daar verder vragen over hebt weet je FB vast te vinden.
pi_197328027
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:22 schreef Fugue het volgende:

[..]

Linkdump is nergens op FOK! gewenst, ook niet in KLB. Als je daar verder vragen over hebt weet je FB vast te vinden.
Ik vind je professionele houding tov mijn gezuig echt superlief
pi_197332316
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:14 schreef GeerttreeG het volgende:

[..]

Om neuroloog te worden moet je 11-12 jaar aan de studie.
Daarna moet je nog jaren fatsoenlijk onderzoek hebben gedaan om überhaupt een doctoraat te mogen halen (+4 jaar).
En dan moet je nog een zetel kunnen bemachtigen, om hoogleraar te kunnen worden genoemd (2-3 jaar).

Die man heeft direct en indirect na gemiddeld 18-19 jaar studie en onderzoek tijd meer mensenlevens gered dan jij in 10 levenstijden ooit zal hopen.

En nee, artsen krijgen vergeleken met bankiers, executive managers en artiesten significant minder betaald.

Btw, "iets" lelijks zeggen is heel anders dan 5!!! fucking domeinen registreren met zijn naam als domeinnaam (weerspiegelt de frustratie van Sophie Hankes, en haar wrok naar hem toe) om je punt bij iedereen er door de strot te duwen. Daarnaast staat hij al meer dan 6 jaar op die website, tis wel genoeg geweest zo.

Dat mens moet een leven zoeken
Precies, 20 jaar mogen studeren, enorm veel mensenlevens gered, knetterrijk, die man heeft echt niks te klagen zelfs als ie een hater heeft op internet.

Die vrouw klinkt als een zielige tokkie met niets om voor te leven... Vast met een mislukte medische procedure ook nog? en dan wordt ze ook nog door een rijke arts aangeklaagd omdat zijn ego het niet aan kan dat zij vervolgens negatieve berichten over hem post op internet... wie is hier nou het slachtoffer en wie de pester?

Als je iets negatiefs over een pizzabakker post dan wordt je nooit aangeklaagd... terwijl het dan over een te koude pizza hebt ipv een mislukt lichaam.

[ Bericht 1% gewijzigd door No239SquadronRAF op 10-01-2021 22:09:29 ]
pi_197332694
Hij zal wel enorm gebaald hebben terwijl ie op zijn jacht op de middellandse zee dobberde toen zij met haar 5 katten en bijstandsuitkering in een regenachtige sociale huurwoning in een buitenwijk van nederland met haar kapotte lichaam boze berichtjes over hem postte. En ze kon de stress die er bij komt kijken als je aangeklaagd wordt door een rijke arts met een dure advocaat terwijl jij geen cent te makken hebt en aangewezen bent op een sociale advocaat die maar een paar uur aan haar zaak mag besteden in een maanden of jaren doorslepend proces in een rechtssysteem dat totaal faalt om de zwakste mensen te beschermen, er vast makkelijk bij hebben.

#teamdokter
pi_197334278
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:22 schreef Fugue het volgende:

[..]

En als je daar klachten over hebt open je een klb topic met linkdump naar dit topic. Opgelost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')