Ik ben eigenlijk wel verbaasd met hoe goed dit me staat, misschien laat ik hem wel gewoon staanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:17 schreef Strani het volgende:
*Tekent snorretjes op alle gezichten van de ESF-SC groepsfoto.
Nou ik had dus echt precies hetzelfde gevoel bij jou!!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel verbaasd met hoe goed dit me staat, misschien laat ik hem wel gewoon staan
Eres la mejorquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:34 schreef Meke het volgende:
Wel nog even een reminder dat bepaalde Spanjaarden in dit topic WIDM pas morgen kijken, dus laten we uitkijken met spoilerts
Dan had ie maar Nederland moeten blijven wonenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:34 schreef Meke het volgende:
Wel nog even een reminder dat bepaalde Spanjaarden in dit topic WIDM pas morgen kijken, dus laten we uitkijken met spoilerts
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:32 schreef Momo het volgende:
Wow die Charlotte Nijs is maar 32 jaar, dacht eerder 42 jaar met die rimpels
Grazi millequote:
Ik was me ervan bewust, maar heel lief dat je dit meldtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:34 schreef Meke het volgende:
Volgens mij heeft het daar niks mee te makenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had ie maar Nederland moeten blijven wonen
Maar wel irritantquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:32 schreef Momo het volgende:
Destijds bij De Slimste Mens schatte ik haar juist een stuk jonger, maar in die studio zie je rimpels niet zo goedquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:32 schreef Momo het volgende:
Jij zou bij WIDM zo'n deelnemer zijn die in Ecuador Italiaans probeert te lullen tegen de locals.quote:
Zegt de Nederlandse Spanjool met een Italiaanse usernamequote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zou bij WIDM zo'n deelnemer zijn die in Ecuador Italiaans probeert te lullen tegen de locals.
Nee jouw username is lekker Hollandsquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zegt de Nederlandse Spanjool met een Italiaanse username
Is een Oud-Hollandse naam hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee jouw username is lekker Hollands
Je spreekt het uit als Jan-Pietquote:
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zou bij WIDM zo'n deelnemer zijn die in Ecuador Italiaans probeert te lullen tegen de locals.
FOK! staat er niet tussen. @Danny wij kunnen niet achterblijvenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:43 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet of dit nou een grapje is, maar ik moet echt lachen om Pinterest
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:32 schreef Momo het volgende:
Zou zich wel thuis voelen hier.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK! staat er niet tussen. @:Danny wij kunnen niet achterblijven
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:43 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet of dit nou een grapje is, maar ik moet echt lachen om Pinterest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |