Ook even geluisterd. Klinkt goed jaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Lowriderz ook ff geluisterd , en in het eerste nummer waar ik op klikte zitten wel wat lekkere dubstep /trap achtige dingetjes in verwerkt en dat klinkt best lekker![]()
Ook ff op wat andere nummers geklikt en dat is zwaar KUT![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:02 schreef Ireth het volgende:
Wat een vuile hypocriete redbullkut is het toch ook! "Ik heb ook drinken voor je meegenomen hoor els!"
Ik had begrepen dat danielle had beslist dat els NIET in de hottub mocht, enndaarvoor een complotje had gesmeed met iemand.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
was er een gevecht om de hottub dan?
Ze zijn geen duo meer.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ook even geluisterd. Klinkt goed jaDe rest van hun muziek ken ik niet echt maar zie nu wel dat ze bij Dirty Workz zitten. Best een groot hardstyle label.
Waarom zou ze er niet in mogen dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat danielle had beslist dat els NIET in de hottub mocht, enndaarvoor een complotje had gesmeed met iemand.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hey rukkert![]()
![]()
![]()
wrom doe jij niet mee
hadden we nog wat leuks te fokkeh/tikken
swansie uit de bergen de grote gesjellighe rls fan
ze zit er al in samen met natteliequote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat danielle had beslist dat els NIET in de hottub mocht, enndaarvoor een complotje had gesmeed met iemand.
Ahhh ook dat wist ik nietquote:
He he niet zo doen, ze heeft meteen aangeboden te delenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:02 schreef Ireth het volgende:
Wat een vuile hypocriete redbullkut is het toch ook! "Ik heb ook drinken voor je meegenomen hoor els!"
Geen idee joh, ik geloof dat daan met haar kliekje erin wilde.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom zou ze er niet in mogen dan?
Onzin waarom zeg je zulke dingen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
de makt haar met deze lichaam kapoet![]()
is ook en verschill van 120 %
Omdat Els niet tot haar clubje behoort. Dat zei ze vanmorgen......tegen Danielle. Ze wilde gisteravond al maar toen bleef Els ook zitten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom zou ze er niet in mogen dan?
Thomas is een hijquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
de makt haar met deze lichaam kapoet![]()
is ook en verschill van 120 %
hij heeft meer tieten dann zijquote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Onzin waarom zeg je zulke dingen.
Dat was Nathalie.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe sneu ben je danquote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat Els niet tot haar clubje behoort. Dat zei ze vanmorgen......tegen Danielle. Ze wilde gisteravond al maar toen bleef Els ook zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |