SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe laat kunnen we eten?quote:
Zo van een halve relatie en twee kwart relaties is samen ook een hele?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hij bevestiging van anderen nodig heeft eigenlijk. Die kan zichzelf nauwelijks vermaken.
Het is ook niet handig dat hij halve relatie heeft met een vrouw die getrouwd is + 2 kinderen heeft. Die vrouw gaat niet de stap zetten om helemaal te scheiden van haar man. Daar is 'ie nu al een jaar of 2 mee bezig en dan af en toe nog wat andere vrouwen waarmee hij aan het daten is
Oh ja koekjes bakken kan vast ook wel in de airfryer.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:05 schreef Amarantha het volgende:
Koekjes bakken is wel een goed idee, volgende week maar even doen denk ik.
Mhoa. Zijn vorige relatie liep redelijk vloeiend over in de relatie met die vrouwen die kinderen heeft. Hij zou het graag serieuzer maken, zij wil niet officieel van haar man af "vanwege de kinderen". Alsof die kinderen niet doorhebben dat de relatie tussen vader+moeder niet goed is. Ze hebben elkaar al eens wat ultimatums gesteld; maar blijven elkaar opzoeken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan zit hij er zelf ook niet heel serieus in toch. Gewoon niet alleen willen zijn
Hij wil wat leegtes opvullenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo van een halve relatie en twee kwart relaties is samen ook een hele?
ook geen wijnfles o.i.d.?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Oh laat maar ik heb geen deegroller en de Action is dicht.
Ja dat wil ik ook welquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij wil wat leegtes opvullen
ik heb geen idee hoe je er uit zietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet knap? Nou vind het zelf wel meevallen.
Maar steeds vrouwen moeten teleurstellen wordt soms wel vermoeiend.
Teleurstellend blijkbaarquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe je er uit ziet
We kunnen allemaal roepen dat we knap zijn zonder een foto te laten zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet knap? Nou vind het zelf wel meevallen.
Maar steeds vrouwen moeten teleurstellen wordt soms wel vermoeiend.
Niet knap, dat zeg ik. Denk dat het houding en geur is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe je er uit ziet
Ik heb dat eens gehad. Maar ik wist niet dat ze in een relatie zat, dus eigenlijk telt dat niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou nooit een relatie willen met iemand die al in een relatie zit.
Klinkt als iemand die een beetje onzeker is, onmannelijk ook om als derde wiel aan de wagen te hangen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mhoa. Zijn vorige relatie liep redelijk vloeiend over in de relatie met die vrouwen die kinderen heeft. Hij zou het graag serieuzer maken, zij wil niet officieel van haar man af "vanwege de kinderen". Alsof die kinderen niet doorhebben dat de relatie tussen vader+moeder niet goed is. Ze hebben elkaar al eens wat ultimatums gesteld; maar blijven elkaar opzoeken.
Niet zo heel handig, maar het is zijn leven dus kan alleen zeggen wat ik er van vind. Je kunt niet op iemand blijven wachten tot het eind der tijden.
of een bepaalde blikquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Noe
[..]
Niet knap, dat zeg ik. Denk dat het houding en geur is.
Albert Heijn XLquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Oh laat maar ik heb geen deegroller en de Action is dicht.
Zo snel ben ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over twee minuten.
Hoop dat ze niet al te veel uit elkaar vallen.
Ik ga niet bij de AH een veel te dure deegroller kopen hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Albert Heijn XL
En anders gewoon met de handen.
Zodra je het wist ben je ermee gekapt toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb dat eens gehad. Maar ik wist niet dat ze in een relatie zat, dus eigenlijk telt dat niet.
Maar hij leerde haar op het werk kennen, van het een kwam het ander.
Yep. Een van de dingen waar hij beter aan kan werken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die een beetje onzeker is, onmannelijk ook om als derde wiel aan de wagen te hangen.
Nu kan lust en liefde wel gekke dingen met iemand doen maar de weegschaal hoort toch wel over te hangen naar zelfrespect en principes, dat maakt een goed leuk mens tot een goed leuk mens.
Ja ik geef ze een dag om haar shit te regelen en anders gaat het hele feest niet door, daar is het leven veel te kort voor dat getwijfel en geneuzelquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou nooit een relatie willen met iemand die al in een relatie zit.
Ohquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Zijn nu uit de oven maar ze zijn nog net zo zacht als toen ze erin gingen. De chocola is niet eens gesmolten.
Was de oven wel aan?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Zijn nu uit de oven maar ze zijn nog net zo zacht als toen ze erin gingen. De chocola is niet eens gesmolten.
Een hoop mensen kunnen ook moeilijk tegen alleen zijn en belanden daarom maar in gebrekkige of halve relaties met matige mensen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Een van de dingen waar hij beter aan kan werken.
Hij heeft geen problemen om vrouwen te krijgen; maar moet iets meer voor zichzelf opkomen.
Anders een fles, zo'n hoge pot van pindakaas ofzo, zo'n bus van de poedersuiker, een stoelpoot, een of andere buis, een vaas.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga niet bij de AH een veel te dure deegroller kopen hoor.Voor die 2x per jaar dat ik misschien koekjes bak ofzo.
Ik zal nog eens goed in de kast kijken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders een fles, zo'n hoge pot van pindakaas ofzo, zo'n bus van de poedersuiker, een stoelpoot, een of andere buis, een vaas.
Ja. Op dat moment was het einde verhaal, maar kwam haar later nog eens tegen voor iets dat geen toekomst had. Niet zo handig van mezelf, maar was wel een goede les.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zodra je het wist ben je ermee gekapt toch?
Ik blijf het opmerkelijk vinden als mensen iets in een normale winkel veel te duur noemen omdat het bij de action goedkoper isquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga niet bij de AH een veel te dure deegroller kopen hoor.Voor die 2x per jaar dat ik misschien koekjes bak ofzo.
Misschien ligt er nog een deegroller in je nachtkastjequote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal nog eens goed in de kast kijken.
Ja maar ik gebruik het amper en dan vind ik mijn koekjes wel beetje duur worden als ik nog 5 euro moet betalen. Doe het waarschijnlijk toch komende jaar niet weer haha.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik blijf het opmerkelijk vinden als mensen iets in een normale winkel veel te duur noemen omdat het bij de action goedkoper is
(en bij de ah is het ook maar 4,99)
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ligt er nog een deegroller in je nachtkastje
Het zorgt altijd wel voor wat extra hartzeer en hommeles als je relatief snel breekt met iemand die door jou uit de vorige relatie is getrokken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Op dat moment was het einde verhaal, maar kwam haar later nog eens tegen voor iets dat geen toekomst had. Niet zo handig van mezelf, maar was wel een goede les.
Ik heb daar een grote zaklamp liggen mocht de stroom ooit uitvallen. Die werkt vast ook als deegroller.quote:
Nou nou, zo'n afstotelijke quasimodo ben ik ook weer niet hoorquote:
Achteraf gezien had ik beter moeten weten dat het niet echt toekomstbestendig was. Dat was even een beetje lastig toen het over was.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zorgt altijd wel voor wat extra hartzeer en hommeles als je relatief snel breekt met iemand die door jou uit de vorige relatie is getrokken.
Einde van de maand trek je er in?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
Ikea vrachtwagen is er zonet klaar met klussen. Vloer kan er in.
Zit wel keihard in te kakken en moet nog een uur in de auto zo
2 februariquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Einde van de maand trek je er in?
Las “zit wel keihard te kakken”quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
Ikea vrachtwagen is er zonet klaar met klussen. Vloer kan er in.
Zit wel keihard in te kakken en moet nog een uur in de auto zo
Al gedaanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Las “zit wel keihard te kakken”
Wel vaak passief agressief, zou je kunnen verbeteren.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, zo'n afstotelijke quasimodo ben ik ook weer niet hoor
Doe es aardigquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel vaak passief agressief, zou je kunnen verbeteren.
Goed om kinderen ook mee te geven zodat ze zich goed kunnen uiten. Van mijn ouders ook net iets te weinig gehad.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Las “zit wel keihard te kakken”
Dat is juist geen goede manier.:pquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed om kinderen ook mee te geven zodat ze zich goed kunnen uiten. Van mijn ouders ook net iets te weinig gehad.
Is dat wat ik zeg?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, zo'n afstotelijke quasimodo ben ik ook weer niet hoor
Hangt er helemaal vanaf tegen wiequote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
Tering. Hartverlamming net.
Mn vaatwasser laadklepdeur springt open als ie klaar is. Nog nooit eerder gezien bij vaatwassers.
Reactie zou ik bij iedereen geven die dat zegt of je nou knap of lelijk bent in mijn ogen.quote:
Mn vaatwasser laadklepdeur springt open als ie klaar is. Nog nooit eerder gezien bij vaatwassers.
Voor ons wel grappig.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja leuk als je er 1.5 meter vandaan zit haha
O jezus.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
Naja het is wel makkelijk. Die damp gelijk weg enzo. Dan is t ook sneller droog.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jezus.
Zou niks voor mij zijn.
Ook fijn als je er voor staat. Hele lading stoom in je bek.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
Lekker even stomen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook fijn als je er voor staat. Hele lading stoom in je bek.
Online shopping spree?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:48 schreef CherryLips het volgende:
O jongens ik heb echt te veel uitgegeven.
👊quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Waaraanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Kip 20 voor onderwegquote:
Nee niet eens! Volgende keer.quote:
Zouden mijn ouders ook doenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kip 20 voor onderweg
Mn ma heeft hier heel de middag schoongemaakt. En mn pa had stamppot meegenomen toen ie mn ma op kwam halen. Dus heb al een bordje op :p
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zouden mijn ouders ook doen
Ik ken heel wat topkoks die gruwen van dit idee.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:53 schreef FranticDJ het volgende:
Was wel lekkere stamppot. Verspiller van Ah, zoete aardappel, sperziebonen, gegrilde paprika en ui enzo
Ik ben jarenlang lush-smokkelaar geweest.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eens! Volgende keer.
Ik heb nu ingeslagen bij de sale bij de body shop en de Lush.
Maatjes van je?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken heel wat topkoks die gruwen van dit idee.
Dit gaat vast niet over die roze lush met antennequote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang lush-smokkelaar geweest.
Goedkoop inslaan in Boekarest?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meenemen vanuit London.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
G
[..]
Goedkoop inslaan in Boekarest?
Nee... kaas is verboden sinds gisteren:quote:
waarom heb je zo'n hekel aan dat woord? Is dat ook een LTVDK dingetje?quote:
Mafkeesquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee... kaas is verboden sinds gisteren:
UN RESOLUTION ON CHEESE:
IT IS FORBIDDEN.
THANK YOU.
MAJOR SANCTIONS FOR THOSE WHO DARE TO EAT CHEESE.
Nee. Het is gewoon smakken en niet smekkenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom heb je zo'n hekel aan dat woord? Is dat ook een LTVDK dingetje?
smak smak smakquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon smakken en niet smekken
Nu met 50% kortingquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vast koffie zetten voor alle blauwhelmen die nu mijn aars komen pwnenquote:
... en dan kaaskoekje aanbiedenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vast koffie zetten voor alle blauwhelmen die nu mijn aars komen pwnen
Is ook niet toegestaan...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik las un resolution op zn Frans
nee resolution is omelette in het Frans.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik las un resolution op zn Frans
Je ruikt het wel op honderd meter afstand als iemand een tasje met zut heeft ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meenemen vanuit London.
Je raakt wel bedwelmd met zoetigheid in die winkels.
TRquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg zin in allerhande dingen met kaas. Ik heb nu in huis: Emmenthaler, gruyere, brie, goudse extra belegen, nog eoa abdijkaasje... En toastjes.
Vanavond eet ik kaas, de hele kaas en niets dan kaas.KAAS
Volgens mij wel duurder geworden de afgelopen jaren. Geur van die parfum en een van die crčmes vergeet ik nooit meer.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu met 50% korting
Kon in Engeland nooit inslaan want ik zat met de handbagage.
Ja het is echt niet leuk meer. Vandaar de sale. Halve liters Snow Fairyquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij wel duurder geworden de afgelopen jaren. Geur van die parfum en een van die crčmes vergeet ik nooit meer.
Intouch with your feminine side.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij wel duurder geworden de afgelopen jaren. Geur van die parfum en een van die crčmes vergeet ik nooit meer.
Kaasquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg zin in allerhande dingen met kaas. Ik heb nu in huis: Emmenthaler, gruyere, brie, goudse extra belegen, nog eoa abdijkaasje... En toastjes.
Vanavond eet ik kaas, de hele kaas en niets dan kaas.KAAS
Twee enigszins vochtige vuisten naar binnen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Intouch with your feminine side.
zullen we ze?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
je ziet haar nu in Myanmar.
Compleet gestoord. Zon arm land en de legerleiding heeft een gigantisch paleis voorzichzelf gebouwd met een 9baansweg er naar toe![]()
Walgelijk
Ja die verdienen en wat klappen met grote vissen.quote:
Dat wel. Maar weet nog steeds niet waar ze echt voor staat.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu ook die docu over sigrid kaag.
Vind het wel een stoer mens.
Ja maar geloof dat deze docu ook niet bedoeld was om duidelijk te maken waar ze voor staat. Er was dacht ik nog discussie er over of men het nu moest laten zien of niet met de komende verkiezingen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wel. Maar weet nog steeds niet waar ze echt voor staat.
Dat stuk in Myanmar was inderdaad wel bijzonder. Aardig paleis had die kerel.
De overgebleven gratin van gisteren.quote:
Geen vlees?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
De overgebleven gratin van gisteren.
Aardappel, biet, wortel, venkel, zoete aardappel en ui en dan gratineren
Oh spannend bosquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik schijn zoals het er nu voorstaat misschien wel redelijk vooraan de rij te staan voor het Covidvaccin...![]()
![]()
Mwah viel ook wel tegen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Voorheen kon je Kuroi nog als sjaal dragen
Ja op zich wel. Heb ik die prik al vast gehad. Maar ik zou het niet erg vinden om achteraan te rij te sluiten hoor..quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh spannend bosBen je zeker wel blij mee?
Nee.quote:
Dat kanquote:
En zij gaat dat hele gedoe dan even ernstig aan de kaak stellen namens de rest van de wereld of zo?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
je ziet haar nu in Myanmar.
Compleet gestoord. Zon arm land en de legerleiding heeft een gigantisch paleis voorzichzelf gebouwd met een 9baansweg er naar toe![]()
Walgelijk
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wacht die was best agressief ja...
is al even terug. Maar ze is er idd naar toe gegaan om de aandacht er op te vestigen en dat was ook gelukt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zij gaat dat hele gedoe dan even ernstig aan de kaak stellen namens de rest van de wereld of zo?
Ik ben nog eens bij die brug ooit geweest waar de Birmese slaven dagelijks per honderdduizenden de grens over de Mekong rivier oversteken, bizar schouwspel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar geloof dat deze docu ook niet bedoeld was om duidelijk te maken waar ze voor staat. Er was dacht ik nog discussie er over of men het nu moest laten zien of niet met de komende verkiezingen.
En dat paleis.![]()
Die mensen uit dat land zijn de gastarbeiders in thailand. Zijn zo arm die mensen.
Ligt eraan of je zin in hartig of zoet hebtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Wat zal ik vanavond allemaal eens gaan eten.
piepschuim met glittersquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Wat zal ik vanavond allemaal eens gaan eten.
Nou ja het is de tijd van de maand dus in theorie kan ik kilo's chocolade eten nu maar begint ook wel te vervelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan of je zin in hartig of zoet hebt
vervelende choco?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ja het is de tijd van de maand dus in theorie kan ik kilo's chocolade eten nu maar begint ook wel te vervelen.
Dan zou ik gaan voor een afwisseling van chocolade, donuts, appelflappen, stroopwafels en chocolade pinda's/amandelenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ja het is de tijd van de maand dus in theorie kan ik kilo's chocolade eten nu maar begint ook wel te vervelen.
Lidl had gvd geen lekkere donuts meer.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan voor een afwisseling van chocolade, donuts, appelflappen, stroopwafels en chocolade pinda's/amandelen
Jij negeert het liever?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zij gaat dat hele gedoe dan even ernstig aan de kaak stellen namens de rest van de wereld of zo?
Nee sneuquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb me beetje in dat land verdiept omdat ik er voor m’n werk naartoe had gemoeten. Maar het is niet een en al gezelligheid daar.
Wat valt er te werken in Birma?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb me beetje in dat land verdiept omdat ik er voor m’n werk naartoe had gemoeten. Maar het is niet een en al gezelligheid daar.
Ik haal daar altijd die pecannootbroodjesquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lidl had gvd geen lekkere donuts meer.(En appelflappen zijn vies.
)
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lidl had gvd geen lekkere donuts meer.(En appelflappen zijn vies.
)
Blijkbaar willen ze er ook Netflixen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat valt er te werken in Birma?
Wissel je niet een keer af met andere groentenmixen?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ga direct weer een hele bak macaronigroenten leegvreten (400 gram)
misschien dat ik nasigroenten ga proberen morgenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wissel je niet een keer af met andere groentenmixen?
Dat is natuurlijk goedquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is al even terug. Maar ze is er idd naar toe gegaan om de aandacht er op te vestigen en dat was ook gelukt.
Dat boottochtje over de Mekong is ook geinig, aan de Birmese kant ontelbare in de rivier schijtende mensen en aan de Thaise kant eindeloze viskwekerijen voor de Europese marktquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar willen ze er ook Netflixen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien dat ik nasigroenten ga proberen morgen
Nee natuurlijk niet. Maar ik kan me er gewoon niet zo veel bij voorstellen dat de lokale machthebbers zich al te veel van de mening van ene Sigrid Kaag aantrekken. En Sigrid Kaag weet dat ook.quote:
Nee dat verbaast me dan ook niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar probleem is nog steeds niet opgelost.
Nee das niet waar. Sigrid is dus top diplomate geweest en betrokken geweest bij andere grote conflicten in het midden oosten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar ik kan me er gewoon niet zo veel bij voorstellen dat de lokale machthebbers zich al te veel van de mening van ene Sigrid Kaag aantrekken. En Sigrid Kaag weet dat ook.
Als we allebei gaan wel toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
als jij en ik er heen zouden gaan zou niemand dat boeiend fles :p
Met deze gedachtegang zou je de plee ook nooit door te hoeven trekken want de volgende dag moet je toch weer.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar ik kan me er gewoon niet zo veel bij voorstellen dat de lokale machthebbers zich al te veel van de mening van ene Sigrid Kaag aantrekken. En Sigrid Kaag weet dat ook.
Ja precies. Waarom komt de zon nog op?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met deze gedachtegang zou je de plee ook nooit door te hoeven trekken want de volgende dag moet je toch weer.
nou het klopt ook niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met deze gedachtegang zou je de plee ook nooit door te hoeven trekken want de volgende dag moet je toch weer.
Ik blijf me altijd verbazen hoeveel mensen in die hoek wonen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat boottochtje over de Mekong is ook geinig, aan de Birmese kant ontelbare in de rivier schijtende mensen en aan de Thaise kant eindeloze viskwekerijen voor de Europese markt![]()
"fish for white people"
Nou ja het is altijd goed om iets aan misstanden proberen te doen want als iedereen denkt dat het niets uithaalt dan gaat het ook niet snel beter worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou het klopt ook niet.![]()
ze heeft wel internatiole naam gemaakt in haar carriere.
Zou me dat even een Travelsnack wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:03 schreef UitStraling het volgende:
Humpty en Dumpty in spleetogenland.
The Golden Triangle, ik begrijp het ergens welquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik blijf me altijd verbazen hoeveel mensen in die hoek wonen.
dus datquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou me dat even een Travelsnack worden
Volgens mij is er ook ooit ophef geweest toen zij (of Ollongren) in Iran was en een hoofddoekje droeg. Je kan het ook niet doen en er niet aan tafel zitten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het is altijd goed om iets aan misstanden proberen te doen want als iedereen denkt dat het niets uithaalt dan gaat het ook niet snel beter worden.
Blij dat ik geen field agent meer ben.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The Golden Triangle, ik begrijp het ergens wel![]()
Als je daar in het verkeerde veldje terecht komt met rondlopen dan vind niemand je ooit nog terug.
ach dat hoofddoekjes gezeik altijd. Dat vind ik altijd zo kneuterigquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook ooit ophef geweest toen zij (of Ollongren) in Iran was en een hoofddoekje droeg. Je kan het ook niet doen en er niet aan tafel zitten.
ga kopuh danquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Baal toch wel beetje dat ik geen grillworst en kaas enz heb.
Ga nog even naar de supermarkt danquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Baal toch wel beetje dat ik geen grillworst en kaas enz heb.
Ja achterlijk toch, pas je gewoon aan de lokale cultuur aan, dat verwachten de sjappies die hier het hardst roepen toch ook van den buitenlandert.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook ooit ophef geweest toen zij (of Ollongren) in Iran was en een hoofddoekje droeg. Je kan het ook niet doen en er niet aan tafel zitten.
Ga bestellen danquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
DE GRILLWORST EXPRESS!!!!!!!!!!!!!!
(* Wij leveren niet in Emmen, er is een hunebed op de weg gewaaid).
Nou en, kun je langs de speeltuin alsnog even de wip op.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Halve middag gewerkt, had eigenlijk willen wippen onder andere maar nu moet ik zelfs nog boodschappen doen.
Thuisbezorgd voor allebei?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Halve middag gewerkt, had eigenlijk willen wippen onder andere maar nu moet ik zelfs nog boodschappen doen.
Wat voor werk doe je dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
BV nederland gaande houden tochquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan eigenlijk?
😂quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
DE GRILLWORST EXPRESS!!!!!!!!!!!!!!
(* Wij leveren niet in Emmen, er is een hunebed op de weg gewaaid).
Ook lekker. Ik heb nog wel kaas als je wilquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Heb sowieso nog wel ovensnacks.
Nee bank zit nog steeds prima. 😂quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook lekker. Ik heb nog wel kaas als je wil
Sorry heb je hem weer.quote:
Denk dat ik vandaag toch al wel zeker op vijf gram zit.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sorry heb je hem weer.
Maar nou was je vanmiddag om 14:00 al aan blowen, hoeveel rook je er dan wel niet op een dag?
Ik zorg dat de BV Nederland aan het draaien blijft, nou ja dat niet letterlijk maar ik heb die eer dat te mogen regelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoeveel joints zijn dat wel niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ik vandaag toch al wel zeker op vijf gram zit.
Echt die matrixborden dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zorg dat de BV Nederland aan het draaien blijft, nou ja dat niet letterlijk maar ik heb die eer dat te mogen regelen.
40 ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel joints zijn dat wel niet?
Die zorgen er wel voor dat je geen haring met gezwel staat te happen over een tijdje.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
Die kartonnen rietjes van de mc zijn wel naadje zeg :/
Wat :’)?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zorgen er wel voor dat je geen haring met gezwel staat te happen over een tijdje.
Das toch ongeveer ¤50-¤60 aan wiet?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
D[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 9 januari 2021 19:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[/quoteDas toch ongeveer ¤50-¤60 aan wiet?
Je zat toch in e.o.a. traject waardoor je weinig geld kunt besteden?
Heel Belangrijk Werk.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoooooooo dankjewel, nu heb ik ineens zin in vieze ordinaire macaroni.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, hele bak macaronigroenten op
Waarom weet je ditquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
Das toch ongeveer ¤50-¤60 aan wiet?
Je zat toch in e.o.a. traject waardoor je weinig geld kunt besteden?
Ohquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
40 op een dag.
Dit lieg je, kan nooit.
Ik zou weleens een hijsje willen proberenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Heel soms neem ik wel eens een joint als ik bij mijn broertje ben.
Ook zo’n pothead.
Maar van 1 zo’n ding ben ik compleet van het padje.
Ach ze had het ook uit kunnen geven aan... O wacht.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Beetje van ons geld lamlendig op de bank drugs gebruiken de hele dag.
Lekker bezig man. Met je BV Nederlandquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Nou, dit denk ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Dan doe je er ook niks in. Gewoon gram per joint draaienquote:
Doe nou es aardig joh lamlulquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou, dit denk ik ook wel eens.
Al zit er ook niet meer in denk ik.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:37 schreef bitterbal het volgende:
In mijn hoofd wordt het nog drukker van wiet.
Zonder rechts moest links zelf aan het werk.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gut ja, de uitkeringstrekkers...
Laten we vooral niet te moeilijk doen over het gegraai in het Heilige Bedrijfsleven en de corporaties.
Rechts
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou, dit denk ik ook wel eens.
Al zit er ook niet meer in denk ik.
Als ik om 14:00 smiddags zeg dat ik bier drink en savonds om 20:00 ook en dan om 0:00 roep “gaat iedereen al naar bed”quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Zeg wel niet meer als ik jointje rook. In vervolg ook maar zeuren als iemand weer een biertje opent.
Vreemd, ben links en gewoon aan het werk. Al jaren.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder rechts moest links zelf aan het werk.
Oh top dus ik mag nergens meer last van hebben? Kom op zeg.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik om 14:00 smiddags zeg dat ik bier drink en savonds om 20:00 ook en dan om 0:00 roep “gaat iedereen al naar bed”
En een dag later klaag over hoofdpijn en buikpijn mag je me ook belerend toespreken.
Dat bier moet je dan wel gratis krijgen van hardwerkende Nederlanders hč anders klopt de vergelijking niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik om 14:00 smiddags zeg dat ik bier drink en savonds om 20:00 ook en dan om 0:00 roep “gaat iedereen al naar bed”
En een dag later klaag over hoofdpijn en buikpijn mag je me ook belerend toespreken.
Zo'n BH met maar een cup of wat?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben rechts. Kan echt niks met links. Hangt er meestal maar wat bij.
Nee linksdragend heet datquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben rechts. Kan echt niks met links. Hangt er meestal maar wat bij.
Bh's dragen is heel erg 2019quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n BH met maar een cup of wat?
Ik draag er soms nog eentje als ik last van m'n rug krijgquote:
Wel lekker lijkt me dat zo los, als ik tieten zou hebben zou ik nooit een BH dragen en de hele dag trampoline springen voor een grote spiegelquote:
Beetje jezelf een blauw oog slaan zeker.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel lekker lijkt me dat zo los, als ik tieten zou hebben zou ik nooit een BH dragen en de hele dag trampoline springen voor een grote spiegel
Lekker vrij laten zwieren in de slobbertruiquote:
Geen moobies hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel lekker lijkt me dat zo los, als ik tieten zou hebben zou ik nooit een BH dragen en de hele dag trampoline springen voor een grote spiegel
Wel eens gehad?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jezelf een blauw oog slaan zeker.
Dit geloof ik meteenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom fantaseren? Gewoon moobs kweken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ssssth nou, we krijgen het zo te lezenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg je nou dat ger hangtieten heeft ??
Ik wil die van jou trouwens wel want die zijn werkelijk perfectquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg je nou dat ger hangtieten heeft ??
Niet #viesdik zijn en gewoon lekker kunnen etenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen afgetraind lichaam hebben.
Niet een afgetraind lichaam hebben, daardoor ontzettend veel voordelen en hoge vetverbranding hebben en nog meer lekker kunnen eten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet #viesdik zijn en gewoon lekker kunnen eten
Plus zwoele fotomodellen in bed.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
N
[..]
Niet een afgetraind lichaam hebben, daardoor ontzettend veel voordelen en hoge vetverbranding hebben en nog meer lekker kunnen eten.
Dit klinkt als veel te veel werk. Die tijd kan ik ook gewoon in eten stoppenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
N
[..]
Niet een afgetraind lichaam hebben, daardoor ontzettend veel voordelen en hoge vetverbranding hebben en nog meer lekker kunnen eten.
Die neuken en daarna weer extra 1000cal kunnen eten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plus zwoele fotomodellen in bed.
Die koe wil gewoon naar haar babykoe.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit vind ik werkelijk mooi.![]()
Paard beschermt boer tegen koeien https://www.dumpert.nl/item/8042581_f29ad5f1
Ja dat mag ie ook na het taggen. Dat paard is zo trouw als een hond en beschermt zijn baasje. Mooi toch.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die koe wil gewoon naar haar babykoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |