abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199155736
quote:
14s.gif Op zondag 25 april 2021 19:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Niet alleen eten. Ook apparatuur om alles vast te leggen, en het hele kasteel te kunnen onderzoeken. Ik wil met mijn eigen zintuigen ervaren wat het is, en of ik er een logische verklaring voor kan vinden.
Krijgen we wel een live feed?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_199155786
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 19:55 schreef Celestien het volgende:

[..]

Krijgen we wel een live feed?
Uiteraard. Al slaap ik wel gewoon 's nachts :P Tenzij ik iets hoor, dan ga ik even kijken.

En ik bepaal welke apparatuur ik mee naar binnen neem. Niets wat van te voren is klaar gelegd; nee wat ik zelf heb uitgezocht. En ik zou het hele kasteel alvast doorzoeken/verkennen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199155818
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 19:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Uiteraard. Al slaap ik wel gewoon 's nachts :P Tenzij ik iets hoor, dan ga ik even kijken.
Je hoopt dat je slaapt ;)

Ik zou echt niet kunnen slapen!

quote:
En ik bepaal welke apparatuur ik mee naar binnen neem. Niets wat van te voren is klaar gelegd; nee wat ik zelf heb uitgezocht. En ik zou het hele kasteel alvast doorzoeken/verkennen.
Vanzelfsprekend bepaal je zelf wat je meeneemt. En ga je van tevoren ook op zoek naar informatie over de plek en wat er mogelijk rondspookt, of wil je er zonder achtergrondinformatie inspringen?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_199155833
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:00 schreef Celestien het volgende:

[..]

Je hoopt dat je slaapt ;)

Ik zou echt niet kunnen slapen!
Mwah, ik hoor in mijn huis ook zo vaak dingen. Dan denk ik echt niet dat het de geest van de vorige bewoner is of zo, maar het werken van het huis zelf.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199156045
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mwah, ik hoor in mijn huis ook zo vaak dingen. Dan denk ik echt niet dat het de geest van de vorige bewoner is of zo, maar het werken van het huis zelf.
Er rammelt hier ook wel het één en ander, maar sluit het bewust uit.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_199156218
Bed, douche, toilet en geen gezeik.
Al is dat bed maar een slaapzak op de grond.

Oh ja, eten... Nou ja, doe maar een kast vol, en de koelkast ook.

Ik ga wel rustig een boek zitten lezen, en pak de cam wel als ik wat hoor/voel. Op een of andere manier verwacht ik wel veel tocht, koude windvlagen langs je benen en nek.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_199156496
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:26 schreef Resistor het volgende:
Bed, douche, toilet en geen gezeik.
Al is dat bed maar een slaapzak op de grond.

Oh ja, eten... Nou ja, doe maar een kast vol, en de koelkast ook.

Ik ga wel rustig een boek zitten lezen, en pak de cam wel als ik wat hoor/voel. Op een of andere manier verwacht ik wel veel tocht, koude windvlagen langs je benen en nek.
Oud kasteel, tochtgaten, spleten, kieren, etc.

Glamis castle ben ik overdag in geweest toen ik in Schotland was, 6 jaar geleden. Toen vertelde de rondleidster ook dat niemand in een bepaalde hoek wou zitten. Ik ben er toen gaan zitten maar voelde niks. Ja, de warmte van de radiator die daar toevallig aan stond. Maar verder helemaal niets.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199157934
quote:
14s.gif Op zondag 25 april 2021 19:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Niet alleen eten. Ook apparatuur om alles vast te leggen, en het hele kasteel te kunnen onderzoeken. Ik wil met mijn eigen zintuigen ervaren wat het is, en of ik er een logische verklaring voor kan vinden.
Ik bedoel eigenlijk dat ik niet er in en er uit ga. Gewoon een week en ben benieuwd.
pi_199158301
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:08 schreef Taills het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk dat ik niet er in en er uit ga. Gewoon een week en ben benieuwd.
Ja, vakantie toch. Zo zie ik het.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199210870
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oud kasteel, tochtgaten, spleten, kieren, etc.

Glamis castle ben ik overdag in geweest toen ik in Schotland was, 6 jaar geleden. Toen vertelde de rondleidster ook dat niemand in een bepaalde hoek wou zitten. Ik ben er toen gaan zitten maar voelde niks. Ja, de warmte van de radiator die daar toevallig aan stond. Maar verder helemaal niets.
Was dat niet een 'verhaaltje' die ze aan iedere groep verteld om te kijken wie de uitdaging aan gaat, of kwam er ook nog een verhaal achteraan? :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_199213857
quote:
88s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:58 schreef Celestien het volgende:

[..]

Was dat niet een 'verhaaltje' die ze aan iedere groep verteld om te kijken wie de uitdaging aan gaat, of kwam er ook nog een verhaal achteraan? :)
Hoe het verhaal ging weet ik niet meer precies, maar het had iets te maken met een pater of iets in die strekking. Het was ook in de kapel waar ze dat vertelde.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199543465
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 16:20 schreef Werkman het volgende:
Ik weet niet of jullie wel eens zo'n docu gezien hebben over huizen of kastelen waarvan men zegt dat het er spookt?
Ik heb het dan niet over dat oude huis bij jou in de buurt waarvan alleen jou Oma zegt dat daar rare schaduwen en geluiden voorkomen, maar echt de gevallen die echt het grote publiek hebben bereikt.

Neem als Nederlands voorbeeld Kasteel Waardenburg.
In Engeland Glamish Castle en in Amerika het Amatyville house.

Afijn, Dit is de deal:
Je kan 20.000 winnen als je alleen een week in zo'n kasteel/huis door brengt.
Zij het in een slaapkamer of in slaapzak met backpack
Je krijgt dan wel het gedeelte toegewezen waar de meldingen zijn voorgevallen.

Je mag alleen filmen met een Handycam. Eventueel met statief.
Geen smartphone, overdag mag je de nodige boodschappen doen zonder je bek tegen iemand open te trekken en ook niemand uit je omgeving mag het weten.

Dat mag pas na uitzending.
Dit word streng gecheckt.
Houd ook in dat je s'nachts dus ook niet kan bellen in geval van nood.
Voor de rest mag je alles mee nemen waar je behoefte aan denkt te hebben.
Pepperspray, een crucifix.

Wat jij wil.
Doen of niet doen?
Dit zou mijn nieuwe werk worden als ik gegarandeerd die 20.000 kreeg. Voor 10.000 ook.
pi_199929073
Ja hoor geen probleem ik zou het gelijk doen *O*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_200299282
Een nacht wel, een week zeer zeker niet
pi_200392263
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oud kasteel, tochtgaten, spleten, kieren, etc.

Glamis castle ben ik overdag in geweest toen ik in Schotland was, 6 jaar geleden. Toen vertelde de rondleidster ook dat niemand in een bepaalde hoek wou zitten. Ik ben er toen gaan zitten maar voelde niks. Ja, de warmte van de radiator die daar toevallig aan stond. Maar verder helemaal niets.
Had dat toevallig iets te maken met The Grey Lady?
Begreep dat dat een bekend verhaal is dat over 't kasteel rond gaat. De dame in kwestie zou beschuldigd zijn van hekserij en verbrand is.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200392947
quote:
88s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 12:52 schreef Celestien het volgende:

[..]

Had dat toevallig iets te maken met The Grey Lady?
Begreep dat dat een bekend verhaal is dat over 't kasteel rond gaat. De dame in kwestie zou beschuldigd zijn van hekserij en verbrand is.
Nee, The Grey Lady komt voor in verhalen omtrent Rufford Old Hall en Theatre Royal. De geest in Glamis Castle is iets anders, maar niet zo bekend als het Monster van Glamis:

https://en.wikipedia.org/(...)s,_Master_of_Glamis_(born_1821)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200393495
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 13:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, The Grey Lady komt voor in verhalen omtrent Rufford Old Hall en Theatre Royal. De geest in Glamis Castle is iets anders, maar niet zo bekend als het Monster van Glamis:

https://en.wikipedia.org/(...)s,_Master_of_Glamis_(born_1821)
Heb best het een en ander gelezen over The Royals, maar dit was ik nog niet eerder tegengekomen. Jammer da de wikipedia-pagina niet zo lang is. Had er best meer over willen lezen :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200444700
quote:
88s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 14:20 schreef Celestien het volgende:

[..]

Heb best het een en ander gelezen over The Royals, maar dit was ik nog niet eerder tegengekomen. Jammer da de wikipedia-pagina niet zo lang is. Had er best meer over willen lezen :)
Over het “monster” is erg veel te vinden, zelfs een spannend verhaal.
pi_201381349
quote:
88s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 14:20 schreef Celestien het volgende:

[..]
Heb best het een en ander gelezen over The Royals, maar dit was ik nog niet eerder tegengekomen. Jammer da de wikipedia-pagina niet zo lang is. Had er best meer over willen lezen :)
Probeer eens aan dit boek te komen.

pi_201381404
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:41 schreef Werkman het volgende:

[..]
Probeer eens aan dit boek te komen.

[ afbeelding ]
Die heb ik allang.
Of tenminste, ze staan bij m'n vader in de kast. :)

Zat vroeger uren op zolder door die boeken te bladeren. Je hebt ook Mysterieuze Verdwijningen en Mysterieuze Monsters enzo. Oude serie, met zo'n losse kaft. Toppie.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201381457
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:45 schreef Celestien het volgende:
Die heb ik allang.
Of tenminste, ze staan bij m'n vader in de kast. :)

Zat vroeger uren op zolder door die boeken te bladeren. Je hebt ook Mysterieuze Verdwijningen en Mysterieuze Monsters enzo. Oude serie, met zo'n losse kaft. Toppie.
pi_201381656
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:48 schreef Werkman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Mijn held O+ !

Heb je ze allemaal?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201381795
quote:
10s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:00 schreef Celestien het volgende:

[..]
Mijn held O+ !

Heb je ze allemaal?
Mijn vader bewaart ze in de kringloop. Hij heeft ze uit de verkoop gehaald voor mijn neefje, die is gek op die shit. :7
pi_201382055
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:09 schreef Werkman het volgende:

[..]
Mijn vader bewaart ze in de kringloop. Hij heeft ze uit de verkoop gehaald voor mijn neefje, die is gek op die shit. :7
Wat leuk te lezen dat hij die interesse heeft! :D
Dan komen die boeken goed van pas.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 16 september 2021 @ 11:59:28 #75
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_201382480
Mag je de ruszak en slaapzak enzo ook houden? Geen telefoon is wel irritant, mag je wel een playstation en tv meenemen enzo?
pi_201385791
quote:
7s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:59 schreef borbit het volgende:
Mag je de ruszak en slaapzak enzo ook houden? Geen telefoon is wel irritant, mag je wel een playstation en tv meenemen enzo?
Wat jij wil.
pi_201387787
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:48 schreef Werkman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Oh die ken ik ook! Mijn vader had er ook twee, Mysterieuze Monsters en het heelal.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201652820
Breng John de Mol niet op ideeën joh! Wordt het spirituele weer helemaal verpest door een SBS6-tafereel. Want 20k en eng. Net als die lui met die meters. Zo nep.

Maar je idee, ja ik zou het doen! Ik ken nog wel een plek waar het echt nog ouderwets 'spookt'. Je moet je darmen wel hebben leeggemaakt, anders schijt je 4 kleuren in je broek. Afgelegen, bosrijk, in de bergen, geen elektriciteit, oeroude graven en extreem veel energie. Bliksem slaat altijd in. Het is zo'n gebied of plek dat bliksemschichten altijd aantrekt. Ik weet niet hoe dat precies heet. Maar voor 20k is het te weinig. Als je je leven vooral psychisch wil wagen op een dergelijke plek, zul je toch echt wel een miljoentje moeten vragen.
pi_201752660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:00 schreef pipojansen het volgende:
Breng John de Mol niet op ideeën joh! Wordt het spirituele weer helemaal verpest door een SBS6-tafereel. Want 20k en eng. Net als die lui met die meters. Zo nep.

Maar je idee, ja ik zou het doen! Ik ken nog wel een plek waar het echt nog ouderwets 'spookt'. Je moet je darmen wel hebben leeggemaakt, anders schijt je 4 kleuren in je broek. Afgelegen, bosrijk, in de bergen, geen elektriciteit, oeroude graven en extreem veel energie. Bliksem slaat altijd in. Het is zo'n gebied of plek dat bliksemschichten altijd aantrekt. Ik weet niet hoe dat precies heet. Maar voor 20k is het te weinig. Als je je leven vooral psychisch wil wagen op een dergelijke plek, zul je toch echt wel een miljoentje moeten vragen.
Locatie?
pi_201752722
Ik heb nog een klein jaar gewoond in een heel klein huur kamertje waar degene die er voor me woonde is doodgebloed.

Alleen daar moest ik voor betalen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
pi_201752830
Als ik m'n xbox en wat vellen lsd mag meenemen doe ik het ook wel voor 5k :@
-nee-
pi_201752929
Ah kom op jongens…
pi_201771623
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:03 schreef Werkman het volgende:

[..]
Locatie?
Neen. Veel te gevaarlijk.
pi_201773372
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:58 schreef pipojansen het volgende:

[..]
Neen. Veel te gevaarlijk.
Stuur maar DM.
pi_201777321
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 23:46 schreef Werkman het volgende:

[..]
Stuur maar DM.
Ik ben ook wel benieuwd :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 oktober 2021 @ 01:36:56 #86
497150 Madretheresa
Allez les blues
pi_201791357
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 16:20 schreef Werkman het volgende:
Ik weet niet of jullie wel eens zo'n docu gezien hebben over huizen of kastelen waarvan men zegt dat het er spookt?
Ik heb het dan niet over dat oude huis bij jou in de buurt waarvan alleen jou Oma zegt dat daar rare schaduwen en geluiden voorkomen, maar echt de gevallen die echt het grote publiek hebben bereikt.

Neem als Nederlands voorbeeld Kasteel Waardenburg.
In Engeland Glamish Castle en in Amerika het Amatyville house.

Afijn, Dit is de deal:
Je kan 20.000 winnen als je alleen een week in zo'n kasteel/huis door brengt.
Zij het in een slaapkamer of in slaapzak met backpack
Je krijgt dan wel het gedeelte toegewezen waar de meldingen zijn voorgevallen.

Je mag alleen filmen met een Handycam. Eventueel met statief.
Geen smartphone, overdag mag je de nodige boodschappen doen zonder je bek tegen iemand open te trekken en ook niemand uit je omgeving mag het weten.

Dat mag pas na uitzending.
Dit word streng gecheckt.
Houd ook in dat je s'nachts dus ook niet kan bellen in geval van nood.
Voor de rest mag je alles mee nemen waar je behoefte aan denkt te hebben.
Pepperspray, een crucifix.

Wat jij wil.
Doen of niet doen?
Ja,geesten hebben een hekel aan smartphones, maar ja zou het zo doen alleen al gratis onderdak voor een week gr gr
Het is groen en het plakt?
pi_201791360
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 01:36 schreef Madretheresa het volgende:

[..]
Ja,geesten hebben een hekel aan smartphones, maar ja zou het zo doen alleen al gratis onderdak voor een week gr gr
Kan je dan van die smartphones eens beter uitleggen?
pi_201799544
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:00 schreef pipojansen het volgende:
Breng John de Mol niet op ideeën joh! Wordt het spirituele weer helemaal verpest door een SBS6-tafereel. Want 20k en eng. Net als die lui met die meters. Zo nep.

Maar je idee, ja ik zou het doen! Ik ken nog wel een plek waar het echt nog ouderwets 'spookt'. Je moet je darmen wel hebben leeggemaakt, anders schijt je 4 kleuren in je broek. Afgelegen, bosrijk, in de bergen, geen elektriciteit, oeroude graven en extreem veel energie. Bliksem slaat altijd in. Het is zo'n gebied of plek dat bliksemschichten altijd aantrekt. Ik weet niet hoe dat precies heet. Maar voor 20k is het te weinig. Als je je leven vooral psychisch wil wagen op een dergelijke plek, zul je toch echt wel een miljoentje moeten vragen.
Ik ga er wel naartoe voor 20k. Coördinaten?
pi_201799565
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:58 schreef pipojansen het volgende:

[..]
Neen. Veel te gevaarlijk.
:')

Ik maak zelf wel uit wat ik gevaarlijk acht, pipo.

Typische bullshitter weer.
pi_201800798
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:58 schreef pipojansen het volgende:

[..]
Neen. Veel te gevaarlijk.
Ik moet de eerste persoon die is verwond of is vermoord door een spook nog tegenkomen, dus dat zal allemaal wel meevallen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_201801267
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 20:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
:')

Ik maak zelf wel uit wat ik gevaarlijk acht, pipo.

Typische bullshitter weer.
En ik maak zelf wel uit of ik de locatie wel of niet met je wil delen Cockie. Sowieso zijn de typetjes zoals jij de eersten die hard wegrennen naar hun mammie bij de eerste beste kleine confrontatie.
pi_201801289
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik moet de eerste persoon die is verwond of is vermoord door een spook nog tegenkomen, dus dat zal allemaal wel meevallen.
"Spoken" bestaan niet.
pi_201802142
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik moet de eerste persoon die is verwond of is vermoord door een spook nog tegenkomen, dus dat zal allemaal wel meevallen.
Misschien bedoelt hij de locatie zelf? Kans op instortingsgevaar, verdwalen, te ver van de bewoonde wereld, etc.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201802167
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:15 schreef pipojansen het volgende:

[..]
En ik maak zelf wel uit of ik de locatie wel of niet met je wil delen Cockie. Sowieso zijn de typetjes zoals jij de eersten die hard wegrennen naar hun mammie bij de eerste beste kleine confrontatie.
Man man man, deze gast. Ga ergens anders lopen trollen met je "mammie".
pi_201802345
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:17 schreef pipojansen het volgende:

[..]
"Spoken" bestaan niet.
Je snapt wat ik bedoel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 18 oktober 2021 @ 09:32:38 #96
37248 BertV
Handgemaakt
pi_201803709
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:11 schreef kree het volgende:
Ik heb nog een klein jaar gewoond in een heel klein huur kamertje waar degene die er voor me woonde is doodgebloed.

Alleen daar moest ik voor betalen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moest alleen financieel bloeden. :P

Mijn zus kwam er, na de koop van haar huis, achter dat iemand zich vlak daarvoor in het trappengat had opgehangen.

Er is hiervoor geen meldingsplicht, maar er zullen toch mensen zijn die zo'n huis niet zouden willen hebben.
Rationeel of niet.
Levensbron Kind Gelderland | Voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_201803903
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:32 schreef BertV het volgende:

[..]
Jij moest alleen financieel bloeden. :P

Mijn zus kwam er, na de koop van haar huis, achter dat iemand zich vlak daarvoor in het trappengat had opgehangen.

Er is hiervoor geen meldingsplicht, maar er zullen toch mensen zijn die zo'n huis niet zouden willen hebben.
Rationeel of niet.
Mwah, ik woon nu 5+ jaar in mijn huis waar de vorige bewoner euthanasie heeft laten plegen (misschien wat anders, maar toch :P ). En om nu te zeggen dat ik er 'last' van heb, nee. Alles wat ik hoor in huis verklaar ik aan het werken van hout, zetten van de leidingen, etc.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202479542
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:17 schreef pipojansen het volgende:
"Spoken" bestaan niet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')