abonnement Unibet Coolblue
pi_197307224
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:19 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Trump zelf niet eens.
Hij gelooft alleen in een Trumpocratie.
En w.b. de Trump-extremisten: ze vervingen op het Capitool de vlag van hun eigen land, waar ze claimen zo trots op te zijn omdat die staat voor vrijheid en democratie, door de Trump-vlag. En ze werden daarbij door de 'vreedzame' demonstranten toegejuicht en aangemoedigd. Trumpocratie.
Dat was voor mij het teken dat dit gewoon door Trump zelf aangespoord/opgehitst schorriemorrie was.
Bij ellende zoals deze is er altijd een ophitsende Grote Leider en gepeupel dat hem klakkeloos volgt. Het beroerde voor het gepeupel was deze keer: de Grote Leider kon, nadat hij ze had opgehitst, op het beslissende moment niet (meer) gevolgd worden. Hij had zich in zijn lafheid al in zijn bunker verscholen.
Het gepeupel kon het doen met 2 slappe video's: go home in peace. We love you.
En de dag erna: you will pay for this, this was unacceptable.

Dubbele Lafaard.

Niet voor niets is reddit de laatste 2 dagen volgelopen met Trump-aanhangers die des duivels zijn op hun eigen Grote Leider. Ze voelen zich verraden.
Ze zijn erin gestonken.
Ziende blind en horende doof.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_197307231
Had iemand hier op FOK het account John Barron aangemaakt?
Heeft nu CNN gehaald :D _O-
pi_197307243
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jawel.
Ze zijn echter gemanipuleerd.
Ze hebben zich laten manipuleren.
Ziende blind en horende doof.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:29:21 #129
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197307244
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jawel.
Ze zijn echter gemanipuleerd.
Als je heel nihilistisch denkt zou je kunnen beweren dat die protesteerders te vergelijken zijn met die in Wit-Rusland, maar het verschil is dat rechters en functionarissen van de Republikeinen zelf(!) alle bezwaren opzij hebben geschoven.

Als je je dan laat manipuleren tot het binnendringen van het parlementsgebouw en het onder druk zetten van senatoren verdien je geen nuance en respect meer.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:29:29 #130
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197307249
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:28 schreef Toby56 het volgende:

[..]

En w.b. de Trump-extremisten: ze vervingen op het Capitool de vlag van hun eigen land, waar ze claimen zo trots op te zijn omdat die staat voor vrijheid en democratie, door de Trump-vlag. En ze werden daarbij door de 'vreedzame' demonstranten toegejuicht en aangemoedigd. Trumpocratie.
Dat was voor mij het teken dat dit gewoon door Trump zelf aangespoord/opgehitst schorriemorrie was.
Bij ellende zoals deze is er altijd een ophitsende Grote Leider en gepeupel dat hem klakkeloos volgt. Het beroerde voor het gepeupel was deze keer: de Grote Leider kon, nadat hij ze had opgehitst, op het beslissende moment niet (meer) gevolgd worden. Hij had zich in zijn lafheid al in zijn bunker verscholen.
Het gepeupel kon het doen met 2 slappe video's: go home in peace. We love you.
En de dag erna: you will pay for this, this was unacceptable.

Dubbele Lafaard.

Niet voor niets is reddit de laatste 2 dagen volgelopen met Trump-aanhangers die des duivels zijn op hun eigen Grote Leider. Ze voelen zich verraden.
Ze zijn erin gestonken.
Ziende blind en horende doof.
Knielen tijdens het volkslied? Landverraad!
Vlag van Amerika naar beneden halen in het Capitool? Vredig protest!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 15:29:44 #131
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197307255
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jawel.
Ze zijn echter gemanipuleerd.
Nee, als je gelooft in vrijheid en democratie dan accepteer je geen lulverhalen zonder bewijs. Dat doe je alleen als je basisprincipe is dat je wil winnen en geen fuck geeft om hoe. Sorry, maar zo zie ik het.

Ik vond het een drama dat men in 2016 voor Trump koos, ik heb nooit gelooft dat dit kwam omdat er fraude was gepleegd. Dat deed niemand terwijl het, ironisch genoeg, Trump was die toendertijd luidkeels verkondigde dat er toen ook op grote schaal gefraudeerd was.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:30:18 #132
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197307264
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:28 schreef Dutch_view het volgende:
Had iemand hier op FOK het account John Barron aangemaakt?
Heeft nu CNN gehaald :D _O-
[ afbeelding ]
Szura was het iig van plan, weet niet of het hem ook gelukt is, maar blijkbaar wel!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197307279
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, als je gelooft in vrijheid en democratie dan accepteer je geen lulverhalen zonder bewijs. Dat doe je alleen als je basisprincipe is dat je wil winnen en geen fuck geeft om hoe. Sorry, maar zo zie ik het.

Ik vond het een drama dat men in 2016 voor Trump koos, ik heb nooit gelooft dat dit kwam omdat er fraude was gepleegd. Dat deed niemand terwijl het, ironisch genoeg, Trump was die toendertijd luidkeels verkondigde dat er toen ook op grote schaal gefraudeerd was.
Hij was zwaar pissed dat Clinton de popular vote had gewonnen. Zoiets bestond/bestaat niet in die man zijn hoofd. Wat er wel in zijn hoofd bestaat... ik denk er maar liever niet aan.

[EDIT... hoewel, eigenlijk is het tamelijk simpel en simplistisch: in zijn hoofd zit TRUMP TRUMP TRUMP TRUMP TRUMP TRUMP TRUMP TRUMP TRUMP (perpetuum mobile). Verder nix.]
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:32:21 #134
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197307303
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als je heel nihilistisch denkt zou je kunnen beweren dat die protesteerders te vergelijken zijn met die in Wit-Rusland, maar het verschil is dat rechters en functionarissen van de Republikeinen zelf(!) hebben alle bezwaren opzij geschoven.

Als je je dan laat manipuleren tot het binnendringen van het parlementsgebouw en het onder druk zetten van senatoren verdien je geen nuance en respect meer.
Dikke kans dat Trump dacht dat zijn aanhangers in het Capitool genoeg reden zou zijn om de senatoren over te halen Biden niet toe te staan, aangezien hij op dat moment is gaan bellen samen met Guilianni.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197307321
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:28 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Niet voor niets is reddit de laatste 2 dagen volgelopen met Trump-aanhangers die des duivels zijn op hun eigen Grote Leider. Ze voelen zich verraden.
Ze zijn erin gestonken.
Ziende blind en horende doof.
Domme hufters zijn het. Iedereen met een paar hersencellen had in die 4 jaar toch allang kunnen zien dat het enige dat Trump boeit hemzelf is? Maar het zal niet alleen aan de hersencellen liggen, de psyche van dat soort mensen is lastig te begrijpen.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:33:41 #136
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_197307323
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:29 schreef hhh38 het volgende:
Als je heel nihilistisch denkt zou je kunnen beweren dat die protesteerders te vergelijken zijn met die in Wit-Rusland,
Dat denk ik inderdaad.
Verschil is dat de mensen in Wit-Ruslan wel degelijk opgelicht zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_197307327
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 14:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er zijn er al tientallen gearresteerd, volgens mij, mischien hebben jij handen met meer dan tien vingers maar ik heb ze iig niet.

Dus of je weet niet wat een handvol is of je hebt het nieuws niet zo goed gevolgd. Kan allemaal.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 14:08 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal hoe je kunt denken dat mensen nog serieus op je gaan reageren als je dit soort dingen post. Wat er woensdag gebeurde is erg goed gedocumenteerd en dat kun je in de verste verte niet "peaceful" noemen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan op welke manier dat "handjevol" zich misdraagt.
Het Capitool binnenvallen in een poging de democratie omver te schoppen is niet bepaald "misdragen", dat is geen overtreding maar een misdrijf.

Maar goed, als je misdrijven al degradeert tot "misdragen" dan valt het zelfs nog mee dat Kennedy vermoord is natuurlijk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 14:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

wbt die duizenden die idd zich niet misdroegen heb je gelijk. Die waren vreedzaam. Was met de BLM-demo's ook
Zoals altijd zijn het klein groepje reltrappers die de boel verstieren.
In dit geval... was het geen klein groepje, maar honderden die de opzet hadden het gebouw binnen te dringen, de vergaderingen te verstoren, onmogelijk te maken, parlementariers te bedreigen.
En met zo'n angry mob kunnen een aantal mensen meer gewelddadig worden.
Excuses, ik was in m'n post niet duidelijk genoeg.
Ik had het over de demonstraties waarbij duizenden demonstranten aanwezig waren, waarvan er een paar honderd zich misdroegen door de lokale middenstand leeg te roven, winkels, huizen en flatgebouwen in de fik te zetten, en winkeleigenaren vermoorden die hun eigendom wilden beschermen, willekeurige mensen zwaar mishandelen of zelfs vermoorden omdat ze niet mee willen doen. Ok, dat noem je niet misdragen, maar inderdaad een misdrijf.

Punt blijft staan, het was maar een klein gedeelte, de rest was inderdaad vreedzaam en had goede bedoelingen. Die grote groep moet je niet aanrekenen wat slechts een klein gedeelte het gedaan.
Ze protesteren tegen het feit dat iets blijft gebeuren, en ze willen simpelweg onderzocht hebben en ze willen dat het stopt. Vandaar dat je die protesten vreedzaam kunt noemen. Toch?
pi_197307333
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 14:19 schreef Toby56 het volgende:

[..]

De oproep van Trump was: opmarcheren naar het Capitool, let's take our country back. Giuliani: trial by combat.
Ook al hadden ze de handen in de zakken, ze zijn medeplichtig wat mij betreft.
Ja, ze hebben wel wat uit te leggen bij de rechter. Zeker ook omdat Trump Pence aanviel op Twitter terwijl Trump's aanhangers al het Capitol waren binnengevallen en Pence zich in het gebouw bevond. Ik kan mij voorstellen dat een rechter Trump dit zeer kwalijk gaat nemen.
pi_197307341
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
Maar @:klappernootopreis had overigens een heel goed punt eerder, het echte grote nieuws deze week was toch eigenlijk wel de overwinning in Georgia van 2 Democratische Senatoren en wat dat doet met de machtsverhoudingen de komende jaren.

Biden gaat nu een Presidentsschap in met zowel een meerderheid in het Huis als de Senaat en dat had ik toch echt niet verwacht, ik had wat hoop dat de Democraten mischien een van de twee zetels konden winnen in Georgia maar allebei? Daar mogen ze toch echt Trump wel dankbaar voor zijn want het lijkt mij uitermate aannemelijk dat zijn fraude gelul net genoeg verschil heeft gemaakt om de doorslag te geven.
Dat Loefler wel eens van Warnock kon verliezen zag ik wel aankomen. De stemmers op hem waren vooral de zwarte bevolking in de stad die maar één doel hadden: Finish the Job. Loefler was ook een prima schietschijf: miljonaire als belastingadviseur, nog niet veel klaar gespeeld behalve trouw zijn aan Trump en die pogingen om Warnock als radicale communist af te schilderen waren lachwekkend. Dat Ossoff het van Perdue won was voor mij wel een verrassing. Ze hebben inderdaad veel meer last gehad van het gekwaak van Wood en Powell dat Loefler en Perdue RINO's zouden zijn en Trump niet genoeg zouden steunen. Ook gaan er verhalen dat er aardig wat proteststemmen met Trumps naam zijn gedaan. Trump heeft ook geen enkele keer écht actief voor ze meegestreden, hij was alleen met zichzelf bezig en zelfs geld in Georgia aan het ophalen voor zijn strijd, niet die van zijn twee senatoren.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:35:15 #140
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_197307353
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Excuses, ik was in m'n post niet duidelijk genoeg.
Ik had het over de demonstraties waarbij duizenden demonstranten aanwezig waren, waarvan er een paar honderd zich misdroegen door de lokale middenstand leeg te roven, winkels, huizen en flatgebouwen in de fik te zetten, en winkeleigenaren vermoorden die hun eigendom wilden beschermen, willekeurige mensen zwaar mishandelen of zelfs vermoorden omdat ze niet mee willen doen. Ok, dat noem je niet misdragen, maar inderdaad een misdrijf.

Punt blijft staan, het was maar een klein gedeelte, de rest was inderdaad vreedzaam en had goede bedoelingen. Die grote groep moet je niet aanrekenen wat slechts een klein gedeelte het gedaan.
Ze protesteren tegen het feit dat iets blijft gebeuren, en ze willen simpelweg onderzocht hebben en ze willen dat het stopt. Vandaar dat je die protesten vreedzaam kunt noemen. Toch?
Ja hoor, Semantiek-meneer!
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:35:22 #141
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197307355
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad.
Verschil is dat de mensen in Wit-Ruslan wel degelijk opgelicht zijn.
Zucht... en wie heeft dit zelf de wereld in geholpen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 15:35:26 #142
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197307356
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:33 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ja, ze hebben wel wat uit te leggen bij de rechter. Zeker ook omdat Trump Pence aanviel op Twitter terwijl Trump's aanhangers al het Capitol waren binnengevallen en Pence zich in het gebouw bevond. Ik kan mij voorstellen dat een rechter Trump dit zeer kwalijk gaat nemen.
Dat is een heel lastig verhaal en nog lastiger te bewijzen in de zin van criminele verantwoordelijkheid omdat je daarvoor intentie moet aantonen van Trump, volgens mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197307364
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 13:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wel heel makkelijk om dat dan weer af te schuiven op de social media die Trump nu een ban hebben gegeven.
Geen enkele reden aan te nemen dat zo iemand zonder die ban van Trump zoiets niet zou doen.
Iemand die gelooft dat de "deep state" Trump dwarsboomde, dat Biden de verkiezingen door fraude gewonnen heeft, dat de onzin van Qanon echt is, kan dit zien als de logische volgende stap naar het "einddoel", wat dat ook mag zijn: eerst de tegenstanders monddood maken, daarna wapens afnemen, in kampen opsluiten, whatever...
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 13:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nope idd.
Overigens denk ik dat types als McVeigh ook bij deze bestorming van het Capitool waren.
En dat hij deze bestorming, als hij nog geleefd had, aangemoedigd had.

[..]
Mwa, ik betwijfel of McVeigh een grote fan van Trump zou geweest zijn, of de Qanon onzin zou geloofd hebben. Hij was gekant tegen de federale overheid, ongeacht welke partij aan de macht was, en nam wraak op de FBI wegens hun optreden bij Ruby Ridge en in Waco. Gore Vidal correspondeerde drie jaar met hem, vergeleek hem zelfs met Paul Revere, wat misschien niet voor Vidal pleit, maar wel suggereert dat McVeigh meer diepgang had dan de figuren die we deze week in actie zagen...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:37:40 #144
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197307382
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad.
Verschil is dat de mensen in Wit-Ruslan wel degelijk opgelicht zijn.
Waarom negeer je delen van posts als ze een relevant weerwoord op jouw standpunt zijn?

Zo kan je niet discussiëren
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:37:41 #145
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197307383
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Excuses, ik was in m'n post niet duidelijk genoeg.
Ik had het over de demonstraties waarbij duizenden demonstranten aanwezig waren, waarvan er een paar honderd zich misdroegen door de lokale middenstand leeg te roven, winkels, huizen en flatgebouwen in de fik te zetten, en winkeleigenaren vermoorden die hun eigendom wilden beschermen, willekeurige mensen zwaar mishandelen of zelfs vermoorden omdat ze niet mee willen doen. Ok, dat noem je niet misdragen, maar inderdaad een misdrijf.

Punt blijft staan, het was maar een klein gedeelte, de rest was inderdaad vreedzaam en had goede bedoelingen. Die grote groep moet je niet aanrekenen wat slechts een klein gedeelte het gedaan.
Ze protesteren tegen het feit dat iets blijft gebeuren, en ze willen simpelweg onderzocht hebben en ze willen dat het stopt. Vandaar dat je die protesten vreedzaam kunt noemen. Toch?
Als je andere mensen voor hypocriet wil uitmaken, heb je dan door dat je daarmee zelf nét zo hypocriet bent? Dat aangezien je toch echt moord en brand kwam schreeuwen tijdens BLM-protesten en nu dan ineens net doet alsof je het vredig vond?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:37:59 #146
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197307389
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:01 schreef Felixa het volgende:
Ben Don Lemon van afgelopen nacht aan het terugkijken op CNN en er was een fotograaf/journalist van Reuters die zei dat die man met die tie-wraps ze niet bij zich had, maar ze had gestolen uit een opslagruimte buiten de Congres-zaal.
Dan kun je je gelijk afvragen Hoe het komt dat ze die zak in die opslagruimte konden traceren.

En ze gelijk aanklagen voor diefstal.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197307425
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Excuses, ik was in m'n post niet duidelijk genoeg.
Ik had het over de demonstraties waarbij duizenden demonstranten aanwezig waren, waarvan er een paar honderd zich misdroegen door de lokale middenstand leeg te roven, winkels, huizen en flatgebouwen in de fik te zetten, en winkeleigenaren vermoorden die hun eigendom wilden beschermen, willekeurige mensen zwaar mishandelen of zelfs vermoorden omdat ze niet mee willen doen. Ok, dat noem je niet misdragen, maar inderdaad een misdrijf.

Punt blijft staan, het was maar een klein gedeelte, de rest was inderdaad vreedzaam en had goede bedoelingen. Die grote groep moet je niet aanrekenen wat slechts een klein gedeelte het gedaan.
Ze protesteren tegen het feit dat iets blijft gebeuren, en ze willen simpelweg onderzocht hebben en ze willen dat het stopt. Vandaar dat je die protesten vreedzaam kunt noemen. Toch?
De goede bedoelingen waren: take our country back. Trial by combat.
M.a.w.: ontkennen dat er democratische verkiezingen waren geweest die een voor hen ongewenste uitslag hadden opgeleverd. Want fraude. Waarvoor geen enkel afdoend bewijs was er geleverd. Alleen onzinverhalen, die in 60+ rechtszaken waren ontkracht en/of wegens geen geleverd bewijs ter zijde gelegd. In hun eigen democratische rechtsstaat Amerika, waar ze claimen zo trots op te zijn.
Zoals een vreedzame dame, die beklemtoonde dat ze vreedzaam was, al zei op CNN: we doen hier wat goed is voor ons land, we zijn hier om die fokking senatoren bij hun haren het Congres uit te slepen. Precies, zei een andere dame. En begrijp ons goed: dit is een vreedzame demonstratie.

Ziende blind.
Horende doof.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:41:38 #148
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197307443
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
Maar @:klappernootopreis had overigens een heel goed punt eerder, het echte grote nieuws deze week was toch eigenlijk wel de overwinning in Georgia van 2 Democratische Senatoren en wat dat doet met de machtsverhoudingen de komende jaren.

Biden gaat nu een Presidentsschap in met zowel een meerderheid in het Huis als de Senaat en dat had ik toch echt niet verwacht, ik had wat hoop dat de Democraten mischien een van de twee zetels konden winnen in Georgia maar allebei? Daar mogen ze toch echt Trump wel dankbaar voor zijn want het lijkt mij uitermate aannemelijk dat zijn fraude gelul net genoeg verschil heeft gemaakt om de doorslag te geven.
Klopt. Perdue heeft inmiddels zijn verlies toegegeven. Dat zouden meer republikeinen moeten doen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197307453
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is een heel lastig verhaal en nog lastiger te bewijzen in de zin van criminele verantwoordelijkheid omdat je daarvoor intentie moet aantonen van Trump, volgens mij.
Het is maar net voor welke aanklacht ze gaan. Aanklacht verzinnen waarbij bewijsvoering haalbare kaart is en hup..naar de rechter.
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 15:44:37 #150
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197307496
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is maar net voor welke aanklacht ze gaan. Aanklacht verzinnen waarbij bewijsvoering haalbare kaart is en hup..naar de rechter.
Ehhh...zo werkt dat niet :)

Sowieso, in strafzaken is dat altijd een probleem, civiele zaken zijn wat dat betreft makkelijker, overigens, en daar zijn ook de financieele gevolgen vaak groter.
Zie bijvoorbeeld de zaak die Dominion nu aanspant tegen Trumps voormalige advocate over haar aantijgingen, die eisen 1.3 miljard dollar. Daar kun je dus iemand compleet bankroet mee maken, een tactiek die men ook op Trump kan toepassen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')