SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ben je denk ik nooit in India geweest.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Thailand toch wel een van de goorste plekken op Aarde vind dus meh
De economie daar steunen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooi gebruik maken van de armoede in 3e wereldlanden.
Ja ok dan is Thailand nog wel wat mooier inderdaad maar ik vind Thailand ook naar naar spruitjes en dikke mannen urine ruiken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik nooit in India geweest.
Tis zo locatie afhankelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok dan is Thailand nog wel wat mooier inderdaad maar ik vind Thailand ook naar naar spruitjes en dikke mannen urine ruiken.
Ja joh, al die Thai kunnen makkelijk even een jaartje op hun spaargeld teren.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:41 schreef Makrelis het volgende:
Thailand is zo arm niet. Overal electriciteit en ze hebben nogal veel aardgas in de grond zitten. Toerisme-industrie ligt dan wel op z'n gat, maar komt gewoon weer terug straks.
Ja dat is ook weer zo, denk dat alles zontokkies wel aan de Phuket kant zitten, de eilanden in de golf van Thailand ben ik nooit geweest maar ik vind het me toch een vies volkje en wat eropaf komt ook.quote:
Nou, ik had daar een vakantievriendinnetje. Nee, niet zo'n jong ding. 28 was ze. Bleek een goeie baan te hebben in Bangkok, foto's van gezien, zag er serieus uit, en zij kon zich een paar weken vakantie veroorloven. Maargoed, ze is natuurlijk niet representatief voor veel andere thai.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh, al die Thai kunnen makkelijk even een jaartje op hun spaargeld teren.
Er is een makkelijk regeltje daar, als zij haar jurkjes, sigaretten en etentjes zelf heeft betaald dan was het geen hoertje en anders zeker welquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nou, ik had daar een vakantievriendinnetje. Nee, niet zo'n jong ding. 28 was ze. Bleek een goeie baan te hebben in Bangkok, foto's van gezien, zag er serieus uit, en zij kon zich een paar weken vakantie veroorloven. Maargoed, ze is natuurlijk niet representatief voor veel andere thai.
In NL spaart de regering voor ons in de vorm van WW en bijstand.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:49 schreef Makrelis het volgende:
Trouwens, op spaargeld teren, als men dat überhaubt heeft, kunnen veel mensen hier ook niet.
Beetje de luie mensen in leven houden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In NL spaart de regering voor ons in de vorm van WW en bijstand.
Zijn niet alleen luie mensen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de luie mensen in leven houden.
Inderdaad, maar hoeft niet perse zo te zijn. De foto's van haar werk waren wel overtuigend.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een makkelijk regeltje daar, als zij haar jurkjes, sigaretten en etentjes zelf heeft betaald dan was het geen hoertje en anders zeker wel
Dit is correct.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn niet alleen luie mensen.
Die nieuwe over de a2?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
En thuis. even een stukje om gefietst. Ik wilde een keer over een recent geplaatst fietsbrug rijden om te kijken of ik die ook in een hardloop route kan opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |