SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ben je denk ik nooit in India geweest.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Thailand toch wel een van de goorste plekken op Aarde vind dus meh
De economie daar steunen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooi gebruik maken van de armoede in 3e wereldlanden.
Ja ok dan is Thailand nog wel wat mooier inderdaad maar ik vind Thailand ook naar naar spruitjes en dikke mannen urine ruiken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik nooit in India geweest.
Tis zo locatie afhankelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok dan is Thailand nog wel wat mooier inderdaad maar ik vind Thailand ook naar naar spruitjes en dikke mannen urine ruiken.
Ja joh, al die Thai kunnen makkelijk even een jaartje op hun spaargeld teren.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:41 schreef Makrelis het volgende:
Thailand is zo arm niet. Overal electriciteit en ze hebben nogal veel aardgas in de grond zitten. Toerisme-industrie ligt dan wel op z'n gat, maar komt gewoon weer terug straks.
Ja dat is ook weer zo, denk dat alles zontokkies wel aan de Phuket kant zitten, de eilanden in de golf van Thailand ben ik nooit geweest maar ik vind het me toch een vies volkje en wat eropaf komt ook.quote:
Nou, ik had daar een vakantievriendinnetje. Nee, niet zo'n jong ding. 28 was ze. Bleek een goeie baan te hebben in Bangkok, foto's van gezien, zag er serieus uit, en zij kon zich een paar weken vakantie veroorloven. Maargoed, ze is natuurlijk niet representatief voor veel andere thai.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh, al die Thai kunnen makkelijk even een jaartje op hun spaargeld teren.
Er is een makkelijk regeltje daar, als zij haar jurkjes, sigaretten en etentjes zelf heeft betaald dan was het geen hoertje en anders zeker welquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nou, ik had daar een vakantievriendinnetje. Nee, niet zo'n jong ding. 28 was ze. Bleek een goeie baan te hebben in Bangkok, foto's van gezien, zag er serieus uit, en zij kon zich een paar weken vakantie veroorloven. Maargoed, ze is natuurlijk niet representatief voor veel andere thai.
In NL spaart de regering voor ons in de vorm van WW en bijstand.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:49 schreef Makrelis het volgende:
Trouwens, op spaargeld teren, als men dat überhaubt heeft, kunnen veel mensen hier ook niet.
Beetje de luie mensen in leven houden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In NL spaart de regering voor ons in de vorm van WW en bijstand.
Zijn niet alleen luie mensen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de luie mensen in leven houden.
Inderdaad, maar hoeft niet perse zo te zijn. De foto's van haar werk waren wel overtuigend.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een makkelijk regeltje daar, als zij haar jurkjes, sigaretten en etentjes zelf heeft betaald dan was het geen hoertje en anders zeker wel
Dit is correct.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn niet alleen luie mensen.
Die nieuwe over de a2?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
En thuis. even een stukje om gefietst. Ik wilde een keer over een recent geplaatst fietsbrug rijden om te kijken of ik die ook in een hardloop route kan opnemen
Waar?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:11 schreef Makrelis het volgende:
Schijnt een vliegtuig te zijn gecrasht hoor ik net op de radio.
Hebben jullie geen plek afgesproken?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben Gergi ergens kwijtgeraakt op de piste![]()
O jeequote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou ergens afspreken waar ze worst verkopen. Of schnitzel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben jullie geen plek afgesproken?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Een vliegtuig met 56 passagiers en zes bemanningsleden van een Indonesische luchtvaartmaatschappij is kort na het opstijgen in Jakarta van de radar verdwenen.
Het laatste contact met de Boeing 737-500 van Sriwijaya Air was op 20 kilometer afstand van de luchthaven boven zee. Dat contact was rond 08:40 uur Nederlandse tijd.
Het vliegtuig was op weg naar Pontianak in de provincie West-Kalimantan, ongeveer 700 kilometer ten noorden van Jakarta. De luchtvaartautoriteiten zijn een zoekactie gestart.
https://nos.nl/artikel/23(...)kort-na-vertrek.html
Plons.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Een vliegtuig met 56 passagiers en zes bemanningsleden van een Indonesische luchtvaartmaatschappij is kort na het opstijgen in Jakarta van de radar verdwenen.
Het laatste contact met de Boeing 737-500 van Sriwijaya Air was op 20 kilometer afstand van de luchthaven boven zee. Dat contact was rond 08:40 uur Nederlandse tijd.
Het vliegtuig was op weg naar Pontianak in de provincie West-Kalimantan, ongeveer 700 kilometer ten noorden van Jakarta. De luchtvaartautoriteiten zijn een zoekactie gestart.
https://nos.nl/artikel/23(...)kort-na-vertrek.html
Is toevallig zijn moeder tegengekomen. Die blijft 3 weken slapen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
Slim, ben je je kerel kwijt maar kun je wel meteen een worst kopen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou ergens afspreken waar ze worst verkopen. Of schnitzel.
Worst is altijd goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim, ben je je kerel kwijt maar kun je wel meteen een worst kopen.
https://nos.nl/l/2363653quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:11 schreef Makrelis het volgende:
Schijnt een vliegtuig te zijn gecrasht hoor ik net op de radio.
Dat wordt snorkelen om hem te vindenquote:
Je hebt tinder weer aangezwengeld?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij komt in thailand ook op dezelfde plekken als ik. Maar hij praat wel echt veel
Kunnen zenuwen zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij komt in thailand ook op dezelfde plekken als ik. Maar hij praat wel echt veel
Voor het geval ze te lang moet wachten en honger krijgt ?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou ergens afspreken waar ze worst verkopen. Of schnitzel.
Ik zeg geen nee tegen een goeie Cumberland sausagequote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in bangers and mash.
jaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt tinder weer aangezwengeld?
Nou ja, schnitzel is altijd goed, toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
Voor het geval ze te lang moet wachten en honger krijgt ?
Plekken met een „happy end“?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een halve meter aan worstquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee tegen een goeie Cumberland sausage
Zwitserse schnitzels .....quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, schnitzel is altijd goed, toch?
Gofferquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LT weer aan de anti-depressiva.
Weet je ook eens hoe dat isquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar hopen dat de foto’s nog kloppen. En er niet teveel Corona kilo’s aanzitten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt tinder weer aangezwengeld?
Jawel, maar daar is ie niet en neemt ook de telefoon niet op. Die is zo bizar snel afgeleid, zal ergens wel een leuk paadje zijn tegengekomen en vergeten dat ie mij ook nog bij zich hadquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben jullie geen plek afgesproken?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LT weer aan de anti-depressiva.
Match made in heavenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan zou ik wat te eten gaan zoekenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, maar daar is ie niet en neemt ook de telefoon niet op. Die is zo bizar snel afgeleid, zal ergens wel een leuk paadje zijn tegengekomen en vergeten dat ie mij ook nog bij zich had
Zwitsers kunnen niet kokenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, maar daar is ie niet en neemt ook de telefoon niet op. Die is zo bizar snel afgeleid, zal ergens wel een leuk paadje zijn tegengekomen en vergeten dat ie mij ook nog bij zich had
Dat zou je sowieso doen toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan zou ik wat te eten gaan zoeken
Ja ik zou helemaal niet skien nee maar gelijk iets te eten zoekenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou je sowieso doen toch?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik zou helemaal niet skien nee maar gelijk iets te eten zoeken
Verkeerd geplakt?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm.
Ik heb in Luxemburg ook eens een totaal mislukte schnitzel op.
Een schnitzel is meestal stukjes vlees die niet meer verkoopbaar zijn met bloed weer aan elkaar geplakt, net zoals een wondje stolt zeg maar.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geplakt?![]()
Luxemburgse schnitzel was sponzig en vet. Snap niet hoe ze dat voor elkaar kregen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een schnitzel is meestal stukjes vlees die niet meer verkoopbaar zijn met bloed weer aan elkaar geplakt, net zoals een wondje stolt zeg maar.
ga ik vanavond etenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een schnitzel is meestal stukjes vlees die niet meer verkoopbaar zijn met bloed weer aan elkaar geplakt, net zoals een wondje stolt zeg maar.
Prima, maar maak het dan wel goed klaarquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon zoquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Meneer heeft er verstand van hoor ik wel.
Een goedkope supermarkt schnitzel wellicht. In een restaurant mag ik hopen van niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar er is ook niets mis met plakken, kijk maar eens naar je zalm, dat is meestal ook geplakt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een goedkope supermarkt schnitzel wellicht. In een restaurant mag ik hopen van niet.
@UitStraling heeft universele kennisquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Meneer heeft er verstand van hoor ik wel.
Hoe zou je fibrinogeen en trombine anders noemen dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met bloed is beetje overdreven
“Eiwitten”quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zou je fibrinogeen en trombine anders noemen dan?
Een embryo in een kalkomhulselquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je goed nadenkt over wat een ei is, is het sowieso onsmakelijk.
16.613 vandaagquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even een blokje lopen. Want anders wordt het nooit meer wat met die stappentellerij hiero.
Ongesteldheid van een kip toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je goed nadenkt over wat een ei is, is het sowieso onsmakelijk.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongesteldheid van een kip toch?
Valt vaak tegen hoor. De slager heeft relatief meer overhead. Vlees is niet perse beter.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je vlees gewoon niet als kiloknaller koopt dan heb je ook wat betere kwaliteit te pakken.
Wat heeft een wit ei niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Snap niet waarom een wit ei dit niet heeft. Zou ik eens moeten googelen
Niet per definitie, maar iets beter vlees heeft ook zijn prijs natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt vaak tegen hoor. De slager heeft relatief meer overhead. Vlees is niet perse beter.
Dat is een haantjepikquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Met in een bruin ei zo’n bloeddotje wat de daadwerkelijke eicel is.
“Het rode vlekje in sommige eieren noem je een ‘blood spot’. Deze bloedsporen in het eiwit of op de dooier zijn waarschijnlijk de meest bekende ‘afwijking’ in een ei. Het is een klein bloedpropje van de leghen, uit de eierstok of de eileider.”quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat die nog niet bevrucht is toch?
Waarom eten we dat eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:54 schreef bitterbal het volgende:
Bij een vrouw heeft de eicel ook geen bloeddotje al ingebouwd :p
ahquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Het rode vlekje in sommige eieren noem je een ‘blood spot’. Deze bloedsporen in het eiwit of op de dooier zijn waarschijnlijk de meest bekende ‘afwijking’ in een ei. Het is een klein bloedpropje van de leghen, uit de eierstok of de eileider.”
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom eten we dat eigenlijk niet?
Nee, maar bij de witte eieren komen ze minder snel in de winkel terechtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat bloeddotje heb je minder vaak in witte eieren.
Ja, ik heb het dus over de eieren die ik in mijn doosje heb, niet over de eieren als ze uit de kip komenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar bij de witte eieren komen ze minder snel in de winkel terecht
"Er zit vaker bloed in bruine eieren
FEIT
Een hen doet er ongeveer 25 uur over om een ei te leggen. Een eicel rijpt in zeven tot tien dagen tot dooier. Deze wordt afgestoten door de eierstok en komt terecht in de eileider. Als er in de eileider een haarvat of adertje springt, krijgt het ei een bloedvlek.
Zo’n rood vlekje vind je in ongeveer een half procent van de supermarkteieren. Eieren met zichtbare bloedvlekken worden doorgaans afgekeurd tijdens het doorlichten (‘schouwen’) van de eieren, bij het eierpakstation. Dat is ook de reden dat je ze in bruine eieren vaker tegenkomt; de witte eieren met een bloedvlekje zijn er bij de keuring meestal al uitgepikt, bij een bruin ei is het bloed simpelweg moeilijker te zien"
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:57 schreef UitStraling het volgende:
Zo eens per maand eten we Hannies eicel op brood, lichtjes aangebakken met een uitje en wat mayonaise uitgesmeerd op een boterham [ afbeelding ]
die in je doosje komen toch uit een kip?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb het dus over de eieren die ik in mijn doosje heb, niet over de eieren als ze uit de kip komen
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien van een hele dikke vrouw?
Maar dat zei je niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb het dus over de eieren die ik in mijn doosje heb, niet over de eieren als ze uit de kip komen
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Snap niet waarom een wit ei dit niet heeft. Zou ik eens moeten googelen
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien van een hele dikke vrouw?
Ja. Maar als ik zeg “ in witte eieren zit minder vaak een bloeddotje” bedoel ik “in witte eieren in mijn doosje zit minder vaak een bloeddotje”. Niet “in witte eieren die net door de kip zijn uitgepoept zit minder vaak een bloeddotje.”quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die in je doosje komen toch uit een kip?
Het genoegen is geheel aan mijn zijde te vinden *maakt sierlijke buiging.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dit gesprek gaat niet een goeie kant op Uitstraling
Wij hadden vroeger zelf kippen en ik vond die eieren goor als kind omdat die van onze eigen kippen waren dus mijn moeder kocht in de supermarkt toch nog eieren als kleine US om een eitje aan het jengelen wasquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Maar als ik zeg “ in witte eieren zit minder vaak een bloeddotje” bedoel ik “in witte eieren in mijn doosje zit minder vaak een bloeddotje”. Niet “in witte eieren die net door de kip zijn uitgepoept zit minder vaak een bloeddotje.”
Dat weet ik namelijk niet, want ik eet nooit eitjes rechtstreeks uit een kip
Onze buuf in Hongarije had kippen en een haan. Die eieren waren heerlijk, maar ik was stiekem wel een beetje bang dat ik een harig kuikentje zou vinden als ik mijn eitje tikte ‘s morgensquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger zelf kippen en ik vond die eieren goor als kind omdat die van onze eigen kippen waren dus mijn moeder kocht in de supermarkt toch nog eieren als kleine US om een eitje aan het jengelen was
Ik zie nu vrij levendig een kleine US voor mequote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger zelf kippen en ik vond die eieren goor als kind omdat die van onze eigen kippen waren dus mijn moeder kocht in de supermarkt toch nog eieren als kleine US om een eitje aan het jengelen was
In een Porsche-skeltertje?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie nu vrij levendig een kleine US voor me
Keer zo'n half kuiken in mijn ei gehad, tering wat een lucht kwam daar vanaf zeg en wat zag er dat goor uit, zouden ze dat vroeger minder goed checken want dat lijkt me echt iets van vervlogen tijden?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze buuf in Hongarije had kippen en een haan. Die eieren waren heerlijk, maar ik was stiekem wel een beetje bang dat ik een harig kuikentje zou vinden als ik mijn eitje tikte ‘s morgens
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer zo'n half kuiken in mijn ei gehad, tering wat een lucht kwam daar vanaf zeg en wat zag er dat goor uit, zouden ze dat vroeger minder goed checken want dat lijkt me echt iets van vervlogen tijden?
Geloof me je lust echt in geen jaren een ei meer
Voor je zevende verjaardag krijg je UK-coronaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Mijn nichtje is vandaag toevallig jarig, zeven jaar geworden en ik kreeg foto's door, een heel animatieteam erbij in prinsessenjurken, een bandje op een verwarmd terras buiten, een enorme berg aan dure cadeaus en nog net geen dansende fanten in de tuin![]()
Werd mijn zus boos toen ik zei; Proficiat met Bo en nu ik je toch spreek, heb je wel eens van Corona gehoord?
Piep piep piepquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zeg dit nou niet.
* Kijkt wantrouwend naar zijn doosje scharreleieren.
Oke. Heb nog één portie over. Wat wil je er op?quote:
poedersuiker en veel boterquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke. Heb nog één portie over. Wat wil je er op?
Hahaha die familie van jouquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Mijn nichtje is vandaag toevallig jarig, zeven jaar geworden en ik kreeg foto's door, een heel animatieteam erbij in prinsessenjurken, een bandje op een verwarmd terras buiten, een enorme berg aan dure cadeaus en nog net geen dansende fanten in de tuin![]()
Werd mijn zus boos toen ik zei; Proficiat met Bo en nu ik je toch spreek, heb je wel eens van Corona gehoord?
Ik gok op anderhalve kilo uitgebakken spek per poffertjequote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke. Heb nog één portie over. Wat wil je er op?
Misschien denken ze dat prinsesjes geen corona krijgenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja asociaal vind ik het, gaat weer nergens over.
Nog geen enkele dag boven de 4500 dit jaar.quote:
ze geloven in coronavrije sprookjesquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat prinsesjes geen corona krijgen
Corona is sowieso een sprookje volgens sommigenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ze geloven in coronavrije sprookjes
Ik moest even door het sneeuwlandschapquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog geen enkele dag boven de 4500 dit jaar.
Ik ben geen bitterbalquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik d8 heel ff dat je het over corona gevallen had
Lijkt me een saai type. Beetje spanning?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:29 schreef Karzai het volgende:
Zit die docu over Sigrid kaag te kijken
hoppa, -4500 stappenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar toch een leuk rondje gedaan. Kwam nog langs de oliebollenkraam. Versgebakken krentenbollen
Oh dan was ik gewoon binnen gebleven. Heb echt wel een keer of tien gevoeld of het glad wasquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moest even door het sneeuwlandschap
Sommige stukken waren wel al vast gestapt tot ijs, andere waren modder. Maar over het algemeen goed te doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan was ik gewoon binnen gebleven. Heb echt wel een keer of tien gevoeld of het glad wasMaar gelukkig viel het mee.
mja veel geouwehoerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt me een saai type. Beetje spanning?
Had ook geen broodje moeten kopen onderweg. En die warme Chocolademelk met slagroom was ook niet beste optie.quote:
VERTEL ME MORGEN HOE HET VERDER GAAT!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:34 schreef Karzai het volgende:
Update
er zijn vandaag 24 mensen gestuikeld over een stukje zeep in de badkamer
3 daarvan kwam in het ziekenhuis terecht
15 mensen zeiden godverdomme
de overige gingen op de blauwe plekken zitten
daarom altijd douchegelquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:34 schreef Karzai het volgende:
Update
Met al die ervaring in het midden oosten kan zij niet saai zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt me een saai type. Beetje spanning?
Is ook makkelijker met inzepen.quote:
die komt niet in beeld, zou goed kunnen. Ze heeft lang in Beiroet gewerktquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Geloo getrouwd met een Palestijn toch?
Kaag is gehuwd met Anis al-Qaq, tandarts en voormalig Fatah-politicus en Palestijns ambassadeur in Zwitserland, en heeft vier kinderen. Ze trouwde met hem in 1993 in het geheim in Jeruzalem en nadat haar huwelijk bekend werd bij Buitenlandse Zaken verloor ze haar vertrouwensfunctie aldaar.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
die komt niet in beeld, zou goed kunnen. Ze heeft lang in Beiroet gewerkt
Perfide serpent ben je dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kaag is gehuwd met Anis al-Qaq, tandarts en voormalig Fatah-politicus en Palestijns ambassadeur in Zwitserland, en heeft vier kinderen. Ze trouwde met hem in 1993 in het geheim in Jeruzalem en nadat haar huwelijk bekend werd bij Buitenlandse Zaken verloor ze haar vertrouwensfunctie aldaar.
dat die winkel maar failliet verklaard mag wordenquote:Agenten mishandeld door winkelpersoneel zonder mondkapje
Twee agenten zijn vrijdag in Eindhoven mishandeld door winkelpersoneel zonder mondkapjes. De eigenaar van de winkel aan de Kleine Berg weigerde mee te werken en toen de agenten hem vervolgens wilden oppakken verzette hij zich hevig.
Een 59-jarige medewerker probeerde de aanhouding te voorkomen en nam een van de agenten in een stevige wurggreep. De politieman liep daarbij een spierkneuzing in zijn nek op. Een andere agent werd door dezelfde medewerker hard tegen haar been geschopt. De agenten hebben aangifte gedaan van poging tot doodslag tegen de 59-jarige man, die nog vastzit.
Ah zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je een vertrouwensfunctie hebt en je gaat in het geheim met een Palestijn trouwen. Omdat je weet dat daar gedonder van komt.
Ja kennelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
al heeft ze daarna nog steeds een goede carrière gehad
Zou neukenquote:
De rechterquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allebei of een van de twee?
Tegelijk, waarom niet YOLOquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allebei of een van de twee?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:34 schreef Karzai het volgende:
Update
Snottebellenbeleid. Okee.quote:Scholen mogen verkouden kinderen niet
weigeren bij de noodopvang.Dat zegt het
ministerie van Onderwijs in reactie op
het nieuwe snottebellenbeleid van een
onderwijsorganisatie in Breda.
Wow.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Tering, buurman klopt weer ineens op mijn raam. Zit ik in mijn badjas te blowen achter de pc. Daarom heb ik dus hier steeds gordijnen dicht.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Tering, buurman klopt weer ineens op mijn raam. Zit ik in mijn badjas te blowen achter de pc. Daarom heb ik dus hier steeds gordijnen dicht.
quote:In de deelstaten Noordrijn-Westfalen en Nedersaksen zijn grensbewoners en andere bezoekers uit Nederland toegestaan. Er gelden bepaalde voorwaarden. Een kort bezoek voor bijvoorbeeld boodschappen of tanken is toegestaan.
De 'kleine grensverkeer regeling' houdt in dat personen die korter dan 24 uur in de deelstaat Noordrijn-Westfalen of Nedersaksen blijven, uitgezonderd zijn van de test-en quarantaineverplichting. Deze personen hoeven geen negatieve coronatest te overleggen bij het inreizen en er is geen meldplicht.
Dit mocht altijd gewoon nog hoor.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 7383 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 764 minder dan gisteren.
Dat is lager dan dan het gemiddelde van afgelopen week, toen er per dag gemiddeld 7544 mensen positief getest werden. Gemiddeld genomen daalt het aantal positieve tests.
241 opnames op verpleegafdelingen, 44 erbij op de IC
In de ziekenhuizen nam de bezetting af. Er zijn dus meer patiënten uit het ziekenhuis ontslagen of overleden dan dat er werden opgenomen.
Er liggen nu 2574 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 2644), van wie 700 op de IC (gisteren: 708), meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS).
Er werden 241 nieuwe coronapatiënten opgenomen op de verpleegafdelingen, 8 nieuwe opnames minder dan gisteren. Op de intensive care werden 44 nieuwe patiënten opgenomen, bijna allemaal doorgestroomd vanaf de verpleegafdelingen. Dat zijn 7 nieuwe opnames meer dan gisteren.
139 overleden covid-patiënten
Bij het RIVM werden 139 overleden covid-patiënten gemeld. Gisteren waren dat er nog 89. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 107 doden per dag, tegen 86 doden per dag een week eerder.
Hoe snel het aantal doden verder stijgt, hangt mede af van het aantal besmettingen in verpleeghuizen. Er zijn nu 861 verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er 823. Op het hoogtepunt van de eerste coronagolf, op 15 april, waren er 828 verpleeghuizen met minimaal één besmetting.
En dat is kennelijk het belangrijkstequote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Maar zonder Nederlanders lopen de supermarkten daar sowieso echt veel geld mis.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet of ik er zo in geloof
ik heb een goede vriend al 32 jaar, maar jij bedoelt romantisch?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1?
Heb je die al ontmoet denk je?
jaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een goede vriend al 32 jaar, maar jij bedoelt romantisch?
Dat ligt eraan. Ken je nog niet goed genoegquote:
Doe dit nou nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Ken je nog niet goed genoeg
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Ken je nog niet goed genoeg
Alfa. Altijd goedquote:
ja ben er ook niet veel wijzer van gewordenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben nu ook de docu van Sigrid Kaag aan het kijken. Vind het maar weinig zeggen; sowieso niets over eigen standpunten die ze al dan niet heeft. Beetje jammer.
Las een tijd geleden ergens dat het pure promotie voor haar was en mensen daar een beetje over vielen. Kan niet echt zeggen dat het dat is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ben er ook niet veel wijzer van geworden
Dat wel, maar haar eigen standpunten en ideeen niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:00 schreef Karzai het volgende:
D66 standpunten zijn wel redelijk bekend
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:00 schreef dud0r het volgende:
Tuurlijk, ik wil nog even naar buiten en nu gaat het regenen.
ik heb niet meer een vast type qua looksquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik blijft toch ook echt als een blok vallen voor een bepaalde vrouw, toch maar aan het huidige naaiwerk vertellen anders is het ook zo laag en lullig.
Denk dat ze zo'n betiteling wel waardeert inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik blijft toch ook echt als een blok vallen voor een bepaalde vrouw, toch maar aan het huidige naaiwerk vertellen anders is het ook zo laag en lullig.
Goed. Maandverband, pampers, prostaatkruiderij, kutschimmelzalf, en kauwgomballen van de Jumbo. Waar kwam ik ook weer voor?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
even Dakar kijken. Alweer een paar dagen overgeslagen. Kennelijk vind ik het ook weer niet ZO interessant.
kutschimmelzalfquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed. Maandverband, pampers, prostaatkruiderij, kutschimmelzalf, en kauwgomballen van de Jumbo. Waar kwam ik ook weer voor?
das geen kokenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaas smelten kunnen ze toch wel?
Zou er dan toch, misschien onbewust, geen verschil zijn in de intensiteit van die gevoelensquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat mensen constant weer nieuwe relaties aan gaan met het zelfde gevoelens als daarvoor
Geen idee eigenlijk :pquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou er dan toch, misschien onbewust, geen verschil zijn in de intensiteit van die gevoelens
in gesprek met jezelf ?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed. Maandverband, pampers, prostaatkruiderij, kutschimmelzalf, en kauwgomballen van de Jumbo. Waar kwam ik ook weer voor?
Dat is kut op de fiets. Dus jas met capuchon aan.quote:
Ik was enorm hoteldebotel op mijn Hongaarse ex. Ik zou het voor iets minder hoteldebotel wel doen hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk :p
Als het minder is doe je het er toch niet voor?
Nou ja vergelijken is ook niet goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was enorm hoteldebotel op mijn Hongaarse ex. Ik zou het voor iets minder hoteldebotel wel doen hoor
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja vergelijken is ook niet goed.
ja is denk ik menselijk ookquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En toch doet iedereen dat wel. Stiekem
Dat is ook altijd wel lekker, maar dat laat ik graag door mijn vader maken haha.quote:
lol. Ik ken dat. Mijn pa is goulash- en andijvie-masterquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook altijd wel lekker, maar dat laat ik graag door mijn vader maken haha.
Nee; iedere relatie met mensen is anders. Vaak omdat je zelf ook nog veranderd bentquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is denk ik menselijk ookMaar je kan mensen niet zo met elkaar vergelijken denk ik
Hij maakt ook altijd standaard meer zodat ik een pannetje vol kan meenemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol. Ik ken dat. Mijn pa is goulash- en andijvie-master
Het kan wel. Maar het is niet altijd eerlijk. Of nuttig.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is denk ik menselijk ookMaar je kan mensen niet zo met elkaar vergelijken denk ik
ja dat ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee; iedere relatie met mensen is anders. Vaak omdat je zelf ook nog veranderd bent
Ik heb dit vooral met beroemdheden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ook.
ik vind het soms wel fascinerend om te zien hoe snel sommige mensen in een relatie gaan na elke relatie.
Barbie?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dit vooral met beroemdheden.
Nee eigenlijk met heel veel beroemdheden binnen en buitenland. Zie mijn voorbeeld hierboven.quote:
Ja als de potentiele partners voor je in de rij staan gaat dat misschien ook makkelijkerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:48 schreef Amarantha het volgende:
- Kennen elkaar paar maanden en gaan zich verloven
- Dat gaat een tijdje goed
- Het gaat uit
- Maand later nieuwe relatie
Misschien maar heb het altijd wel bijzonder gevonden. Ik heb toch altijd wel dat ik het even een tijdje een plekje moet geven enz. Je hebt ook veel leuke dingen samen meegemaakt als het goed is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als de potentiele partners voor je in de rij staan gaat dat misschien ook makkelijker
Denk dat veel beroemdheden zo verliefd op zichzelf zijn dat de partner alleen de spiegel is waarin ze zichzelf willen bewonderenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien maar heb het altijd wel bijzonder gevonden. Ik heb toch altijd wel dat ik het even een tijdje een plekje moet geven enz. Je hebt ook veel leuke dingen samen meegemaakt als het goed is.
scherpquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat veel beroemdheden zo verliefd of zichzelf zijn dat de partner alleen de spiegel is waarin ze zichzelf willen bewonderen
ja dat weet ik niet. Niet iedereen die knap is wil altijd maar aandachtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit geldt denk ik ook vaak voor heel knappe mensen.
Nee, niet iedereen idd. Maar ik ken er genoeg die het erg met zichzelf hebben getroffenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet. Niet iedereen die knap is wil altijd maar aandacht
Een goede vriend van mij die kan niet zonder lijkt het. Heb hem aangegeven dat hij eerst maar eens beetje van zichzelf moet houden (en wat problemen oplossen) voordat hij weer naar de volgende gaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ook.
ik vind het soms wel fascinerend om te zien hoe snel sommige mensen in een relatie gaan na elke relatie.
En wat zei hij daarop?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij die kan niet zonder lijkt het. Heb hem aangegeven dat hij eerst maar eens beetje van zichzelf moet houden (en wat problemen oplossen) voordat hij weer naar de volgende gaat.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had echt een jaar of 2 nodig nadat mijn relatie stukliep voordat ik weer zin had om andere mensen te daten.
Mwoah denk niet dat ik daar zoveel last van heb.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit geldt denk ik ook vaak voor heel knappe mensen.
omdat je niet knap bent toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah denk niet dat ik daar zoveel last van heb.
Dat hij bevestiging van anderen nodig heeft eigenlijk. Die kan zichzelf nauwelijks vermaken.quote:
ja maar dan zit hij er zelf ook niet heel serieus in toch. Gewoon niet alleen willen zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hij bevestiging van anderen nodig heeft eigenlijk. Die kan zichzelf nauwelijks vermaken.
Het is ook niet handig dat hij halve relatie heeft met een vrouw die getrouwd is + 2 kinderen heeft. Die vrouw gaat niet de stap zetten om helemaal te scheiden van haar man. Daar is 'ie nu al een jaar of 2 mee bezig en dan af en toe nog wat andere vrouwen waarmee hij aan het daten is
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah denk niet dat ik daar zoveel last van heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |