abonnement Unibet Coolblue
pi_197301310
Laat ons van dit het topic van de romances/aantijgingen/... enz. maken.

---

Toen Ziko en Liese in de afzonderlijke kamer aan het wachten waren vroeg Ziko aan Liese op wie ze zou kunnen vallen? Liese viel duidelijk even uit de lucht.
Ziko zei daarna 'Ik val op energy, snapt ge'. Waarmee hij overduidelijk Liese bedoelde.

Liese antwoordde daarna met 'Misschien dan wel Jowi'. Waarop Ziko jaloers reageerde met 'Ah ja, omdat hij verzorgd is enz.? Meestal zijn TE verzorgde mannen wel ...'
Liese kaatste daarna de bal terug en stelde hem dezelde vraag waarop hij toen antwoordde met 'Nee, eigenlijk niemand'.

Duidelijk teleurgesteld in de afwijzing.
Was te zien in de aflevering van vrijdag 8 januari.
Cindy De Vuyst
pi_197301327
De hamvraag is en blijft: is er al geneukt?
  zaterdag 9 januari 2021 @ 09:09:11 #3
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_197301580
Een "Geheime Opdracht" als Renee jij moet Mama Daniiii Moeder van 5 kids in je bed zien te krijgen kan je wel vergeten,, en elke variant op dat thema ook

Het is Belgie in de Regie en niet Talpa
pi_197301940
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 09:09 schreef 5thencounter het volgende:
Een "Geheime Opdracht" als Renee jij moet Mama Daniiii Moeder van 5 kids in je bed zien te krijgen kan je wel vergeten,, en elke variant op dat thema ook

Het is Belgie in de Regie en niet Talpa
Wie zegt dat het Belgische regie is? Werd nergens gezegd, noch geschreven.
Zal waarschijnlijk een samenwerking zijn?
Cindy De Vuyst
  zaterdag 9 januari 2021 @ 09:43:18 #5
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_197301978
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 09:40 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Wie zegt dat het Belgische regie is? Werd nergens gezegd, noch geschreven.
Zal waarschijnlijk een samenwerking zijn?
Er gebeurd al ruim een week geen zák daar en de voice over is een Belg , elke WTF of ook maar borstjes besperken is een SL en de vooruitzichten zijn nog 90 dagen same old same old
Dus, mijn conclusie is dat de Belgen de Show runnen
pi_197317793
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 08:37 schreef einzeinz het volgende:
Laat ons van dit het topic van de romances/aantijgingen/... enz. maken.

---

Toen Ziko en Liese in de afzonderlijke kamer aan het wachten waren vroeg Ziko aan Liese op wie ze zou kunnen vallen? Liese viel duidelijk even uit de lucht.
Ziko zei daarna 'Ik val op energy, snapt ge'. Waarmee hij overduidelijk Liese bedoelde.

Liese antwoordde daarna met 'Misschien dan wel Jowi'. Waarop Ziko jaloers reageerde met 'Ah ja, omdat hij verzorgd is enz.? Meestal zijn TE verzorgde mannen wel ...'
Liese kaatste daarna de bal terug en stelde hem dezelde vraag waarop hij toen antwoordde met 'Nee, eigenlijk niemand'.

Duidelijk teleurgesteld in de afwijzing.
Was te zien in de aflevering van vrijdag 8 januari.
Viel mij ook op! Hij hoopte dat ze zijn naam zou noemen en zodra dat het geval was had hij de hare ook genoemd. Maar beetje naief van hem, ze heeft een vriendje en dan ga je dat niet roepen zelfs al zou ze op Ziko vallen.
  zondag 10 januari 2021 @ 06:42:14 #7
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_197317848
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 06:23 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Viel mij ook op! Hij hoopte dat ze zijn naam zou noemen en zodra dat het geval was had hij de hare ook genoemd. Maar beetje naief van hem, ze heeft een vriendje en dan ga je dat niet roepen zelfs al zou ze op Ziko vallen.
De chemie was er overduidelijk en als ze allebei waren gebleven zou het volgens mij een kwestie van (niet al te lange) tijd zijn voordat het 'bingo' was geweest.

Dat Liese Jowie zei was natuurlijk een slimme escape: noem de homo uit het huis, dan hou je het lekker veilig academisch. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_197321884
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 06:42 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

De chemie was er overduidelijk en als ze allebei waren gebleven zou het volgens mij een kwestie van (niet al te lange) tijd zijn voordat het 'bingo' was geweest.

Dat Liese Jowie zei was natuurlijk een slimme escape: noem de homo uit het huis, dan hou je het lekker veilig academisch. :)
Inderdaad. Maar misschien beseft Big Brother dat ook wel en gooien ze Ziko volgende week gewoon weer het huis in! Liese natuurlijk blij omdat haar maatje terug is.
De andere bewoners begrijpen er natuurlijk niets meer van waardoor een kloof ontstaat tussen de groep en Ziko. Ziko en Liese schieten dan nog beter met elkaar op en uiteindelijk krijg je na X-aantal dagen een bewegend laken en wat 'A-geluidjes' ;)

Tijdens de liveshow halen ze er Souf (vriend van Liese) bij en we zijn begonnen met de sensatie!
= Kijkcijfers X3


Stel je voor dat de volgende bewoners Souf en Ziko zijn :')
Wordt nog gezellig.
Geen enkele partner/vriend wordt zo vaak benoemd als Soufiane (vriend van Liese).
Cindy De Vuyst
pi_197328284
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 08:37 schreef einzeinz het volgende:
Laat ons van dit het topic van de romances/aantijgingen/... enz. maken.

---

Toen Ziko en Liese in de afzonderlijke kamer aan het wachten waren vroeg Ziko aan Liese op wie ze zou kunnen vallen? Liese viel duidelijk even uit de lucht.
Ziko zei daarna 'Ik val op energy, snapt ge'. Waarmee hij overduidelijk Liese bedoelde.

Liese antwoordde daarna met 'Misschien dan wel Jowi'. Waarop Ziko jaloers reageerde met 'Ah ja, omdat hij verzorgd is enz.? Meestal zijn TE verzorgde mannen wel ...'
Liese kaatste daarna de bal terug en stelde hem dezelde vraag waarop hij toen antwoordde met 'Nee, eigenlijk niemand'.

Duidelijk teleurgesteld in de afwijzing.
Was te zien in de aflevering van vrijdag 8 januari.
Precies dit. Heel duidelijk om af te lezen aan de lichaamstaal. Vraag me af hoe je hier juist wel op had moeten reageren als Ziko zijnde.
pi_197328758
Ziko en Liese hadden echt wel wat kunnen worden.
Thomas en Jill lijken nu erg naar elkaar toe te trekken.
Verder misschien Rene en Danielle, hoewel laatstgenoemde natuurlijk een vriend + Kids heeft.
Vaarwel FOK! 2007-2021.
pi_197329881
Nathalie en haar psycholoog misschien. Voor de rest zie ik niets ontstaan.
pi_197330292
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 18:30 schreef aswesleep het volgende:
Nathalie en haar psycholoog misschien. Voor de rest zie ik niets ontstaan.
Is wel nodig. Dat mens heeft issues. Sneu wel
  zondag 10 januari 2021 @ 19:03:33 #13
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_197330662
Sneue Thea, nominaties komen er weer aan zeker

pi_197335363
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:33 schreef BBguy het volgende:

[..]

Precies dit. Heel duidelijk om af te lezen aan de lichaamstaal. Vraag me af hoe je hier juist wel op had moeten reageren als Ziko zijnde.
Zoals hij dus deed. Beter kun je het niet gaan doen.
Maar Liese zal het wel door gehad hebben.


Wel fucked up om dat in het huis te gaan vragen. Je weet dat ze het filmen en het geluid opnemen.
Denk niet dat Liese er over 2 maanden nog zal in zitten en de kans lijkt me ook vrij groot dat die na Big Brother 'dus na maart' nog wel zullen afspreken. Dan kun je dat zelfs in alle discretie vragen en misschien was het antwoord van Liese dan zelfs helemaal anders geweest?
Zou me niet verbazen mocht ze dan iets zeggen van 'Mocht ik niet met Souf zijn, dan zou jij zeker mijn love interest zijn'.
Cindy De Vuyst
pi_197377944
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:53 schreef TheBradgeTV het volgende:
Ziko en Liese hadden echt wel wat kunnen worden.
Thomas en Jill lijken nu erg naar elkaar toe te trekken.
Verder misschien Rene en Danielle, hoewel laatstgenoemde natuurlijk een vriend + Kids heeft.
Rene heeft ook een vriendin, dus dat zou dan wel een dubbel-vreemdga actie zijn

Verder zie ik Liese wel aan tot vreemdgaan. Hoe flirterig zij met Ziko deed, en het feit dat ze het nog geen seconde over haar vriend heeft gehad (voor zover ik weet).....zou me niks verbazen als ze nog iemand scoort daar. Maar dan wel een nieuwe, want niet iemand die er nu in zit.
pi_197378178
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 05:50 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Rene heeft ook een vriendin, dus dat zou dan wel een dubbel-vreemdga actie zijn

Verder zie ik Liese wel aan tot vreemdgaan. Hoe flirterig zij met Ziko deed, en het feit dat ze het nog geen seconde over haar vriend heeft gehad (voor zover ik weet).....zou me niks verbazen als ze nog iemand scoort daar. Maar dan wel een nieuwe, want niet iemand die er nu in zit.
Even het nieuws volgen als Big Brother afgelopen is ;)
Sowieso verschijnt er al snel een artikel dat Liese en Soufiane uit elkaar zijn. Als je haar Instagram/Facebook zal bekijken durf ik er bijna voor te wedden dat je daar Ziko terug zal zien komen.
Cindy De Vuyst
pi_197382163
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 07:07 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Even het nieuws volgen als Big Brother afgelopen is ;)
Sowieso verschijnt er al snel een artikel dat Liese en Soufiane uit elkaar zijn. Als je haar Instagram/Facebook zal bekijken durf ik er bijna voor te wedden dat je daar Ziko terug zal zien komen.
Ja 100.000%
Die 2 houden sowieso contact na big brother en als daar niet iets uitkomt eet ik mijn hoed op.
Vaarwel FOK! 2007-2021.
pi_197382684
Thomas en Jill. Alleen heeft Thomas zijn kansen op een 'dikke' 'bonkpartij' flink verkloot door op Jill te stemmen
pi_197383208
quote:
9s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:42 schreef Benny het volgende:
Thomas en Jill. Alleen heeft Thomas zijn kansen op een 'dikke' 'bonkpartij' flink verkloot door op Jill te stemmen
Thomas moet niets van Jill weten. Jill wou hem neuken!
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')