Door afwezigheid in het buitenland kon ik pas vandaag naar de supermarkt.
Het is bijzonder om te zien dat in beide supermarkten waar ik was in elk 1 persoon liep met een mondkapje, één wat ouder iemand in de Lidl die haar best deed om afstand te houden om vervolgens van alle kanten voorbij gelopen te worden, maar misschien was het tijdstip van 17.00 uur niet het beste moment van de dag om met die 'angstmodus' te gaan winkelen, die had gezien haar leeftijd dus op een ander moment van de dag moeten gaan.
Daarnaast in de AH een geitewollensokkenfundamentalist die deze ook buiten draagt en ook nu mensen aanspreekt dat het nog steeds verplicht is bij drukte. Deze kreeg van mij een klop op de schouder en veel succes met haar missie met een glimlach, want vragen mag uiteraard.
Het is bijzonder om te zien dat er dus werkelijk waar niemand, ook het personeel niet, die nog een compleet nutteloos vodje draagt, dat was de afgelopen weken nog zeker 70% die het goed deed, en nu dus niemand meer. Dus kennelijk is iedereen toch van nature egoistisch, want je draagt dat kopvodje niet voor jezelf maar voor iemand anders, maar kennelijk toch niet.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.