Gedragbeïnvloeding geslaagd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:47 schreef vencodark het volgende:
Laatst gaan winkelen in de stad en bij de juwelier mocht het mondkapje af en bij de kledingwinkel zag ik vanzelf dat klanten en personeel het niet droegen.
Die ochtend was ik even naar de AH om een pakketje op te halen bij de balie. In de auto kwam ik erachter dat mijn voorraad mondkapjes op was. Dus ik ging naar binnen zonder en dat voelde zo gek!![]()
Ik was er gewoon een beetje onrustig over omdat het voelde alsof ik zo’n type was die bewust de regels niet volgt.![]()
Belachelijk.
Oke is mij niet opgevallen en heb zelf ook niet aan deze onzin meegedaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 06:42 schreef Zana het volgende:
[..]
Volgens mij stond er bij ons "kom alleen" en ik heb ook significant minder kinderen gezien het afgelopen jaar in de supermarkt en ook veel minder koppeltjes.
Bij ons bij de ene Jumbo wel, die gaat 8.00 uur open, bij de andere mag je eerder binnen (het ouderen uurtje was bij beide van 7-8 en van 20-21 uur), maar officieel is die ook pas 8.00 uur open volgens de website. De Aldi heeft weer gewone openingstijden en sluit niet meer om 20.00 uur vanwege het alkoholverbod wat toen was.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:36 schreef Nielsch het volgende:
zijn de bejaardenuurtjes ook al afgeschaft?
quote:
Hier ook ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:59 schreef foden het volgende:
Hier werd net nog door een groot deel mondkapjes gedragen
De domme medemens dus. Ze bestaanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:33 schreef falling_away het volgende:
Hier droegen enkelingen nog mondkapjes. Blijkbaar denken ze dat die vodjes enige bescherming bieden voor zichzelf, maar die zijn enkel bedoeld om zelf geen corona te verspreiden. Ze filteren het virus er niet uit bij inademen.
Prima dan toch? Ik dacht dat de deal was dat anti-maskers geen fun maken van mensen die hem wel willen dragen en andersom ook. Dan is iedereen tevreden lijkt me.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:33 schreef falling_away het volgende:
Hier droegen enkelingen nog mondkapjes. Blijkbaar denken ze dat die vodjes enige bescherming bieden voor zichzelf, maar die zijn enkel bedoeld om zelf geen corona te verspreiden. Ze filteren het virus er niet uit bij inademen.
Gek dat dat per regio zo verschilt. Hier net letterlijk niemand. En normaal gesproken juist iedereen, het was dus niet in een achterstandswijk met veel wappies die voorheen ook al geen mondkapje droegen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:59 schreef foden het volgende:
Hier werd net nog door een groot deel mondkapjes gedragen
Misschien zijn ze sociaal naar anderen? Als we ooit weer heel hoog in de besmettingen zitten zet ik gewoon weer mondkapje op in de supermarkt om te voorkomen dat ik anderen besmet. Nu liggen de besmettingen zo laag dat me dat niet nodig lijkt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:33 schreef falling_away het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |