abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 08:04:44 #1
18653 crew  D.
pi_197301122
Ik heb de indruk dat de meningen allemaal hetzelfde zijn.

POLL
pi_197301152
Vind het niet helemaal zwart wit eik.
Af en toe als er echt iets speelt dan is het wellicht interessant om psychologen te horen.
Maar goed zo'n psycho laat zich ook niet inhuren voor 1x p/mnd 10 sec.
Maar ter opvulling van het programma, zoals nu, vind ik het afgrijselijk geestdodend en ben al weggezapt voordat de eerste zin is afgemaakt.

Dus daarom gekozen voor Nee. Verkeerd Keuze
"Life's a Bitch"
pi_197301181
Geen studiopubliek mogelijk, alles moet uitvoerig getest zijn voor ze uberhaupt mogen langskomen.
Ik denk dat er weinig optie's waren voor mensen die wel wekelijks kunnen aanschuiven.
Persoonlijk denk ik dat er uit een live show meer te halen valt als er meer gesproken of besproken gaat worden met de bewoners. Beetje flirten, beetje steken, dat is leuk.
Maar echt...na een week BB al een sexualoge aan laten schuiven........ _O-
Alsof iemand op de regie nog een vriendin had die wel bekend wil worden hierin.
Het zal ook wennen zijn na al die jaren, heb soms echt het idee dat men nog zoekende is.
Ik ben je moeder niet. Snotneus.
pi_197301475
Ik vind het oersaai! Zie je trouwens ook aan de kijkcijfers.
In België halen ze de 300.000 kijkers met moeite, normaal gezien mag je een tweede seizoen wel vergeten met zo'n aantal.

Love Island had er nog geen 200.000 en daar is dan wel een tweede seizoen van gemaakt. Wordt dus nog afwachten.
Cindy De Vuyst
pi_197318066
Die psychologen zijn echt fucking saai.
Overigens was die Kas Stuyf niet bij eerdere BB's ook in de studio als psycholoog? Hij komt me vaag bekend voor
pi_197320117
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 07:50 schreef Mister1984 het volgende:
Die psychologen zijn echt fucking saai.
Overigens was die Kas Stuyf niet bij eerdere BB's ook in de studio als psycholoog? Hij komt me vaag bekend voor
Niet BB, wel heel veel andere programma's (o.a "Van de Straat")
https://mindworkbroadcasting.com/team-members/kas/
https://mindworkbroadcasting.com/portfolio/
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')