Ja wij zijn ondertussen nog getraumatiseerd door alle enge poppen, een normale vraag over het draaien van een wasje kunnen we nu echt even niet aanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:19 schreef Guanabana het volgende:
Mijn saaie Gerda-vraag killed the topic
Ik zou hem gewoon apart wassen zonder iets erbijquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:19 schreef Guanabana het volgende:
Mijn saaie Gerda-vraag killed the topic
Mijn dochter kocht vandaag een of ander speciaal wenkbrauwpotlood van 10 euroquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:12 schreef Guanabana het volgende:
Wat make up betreft heb ik me wel laten be-influencen.Want ik heb ook zo'n beautyblender-ei gekocht die Nikkie Tutorials enzo ook altijd gebruikt. 20 euro was dat ding
Maar het zag er altijd zo satisfying uit.
Respect dat je gewoon toch bent gaan rennenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon apart wassen zonder iets erbij
Ik ging heel sportief toch maar hardlopen want mijn eetpatroon en mijn beweegpatroon waren deze week niet echt in balans zeg maar.
Ging het gvd regenen. Liep ik daar in 3 graden en regen
![]()
Makeup doe ik niet elke dag, maar ik ben wel heel erg van de cremes en de maskers en de ampullen momenteel
En, hoe voelt het?quote:
Mja, maar ik heb toch wel het idee (gekregen) dat je wat make up betreft een beetje in het hogere segment moet gaan zitten qua prijzen wil het echt iets worden. Dat in combinatie met skills natuurlijk. (Ik zit alsnog totaal niet in het hoge segment hoor, maar Hema foundation ofzo wordt het toch niet echt wat. En oogschaduw is dan ook wel duidelijk minder gepigmenteerd).quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:28 schreef Arizona het volgende:
M
[..]
Mijn dochter kocht vandaag een of ander speciaal wenkbrauwpotlood van 10 euro
Ik eet meestal oude kaas. Lekker zout en sterk van smaak:9quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dt laatste zou ik wel heel erg vinden, dat kan ik me amper voorstellen. Als je naar de markt gaat, weet je dat het wel eens wat drukker kan worden en dan wacht je toch rustig af?Bewust voordringen heb ik 1x per ongeluk gedaan en daar voel ik me na drie jaar nog steeds schuldig over.
[..]
Gewone jonge kaas, niet voor mezelf. Al eet ik vaak wel het restje op. Ik ben geen kaaskenner
Kijk je ook weleens van die tutorials?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:34 schreef Aoibhin het volgende:
Qua make-up doe ik eigenlijk altijd hetzelfde op; foundation (behalve in de zomer, dan niet), bruine oogschaduw, zwarte mascara, wenkbrauwpoeder, soms een beetje lippenstift of blush maar alleen als ik echt ergens heen ga.
Ik heb nog heel veel verschillende kleuren oogschaduw en lipstick liggen die nog onaangeroerd zijn
Ik gebruik niet zoveel makeup. Meestal alleen eyeliner en mascara dus. En de eyeliner haal ik wel bij de Hemaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb toch wel het idee (gekregen) dat je wat make up betreft een beetje in het hogere segment moet gaan zitten qua prijzen wil het echt iets worden. Dat in combinatie met skills natuurlijk. (Ik zit alsnog totaal niet in het hoge segment hoor, maar Hema foundation ofzo wordt het toch niet echt wat. En oogschaduw is dan ook wel duidelijk minder gepigmenteerd).
Ik heb ook L'Oreal foundation, dat vind ik al duur zatquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik gebruik niet zoveel makeup. Meestal alleen eyeliner en mascara dus. En de eyeliner haal ik wel bij de Hemaen de mascara meestal iets van L'oreal of Maybelline, gewoon van die drogistmerken. Gaat prima
. Als mijn huid echt te bleek is gebuik ik wat bb cream en die is gewoon van Nivea.
Qua cremes enzo heb ik vaak wel wat duurder spul. Nu ik ouder word heeft mijn huid wel wat meer voeding en vocht nodig heb ik het idee.
Of nu pas...quote:
Ik ook niet. Hooguit als ik wat adviezen met @Strani heb uitgewisseld.quote:
Nee ik kijk niet echt tutorialsquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kijk je ook weleens van die tutorials?![]()
Want ik kijk wel regelmatig naar de video's van Nikkie (niet omdat ik nu zo'n make up freak ben, maar gewoon omdat ze het zo leuk doet), en dan ga ik toch wel automatisch haar dingen nadoen als ik me opmaak, omdat ik nu tig keer heb gezien hoe zij het doet
Dus qua oogschaduw'techniek' en ook highlighter soms.
Oke ik voel me echt een trutje als ik hierover praat
Ja dat is ook een beetje de 'rabbithole' waar je in valt als je je meer gaat verdiepen in make-up. Dan denk je van, oh ja ik moet nu ook deze goede kwasten en zo en voor je het weet ben je tientallen euro's verder.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik kijk niet echt tutorialsMaar denk dat ik dan ook wel veel dingen zou overnemen. En ook wat betere "materialen" aan zou schaffen. Momenteen gebruik ik een heel simpel kwastje voor mijn ogen en gebruik ik mijn vingers voor foundation, maar als ik soms zie wat voor beter kwasten er allemaal zijn...
Ik heb net hardgelopenquote:
Ik koop mijn Nivea spulletjes vaak in Duitsland, is daar vaak veel goedkoper dan in Nederland. Maar dan moet je wel dichtbij de grens wonen, wil dat rendabel zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb ook L'Oreal foundation, dat vind ik al duur zatEn doet prima wat het moet doen.
Ook altijd Nivea crème ja. Die ik nu heb is alsnog 16 euro, hoger gaan vind ik ook onzin.
Moet je eens kijken naar Isla de las Muñecas, echt een vakantiebestemming voor jouquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij ook alEnge mensen hier
Ik vind veel van die oude poppen echt heel engHeb er ook vaak genoeg nachtmerries over gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |