Staat je laptop al aan?quote:
Nou ja, meer geld naar zorg en politie is niet gratis nee.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast! Hoe laat worden we verwacht? Jobi neemt de sjoelstenen mee.
Hij was de 4e al jarig maar thanks.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:45 schreef Koen66 het volgende:
Zijn al illegaal bezig met mijn moeder en schoonouders tegelijk te laten komen morgen
Dan kan je in een keer van beide schoonouders af komen.quote:
Nou ja dat is wel een manier om een kinderverjaardag memorabel te maken ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan je in een keer van beide schoonouders af komen.
Omdat we 1x een middagje wel voldoende vinden. Houden ze allemaal netjes op afstand en deuren en ramen voldoende openquote:
Lekker! Wat voor taart is het?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verjaardagstaart voor junior voor morgen, voor de hordes visite
Dan vrees ik dat het moedeloze 'ik wou dat de mensen zich gewoon eens aan de regels hielden' ook richting jou en je familie geuit moet worden, Koen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Omdat we 1x een middagje wel voldoende vinden. Houden ze allemaal netjes op afstand en deuren en ramen voldoende open
Ik ben net terug van wandelen, de rest van de stad was er ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is echt mooi zonnig buiten. Zo maar even een rondje wandelen.
Nou, dan ben je direct klaar voor het bedrijfslevenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:40 schreef molloot200 het volgende:
Even heel veel van deze voor mijn groepsgenoot![]()
![]()
![]()
![]()
Door corona moet je nu bij vakken samenwerken met mensen die je dan én niet kent én nooit spreekt of kán spreken omdat je ze niet ziet op school. Dat is súper handig voor samenwerking. Tenenkromend irritant soms.
Aaaarhh
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nou, dan ben je direct klaar voor het bedrijfsleven
Dat is het probleem inderdaad. Heel veel gevallen werden veroorzaakt door een 'dit moet nog wel kunnen'-mentaliteit.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is lastig, iedereen vindt op zijn/haar manier dat een uitzondering wel moet kunnen.
Mijn verjaardag wordt dit jaar iig nog niet gevierd, iig niet op de datum waarop ik jarig ben.
Mss dat er in augustus wat mogelijk is (en anders maar niet).
Kerst beperkt tot 1 dag, jaarwisseling bij m'n moeder gevierd (was de enige bezoeker).
En eigenlijk was dat al meer dan verstandig is.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is het probleem inderdaad. Heel veel gevallen werden veroorzaakt door een 'dit moet nog wel kunnen'-mentaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook lastig prikbaar (quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:17 schreef Strani het volgende:
Het gaat nu over prikangst. Op zich heb ik dat niet maar ik heb wel hele lastige aderen voor bloedprikken en ik ben altijd bang dat ze meerdere pogingen moeten doen of dat ze een beetje in m'n arm moeten gaan roeren met die naald
Mijn ouders en mijn broer en zijn gezin zijn de enigen bij wie ik nog op bezoek ga. Buren en vrienden zien we momenteel helemaal niet. Misschien straks weer als we weer buiten kunnen zitten (mocht het dan nog niet beter gaan met Corona).quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ga zover dat als ik vandaag bij m'n buren uitgenodigd wordt, dat ik dan minimaal 10 dagen niet bij m'n moeder langs ga (tenzij noodzaak). En andersom ook. Heb niet zo'n moeite met alleen zijn dus kan dat makkelijk opbrengen.
Daar moeten anderen maar mee leren leven, ik ga niet degene zijn die iemand aansteekt.
Als ik weet dat ik dinsdag met m'n moeder naar de supermarkt ga, neem ik dus ook geen uitnodigingen aan in de week daarvoor.
Voor m'n eigen gezondheid ben ik dan weer niet zo bang.
Ik moet eigenlijk hardlopen maar daar heb ik zó geen zin in, het is hier ook heel druk met wandelaars momenteel. Ik ga maandagmiddag wel, dan is het veel rustiger.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben net terug van wandelen, de rest van de stad was er ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |