abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:02:21 #203
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197308730
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 16:10 schreef Meke het volgende:

[..]

Hema is nu tweede halve prijs en sowieso wel schappelijke prijzen! :)

https://www.hema.nl/wonen-slapen/slapen/dekbedovertrek

En ze hebben ook echt mooie, ik heb gisteren deze gekocht O+




En deze had ik al :D


Even in de herhaling omdat ik ] typte in plaats van ] |:)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:03:27 #204
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197308751
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 16:14 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hoe was je die? Bij witte was?
:Y

Is gewoon een applicatie, niet echt groene garen :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_197308764
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:02 schreef Meke het volgende:

[..]

Even in de herhaling omdat ik ] typte in plaats van ] |:)
Die met die cactussen is echt leuk O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:04:48 #206
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197308774
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 16:31 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Mja, maar ik heb toch wel het idee (gekregen) dat je wat make up betreft een beetje in het hogere segment moet gaan zitten qua prijzen wil het echt iets worden. Dat in combinatie met skills natuurlijk. (Ik zit alsnog totaal niet in het hoge segment hoor, maar Hema foundation ofzo wordt het toch niet echt wat. En oogschaduw is dan ook wel duidelijk minder gepigmenteerd).
Eigenlijk wil ik ook wel een keertje door NikkieTutorials ofzo worden opgemaakt en dan advies want ik weet nooit zo goed wat bij mij wel/niet past en staat en wat er nodig is :D :') _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 17:06:02 #207
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197308793
Het gaat momenteel niet zo goed met de voedselallergieën. Nu een tijdje goed in de gaten gehouden en bij gehouden en ik begin te vermoeden dat ik wel eens coeliakie/gluten-intolerantie of gluten-sensitiviteit zou kunnen hebben. Bij die eerste raakt de dunne darm beschadigt door een afweerreactie van het lichaam. Zo kan het dus ook voorkomen dat je daardoor ook lactose-intolerant wordt (check!) en de rest van je spijsvertering helemaal naar de getver gaat.

Iig, heb ik deze week er ook voor het eerst echt pijn van gehad. Dus ondanks dat het misschien niet het beste moment is qua zorgbelasting, denk ik dat verstandig is om contact met de huisarts niet verder uit te stellen.

-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:06:21 #208
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197308798
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 16:57 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik heb net hardgelopen :P
Nu ruik ik weer fris :D
[..]

Ik koop mijn Nivea spulletjes vaak in Duitsland, is daar vaak veel goedkoper dan in Nederland. Maar dan moet je wel dichtbij de grens wonen, wil dat rendabel zijn :')
Hebben jullie ook Medikamente die Grenze? |:) _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_197308800
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:04 schreef Meke het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik ook wel een keertje door NikkieTutorials ofzo worden opgemaakt en dan advies want ik weet nooit zo goed wat bij mij wel/niet past en staat en wat er nodig is :D :') _O-
Maar Nikkie en dat soort make-up mensen die gaan wel echt voluit, en dat zou ik voor mezelf echt way too much vinden :P
Vooral wat ze tegenwoordig met wenkbrauwen doen hoeft voor mij écht niet.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:06:35 #210
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197308802
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:02 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

BRRRRRRR :X :X :X Waarom moest ik dit Googelen!?
O-)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:06:58 #211
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197308809
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die met die cactussen is echt leuk O+
Ja ben ik ook wel blij mee :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:08:21 #212
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197308838
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:06 schreef ijs_beer het volgende:
Het gaat momenteel niet zo goed met de voedselallergieën. Nu een tijdje goed in de gaten gehouden en bij gehouden en ik begin te vermoeden dat ik wel eens coeliakie/gluten-intolerantie of gluten-sensitiviteit zou kunnen hebben. Bij die eerste raakt de dunne darm beschadigt door een afweerreactie van het lichaam. Zo kan het dus ook voorkomen dat je daardoor ook lactose-intolerant wordt (check!) en de rest van je spijsvertering helemaal naar de getver gaat.

Iig, heb ik deze week er ook voor het eerst echt pijn van gehad. Dus ondanks dat het misschien niet het beste moment is qua zorgbelasting, denk ik dat verstandig is om contact met de huisarts niet verder uit te stellen.

-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee wat stom *; Gelukkig zijn er wel steeds meer glutenvrije producten, maar dat hoef ik jou denk ik niet echt te vertellen :P

Maar wel een lastige allergie hee -O- Hoop dat het toch iets anders is, of dat het tijdelijk is :Y Maar had je er dan eerst helemaal geen last van? :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:08:49 #213
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197308846
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:06 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar Nikkie en dat soort make-up mensen die gaan wel echt voluit, en dat zou ik voor mezelf echt way too much vinden :P
Vooral wat ze tegenwoordig met wenkbrauwen doen hoeft voor mij écht niet.
Ja dat is wel waar :P Nouja een wat subtielere make-up artiest dan :+ Gewoon geschikt voor overdag en kantoor en niet dragqueen on the runway :D _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_197308851
Balen @ijs_beer ;( Geen brood is wel echt kut en lastig ja, hopen dat het meevalt.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:10:04 #215
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197308870
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:06 schreef ijs_beer het volgende:
Het gaat momenteel niet zo goed met de voedselallergieën. Nu een tijdje goed in de gaten gehouden en bij gehouden en ik begin te vermoeden dat ik wel eens coeliakie/gluten-intolerantie of gluten-sensitiviteit zou kunnen hebben. Bij die eerste raakt de dunne darm beschadigt door een afweerreactie van het lichaam. Zo kan het dus ook voorkomen dat je daardoor ook lactose-intolerant wordt (check!) en de rest van je spijsvertering helemaal naar de getver gaat.

Iig, heb ik deze week er ook voor het eerst echt pijn van gehad. Dus ondanks dat het misschien niet het beste moment is qua zorgbelasting, denk ik dat verstandig is om contact met de huisarts niet verder uit te stellen.

-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat rot IJsbeer! Ik zou in die situatie inderdaad wel contact opnemen met de huisarts. Hopelijk is het alsnog niets ernstigs :*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 17:11:22 #216
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197308903
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:06 schreef ijs_beer het volgende:
Het gaat momenteel niet zo goed met de voedselallergieën. Nu een tijdje goed in de gaten gehouden en bij gehouden en ik begin te vermoeden dat ik wel eens coeliakie/gluten-intolerantie of gluten-sensitiviteit zou kunnen hebben. Bij die eerste raakt de dunne darm beschadigt door een afweerreactie van het lichaam. Zo kan het dus ook voorkomen dat je daardoor ook lactose-intolerant wordt (check!) en de rest van je spijsvertering helemaal naar de getver gaat.

Iig, heb ik deze week er ook voor het eerst echt pijn van gehad. Dus ondanks dat het misschien niet het beste moment is qua zorgbelasting, denk ik dat verstandig is om contact met de huisarts niet verder uit te stellen.

-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk valt het allemaal mee!
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:11:35 #217
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197308906
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:06 schreef Meke het volgende:

[..]

Hebben jullie ook Medikamente die Grenze? |:) _O-
:Y
Geweldige winkel vind ik dat. Goedkope verzorgingsproducten en van die random artikelen waardoor je er regelmatig gaat snuffelen :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:13:48 #218
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197308944
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:11 schreef Arizona het volgende:

[..]

:Y
Geweldige winkel vind ik dat. Goedkope verzorgingsproducten en van die random artikelen waardoor je er regelmatig gaat snuffelen :D
Haha ja hij zit in Borne ook echt op zo'n verstopte plek waardoor het een beetje als een geheim voelt :D _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 17:14:30 #219
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197308959
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:06 schreef ijs_beer het volgende:
Het gaat momenteel niet zo goed met de voedselallergieën. Nu een tijdje goed in de gaten gehouden en bij gehouden en ik begin te vermoeden dat ik wel eens coeliakie/gluten-intolerantie of gluten-sensitiviteit zou kunnen hebben. Bij die eerste raakt de dunne darm beschadigt door een afweerreactie van het lichaam. Zo kan het dus ook voorkomen dat je daardoor ook lactose-intolerant wordt (check!) en de rest van je spijsvertering helemaal naar de getver gaat.

Iig, heb ik deze week er ook voor het eerst echt pijn van gehad. Dus ondanks dat het misschien niet het beste moment is qua zorgbelasting, denk ik dat verstandig is om contact met de huisarts niet verder uit te stellen.

-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte :*
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197308964
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:06 schreef ijs_beer het volgende:
Het gaat momenteel niet zo goed met de voedselallergieën. Nu een tijdje goed in de gaten gehouden en bij gehouden en ik begin te vermoeden dat ik wel eens coeliakie/gluten-intolerantie of gluten-sensitiviteit zou kunnen hebben. Bij die eerste raakt de dunne darm beschadigt door een afweerreactie van het lichaam. Zo kan het dus ook voorkomen dat je daardoor ook lactose-intolerant wordt (check!) en de rest van je spijsvertering helemaal naar de getver gaat.

Iig, heb ik deze week er ook voor het eerst echt pijn van gehad. Dus ondanks dat het misschien niet het beste moment is qua zorgbelasting, denk ik dat verstandig is om contact met de huisarts niet verder uit te stellen.

-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet niks :{ Een vriendin van mij van de middelbare had dat ook; mocht ook nooit gewoon brood enzo. Zeker goed om dat na te laten kijken! Want ondanks zorgbelasting, moet je natuurlijk ook gewoon laten onderzoeken als je last hebt van iets anders dan corona, zeker nu je er ook echt pijn van hebt.

Sterkte ermee! :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 17:16:26 #221
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197308994
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:08 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee wat stom *; Gelukkig zijn er wel steeds meer glutenvrije producten, maar dat hoef ik jou denk ik niet echt te vertellen :P

Maar wel een lastige allergie hee -O- Hoop dat het toch iets anders is, of dat het tijdelijk is :Y Maar had je er dan eerst helemaal geen last van? :o
Dit soort reacties (van wat ik vermoed) kunnen zich ontwikkelingen en heftiger worden. Nadat het duidelijk was dat ik lactose intolerant was en m'n voeding heb aangepast daarop, was het echt een hele poos een stuk beter. (Hoewel ik ook merkte dat ik in het begin nog een beetje lactose kon verdragen, maar dat is inmiddels al wel een hele poos over. ) Toch had ik al een hele tijd het gevoeld dat dat niet het enige was. En nu het laatste jaar worden de klachten steeds weer meer. Dus, er moet iig iéts aan de hand zijn.

En verder allemaal natuurlijk. :* voor de lieve reacties.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 17:18:07 #222
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197309024
Anyhow, het schijnt dat je er dus ook stemmingswisselingen van kunt krijgen. Dus, dat verklaart ook wel wat cranky momenten de laatste tijd. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 17:19:27 #223
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197309050
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van wandeling. :s)
Daar was het echt een mooie dag voor. Ondanks de kou! Van mij mag het wel een tijdje zo blijven qua weer. Veel beter dan dat grijze grauwe net niks weer.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:20:55 #224
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197309074
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:13 schreef Meke het volgende:

[..]

Haha ja hij zit in Borne ook echt op zo'n verstopte plek waardoor het een beetje als een geheim voelt :D _O-
Ja klopt, daar zit hij echt in zo'n zijstraatje maar dan kom je wel in een verrassend grote winkel nog :D
Hier zit hij echt in het hart van het winkelcentrum, je kunt er niet omheen :+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:22:18 #225
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197309097
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:18 schreef ijs_beer het volgende:
Anyhow, het schijnt dat je er dus ook stemmingswisselingen van kunt krijgen. Dus, dat verklaart ook wel wat cranky momenten de laatste tijd. :')
:S___D

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:19 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Daar was het echt een mooie dag voor. Ondanks de kou! Van mij mag het wel een tijdje zo blijven qua weer. Veel beter dan dat grijze grauwe net niks weer.
HIer was het ook de héle dag mooi weer, totdat ik ging hardlopen _O- Gewoon REGEN. Dat was niet voorspeld ;(
Positief: de douche na die tijd was wel extra lekker :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:23:46 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197309122
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:19 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Daar was het echt een mooie dag voor. Ondanks de kou! Van mij mag het wel een tijdje zo blijven qua weer. Veel beter dan dat grijze grauwe net niks weer.
Inderdaad. Was prima weer voor. Lekker zonnetje, weinig tot geen wind. Beter dan dat grijze troosteloze.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 17:23:50 #227
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197309124
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:22 schreef Arizona het volgende:

[..]

:S___D
[..]

HIer was het ook de héle dag mooi weer, totdat ik ging hardlopen _O- Gewoon REGEN. Dat was niet voorspeld ;(
Positief: de douche na die tijd was wel extra lekker :D
_O- Zul je ook altijd zien. Was dat niet ontzettend koud nu? :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_197309152
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:06 schreef ijs_beer het volgende:
Het gaat momenteel niet zo goed met de voedselallergieën. Nu een tijdje goed in de gaten gehouden en bij gehouden en ik begin te vermoeden dat ik wel eens coeliakie/gluten-intolerantie of gluten-sensitiviteit zou kunnen hebben. Bij die eerste raakt de dunne darm beschadigt door een afweerreactie van het lichaam. Zo kan het dus ook voorkomen dat je daardoor ook lactose-intolerant wordt (check!) en de rest van je spijsvertering helemaal naar de getver gaat.

Iig, heb ik deze week er ook voor het eerst echt pijn van gehad. Dus ondanks dat het misschien niet het beste moment is qua zorgbelasting, denk ik dat verstandig is om contact met de huisarts niet verder uit te stellen.

-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, dat is niet waar je op hoopt. Klote dat je er nog steeds zo'n last van hebt en dat het niet minder is geworden. Een klasgenoot van me had (heeft, ga ik vanuit) ook coeliakie en - voor zover ik weet - heeft ie daar nooit problemen mee ondervonden. Bij het trakteren lette iedereen op dat er ook iets glutenvrij's bij zat en hij had altijd zijn eigen brood bij, wat er ook nog eens lekkerder uit zag dan het brood wat ik mee had.
Als je een glutenintolerantie hebt, zal het wel even aanpassen worden, maar na een tijdje ben je daar ook wel weer aan gewend :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:18 schreef ijs_beer het volgende:
Anyhow, het schijnt dat je er dus ook stemmingswisselingen van kunt krijgen. Dus, dat verklaart ook wel wat cranky momenten de laatste tijd. :')
Hier heb ik op het forum in ieder geval niets van gemerkt!
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:26:28 #229
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197309166
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:23 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

_O- Zul je ook altijd zien. Was dat niet ontzettend koud nu? :o
Ja. Het was al koud, 3 graden. Maar met thermoshirt op zich wel te doen. Maar die regendruppels waren ZO koud. En ook nog van die dikke druppels. Ik heb mijn rondje ingekort en ben lekker naar huis gerend. Het moet wel leuk blijven :P .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197309227
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:18 schreef ijs_beer het volgende:
Anyhow, het schijnt dat je er dus ook stemmingswisselingen van kunt krijgen. Dus, dat verklaart ook wel wat cranky momenten de laatste tijd. :')
Wat ontzettend rot, heel veel sterkte! :*
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:33:54 #231
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197309283
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:18 schreef ijs_beer het volgende:
Anyhow, het schijnt dat je er dus ook stemmingswisselingen van kunt krijgen. Dus, dat verklaart ook wel wat cranky momenten de laatste tijd. :')
Ach, sterkte beertje en we zullen met bovenstaande rekening houden ;) O+
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 17:37:46 #232
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197309341
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Ach, sterkte beertje en we zullen met bovenstaande rekening houden ;) O+
STOMME SPANJOOL :(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:39:20 #233
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197309362
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:37 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

STOMME SPANJOOL :(
Achhhh kerel toch ;( O+ O+ O+
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:39:32 #234
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197309366
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:16 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Dit soort reacties (van wat ik vermoed) kunnen zich ontwikkelingen en heftiger worden. Nadat het duidelijk was dat ik lactose intolerant was en m'n voeding heb aangepast daarop, was het echt een hele poos een stuk beter. (Hoewel ik ook merkte dat ik in het begin nog een beetje lactose kon verdragen, maar dat is inmiddels al wel een hele poos over. ) Toch had ik al een hele tijd het gevoeld dat dat niet het enige was. En nu het laatste jaar worden de klachten steeds weer meer. Dus, er moet iig iéts aan de hand zijn.

En verder allemaal natuurlijk. :* voor de lieve reacties.
Duidelijk :Y Ook wel fijn als dit het is, en dat je je - ondanks de offers - dan straks ook wel gewoon beter gaat voelen. O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:55:36 #235
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197309617
Ook wel een leuk dekbedovertrek @Aoibhin, met roosjes :D _O-

Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_197309688
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:55 schreef Meke het volgende:
Ook wel een leuk dekbedovertrek @:Aoibhin, met roosjes :D _O-

[ afbeelding ]
Hahaha dit doet met aan de staging van Alekseev denken :D _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 9 januari 2021 @ 18:19:39 #237
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_197310115
Jullie hebben het vandaag over make-up gehad en YouTube beveelt me nu aan om naar NikkieTutorials te gaan kijken.
Het zal vast toeval zijn maar wel bijzonder.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zaterdag 9 januari 2021 @ 18:20:49 #238
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197310138
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 18:19 schreef usagi414 het volgende:
Jullie hebben het vandaag over make-up gehad en YouTube beveelt me nu aan om naar NikkieTutorials te gaan kijken.
Het zal vast toeval zijn maar wel bijzonder.
Ja, vast toeval.. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 18:23:25 #239
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197310168
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 18:19 schreef usagi414 het volgende:
Jullie hebben het vandaag over make-up gehad en YouTube beveelt me nu aan om naar NikkieTutorials te gaan kijken.
Het zal vast toeval zijn maar wel bijzonder.
Iemand nog aanbevelingen voor Pornhub?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 9 januari 2021 @ 18:37:13 #240
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_197310398
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 18:23 schreef Strani het volgende:

[..]

Iemand nog aanbevelingen voor Pornhub?
Iemand in elk geval niet.

twitter
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 18:40:57 #241
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197310467
  zaterdag 9 januari 2021 @ 18:46:27 #242
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197310548
Nikkie is nu op tv met MakeupCup, op Zapp.
Die kinderen zijn goeoeoed :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 9 januari 2021 @ 18:46:35 #243
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_197310551
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 18:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Frans

twitter
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 18:47:11 #244
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197310566
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 18:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197311161
@Guanabana die conchiglie was echt lekker :9 *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:37:24 #246
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197311486
@Aoibhin door jouw reactie op Guana herinner ik me weer dat ik nog wilde laten weten dat ik morgen die wraps met spinazie en komijnekaas ga maken :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197311531
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:37 schreef Arizona het volgende:
@:aoibhin door jouw reactie op Guana herinner ik me weer dat ik nog wilde laten weten dat ik morgen die wraps met spinazie en komijnekaas ga maken :D
Oeh, ik hoop dat die gaan smaken! *O* Ik vond het een erg lekker recept!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:41:29 #248
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197311564
Ik zat net even in de KSC te kijken (ik overwoog een affaire met een andere SC) maar kwalitatief vind ik de onze zo op het eerste gezicht nog wel een stukje beter.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 19:44:13 #249
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197311623
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:41 schreef Strani het volgende:
Ik zat net even in de KSC te kijken (ik overwoog een affaire met een andere SC) maar kwalitatief vind ik de onze zo op het eerste gezicht nog wel een stukje beter.
en K staat voor?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197311627
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:41 schreef Strani het volgende:
Ik zat net even in de KSC te kijken (ik overwoog een affaire met een andere SC) maar kwalitatief vind ik de onze zo op het eerste gezicht nog wel een stukje beter.


HIER BLIJVEN JIJ
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:44:38 #251
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197311635
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:44 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

en K staat voor?
Koffie, geloof ik!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:45:27 #252
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197311653
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:44 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

HIER BLIJVEN JIJ
Ik heb van @Arizona geleerd dat je af en toe moet dreigen met een vertrek om je positie te versterken.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 19:46:33 #253
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197311683
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:45 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik heb van @:Arizona geleerd dat je af en toe moet dreigen met een vertrek om je positie te versterken.
Dan zou mijn positie supersterk zijn *O*
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:47:28 #254
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197311694
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Dan zou mijn positie supersterk zijn *O*
Elke avond zeggen dat je gaat slapen telt niet geloof ik.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197311729
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:45 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik heb van @:Arizona geleerd dat je af en toe moet dreigen met een vertrek om je positie te versterken.
Niet naar @Arizona luisteren
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197311739
Al dreig ik ook al een tijdje met een pauze, maar dat is iets anders dan vreemdgaan met een SC! :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:49:44 #257
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197311744
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:48 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Niet naar @:Arizona luisteren
Ik heb zojuist anders een zéér aantrekkelijk aanbod gekregen om in de 40+ SC proef te draaien :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 19:49:53 #258
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197311747
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:47 schreef Strani het volgende:

[..]

Elke avond zeggen dat je gaat slapen telt niet geloof ik.
Ik ben de F1 en Cor subforum te vinden, dus mijn positie is sterker dan die van jou :6
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197311749
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:44 schreef Strani het volgende:

[..]

Koffie, geloof ik!
Klopt :Y

Maar hier hebben we ook koffie en hier hebben we ook @Koen66 DUS GEEN ENKELE REDEN DAARHEEN TE GAAN :{w *)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:50:07 #260
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197311754
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
Al dreig ik ook al een tijdje met een pauze, maar dat is iets anders dan vreemdgaan met een SC! :+
Dat is niet dreigen Jobi, dat is belóven.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 19:50:31 #261
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197311767
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
Al dreig ik ook al een tijdje met een pauze, maar dat is iets anders dan vreemdgaan met een SC! :+
Doe het dan o|O
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197311772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik heb zojuist anders een zéér aantrekkelijk aanbod gekregen om in de 40+ SC proef te draaien :o
Lieve schat, jij bent nog lang niet 40

Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197311781
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:50 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat is niet dreigen Jobi, dat is belóven.
Nee, het is een dreigement!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:51:32 #264
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197311787
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:50 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Lieve schat, jij bent nog lang niet 40

[ afbeelding ]
Ik ben na het lezen van 'lieve schat' in één klap de drie maanden ouder geworden die ik nodig had om 40 te zijn ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:51:33 #265
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_197311788
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:41 schreef Strani het volgende:
Ik zat net even in de KSC te kijken (ik overwoog een affaire met een andere SC) maar kwalitatief vind ik de onze zo op het eerste gezicht nog wel een stukje beter.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_197311793
Kan iemand hier even @Strani aan de ketting leggen? Ik vind het maar wat eng worden zo :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 19:51:40 #267
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197311795
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik heb zojuist anders een zéér aantrekkelijk aanbod gekregen om in de 40+ SC proef te draaien :o
Hier blijven jij ~O>
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197311807
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana die conchiglie was echt lekker :9 *O*
Ah nice *O*
Koel en donker bewaren
pi_197311814
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:51 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik ben na het lezen van 'lieve schat' in één klap de drie maanden ouder geworden die ik nodig had om 40 te zijn ;(
Nooit geweten dat ik zoveel macht had over het verstrijken van tijd :D

Stomme idioot dan!

Nu ben je vast weer jonger :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197311819
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik heb zojuist anders een zéér aantrekkelijk aanbod gekregen om in de 40+ SC proef te draaien :o
Oja, het duurt voor jou niet lang meer tot the big 4 0!
Koel en donker bewaren
pi_197311821
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:52 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ah nice *O*
Ik had wel rode tapenade genomen ipv pesto, want die hadden ze niet meer. Maar goed, detail :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 19:52:54 #272
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197311826
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
Kan iemand hier even @:Strani aan de ketting leggen? Ik vind het maar wat eng worden zo :o
Moet niet van 1 van onze blauwen dat niet doen?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:53:02 #273
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197311827
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nooit geweten dat ik zoveel macht had over het verstrijken van tijd :D

Stomme idioot dan!

Nu ben je vast weer jonger :P
Ja daarmee voel ik me wel wat beter inderdaad :7
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197311829
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:52 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oja, het duurt voor jou niet lang meer tot the big 4 0!
HOU OP GUAAN, nu gaat hij weg _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:53:34 #275
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197311840
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:52 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oja, het duurt voor jou niet lang meer tot the big 4 0!
Zeker niet! Geen megafeest, maar daar kan ik mee leven.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 19:54:14 #276
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197311853
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:53 schreef Strani het volgende:

[..]

Zeker niet! Geen megafeest, maar daar kan ik mee leven.
:o -O-
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197311879
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:53 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja daarmee voel ik me wel wat beter inderdaad :7
Addergebroed!
Knoflookvreter!
Covidioot!
Reetveger!
Catalaan!

:(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 19:55:53 #278
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197311882
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 19:56:10 #279
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197311893
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Addergebroed!
Knoflookvreter!
Covidioot!
Reetveger!
Catalaan!

:(
Nou, nou
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:56:22 #280
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197311898
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Addergebroed!
Knoflookvreter!
Covidioot!
Reetveger!
Catalaan!

:(
Het ging goed, maar met die laatste werd ik helaas weer 10 jaar ouder ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 19:56:49 #281
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197311903
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:56 schreef Strani het volgende:

[..]

Het ging goed, maar met die laatste werd ik helaas weer 10 jaar ouder ;(
aww :S___D
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:57:14 #282
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197311914
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:53 schreef Strani het volgende:

[..]

Zeker niet! Geen megafeest, maar daar kan ik mee leven.
In gedachten zijn we dan allemaal aanwezig ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:58:28 #283
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197311940
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:57 schreef Redefine het volgende:

[..]

In gedachten zijn we dan allemaal aanwezig ^O^
O+ O+ O+
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197311941
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:56 schreef Strani het volgende:

[..]

Het ging goed, maar met die laatste werd ik helaas weer 10 jaar ouder ;(
Oh ik dacht 'daarmee word je spontaan weer zó jong dat je teruggaat naar de tijd dat je nog niet wist dat Catalanen bestonden' :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:59:10 #285
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197311954
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
Kan iemand hier even @:Strani aan de ketting leggen? Ik vind het maar wat eng worden zo :o
@Strani nee, we laten je juist he-le-maal los. Als je kiest voor die andere SC moet je afscheid nemen van ons. Jouw vertrouwde clubje met mensen die je soms al jaren spreekt. Waar je je veilige strandstoeltje aan de waterkanthebt.
Maar als jij liever in de Booster stapt, dan houden we je niet tegen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:59:51 #286
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197311971
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:59 schreef Arizona het volgende:

[..]

@:strani nee, we laten je juist he-le-maal los. Als je kiest voor die andere SC moet je afscheid nemen van ons. Jouw vertrouwde clubje met mensen die je soms al jaren spreekt. Waar je je veilige strandstoeltje aan de waterkanthebt.
Maar als jij liever in de Booster stapt, dan houden we je niet tegen.
Oké dit wordt een weekje huilen ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197311991
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:59 schreef Arizona het volgende:

[..]

@:strani nee, we laten je juist he-le-maal los. Als je kiest voor die andere SC moet je afscheid nemen van ons. Jouw vertrouwde clubje met mensen die je soms al jaren spreekt. Waar je je veilige strandstoeltje aan de waterkanthebt.
Maar als jij liever in de Booster stapt, dan houden we je niet tegen.
Nee nee neeeeeeeeeeeeeee ;(

Moedig die gozer nou niet aan

Moet ik hier dan de hele dag tegen mezelf gaan praten ofzo ;(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:01:57 #288
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197312023
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:59 schreef Strani het volgende:

[..]

Oké dit wordt een weekje huilen ;(
Yup. Tranendal wordt dat!

En dan besluit je toch bij ons te blijven.
Zomaar een wilde gok!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:02:40 #289
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197312038
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 20:01 schreef Arizona het volgende:

[..]

Yup. Tranendal wordt dat!

En dan besluit je toch bij ons te blijven.
Zomaar een wilde gok!
Ik ben wel mee gaan trainen in 40+. Maar op zich kan dat ook als bijbaantje misschien.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:03:42 #290
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_197312062
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:53 schreef Strani het volgende:

[..]

Zeker niet! Geen megafeest, maar daar kan ik mee leven.
Het duurt toch nog tot 2022 ?

[/img]
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 20:04:17 #291
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197312075
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 20:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik ben wel mee gaan trainen in 40+. Maar op zich kan dat ook als bijbaantje misschien.
:o

Waar zijn de blauwen als je ze nodig hebt
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:04:37 #292
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197312089
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 20:03 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Het duurt toch nog tot 2022 ?

[ afbeelding ][/img]
:D Ach, m'n 39ste was in de echt strenge lockdown dus als m'n 40ste ietsjes beter wordt dan dat vind ik het al prima.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:06:23 #293
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197312126
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 20:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik ben wel mee gaan trainen in 40+. Maar op zich kan dat ook als bijbaantje misschien.
Je zit nu nog in je proeftijd dus je kúnt nog terug.
Maar als jij je graag alleen wil omringen met seniors in plaats van met een gemeleerd gezelschap als dit, dan is dat jouw keuze.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:06:51 #294
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197312137
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 20:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee nee neeeeeeeeeeeeeee ;(

Moedig die gozer nou niet aan

Moet ik hier dan de hele dag tegen mezelf gaan praten ofzo ;(
Het zal weinig verschil geven gok ik.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197312153
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 20:06 schreef Arizona het volgende:

[..]

Je zit nu nog in je proeftijd dus je kúnt nog terug.
Maar als jij je graag alleen wil omringen met seniors in plaats van met een gemeleerd gezelschap als dit, dan is dat jouw keuze.
Wij kunnen hem tenminste nog jong houden *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197312160
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 20:06 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het zal weinig verschil geven gok ik.
Maar dan wordt het al helemáááááál erg
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:08:00 #297
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197312161
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 20:06 schreef Arizona het volgende:

[..]

Je zit nu nog in je proeftijd dus je kúnt nog terug.
Maar als jij je graag alleen wil omringen met seniors in plaats van met een gemeleerd gezelschap als dit, dan is dat jouw keuze.
Ik zal eens kijken of het voor jou ook iets is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:08:04 #298
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197312166
Wij gaan een rampenflim kijken (Greenland), wordt ongetwijfeld weer slecht, zoals vrijwel iedere rampenfilm.
Avondje pulptv *O*

Fijne avond allemaal!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:08:55 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197312177
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 20:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Maar dan wordt het al helemáááááál erg
Het kan niet erger.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:09:27 #300
2681 Dave
Aardig op drave
pi_197312190
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 13:57 schreef Strani het volgende:

[..]

Waarom?
Vast al beantwoord maar de huidige regel is max 2 bezoekers per dag.
:o)
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:09:58 #301
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197312201
En vol.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')