Arme rene danquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:17 schreef JACM het volgende:
Volgens mij heeft Nathalie nu het lichaam van Jowi bezeten en slaapt dus alsnog niet
Hij is veels te lief maar ook een snurkerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:17 schreef TjjWester het volgende:
Thomas moet toch enorme last van zijn nek hebben
Heb je gezien hoe hij ligt??quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:18 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Hij is veels te lief maar ook een snurker
Daarom hehquote:
Ja, daar zeg je het, je volgt het met andere mensen dat maakt het leuk, daar zit de interactie, die beelden zelf zijn als je het goed beschouwd dus behoorlijk oninteressantquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:16 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Half waar, ik volg het ook irl met andere mensen. Maar Fok is zeker een belangrijk onderdeel.
Eh, neequote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:19 schreef chufi het volgende:
Tis vrijdagavond net naar middernacht en iedereen slaapt ...
Ik zie niemand slapenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:19 schreef chufi het volgende:
Tis vrijdagavond net naar middernacht en iedereen slaapt ...
quote:
Ja maar dit is wel waar. Bizarre positie om in slaap te vallen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Half opgevouwen tegen de bed ombouw.
Er zijn toch van die anti-snurk mondstukjes? Dat BB er maar eentje het huis in gooitquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Half opgevouwen tegen de bed ombouw.
Ok, zonder IRL en Online zou ik het misschien niet kijken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je het, je volgt het met andere mensen dat maakt het leuk, daar zit de interactie, die beelden zelf zijn als je het goed beschouwd dus behoorlijk oninteressant
Ik bedoelde in het huis, maar ik heb maar 1 stream, dus wellicht zie jij meerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent nog wakker en wij hier ook idd
Ik ook zeker nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ok, zonder IRL en Online zou ik het misschien niet kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |