Ontdek je plekjequote:
Ik gok dat wij inderdaad meer horen dan wat jij denkt dat wij horenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alles!?![]()
Oké, ik durf officieel niet meer te Jitsi'en nu
Stomquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ik belde net voor een vaccinatie afspraak, krijg ik te horen dat alles voor de komende tijd vol zit. En nee, niet alleen Assen, maar ook Groningen, Leeuwarden en Zwolle. Enschede was heel misschien nog plek, maar waarschijnlijk niet. Ik krijg nu bericht als er een plekje vrijkomt door een afzegging..
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ik belde net voor een vaccinatie afspraak, krijg ik te horen dat alles voor de komende tijd vol zit. En nee, niet alleen Assen, maar ook Groningen, Leeuwarden en Zwolle. Enschede was heel misschien nog plek, maar waarschijnlijk niet. Ik krijg nu bericht als er een plekje vrijkomt door een afzegging..
wel verdraaid.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:12 schreef Cyan9 het volgende:
Krijg nu bericht van twee collega's die deze middag nog een afspraak in Leeuwarden hebben kunnen maken..
[ afbeelding ]
Ik had mijn gijzelaar onder het bed nog wel zó gezegd zijn muil te houdenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok dat wij inderdaad meer horen dan wat jij denkt dat wij horen
Huh vaag?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:12 schreef Cyan9 het volgende:
Krijg nu bericht van twee collega's die deze middag nog een afspraak in Leeuwarden hebben kunnen maken..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:13 schreef Cyan9 het volgende:
Al vind ik Leeuwarden stiekem te ver rijden.
Nou ja het is voor iemand die niet in Leeuwarden woont ook een stuk verder naar Leeuwarden dan voor iemand die wél in Leeuwarden woont. Die logica kunnen we Cyan onmogelijk kwalijk nemen.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:14 schreef ijs_beer het volgende:
Maar sowieso vond ik het wel dun bezaaid met de priklocaties in het Noorden.
Ik zit nu te googlen, maar bijvoorbeeld van uit Assen is het toch een uur rijden ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het is voor iemand die niet in Leeuwarden woont ook een stuk verder naar Leeuwarden dan voor iemand die wél in Leeuwarden woont. Die logica kunnen we Cyan onmogelijk kwalijk nemen.
Als je het zo ziet had bijvoorbeeld wel een locatie gekund bij Steenwijk/Meppel/Hoogeveen oid. Maar goed, zitten wel wat meer gaten op de kaart die hopelijk later nog wel opgevuld gaan worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:17 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan beter ja...
Zo te zien woon ik op 3 km gelukkig van de priklocatie.
Alleen Goes hier. 24 km.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:17 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan beter ja...
Pretbederverquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Het vaccin werkt nog niet direct hè!
De priklocatie in Assen is bij het TT circuit, dat is 10 minuten rijden voor mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:17 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan beter ja...
Dat is vlakbij het ziekenhuisquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De priklocatie in Assen is bij het TT circuit, dat is 10 minuten rijden voor mij.
Mag je dan ook eerst een rondje over het circuit?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De priklocatie in Assen is bij het TT circuit, dat is 10 minuten rijden voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |