abonnement Unibet Coolblue
pi_197280892
Niet omdat ik moe ben van alle losse seks contacten. Maar omdat ik er financieel beter voor wil staan...

Of is dit onzin en kost het uiteindelijk alleen maar meer geld?
pi_197280938
Dat hangt ervan af of je haar bevrucht of niet
pi_197281020
Op korte termijn is het goedkoper, op langere termijn goedkoper. Behalve bij bevruchten dan duurt het heel lang voor je die langere termijn bereikt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_197281055
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:16 schreef Karstman het volgende:
Op korte termijn is het goedkoper, op langere termijn goedkoper. Behalve bij bevruchten dan duurt het heel lang voor je die langere termijn bereikt.
Inderdaad. Investeer eerst eens in jezelf, TS.


Het zijn maar twee knipjes.
pi_197281064
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:19 schreef ijs. het volgende:
Het zijn maar twee knipjes.
Voor nog geen 400 euro!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:20:33 #6
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_197281065
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:20 schreef Karstman het volgende:

[..]

Voor nog geen 400 euro!
40.000 ?
pi_197281075
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:05 schreef hoechst het volgende:
Niet omdat ik moe ben van alle losse seks contacten. Maar omdat ik er financieel beter voor wil staan...

Of is dit onzin en kost het uiteindelijk alleen maar meer geld?
Herkenbaar.
Ik denk dat het in Nederland maar moeilijk financieel vooruit komen is als single.

Met z'n tweeën kunnen de grootste uitgaven zoals huur of hypotheek gedeeld worden.
pi_197281077
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:20 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

40.000 ?
nee 400, die twee knipjes doen ze op de meeste plekken voor dat bedrag
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:33:07 #9
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_197281224
Dan moet je een man hebben dus.
pi_197281464
Wat boeit financieel vooruitkomen?
En als dat de reden is om te willen trouwen dan moet je niet trouwen.
pi_197281486
Dan word je gewoon gekort op je uitkering hoor
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_197281580
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
Dan moet je een man hebben dus.
Dat is wel waar btw, als homostel kom je er financieel beter uit dan als hetero ennnnn...geen kans op dure kinderen. Win win dus!
pi_197281596
Wat is er met je vriendin gebeurd? Vermoord door je zus of zo?
pi_197281643
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:52 schreef KennyPowers het volgende:
Dan word je gewoon gekort op je uitkering hoor
MN oude wajong is gepantserd
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:05:34 #15
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_197281651
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:01 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dat is wel waar btw, als homostel kom je er financieel beter uit dan als hetero ennnnn...geen kans op dure kinderen. Win win dus!
+Als je jezelf er echt niet toe kan zetten om een bevredigend seksleven met een man te hebben, kun je altijd nog bromofiel* worden.

*Samenwonen met een vriend, maar losse sekscontacten met vrouwen.
pi_197282077
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:05 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

+Als je jezelf er echt niet toe kan zetten om een bevredigend seksleven met een man te hebben, kun je altijd nog bromofiel* worden.

*Samenwonen met een vriend, maar losse sekscontacten met vrouwen.
Maar dan voor het pijpen wel nohomo zeggen?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_197282141
-> R&P

Met een vriendin kan je wel alle kosten delen ja :)
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:43:26 #18
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_197282144
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:36 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Maar dan voor het pijpen wel nohomo zeggen?
Bij bromofilie vinden geen seksuele handelingen plaats tussen de partners. Het is een innige aseksuele relatie.
pi_197282192
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:43 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Bij bromofilie vinden geen seksuele handelingen plaats tussen de partners. Het is een innige aseksuele relatie.
Dat zijn de meeste mannen na hun 30e ook wel beu.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:49:39 #20
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_197282208
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat zijn de meeste mannen na hun 30e ook wel beu.
Financieel wordt het juist na die tijd erg interessant, maar het is absoluut niet voor iedereen nee.
pi_197283337
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:43 schreef Leonos het volgende:
Met een vriendin kan je wel alle kosten delen ja
Laatst had hij die nog
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 15:39 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Heb je al wel een vriendin TS?
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 15:40 schreef hoechst het volgende:

[..]

Al 5 jaar
pi_197283390
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:43 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Bij bromofilie vinden geen seksuele handelingen plaats tussen de partners. Het is een innige aseksuele relatie.
Maar als het dan een keer wat minder gaat met de losse contacten met vrouwen dan moet je elkaar toch eens helpen om de druk van de ketel te halen.
Door nohomo te zeggen maak je het dan niet-seksueel.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_197283394
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:03 schreef Chia het volgende:

[..]

Laatst had hij die nog
[..]

[..]

Misschien zoekt ie een tweede zodat het nog goedkoper word.
pi_197283563
Ligt er aan hoeveel geld ze kan verdienen, of ze spaarzaam is met uitgeven ervan. Of ze kinderen wil en hoeveel ze nog verdient na het krijgen van de kinderen.

Hoeveel ze de kinderen gaat verwennen, enz enz rnz
.
pi_197283586
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:20 schreef Fer het volgende:
Ligt er aan hoeveel geld ze kan verdienen, of ze spaarzaam is met uitgeven ervan. Of ze kinderen wil en hoeveel ze nog verdient na het krijgen van de kinderen.

Hoeveel ze de kinderen gaat verwennen, enz enz rnz
Volgens mij is Dat super onvoorspelbaar.
Ze kan ieder moment langdurig ziek worden ofzo
pi_197283979
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:05 schreef hoechst het volgende:
Niet omdat ik moe ben van alle losse seks contacten. Maar omdat ik er financieel beter voor wil staan...

Of is dit onzin en kost het uiteindelijk alleen maar meer geld?
Het vreemde is, tegenwoordig moet je idd wel een verdienende partner hebben, wil je een huis kunnen kopen.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 13:28:37 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197284430
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:50 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Het vreemde is, tegenwoordig moet je idd wel een verdienende partner hebben, wil je een huis kunnen kopen.
@hoechst Jij hebt toch een hypotheekvrije woning?
The love you take is equal to the love you make.
pi_197284654
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

@:hoechst Jij hebt toch een hypotheekvrije woning?
Helaas wel ja..
Lees plannen DNB
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:05:35 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197284910
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:44 schreef hoechst het volgende:

[..]

Helaas wel ja..
Lees plannen DNB
Je hebt toch wel wat geld nog achter de hand?

Waar gaat dit topic nou echt over, want ik begrijp dat je het niet in R&P hebt geopend.

Is het een klacht over toekomstig beleid t.a.v. huizeneigenaars?
Is het een vraag hoe je een serieuze relatie in stand houdt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_197285053
Scheelt naar mijn idee aardig wat duiten, zeker als je de 50% van de vrije huurprijs incl utilities doorbelast van je fiscaal voordelige met lage rente hypotheek koophuis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:24:11 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197285230
Als je het voor het geld doet moet je een vrouw van 50 zonder kinderen nemen
pi_197285314
Gewoon jezelf laten steriliseren en dan voor een vrouw gaan die goed verdient en/of vermogend is ongeacht haar leeftijd.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2021 14:28:53 ]
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:33:52 #33
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197285423
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:28 schreef Chia het volgende:
Gewoon jezelf laten steriliseren en dan voor een vrouw gaan die goed verdient en/of vermogend is ongeacht haar leeftijd.
En als ie nou geen vermogende vrouw kan vinden waar hij veel voor voelt? Altijd het eeuwige dilemma als je per se een rijke vrouw wil.
pi_197285668
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:33 schreef Boca_Raton het volgende:
waar hij veel voor voelt?
Het gaat alleen over geld, liefde doet niet ter zake.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:52:28 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197285784
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

En als ie nou geen vermogende vrouw kan vinden waar hij veel voor voelt? Altijd het eeuwige dilemma als je per se een rijke vrouw wil.
Zijn slippertjes goed verborgen houden, in ieder geval.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 15:01:50 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197285985
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:46 schreef DerekB het volgende:

[..]

Het gaat alleen over geld, liefde doet niet ter zake.
Wat een armoe...
pi_197299043
Had je die ene vrouw tussen alle losse sexcontacten die financieel aantrekkelijk was, jou wel erg waardeerde ondanks je rotkarakter en goed behandelde niet moeten behandelen als een waardeloos stuk schijt.
Dan had het er nu heel anders voor jou uitgezien, jongeman.

Nu niet gaan janken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2021 00:06:59 ]
pi_197302028
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 00:06 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Had je die ene vrouw tussen alle losse sexcontacten die financieel aantrekkelijk was, jou wel erg waardeerde ondanks je rotkarakter en goed behandelde niet moeten behandelen als een waardeloos stuk schijt.
Dan had het er nu heel anders voor jou uitgezien, jongeman.

Nu niet gaan janken.
:')
pi_197304006
Je kunt je hypotheek enzo dan delen als je samenwoont maar er zullen ook wel kosten bijkomen als zij niet zoveel verdient van uitstapjes, cadeautjes, reizen en kleding kopen.
pi_197304829
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 00:06 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Had je die ene vrouw tussen alle losse sexcontacten die financieel aantrekkelijk was, jou wel erg waardeerde ondanks je rotkarakter en goed behandelde niet moeten behandelen als een waardeloos stuk schijt.
Dan had het er nu heel anders voor jou uitgezien, jongeman.

Nu niet gaan janken.
Projecteer je nou het gedrag van jouw ex lief op hem? :?
Dat kan toch niet, ondanks dat TS alleen een vrouw wil voor financieel gewin?

Zou liever een vrouw willen vanwege de klik dan wat geld dat je altijd wel opnieuw kan verdienen.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:11:21 #41
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197306955
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:05 schreef hoechst het volgende:
Niet omdat ik moe ben van alle losse seks contacten. Maar omdat ik er financieel beter voor wil staan...

Of is dit onzin en kost het uiteindelijk alleen maar meer geld?
Het slimste is veel losse seks kontakten en je laten betalen ervoor.

De twee financieel slechtste dingen die je kunt doen is ....
- een nieuwe auto of motor kopen. Met dat je de garage uitrijdt verlies je al 25% op je investering.
- een vaste vriendin of trouwen. Dat kost geld, bij het begin, tijdens de tijd dat jullie samen zijn, en dan als je uit elkaar gaat, alimentatie, huis afgeven, kinderen mag je voor betalen maar niet zien, straks je pensioen delen enz.

Bezint eer ge begint 8)7 _O- _O-
-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197307187
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:11 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Het slimste is veel losse seks kontakten en je laten betalen ervoor.

De twee financieel slechtste dingen die je kunt doen is ....
- een nieuwe auto of motor kopen. Met dat je de garage uitrijdt verlies je al 25% op je investering.
- een vaste vriendin of trouwen. Dat kost geld, bij het begin, tijdens de tijd dat jullie samen zijn, en dan als je uit elkaar gaat, alimentatie, huis afgeven, kinderen mag je voor betalen maar niet zien, straks je pensioen delen enz.

Bezint eer ge begint 8)7 _O- _O-
-
Maar het is niet veel slimmer om oude goedkope autootjes te kopen.
pi_197307628
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 12:51 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Projecteer je nou het gedrag van jouw ex lief op hem? :?
Dat kan toch niet, ondanks dat TS alleen een vrouw wil voor financieel gewin?

Zou liever een vrouw willen vanwege de klik dan wat geld dat je altijd wel opnieuw kan verdienen.
Je verwacht het niet. :')

Hoe kan dat niet dan? Mannen hebben mij tot nu toe alleen maar geld gekost, niet the other way around.
In het begin lijkt het allemaal leuk een suikerpapa totdat je erachter komt dat ie 6 hoog ergens in Almere woont en een 'eigen bedrijf in telemarketing' heeft en je dus als vrouwpersoon met degelijke baan uit de naad kan werken om jezelf en hem te onderhouden omdat 'zijn' auto ineens van z'n oom blijkt te zijn en al het contante geld uit z'n fake gucci tasje waarmee hij in het begin betaalde ook echt het enige geld bleek te zijn in zijn bezit.

Ik zou dus echt liever een man willen die zelf ook verdient (dus financieel), want die klik is makkelijk te faken als je op je 27e al met rugklachten in de uitkering wilt en je toch een vrouw hebt die geld binnenbrengt.
pi_197307889
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Je verwacht het niet. :')

Hoe kan dat niet dan? Mannen hebben mij tot nu toe alleen maar geld gekost, niet the other way around.
In het begin lijkt het allemaal leuk een suikerpapa totdat je erachter komt dat ie 6 hoog ergens in Almere woont en een 'eigen bedrijf in telemarketing' heeft en je dus als vrouwpersoon met degelijke baan uit de naad kan werken om jezelf en hem te onderhouden omdat 'zijn' auto ineens van z'n oom blijkt te zijn en al het contante geld uit z'n fake gucci tasje waarmee hij in het begin betaalde ook echt het enige geld bleek te zijn in zijn bezit.

Ik zou dus echt liever een man willen die zelf ook verdient (dus financieel), want die klik is makkelijk te faken als je op je 27e al met rugklachten in de uitkering wilt en je toch een vrouw hebt die geld binnenbrengt.
Iemand daten met een nektasje en denken dat ie geld heeft :')
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 16:37:18 #45
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197308379
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Je verwacht het niet. :')

Hoe kan dat niet dan? Mannen hebben mij tot nu toe alleen maar geld gekost, niet the other way around.
In het begin lijkt het allemaal leuk een suikerpapa totdat je erachter komt dat ie 6 hoog ergens in Almere woont en een 'eigen bedrijf in telemarketing' heeft en je dus als vrouwpersoon met degelijke baan uit de naad kan werken om jezelf en hem te onderhouden omdat 'zijn' auto ineens van z'n oom blijkt te zijn en al het contante geld uit z'n fake gucci tasje waarmee hij in het begin betaalde ook echt het enige geld bleek te zijn in zijn bezit.

Ik zou dus echt liever een man willen die zelf ook verdient (dus financieel), want die klik is makkelijk te faken als je op je 27e al met rugklachten in de uitkering wilt en je toch een vrouw hebt die geld binnenbrengt.
Volgens mij begint het dan al met je beoordelingsvermogen als je steeds bij dat soort gasten uit komt.. Daarnaast ben je duidelijk op zoek naar een suikeroom, die alles voor jou wil betalen, alleen je beoordelingsvermogen is niet je van het dus wordt je geplayed ipv andersom.

Tja.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_197322854
Ik heb liever dat er wat aan de opgeblazen woningmarkt in Nederland wat wordt gedaan door strategisch te stemmen bij de opkomende verkiezingen, dan te moeten nadenken over hoe ik financieel voordeliger uit ben door samenwonen. Dat is pas echt armoede.
pi_197323014
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Je verwacht het niet. :')

Hoe kan dat niet dan? Mannen hebben mij tot nu toe alleen maar geld gekost, niet the other way around.
In het begin lijkt het allemaal leuk een suikerpapa totdat je erachter komt dat ie 6 hoog ergens in Almere woont en een 'eigen bedrijf in telemarketing' heeft en je dus als vrouwpersoon met degelijke baan uit de naad kan werken om jezelf en hem te onderhouden omdat 'zijn' auto ineens van z'n oom blijkt te zijn en al het contante geld uit z'n fake gucci tasje waarmee hij in het begin betaalde ook echt het enige geld bleek te zijn in zijn bezit.

Ik zou dus echt liever een man willen die zelf ook verdient (dus financieel), want die klik is makkelijk te faken als je op je 27e al met rugklachten in de uitkering wilt en je toch een vrouw hebt die geld binnenbrengt.
Zoek toch iemand op je studie. Daa toch echt de beste kans
pi_197323222
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zoek toch iemand op je studie. Daa toch echt de beste kans
Ja, dat zei @Godshand ook al :')
Maar ik zal het proberen. Alleen voor nu even niks haha
pi_197324293
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Je verwacht het niet. :')

Hoe kan dat niet dan? Mannen hebben mij tot nu toe alleen maar geld gekost, niet the other way around.
In het begin lijkt het allemaal leuk een suikerpapa totdat je erachter komt dat ie 6 hoog ergens in Almere woont en een 'eigen bedrijf in telemarketing' heeft en je dus als vrouwpersoon met degelijke baan uit de naad kan werken om jezelf en hem te onderhouden omdat 'zijn' auto ineens van z'n oom blijkt te zijn en al het contante geld uit z'n fake gucci tasje waarmee hij in het begin betaalde ook echt het enige geld bleek te zijn in zijn bezit.

Ik zou dus echt liever een man willen die zelf ook verdient (dus financieel), want die klik is makkelijk te faken als je op je 27e al met rugklachten in de uitkering wilt en je toch een vrouw hebt die geld binnenbrengt.
Ik dacht dat ik “foute mannen” uitkoos _O- . Je klinkt echt als een leuke meid, grappig en bereid om aan zichzelf te werken. Je verdiend echt wat beters dat zo’n droeftoeter l.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197324575
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 14:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik “foute mannen” uitkoos _O- . Je klinkt echt als een leuke meid, grappig en bereid om aan zichzelf te werken. Je verdiend echt wat beters dat zo’n droeftoeter l.
Nou dat is echt heel lief van je haha.
Maar ik heb het zoals eerder gezegd mezelf ook wel op de hals gehaald.
En ik vind dat iedereen gelijk is/ een kans verdiend. Of 100. En soms is dat niet zo goed voor jezelf. Maar daar kun je alleen maar van leren (achteraf dan). :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')