abonnement Unibet Coolblue
pi_197279577
De manier waarop mijn absolute nummer 5 (Immu-Abid-Faryad-Majid-Donald) behandeld is de afgelopen 4 jaar was walgelijk. Wat een valse stomme partij hebben die Demokraters. Doet me een beetje aan de SP denken. Gestolen verkiezing.

twitter


Maar dat is nog niet eens het ergste! De Amerikaanse CDA zit vol met walgelijke verraders.

En die media is 24/7 negatief over hem.

Ze zijn allemaal gewoon stikjaloers omdat Donald een lekker ding is.

Dat geldt trouwens ook voor de jaloerse Fokjes die regelmatig in Politiek hun afgunst naar de beste man toe tonen.

Voor Fokjes heb ik dan nog wel enige begrip, ik begrijp bijvoorbeeld dat deze vaarsuvius fel tegen Donald is:

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:45 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen vrij ben. Heb een halve fles gin opgedronken (in cocktails) om te vieren dat het Trump tijdperk ten einde is. aangezien ik tegenwoordig een hardwerkende oppassende burger ben, is een halve fles genoeg om totally wasted te zijn . #nostudentanymore #weleenlekkergevoel
Vaarsevirsus heeft geen vrij genomen. Deze jongen is altijd vrij. En Donald houdt niet van luie bijstandtrekkers. Die crert juist banen. Vaarsevirsus zit liever op de bank en kan Donalds afkeer jegens belastingvreters niet uitstaan. Dus logisch dat hij een foutieve verkiezingsuitslag viert.

133 miljoen geregistreerde stemmers.
74 stemmen voor lekkere Donald = 59 miljoen voor die lopende oude skelet. 80 miljoen kan dus niet.

Maar als de rechters zelfs jaloers op je schoonheid zijn, dan begint het eng te worden.

Als social media je vervolgens blokkeert, dan resteert:


💔💔💔

Ik heb zitten huilen, wat een onrecht, wat een misdaad.

Donald, de werkende Fokjes houden voor eeuwig en altijd van je. Je bent oprecht een van de allermooiste mannen ter wereld 😘

twitter


😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Gelukkig hebben we altijd nog deze lieve mooie zachtaardige Immu 😚



Niet doen
pi_197279787
Afteltopic *O*
Nog 12 dagen tot de inauguratie van President Biden O+
pi_197280182
Waarom maar nummer 5??? Abid hoger???
Hallo
pi_197280249
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 07:16 schreef Sebbeszweet het volgende:
Waarom maar nummer 5??? Abid hoger???
Ik snap dat je bij meer dan drie regels de OP al niet meer leest, maar het staat er direct achter. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_197280307
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 07:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik snap dat je bij meer dan drie regels de OP al niet meer leest, maar het staat er direct achter. :{
Dat staat er niet knuppel. Er staat dat een of andere Abid hoger staat. Niet het waarom smartass
Hallo
pi_197280311
Ik snap dat er bij meer dan drie letters in een post al niet verder gelezen wordt, maar dat er geen schroom wordt ervaren anderen dat te verwijten :{
pi_197280386
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_197280439
Oh, en voor ik het vergeet:

quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 20:14 schreef Kluun1985 het volgende:
Er zijn mensen als Kluun, of eigenlijk mensen als Fokjes. Wij kennen geen geluk, noch leven.

Er zijn echter mensen met bakken geluk, Trump is daar 1 van.

Daar Gaat Die:

ALS Donald J Trump niet op 20 januari 2021 zijn overwinningsspeech geeft, dan verlaat Kluun dit forum.

Die man gaat winnen LET OP.
Hoppa _O_
pi_197280595
Ondertussen heeft Trump zijn verlies toegegeven, Tot ziens Kluun :W

quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 20:14 schreef Kluun1985 het volgende:
Er zijn mensen als Kluun, of eigenlijk mensen als Fokjes. Wij kennen geen geluk, noch leven.

Er zijn echter mensen met bakken geluk, Trump is daar 1 van.

Daar Gaat Die:

ALS Donald J Trump niet op 20 januari 2021 zijn overwinningsspeech geeft, dan verlaat Kluun dit forum.

Die man gaat winnen LET OP.
pi_197280600
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 04:22 schreef iamredleader het volgende:
Afteltopic *O*
Nog 12 dagen tot de inauguratie van President Biden O+
en dus 12 dagen tot dit stuk forumaids zijn account aan de wilgen hangt

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2021 08:28:15 ]
pi_197280760
Dus dan is het:
sanasoufi
kluun1985
trump

??
pi_197280788
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 07:38 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Dat staat er niet knuppel. Er staat dat een of andere Abid hoger staat. Niet het waarom smartass
Die vette pad niet kennen... :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_197280925
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 07:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik snap dat je bij meer dan drie regels de OP al niet meer leest, maar het staat er direct achter. :{
Ranking is gebaseerd op uiterlijk en mate van opwindendheid.
Niet doen
pi_197280969
Trump is als een verstandskies in het rotte inteeltgebit van America. Abid is niet meer dan de zenuwpijn die bewijst dat het leven weinig meer is dan nutteloos lijden.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_197281162
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:13 schreef Karstman het volgende:
Trump is als een verstandskies in het rotte inteeltgebit van America. Abid is niet meer dan de zenuwpijn die bewijst dat het leven weinig meer is dan nutteloos lijden.
Zie mijn ondertitel
Hallo
pi_197281540
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:27 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Zie mijn ondertitel
haha nice!
moet je wel mijn naam even goed schrijven ;)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_197281867
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:57 schreef Karstman het volgende:

haha nice!
moet je wel mijn naam even goed schrijven ;)
knarst-man, omdat kiezen knarsen :Y
pi_197282491
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 02:35 schreef Kluun1985 het volgende:
De manier waarop mijn absolute nummer 5 (Immu-Abid-Faryad-Majid-Donald) behandeld is de afgelopen 4 jaar was walgelijk. Wat een valse stomme partij hebben die Demokraters. Doet me een beetje aan de SP denken. Gestolen verkiezing.

[ twitter ]

Maar dat is nog niet eens het ergste! De Amerikaanse CDA zit vol met walgelijke verraders.

En die media is 24/7 negatief over hem.

Ze zijn allemaal gewoon stikjaloers omdat Donald een lekker ding is.

Dat geldt trouwens ook voor de jaloerse Fokjes die regelmatig in Politiek hun afgunst naar de beste man toe tonen.

Voor Fokjes heb ik dan nog wel enige begrip, ik begrijp bijvoorbeeld dat deze vaarsuvius fel tegen Donald is:
[..]

Vaarsevirsus heeft geen vrij genomen. Deze jongen is altijd vrij. En Donald houdt niet van luie bijstandtrekkers. Die crert juist banen. Vaarsevirsus zit liever op de bank en kan Donalds afkeer jegens belastingvreters niet uitstaan. Dus logisch dat hij een foutieve verkiezingsuitslag viert.

133 miljoen geregistreerde stemmers.
74 stemmen voor lekkere Donald = 59 miljoen voor die lopende oude skelet. 80 miljoen kan dus niet.

Maar als de rechters zelfs jaloers op je schoonheid zijn, dan begint het eng te worden.

Als social media je vervolgens blokkeert, dan resteert:


💔💔💔

Ik heb zitten huilen, wat een onrecht, wat een misdaad.

Donald, de werkende Fokjes houden voor eeuwig en altijd van je. Je bent oprecht een van de allermooiste mannen ter wereld 😘

[ twitter ]

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Gelukkig hebben we altijd nog deze lieve mooie zachtaardige Immu 😚

[ afbeelding ]


Waarom hebben jouw mannen geen baard of baardje? Dat is in hun cultuur gebruikelijk volgens de traditie toch?
pi_197284931
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:12 schreef stokj het volgende:

[..]

Waarom hebben jouw mannen geen baard of baardje? Dat is in hun cultuur gebruikelijk volgens de traditie toch?
Misschien zijn het een soort ladyboys?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 14:09:01 #20
74056 crew  ToT
pi_197284950
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:27 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Ondertussen heeft Trump zijn verlies toegegeven, Tot ziens Kluun :W
[..]

Tot nooit meer ziens bedoel je! *O*

Verder TL;DR @ OP.

Wel 1 Dimmu voor Kluun z'n Immu:
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 14:10:16 #21
74056 crew  ToT
pi_197284969
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:12 schreef stokj het volgende:

[..]

Waarom hebben jouw mannen geen baard of baardje? Dat is in hun cultuur gebruikelijk volgens de traditie toch?
Zo'n baard schuurt 'm zeker te hard over z'n kloten.
Of over z'n onderbuik bij een 69'je. Raken die baardharen ook nog eens in de knoop met zijn onderbuikbeharing.
pi_197285377
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:07 schreef Karstman het volgende:

[..]

Misschien zijn het een soort ladyboys?
De trend van Thailand is naar Pakistan overgewaaid...
pi_197285390
quote:
80s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Zo'n baard schuurt 'm zeker te hard over z'n kloten.
Of over z'n onderbuik bij een 69'je. Raken die baardharen ook nog eens in de knoop met zijn onderbuikbeharing.
Of in de knoop met de slurf of goever _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')