abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:20:46 #1
31425 TheFes
Nu met zonder icon!
pi_8076480
Ik heb sinds nieuwjaar ruzie met een vriendin van mij.. Daardoor was ik er niet toen haar opa overleed en omdat ik toen ook geen internet had wist ik er niet eens van.. Toen ik eenmaal weer internet had (de dag voor de begrafenis) kwam ik het te weten en heb ik haar neef gecondoleerd via msn.. Omdat het zo kort voor de begrafenis was en ik niet wist of ze nog kwaad was heb ik haar niet gebeld ofzo.. Toen ze woensdag (de 8e dus) online kwam heb ik mijn excuses aangeboden voor nieuwjaarsnacht en haar gecondoleerd.. Dit vond zij te laat en daardoor accepteerde ze mijn excuses ook niet.. Dat ik haar zo laat pas condoleerde (en waarschijnlijk dat ik er niet voor haar was, maar dat zegt ze niet) neemt ze me erg kwalijk..

Nu begon ze toen net een msn-gesprek met me (ik geloof dat ik dat hier niet mag plaatsen, dus doe ik dat dan maar niet)
Als eerste vroeg ze hoe het met me ging en toen zei ik goed, waarop ik vroeg hoe het met haar ging.. ze reageerde hierop met moi (waarmee ze mwah bedoelde).. toen ik vroeg waarom zei ze dat ze een probleem had wat niet opgelost kon worden en toen ik daarop verder vroeg zei ze dat ze ruzie had met een eikel..naja toen had ik natuurlijk al een vermoeden en ik vroeg of ik m kende waarop ze met een waarschijnlijk wel oid antwoorde.. nou toen vroeg ik maar of ik het was en dat mocht ik dan zelf invullen..
daarop zei ik dat als ik het was ik dat ik dan niet snapte waar dit gesprek op sloeg..
zij: ik vind het leuk en grappig om af en toe met domme mensen te praten en daar had ik nu even behoefte aan
ik: ow dat is inderdaad af en toe best leuk
zij: ja vind ik ook
En toen vroeg ik nog maar ff of ze nog meer leuks te vertellen had en toen zei ze niet tegen mij.. Daarna zei ze nog rot op waarop ik antwoorde met "ooit wel"
Toen zei ze nog dat ik niet op haar moest antwoorden en toen ik daarop reageerde met dat ik dus niets terug moest zeggen als zij een gesprek met mij begon bleef het stil aan de overkant..

Maar wat ik me dus af vraag.. wat wil zij in vredesnaam met dit gesprek bereiken.. dat snap ik echt niet...

** handtekening **
pi_8076583
Ze is gewoon kwaad op je en wil even ruzie.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:25:57 #3
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_8076596
Misschien moeten jullie eens praten in plaats van typen. Heeft ze misschien ook een minder grote kwek.

Liefde gaat niet over msn

Later word ik mijzelf in het groot.
pi_8076624
Verwerken van verdriet? Moeilijk te zeggen, ik denk neit dat ze echt kwaad op je is maar dat jij effe haar uitlaatklep bent, betekent nog niet dat jij dit hoeft te pikken
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:27:44 #5
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_8076646
Idd vreemd.. zucht.. vrouwen..

Nee ff serieus, ik denk dat ze aan de ene kant nog heel boos op je is maar aan de andere kant veel om je geeft. Ze zit maybe beetje in tweestrijd? Je kunt zoiets natuurlijk wel aangrijpen om het beetje (proberen) uit te praten. Het zal waarschijnlijk ook een stukje afreageren zijn, ze is vast verdrietig en dat moet je vaak ergens kwijt. Ze weet vast ook wel dat jij er niks aan kon doen..

Heeft ff tijd nodig.. komt wel goed!

"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:27:48 #6
31425 TheFes
Nu met zonder icon!
pi_8076649
even voor de duidelijkheid... ze is al 1,5 jaar gewoon een vriendin (heb er daarvoor wel half jaar iets mee gehad) en ze heeft al een keer over de telefoon gezegd dat ze niets meer met me te maken wil hebben en als ze me nog een keer zag dat ze me dan voor mn gezicht zou stompen of in mn kruis zou trappen

Daarvoor heeft ze trouwens wel altijd gezegd (op kleine ruzies na) dat ik haar beste vriend was enzo..

[Dit bericht is gewijzigd door TheFes op 23-01-2003 22:28]

** handtekening **
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:27:53 #7
41476 TV
Kijk TV! Goed voor je! :|
pi_8076652
Ze zal wel in de stress zitten ofzo, en mensen zeggen wel eens foute dingen als ze ruzie hebben met iemand waar ze later spijt van krijgen, mischien even wachten tot alles afgekoeld is en weer verder praten
w00t!
pi_8076657
De hele situatie wordt zo wel uit z'n verband gerukt door dat op msn ... nergens goed voor. 1 op 1 gesprek waar je elkaar in de ogen kunt kijken lijkt me het beste.. anders sukkelt dit alleen maar door.. denk ik
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:28:42 #9
41476 TV
pi_8076684
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:27 schreef TheFes het volgende:
even voor de duidelijkheid... ze is al 1,5 jaar gewoon een vriendin (heb er daarvoor wel half jaar iets mee gehad) en ze heeft al een keer over de telefoon gezegd dat ze niets meer met me te maken wil hebben en als ze me nog een keer zag dat ze me dan voor mn gezicht zou stompen of in mn kruis zou trappen
Okay dit lees ik nu pas Agressief kind zeg!
w00t!
pi_8076687
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:27 schreef TheFes het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar optiefen met die doos.

Ik zou niet eens vrienden willen zijn met zo iemand

pi_8076691
mag ik vragen hoe oud ze is? of mag ik schatten 17 jaar?!
pi_8076699
Wat is dat mens? 13 of zo ?
pi_8076715
Ze zoekt gewoon ruzie, ja. Ik zou haar lekker in haar vet gaar laten smoren. Je wist het toch niet van haar opa, hoe had je haar dan kunnen condoleren. Goed, misschien is ze nog geėmotioneerd door de dood van haar opa. Ik zou in elk geval nu niet aan haar gaan trekken.

Concentreer je gewoon op andere dingen, dan komt ze vanzelf wel en als ze dan alsnog je steunt zoekt kan je het geven.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:30:15 #14
31425 TheFes
Nu met zonder icon!
pi_8076721
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:25 schreef shmoopy het volgende:
Ze is gewoon kwaad op je en wil even ruzie.
maaruh als ze even ruzie wilt, waarom begint ze dan zo poeslief.. en dat even ruzie is haar dan ook wel vies tegen gevallen
** handtekening **
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:31:22 #15
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8076750
bellen of afspreken!!!! en probeer er zo weinig mogelijk mensen bij te betrekken: ze moet dingen rechtstreeks van jou horen, en nie van anderen, direct contact vermijd onware verhalen!

veel suc6 dr mee, je kon dr niks aan doen maar zij ook nie, dus houdt het redelijk

put
your
clothes
on!
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:31:34 #16
31425 TheFes
Nu met zonder icon!
pi_8076758
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:29 schreef Mr_Knoxville het volgende:
mag ik vragen hoe oud ze is? of mag ik schatten 17 jaar?!
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:29 schreef JayAvenger het volgende:
Wat is dat mens? 13 of zo ?
ze wordt begin maart 20
** handtekening **
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:33:00 #17
41476 TV
pi_8076795
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:31 schreef TheFes het volgende:

[..]

[..]

ze wordt begin maart 20

Sinds m'n broer 18 is is hij HEEL kinderachtig aan het doen.. bijvoorbeeld z'n stem verdraaien en mij nadoen als hij een discussie niet kan winnen.. doen jongeren dat altijd ofzo als ze uit de pubertijd komen..?
w00t!
pi_8076805
Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal is gebeurd,maar hoe jij je verhaal vertelt,maak ik erop uit dat ze heeeel vaag en kinderachtig doet.Probeer of je ooit nog es een normaal gesprek met d'r kan voeren,uitpraten en dan beslissen of je nog met mekaar omgaat.

maar je moet het natuurlijk allemaal zelf weten uiteindelijk

Back in business.
pi_8076851
msn is ongezond voor relaties, dat heb ik in t verleden maar al te goed gemerkt. MSN =
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:35:13 #20
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_8076872
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:31 schreef TheFes het volgende:
ze wordt begin maart 20
In maart 2013 zeker
Later word ik mijzelf in het groot.
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:38:11 #21
41476 TV
pi_8076950
Offtopic:
Sorry ik kon het niet laten ff een chatlog te posten van zo'n Msn sletje

[21:15] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: pgelet!!!!!: als je verliefd ben is het morge jou geluksdag!!!!! degene op wie jij bent gaat je vrage maar dan moet je wel het volgende doen: stuur dit naar minstens 10 mensen en dan ben jij morgen erg gelukkig!!! als je het aan maar 5 mensen stuurt dan zegt diegene waar je op bent dat hij/zij je maar nix vindt en als je dit naar niemand stuurt zal je eeuwige liefde je nooit meer aankijke!!!
[21:15] D. zegt: Geloof jij daar in?
[21:16] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: ja tuurlijk!!!
[21:15] D. zegt: Moest jij niet eens een keertje naar een Psychotherapeut ofzo..?
[21:16] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: lul
[21:16] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: kankermeloot!!!!!!!!!11q
[21:17] D. zegt: Graag gedaan

w00t!
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:46:42 #22
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8077157
Vertel haar gewoon dat je graag vrienden wilt blijven, maar niet als het zo moet. Voor iemand van 20 komt ze nogal kinderachtig over eerlijk gezegd
Leg haar nog 1 keer uit hoe het precies zat, en dat je er niets aan kon doen, enz. Als ze dan niet bijdraait lekker laten zitten, en met aardige mensen omgaan ipv mensen die dreigen je te slaan/stompen/wat dan ook..
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:48:50 #23
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_8077201
Wat een zielig mens zeg!!!! en dan zeggen als ik je zie geef ik je een stomp. Gewoon niet meer mee praten en lekker links laten liggen, desnoods blokkeren op msn. Zo iemand is het niet waard om vrienden te hebben. En pas als ze niemand meer heeft merkt ze dat ze die toch nodig heeft en zal ze spijt krijgen van dr akties. Ik ben zelf ook 20 maar ik vind het echt een kinderachtig wijffie hoor als ik dat zo allemaal lees.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_8077219
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
  donderdag 23 januari 2003 @ 23:05:17 #25
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8077581
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:38 schreef TV het volgende:
Offtopic:
Sorry ik kon het niet laten ff een chatlog te posten van zo'n Msn sletje

[21:15] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: pgelet!!!!!: als je verliefd ben is het morge jou geluksdag!!!!! degene op wie jij bent gaat je vrage maar dan moet je wel het volgende doen: stuur dit naar minstens 10 mensen en dan ben jij morgen erg gelukkig!!! als je het aan maar 5 mensen stuurt dan zegt diegene waar je op bent dat hij/zij je maar nix vindt en als je dit naar niemand stuurt zal je eeuwige liefde je nooit meer aankijke!!!
[21:15] D. zegt: Geloof jij daar in?
[21:16] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: ja tuurlijk!!!
[21:15] D. zegt: Moest jij niet eens een keertje naar een Psychotherapeut ofzo..?
[21:16] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: lul
[21:16] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: kankermeloot!!!!!!!!!11q
[21:17] D. zegt: Graag gedaan

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')