Nu begon ze toen net een msn-gesprek met me (ik geloof dat ik dat hier niet mag plaatsen, dus doe ik dat dan maar niet)
Als eerste vroeg ze hoe het met me ging en toen zei ik goed, waarop ik vroeg hoe het met haar ging.. ze reageerde hierop met moi (waarmee ze mwah bedoelde).. toen ik vroeg waarom zei ze dat ze een probleem had wat niet opgelost kon worden en toen ik daarop verder vroeg zei ze dat ze ruzie had met een eikel..naja toen had ik natuurlijk al een vermoeden en ik vroeg of ik m kende waarop ze met een waarschijnlijk wel oid antwoorde.. nou toen vroeg ik maar of ik het was en dat mocht ik dan zelf invullen..
daarop zei ik dat als ik het was ik dat ik dan niet snapte waar dit gesprek op sloeg..
zij: ik vind het leuk en grappig om af en toe met domme mensen te praten en daar had ik nu even behoefte aan
ik: ow dat is inderdaad af en toe best leuk
zij: ja vind ik ook
En toen vroeg ik nog maar ff of ze nog meer leuks te vertellen had en toen zei ze niet tegen mij.. Daarna zei ze nog rot op waarop ik antwoorde met "ooit wel"
Toen zei ze nog dat ik niet op haar moest antwoorden en toen ik daarop reageerde met dat ik dus niets terug moest zeggen als zij een gesprek met mij begon bleef het stil aan de overkant..
Maar wat ik me dus af vraag.. wat wil zij in vredesnaam met dit gesprek bereiken.. dat snap ik echt niet...
Liefde gaat niet over msn
Nee ff serieus, ik denk dat ze aan de ene kant nog heel boos op je is maar aan de andere kant veel om je geeft. Ze zit maybe beetje in tweestrijd? Je kunt zoiets natuurlijk wel aangrijpen om het beetje (proberen) uit te praten. Het zal waarschijnlijk ook een stukje afreageren zijn, ze is vast verdrietig en dat moet je vaak ergens kwijt. Ze weet vast ook wel dat jij er niks aan kon doen..
Heeft ff tijd nodig.. komt wel goed!
Daarvoor heeft ze trouwens wel altijd gezegd (op kleine ruzies na) dat ik haar beste vriend was enzo..
[Dit bericht is gewijzigd door TheFes op 23-01-2003 22:28]
quote:Okay dit lees ik nu pas
Op donderdag 23 januari 2003 22:27 schreef TheFes het volgende:
even voor de duidelijkheid... ze is al 1,5 jaar gewoon een vriendin (heb er daarvoor wel half jaar iets mee gehad) en ze heeft al een keer over de telefoon gezegd dat ze niets meer met me te maken wil hebben en als ze me nog een keer zag dat ze me dan voor mn gezicht zou stompen of in mn kruis zou trappen
quote:Sorry dat ik het zeg maar optiefen met die doos.
Op donderdag 23 januari 2003 22:27 schreef TheFes het volgende:
even voor de duidelijkheid... ze is al 1,5 jaar gewoon een vriendin (heb er daarvoor wel half jaar iets mee gehad) en ze heeft al een keer over de telefoon gezegd dat ze niets meer met me te maken wil hebben en als ze me nog een keer zag dat ze me dan voor mn gezicht zou stompen of in mn kruis zou trappen
Ik zou niet eens vrienden willen zijn met zo iemand
Concentreer je gewoon op andere dingen, dan komt ze vanzelf wel en als ze dan alsnog je steunt zoekt kan je het geven.
quote:maaruh als ze even ruzie wilt, waarom begint ze dan zo poeslief.. en dat even ruzie is haar dan ook wel vies tegen gevallen
Op donderdag 23 januari 2003 22:25 schreef shmoopy het volgende:
Ze is gewoon kwaad op je en wil even ruzie.
veel suc6 dr mee, je kon dr niks aan doen maar zij ook nie, dus houdt het redelijk
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:29 schreef Mr_Knoxville het volgende:
mag ik vragen hoe oud ze is? of mag ik schatten17 jaar?!
quote:ze wordt begin maart 20
Op donderdag 23 januari 2003 22:29 schreef JayAvenger het volgende:
Wat is dat mens? 13 of zo ?
quote:Sinds m'n broer 18 is is hij HEEL kinderachtig aan het doen.. bijvoorbeeld z'n stem verdraaien en mij nadoen als hij een discussie niet kan winnen.. doen jongeren dat altijd ofzo als ze uit de pubertijd komen..?
Op donderdag 23 januari 2003 22:31 schreef TheFes het volgende:[..]
[..]ze wordt begin maart 20
maar je moet het natuurlijk allemaal zelf weten uiteindelijk
quote:In maart 2013 zeker
Op donderdag 23 januari 2003 22:31 schreef TheFes het volgende:
ze wordt begin maart 20
[21:15] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: pgelet!!!!!: als je verliefd ben is het morge jou geluksdag!!!!! degene op wie jij bent gaat je vrage maar dan moet je wel het volgende doen: stuur dit naar minstens 10 mensen en dan ben jij morgen erg gelukkig!!! als je het aan maar 5 mensen stuurt dan zegt diegene waar je op bent dat hij/zij je maar nix vindt en als je dit naar niemand stuurt zal je eeuwige liefde je nooit meer aankijke!!!
[21:15] D. zegt: Geloof jij daar in?
[21:16] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: ja tuurlijk!!!
[21:15] D. zegt: Moest jij niet eens een keertje naar een Psychotherapeut ofzo..?
[21:16] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: lul
[21:16] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: kankermeloot!!!!!!!!!11q
[21:17] D. zegt: Graag gedaan
wat een snol
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:38 schreef TV het volgende:
Offtopic:
Sorry ik kon het niet laten ff een chatlog te posten van zo'n Msn sletje[21:15] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: pgelet!!!!!: als je verliefd ben is het morge jou geluksdag!!!!! degene op wie jij bent gaat je vrage maar dan moet je wel het volgende doen: stuur dit naar minstens 10 mensen en dan ben jij morgen erg gelukkig!!! als je het aan maar 5 mensen stuurt dan zegt diegene waar je op bent dat hij/zij je maar nix vindt en als je dit naar niemand stuurt zal je eeuwige liefde je nooit meer aankijke!!!
[21:15] D. zegt: Geloof jij daar in?
[21:16] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: ja tuurlijk!!!
[21:15] D. zegt: Moest jij niet eens een keertje naar een Psychotherapeut ofzo..?
[21:16] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: lul
[21:16] (K)I LOVE SOMEBODY(k) HEB VET ZIN IN ZATERDAG:p zegt: kankermeloot!!!!!!!!!11q
[21:17] D. zegt: Graag gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |