Ik hoop ook op zulke wendingen. Net als een "Je mag blijven in ruil voor de volledige pot. Of je bent definitief weg"quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:59 schreef onlogisch het volgende:
Het zou de ultieme twist worden als ze straks, tijdens de liveshow van Big Brother te horen krijgen ;
Liese en Zico : Jullie mogen één iemand aanwijzen en die moet NU zijn spullen pakken.
Ik hoop vurig dat dit soort plottwisten in deze versie van Big Brother zitten
Dat was gisteren in de sjow.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen de uitslag toch? Niet hoe ieder apart tegen BB zegt op wie ze stemmen, of heb ik in het begin niet goed opgelet, dat zou ook kunnen nog.![]()
Ik had ook op Ziko blijven gestemd, maar dat was voor ie zo verongelijkt begon te scheldenquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb gestemd op Ziko (om te blijven) maar nu dat vrouwtje zo mad is mag die ook blijven.
Ziko voor de ruziesquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb gestemd op Ziko (om te blijven) maar nu dat vrouwtje zo mad is mag die ook blijven.
Liese gaat nog wel met de beentjes wijd heb ik zo’n gevoel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ziko voor de ruzies
Liese voor de looks
Lastige keuze wel, maar doe Ziko er maar uit met dat irritante accentje.
Lijkt me wel iemand waarop agressief gedrag nogal eens voor gaat komen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ziko voor de ruzies
Liese voor de looks
Lastige keuze wel, maar doe Ziko er maar uit met dat irritante accentje.
Dan had Ziko moeten blijven.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Liese gaat nog wel met de beentjes wijd heb ik zo’n gevoel.
IK WORD HELEMAAL PARA (BIG) BROTHERquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt me wel iemand waarop agressief gedrag nogal eens voor gaat komen.
Benny mag dat van mijquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:03 schreef fetX het volgende:
@:benny post schaamteloos door het slotje heen.
Aha, was gisteren in de uitzending inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gister heb ik niet gekeken naar de tv uitzending.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Liese gaat nog wel met de beentjes wijd heb ik zo’n gevoel.
En dat is primaquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:05 schreef Benny het volgende:
Het is trouwens wel weinig live voor een liveshow
Alleen bij het stemmen gaan ze live.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:05 schreef Benny het volgende:
Het is trouwens wel weinig live voor een liveshow
Ik zal toch maar elke dag ook naar de uitzending gaan kijken dan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aha, was gisteren in de uitzending inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |