SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Word je zo #viesdik vanquote:
nou is prima tochquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan maar ook van mijn hobby weer mijn werk gemaakt.
Ze heeft naderhand even een nieuw mailtje gestuurd met dat er maar 15 pagina´s van een bepaald hoofdstuk uitgeprint moest wordenquote:
👀quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
een keer per jaar je vetrolletjes af laten zuigen
Jij kunt ook gewoon net ietsjes minder eten.quote:
Ik ben blij dat ik geen kinderen heb.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze heeft naderhand even een nieuw mailtje gestuurd met dat er maar 15 pagina´s van een bepaald hoofdstuk uitgeprint moest worden
Maar mooi man, ben blij dat ik zelf niet in die ouderapp zit met die gillende keukenmeiden.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kunt ook gewoon net ietsjes minder eten.
quote:
Koken en bakken was altijd al een hobby.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
Moet je wel een hobby hebben waar je je werk van kunt maken.
Anders past je broek niet meer straks. Moet je je baas een nieuwe vragen.quote:
Maandag is het planquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders past je broek niet meer straks. Moet je je baas een nieuwe vragen.
Volgende week beginnen?
En dan dinsdag een belletje dat de baan niet door gaatquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
maar de persoon die mij moet inwerken is nu ziek dus als ze maandag nog ziek as moest er iemand van andere vestiging komen. als dat nou allemaaaaaal niet kon werd het woensdag
Dat je daar ook zo blij bij kijktquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dan dinsdag een belletje dat de baan niet door gaat
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Frannie als je je nogeens verveeltLeuk voor op de schoorsteenmantel of zo.
Elke keer 2 dagen wachten, daar zou ik het geduld niet voor hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Frannie als je je nogeens verveeltLeuk voor op de schoorsteenmantel of zo.
Mooiquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Officiële webwinkel Trump uit de lucht
Shopify, een groot platform voor webwinkels, heeft de officiële webwinkel van Donald Trump offline gehaald als reactie op de bestorming van het Capitool. Wie nu naar www.TrumpStore.com gaat, krijgt een melding dat de winkel niet beschikbaar is. Ook andere webwinkels die Trump-spullen verkopen en draaien op het Shopify-systeem zijn uit de lucht.
Het Canadese bedrijf stelt dat president Trump de regels heeft overtreden doordat hij organisaties, platformen of mensen steunt die dreigen met geweld of het gebruik van geweld toestaan om hun punt te maken.
Ben benieuwd of ze hem kunnen oppakken/aanklagen zodra die geen president meer is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Shopify, een groot platform voor webwinkels, heeft de officiële webwinkel van Donald Trump offline gehaald als reactie op de bestorming van het Capitool. Wie nu naar www.TrumpStore.com gaat, krijgt een melding dat de winkel niet beschikbaar is. Ook andere webwinkels die Trump-spullen verkopen en draaien op het Shopify-systeem zijn uit de lucht.
Het Canadese bedrijf stelt dat president Trump de regels heeft overtreden doordat hij organisaties, platformen of mensen steunt die dreigen met geweld of het gebruik van geweld toestaan om hun punt te maken.
Ik heb het idee dat ie een persoonlijk leger aan volgers aan het opbouwen is, dat geweld niet schuwt om 'm tegen vanalles te beschermen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze hem kunnen oppakken/aanklagen zodra die geen president meer is.
HIj zei toch ook dat die door blijft gaan met het aanvenchten van de uitslag. maar blijkbaar als ze hem impeachen kan die niet nog een keer runnen voor presidentquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ie een persoonlijk leger aan volgers aan het opbouwen is, dat geweld niet schuwt om 'm tegen vanalles te beschermen.
Ben sowieso wel benieuwd wat er nog volgt als hij president af.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze hem kunnen oppakken/aanklagen zodra die geen president meer is.
Ja denk niet dat het over twee weken opeens klaar isquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben sowieso wel benieuwd wat er nog volgt als hij president af.
Dit wordt echt een heel lachwekkend stukje geschiedenis.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Je wedt je ezel van jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mij ook, sowieso boeit Amerikaanse politiek me normaal gezien niet bijzonder veel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Dit is ook eerste keer dat mij dat boeit.
Als het BLM of moslim protesters geweest waren, reken maar uit dat er geen vlieg het Capitool in gekomen was.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:42 schreef Karzai het volgende:
Daar anticipeer je toch, zeker na die opruiende taal van Trump
Hadden ze ook, maar Trump heeft extra inzet zelf tegengehouden. En op een gegeven moment heeft Pence de order gegeven.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:42 schreef Karzai het volgende:
Daar anticipeer je toch, zeker na die opruiende taal van Trump
KUCHwhitepriviligeKUCHquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het BLM of moslim protesters geweest waren, reken maar uit dat er geen vlieg het Capitool in gekomen was.
Snelquote:
Johquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hadden ze ook, maar Trump heeft extra inzet zelf tegengehouden. En op een gegeven moment heeft Pence de order gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:46 schreef Modus het volgende:
Bal als katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2e kerstdag voor het laatst.quote:
Matige coverquote:
Of misschien is het bewust zo opgezet door Pence om Trump in een zo kwaad als mogelijk daglicht te zettenquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het BLM of moslim protesters geweest waren, reken maar uit dat er geen vlieg het Capitool in gekomen was.
Hopleijk wordt ze niet al te ziekquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
2e kerstdag voor het laatst.
Mijn dochter zou er deze week 2x heen gaan maar dat ging niet door omdat ik thuis zit. Dus ergens komen we erg goed weg.
56. Wel wat dingetjes ja. Dus even afwachten maar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ojee, hoe oud is ze? en heeft ze gezondheidsproblemen
dat jij mijn zusquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
56. Wel wat dingetjes ja. Dus even afwachten maar.
Hopelijk komt ze er een beetje goed doorheen, ga jij je ook nog laten testen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
56. Wel wat dingetjes ja. Dus even afwachten maar.
Nee, heb haar 2e kerstdag voor het laatst gezien.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze er een beetje goed doorheen, ga jij je ook nog laten testen?
iddquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
naja m'n ma is ook 56 en hoor net dat ze positief was bij zo'n semi onbetrouwbare sneltest. dus die moet morgen voor de volledige test.
En Frantic z'n moeder is ook z'n zusquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Haags date zijn eigen schoonmoeder![]()
![]()
het is Zeeland, geen Alabamaquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
En Frantic z'n moeder is ook z'n zus
Tegenwoordig kan alles. Zo is een kennis van me ineens 'panseksueel' nadat ze op haar 30e nog steeds maar 1 vriend voor een paar maanden heeft gehad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
Eigenlijk kan 't ook niet want mijn zus is van het betere schaarwerk.
Doet die het nu met Tefal?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan alles. Zo is een kennis van me ineens 'panseksueel' nadat ze op haar 30e nog steeds maar 1 vriend voor een paar maanden heeft gehad.
Die is nu open voor alles en iedereen geloof ik jaquote:
misschien was ze dat altijd al maa wist ze het niet?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan alles. Zo is een kennis van me ineens 'panseksueel' nadat ze op haar 30e nog steeds maar 1 vriend voor een paar maanden heeft gehad.
Die is gewoon knerplelijk dus.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 7 januari 2021 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien was ze dat altijd al maa wist ze het niet?
En irritant. Super kombiquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is gewoon knerplelijk dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:03 schreef Modus het volgende:
Bal wit het plafondThe fuck..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Zo slecht was die vriend dusquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bal wit het plafondVond de kat leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bal wit het plafondkijk liever filmpjes van ettoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder 'spreid je benen' dan huehuequote:Op donderdag 7 januari 2021 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is nu open voor alles en iedereen geloof ik ja'Spreid je kansen', heeft ze waarschijnlijk gedacht.
Bal wit het plafondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Met welk doel? 2 weeks of fame?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien is het bewust zo opgezet door Pence om Trump in een zo kwaad als mogelijk daglicht te zetten [ afbeelding ]
Doet me denken aan een bekende die ineens in er open relatie zit. Voor zijn vriendin werkt hetquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is nu open voor alles en iedereen geloof ik ja'Spreid je kansen', heeft ze waarschijnlijk gedacht.
Bal wit het plafondJij bent echt een beetje een rare he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee die wil over 4 jaar gaan voor presidentschap, dat gaat niet lukken als Trump het over 4 jaar nog een keertje wil proberen. Als die nu impeached wordt mag die niet meer mee doen.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje een rare he?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me denken aan een bekende die ineens in er open relatie zit. Voor zijn vriendin werkt het
Waarom?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag het hopenquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit klopt niet hoor. Modus niet geloven
Ja ik hoor daar ook veel over. Dat mensen NU al bang zijn dat Trump het over 4 jaar weer gaat proberenquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die wil over 4 jaar gaan voor presidentschap, dat gaat niet lukken als Trump het over 4 jaar nog een keertje wil proberen. Als die nu impeached wordt mag die niet meer mee doen.
Alsof trump vanuit de gevangenis president kan wordenquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die wil over 4 jaar gaan voor presidentschap, dat gaat niet lukken als Trump het over 4 jaar nog een keertje wil proberen. Als die nu impeached wordt mag die niet meer mee doen.
inside jobquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik hoor daar ook veel over. Dat mensen NU al bang zijn dat Trump het over 4 jaar weer gaat proberenVoor die tijd issie dood.
Wel verdacht veel mayo ...quote:
Ook een optie. Zolang hij die stapels fastfood naar binnen blijft duwen kan dat wel jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik hoor daar ook veel over. Dat mensen NU al bang zijn dat Trump het over 4 jaar weer gaat proberenVoor die tijd issie dood.
Zijn blonde dochtertjequote:Op donderdag 7 januari 2021 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus past hij perfect op FOK!quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mayo hoort niet zo wit te zijn. Amerikaanse mayonaisequote:
*fixedquote:
kewpie is ook zo wit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mayo hoort niet zo wit te zijn. Amerikaanse mayonaise
Potica was het volgens de Paus.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook een optie. Zolang hij die stapels fastfood naar binnen blijft duwen kan dat wel ja
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een echte Bal zou zich omwikkelen met reepjes spek. Als een spekmummie
NIETquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus past hij perfect op FOK!![]()
Wat is een flapoorkoe?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over twee jaar ben jij echt zo'n moddervette Duitse flapoorkoe
Wat is die nu?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:21 schreef Ygritte het volgende:
Had ik goddomme maar wat Bitcoin gekocht gister...![]()
Dacht dat de 30 wel een beetje de high zou zijn
Dat wil ik niet zijnquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een groot zwaar zoogdier met sexy grote oren
Ik blijf het vasthouden totdat het weer op 0 staat.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:21 schreef Ygritte het volgende:
Had ik goddomme maar wat Bitcoin gekocht gister...![]()
Dacht dat de 30 wel een beetje de high zou zijn
Of die slurf?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet dat met die oren dan?
niet groot en zwaarquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet dat met die oren dan?
Daar moet denk ik wel heel veel voor gebeuren wil jij dat ooit wordenquote:
Onjuist. Mayo op een boterham met tomaat of kalkoen. Bij de bitterballen en kroketten.quote:
Dit klinkt goedquote:
Jullie misschien, ik zie mezelf echt niet als volstrekt normaal..quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIET
Wij zijn allemaal volstrekt normaal Bos
Ja dat zeg je wel zoquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar moet denk ik wel heel veel voor gebeuren wil jij dat ooit worden
zal ik jou eens spekkificeren?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Onjuist. Mayo op een boterham met tomaat of kalkoen. Bij de bitterballen en kroketten.
[..]
Dit klinkt goed
Ik heb van jou een beeld van een klein en slanke dame..quote:
Naakt?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb van jou een beeld van een klein en slanke dame..![]()
Zegt degene die hier ongeveer het normaalste overkomtquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jullie misschien, ik zie mezelf echt niet als volstrekt normaal..![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zegt degene die hier ongeveer het normaalste overkomt
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zegt degene die hier ongeveer het normaalste overkomt
Een durequote:Op donderdag 7 januari 2021 19:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tebbie nou voor auto gekocht dan?
Ja ik ben niet zo van het opscheppenquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koop ik niks voor!Namen rugnummers en pk's aub
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo van het opscheppen
*proest*quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ben ik ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit hij in een mid-life crisis dan?
Ik heb echt geen idee wat voor auto mijn baas rijdt. Boeit me eigenlijk ook niet. Zo veel heb ik ook niet met de directrice te maken. Mijn direct leidinggevenden zijn sportief en komen op de fiets..quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn baas heeft een 718. Wel eens een stuk mee gereden, maar wat een geld
Ah jawel johquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jullie misschien, ik zie mezelf echt niet als volstrekt normaal..![]()
![]()
Hij komt ook met de fiets normaal gesprokenquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat voor auto mijn baas rijdt. Boeit me eigenlijk ook niet. Zo veel heb ik ook niet met de directrice te maken. Mijn direct leidinggevenden zijn sportief en komen op de fiets..
Ik heb een tijd lang dezelfde gehad alleen dan een leukere uitvoering. Kutwijf als ik ben zette ik hem er dan mooi naastquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat voor auto mijn baas rijdt. Boeit me eigenlijk ook niet. Zo veel heb ik ook niet met de directrice te maken. Mijn direct leidinggevenden zijn sportief en komen op de fiets..
Jij krijgt ook een kerstkaart waarbij de kleur van de auto die erop staat precies de kleur van jouw auto is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg er een luggage set bij
Told youquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
@:FranticDJ dat Tsjernobyl boek is erg interessantBedankt voor de tip!
Glaasje champagne erbij en ik ben weer een weekje blij.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij krijgt ook een kerstkaart waarbij de kleur van de auto die erop staat precies de kleur van jouw auto is.
Zijn die dingen tegenwoordig allemaal hybride?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg er een luggage set bij
Die reclame is zo godsgruwelijk irritant kut en nog slechter nagesynchroniseerdquote:
Ik zou er het geld denk ik niet aan uitgeven; maar dat zegt meer over de hoeveelheid geld die ik hebquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glaasje champagne erbij en ik ben weer een weekje blij.
Nopes, hoewel die volgens de dealer wel als warme broodjes over de toonbank heen gaan, ik wil verbrandingsmotorgeluid horen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn die dingen tegenwoordig allemaal hybride?
Wat ik van mayo vind ga ik hier niet hardop zeggen want dan heb ik gelijk een permban te pakkenquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:28 schreef dud0r het volgende:
Onjuist. Mayo op een boterham met tomaat of kalkoen. Bij de bitterballen en kroketten.![]()
Bij lange na niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn die dingen tegenwoordig allemaal hybride?
Gewoon opeten, of zoals een wijs vrouw ooit zei:quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:52 schreef Ygritte het volgende:
Iemand nog een enchilada? Knap uit elkaar
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Pfieuw... gelukkig!quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, hoewel die volgens de dealer wel als warme broodjes over de toonbank heen gaan, ik wil verbrandingsmotorgeluid horen.
same samequote:Op donderdag 7 januari 2021 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou er het geld denk ik niet aan uitgeven; maar dat zegt meer over de hoeveelheid geld die ik heb
dan eerder een RS e-tron gtquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou er het geld denk ik niet aan uitgeven; maar dat zegt meer over de hoeveelheid geld die ik heb
Ik heb al genoeg spekquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ik van mayo vind ga ik hier niet hardop zeggen want dan heb ik gelijk een permban te pakken
Audi e-tron quattro vind ik echt heel mooi.quote:
Bijtelling is voor mij niet aan de ordequote:Op donderdag 7 januari 2021 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ganz geil die![]()
(stiekem bijtelling zitten uitrekenengaan we maar niet doen geloof ik
)
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:52 schreef Ygritte het volgende:
Iemand nog een enchilada? Knap uit elkaar
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Audi e-tron quattro vind ik echt heel mooi.
Mijn lease-budget is helaas niet helemaal toereikend; en bijbetalen heb ik geen zin in.
Ja dat zal wat zijn per maandquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ganz geil die![]()
(stiekem bijtelling zitten uitrekenengaan we maar niet doen geloof ik
)
Maar denk wat voor plezier je daar voor terug krijgtquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
630 PK dus ik sta vaak bij de pomp te vloeken vrees ik
Lekker pingelen. Leer je het vanzelf. Tenminste dat denken zijquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
Wtf.. of ik heb nieuwe buren die slecht piano spelen, of ik heb buren die ineens een piano gekocht hebben en niet weten hoe ze erop moeten spelen
wat rijd je nu dan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar denk wat voor plezier je daar voor terug krijgt![]()
Ik heb mij er bij mijn aanschaf in ieder geval niet door laten leiden (wel een pk of 400 minder)
1.0 had ook gekund... was ook veel verstandiger, maar wat is daar nou leuk aan
Snel even een doedelzak bestellen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
Wtf.. of ik heb nieuwe buren die slecht piano spelen, of ik heb buren die ineens een piano gekocht hebben en niet weten hoe ze erop moeten spelen
Thierry Baudet als buurman met zijn nieuwe vriendin?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
Gvd idd jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snel even een doedelzak bestellen.
Of Gwergi oesters voeren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snel even een doedelzak bestellen.
Turbo S is me een beetje te gortig.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
630 PK dus ik sta vaak bij de pomp te vloeken vrees ik
Verotte is dat het op zich wel zou kunnen maar ga het eeechhtttt niet doen Ik wil gewoon liever een ander huisquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zal wat zijn per maand
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
giga brainfart hoor, je hebt het al 3x gezegd maar wat rijd je nu ook weerquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Polestar 2 had mijn voorkeur. Maar tegenwoordig mag ik blij zijn dat ik uberhaupt nog een lease-auto mag. Voor al dat thuiswerken is het niet bepaald nodig.
Ander huis staat in de planning maar dat gaat wel wat voeten in de aarde geven, even mezelf oppeppen en tijd voor maken daarvoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Verotte is dat het op zich wel zou kunnen maar ga het eeechhtttt niet doen Ik wil gewoon liever een ander huis
quote:
Bij ons zijn er echt een hoop contracten ingeleverd, ook op eigen verzoek van de leasemaatschappijen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Polestar 2 had mijn voorkeur. Maar tegenwoordig mag ik blij zijn dat ik uberhaupt nog een lease-auto mag. Voor al dat thuiswerken is het niet bepaald nodig.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
giga brainfart hoor, je hebt het al 3x gezegd maar wat rijd je nu ook weer?
Vind de meeste leaseauto's altijd een beetje meh en saai. Ik koop liever gewoon zelf een autoquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die staat hier ook half wat op de shortlist. Moeten nog een jaar dus maar een kijken wat voor leuks er dan allemaal is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
ohja!quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet het doen met een Kia.
Dat komt omdat er een hele categorie is die het geen fuck boeit. Mijn buurman koopt ook altijd dezelfde saaie voor de hand liggende modellen. Liefst zo kaal mogelijk ook nog eens en het ziet er niet uit. Maar goed, als hij er happy mee is...quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind de meeste leaseauto's altijd een beetje meh en saai. Ik koop liever gewoon zelf een auto
Qua bijtelling is het dan weer wat minder leuk. Tot nu heb ik altijd tweedehandjes in de lease gehad. Dit is de eerste nieuwe.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die staat hier ook half wat op de shortlist. Moeten nog een jaar dus maar een kijken wat voor leuks er dan allemaal is.
Ik wil het geld er niet voor uitgeven. Voor dit geld zit ik best wel ok.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind de meeste leaseauto's altijd een beetje meh en saai. Ik koop liever gewoon zelf een auto
Hier mogen we nog even. De nieuwe eigenaar gaat wel schoon schip maken heb ik het idee, maar komende 4 jaar zit ik nog goed.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons zijn er echt een hoop contracten ingeleverd, ook op eigen verzoek van de leasemaatschappijen.
De e-Niro is volgens mij ook een van de populaire lease-modellen van dit jaar. Ik kan er echt niet zo wakker om liggen, geef mijn geld liever aan andere dingen uit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een hele categorie is die het geen fuck boeit. Mijn buurman koopt ook altijd dezelfde saaie voor de hand liggende modellen. Liefst zo kaal mogelijk ook nog eens en het ziet er niet uit. Maar goed, als hij er happy mee is...
Is toch ook wel leuk als ie een beetje bij je vrouw past natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een hele categorie is die het geen fuck boeit. Mijn buurman koopt ook altijd dezelfde saaie voor de hand liggende modellen. Liefst zo kaal mogelijk ook nog eens en het ziet er niet uit. Maar goed, als hij er happy mee is...
Ja das ook wel weer zo, ik vind auto's een van de boeiendste dingen die je met geld kunt kopen en dan wil ik wel iets dat een beetje speciaal isquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snapte de reden ook niet goed dat juist de leasemaatschappijen hier in oktober zelf mee kwamen maar goed dat is een schimmige wereld van gesloten beurzen bij ons altijd al geweest, daar zal het hem wel ergens inzitten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Qua bijtelling is het dan weer wat minder leuk. Tot nu heb ik altijd tweedehandjes in de lease gehad. Dit is de eerste nieuwe.
[..]
Ik wil het geld er niet voor uitgeven. Voor dit geld zit ik best wel ok.
[..]
Hier mogen we nog even. De nieuwe eigenaar gaat wel schoon schip maken heb ik het idee, maar komende 4 jaar zit ik nog goed.
In zijn geval scoort hij ze er in ieder geval niet meequote:Op donderdag 7 januari 2021 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Is toch ook wel leuk als ie een beetje bij je vrouw past natuurlijk
Veel grijze Opel Astra's rijden er rond.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Is toch ook wel leuk als ie een beetje bij je vrouw past natuurlijk
nog ff 6300 postjes wakker blijven ouwequote:
NVMquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nog ff 6300 postjes wakker blijven ouwe
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In zijn geval scoort hij ze er in ieder geval niet mee
was ooit goudkleurig en toen ineens urinegeelquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Oude vriend van Koos reed in een goudkleurige Mercedes, dat was ook bepaald geen chick magnet![]()
Man man man wat een kutkneus was dag
Er trekhaak en wiebelhondjequote:Op donderdag 7 januari 2021 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel grijze Opel Astra's rijden er rond.
Zo'n soort auto moet je ook pas kopen nadat je getrouwd bentquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Oude vriend van Koos reed in een goudkleurige Mercedes, dat was ook bepaald geen chick magnet![]()
Man man man wat een kutkneus was dag
Wacht, wat?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was ooit goudkleurig en toen ineens urinegeel?
Ging het over wereldverovering?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moloik had het eerder vandaag nog over je
Gisteravond was het een stuk trager. Vandaag gaat het wel redelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Wacht, wat?
Bij jullie trouwens ook fok mobiel zo traag??
gistereavond last van het Trumpie virusquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteravond was het een stuk trager. Vandaag gaat het wel redelijk.
dat was er echt een beetje te veel aan wat er gisteren gebeurdequote:Op donderdag 7 januari 2021 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gistereavond last van het Trumpie virus
Gehaakt mutsje voor de wc rolquote:
Ja zo’n Mercedes rijdt hier in de buurt. Dat goudkleurige is verkleurd naar urine geel :pquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Wacht, wat?
Bij jullie trouwens ook fok mobiel zo traag??
Standaard je anus goed invetten iigquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n soort auto moet je ook pas kopen nadat je getrouwd bent
Hier rijdt er een niet meer gif groene, ook zo lekker lelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja zo’n Mercedes rijdt hier in de buurt. Dat goudkleurige is verkleurd naar urine geel :p
Wij zijn zulke mensenquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gehaakt mutsje voor de wc rol![]()
(waarom deden mensen dat überhaupt vroeger, alsof je overal maar heen ging met je opel kadet / toyota carina en dan onderweg hoge nood had waar je wc papier bij nodig had ofzo)
Maar hoe vaak overkomt je dat nou écht gewoon in het dagelijkse leven. Dus niet met de directrice of op vakantie.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij zijn zulke mensen![]()
Altijd een extra rol in de achterbak
Dan nooitquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar hoe vaak overkomt je dat nou écht gewoon in het dagelijkse leven. Dus niet met de directrice of op vakantie.
Voor in de bosjes op de bekendere parkeerplaatsen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gehaakt mutsje voor de wc rol![]()
(waarom deden mensen dat überhaupt vroeger, alsof je overal maar heen ging met je opel kadet / toyota carina en dan onderweg hoge nood had waar je wc papier bij nodig had ofzo)
10year lurker gespotquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor in de bosjes op de bekendere parkeerplaatsen?
hey kerel, long time no seequote:Op donderdag 7 januari 2021 20:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor in de bosjes op de bekendere parkeerplaatsen?
Corona achter de rug wat mij betreft ja!quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey kerel, long time no see
Alles OK?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja zo’n Mercedes rijdt hier in de buurt. Dat goudkleurige is verkleurd naar urine geel :p
owww shitquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Corona achter de rug wat mij betreft ja!
Bij jou?
Leek wel hier op jaquote:
5 dagen echt in bed gelegen, met milde griep klachten. Maar wel in mijn eigen kamer opgesloten zeg maar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owww shitVeel last van gehad?
Nee, het is mij nog bespaard gebleven tot op heden
Oh, dat duurt nog even zie ik nuquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wilde vast even kort terug zijn voor 12345.
oeh dan mag je nog afkloppen, zijn er zat die er maanden later nog last van hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
5 dagen echt in bed gelegen, met milde griep klachten. Maar wel in mijn eigen kamer opgesloten zeg maar.
Verder rook een scheet onder de dekens, mijn tandpasta en een boterham met hagelslag allemaal hetzelfde.
Alles smaakte ook naar niks. Nou had ik toch al geen goed ontwikkelde smaak, maar goed.
Verder last van rug, door de hele tijd liggen, maar nu, 2, bijna 3 weken verder ben ik er wel helemaal vanaf. Gisteren weer hardgelopen, 5km en dat ging prima.
ging het #12345 belletje af bij julliequote:Op donderdag 7 januari 2021 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, dat duurt nog even zie ik nu
Ik was al helemaal blij ja![]()
Maar je hebt toch een leuk huis tussen de restaurantjesquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ander huis staat in de planning maar dat gaat wel wat voeten in de aarde geven, even mezelf oppeppen en tijd voor maken daarvoor.
Ja, het gaat wel door hier. Wel druk nu in huis, met 2 kinderen thuis, en vrouw erbij, die vanuit huis lesgeeft.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeh dan mag je nog afkloppen, zijn er zat die er maanden later nog last van hebben.
Geur zou ik niet missen, ben ik al jaren vrijwel kwijt, zal de leeftijd zijn
Smaak however geen problemen mee.
Verder alles wel OK in huize Arch?
Lijkt me toch eng in the endquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
5 dagen echt in bed gelegen, met milde griep klachten. Maar wel in mijn eigen kamer opgesloten zeg maar.
Verder rook een scheet onder de dekens, mijn tandpasta en een boterham met hagelslag allemaal hetzelfde.
Alles smaakte ook naar niks. Nou had ik toch al geen goed ontwikkelde smaak, maar goed.
Verder last van rug, door de hele tijd liggen, maar nu, 2, bijna 3 weken verder ben ik er wel helemaal vanaf. Gisteren weer hardgelopen, 5km en dat ging prima.
Alles lijkt weer normaal te werken ja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me toch eng in the end
Wel weer overal vanaf? Alles ruiken enzo ook weer?
Ah top manquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alles lijkt weer normaal te werken ja.
Griesmeelpuddingquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:54 schreef Molo het volgende:
Loop ik bijna mijn griesmeelpudding te verneuken
Halve liter melk erbij gedaan ipv liter
Oeps
Geur vond ik erger.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah top man
Ik zou dat verschrikkelijk vinden, reuk en smaak kwijt
Eng!
Zo zonde manquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geur vond ik erger.
Smaak... tja.. eten is toch altijd hap slik weg, dat proef ik toch bijna nooit.
Jawel hoor, dat laatste gaat vooralsnog prima.... ik raak ook hopeloos het gevoel qua tijd kwijt, meeste van de dagen zitten we ook met z'n 4-en thuis. Als relaties de Corona tijd doorstaan dan zit het wel snor heb ik het ideequote:Op donderdag 7 januari 2021 20:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel door hier. Wel druk nu in huis, met 2 kinderen thuis, en vrouw erbij, die vanuit huis lesgeeft.
Soms hier 7 of 8 schermen tegelijk aanEn ben soms echt kwijt welke dag het is. Mijn oudste gaat verdorie ook bijna naar de middelbare school al. Tijd vliegt.
Blij dat ik af en toe ff kan wandelen tussendoor overdag en zo. Even eruit.
En bij jou? Lukt het nog beetje de kilos eraf te houden?
Inmiddels geschakeld naar The Godfather 3quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bespaar je de tijd.
Wat een drama van een film was dat.
Foei!quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bespaar je de tijd.
Wat een drama van een film was dat.
in 1418 maakte dat misschien indruk. Nu niet meer zoquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ja kinders, Opa Etto zat in het verzet vroeger..."
Oh...quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in 1418 maakte dat misschien indruk. Nu niet meer zo
😂quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in 1418 maakte dat misschien indruk. Nu niet meer zo
Uhm ja, jij direct naar de ijskastquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
is er vanavond nog ergens een bestorming gaande?
NOG niet, maar wie weetquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
is er vanavond nog ergens een bestorming gaande?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm ja, jij direct naar de ijskast
ahahahahahaha
Oh gaat het weer los in DC?quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze avond ontwikkelt zich in een richting dat ik zeg "
![]()
"
quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh gaat het weer los in DC?
Bou lijkt he menietquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh gaat het weer los in DC?
heb hier de aromat (geel) al klaar staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |