abonnement Unibet Coolblue
pi_197280204
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 06:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]

Ik wist ook niet eens dat hij over 2 weken vertrekt. Gelukkig maar. Is dat nornaal dat wanneer een nieuwe president aantreedt dat er ook een nieuwe ambassadeur komt? Dacht dat dat er los van stond.
Normaal niet, maar het is al een tijdje aan de gang dat ambassadeursschappen (?) worden gegeven als beloning voor bewezen diensten aan de president. Dat betekent ook bij een nieuwe president dat die ambassadeur eruit gaat. Obama had er ook een aantal.

Gaat dan uiteraard om niet spannende landen, in Afghanistan bijv zit natuurlijk wel een echte diplomaat. Maar Nederland of Denemarken krijgt dan een fondsenwerver oid
pi_197280269
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 02:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pete Hoekstra beledigd door Jort Kelder: ’Dit was onbeschoft’

De spanningen in Amerika houden ook de gemoederen bezig in Nederland. De Amerikaanse ambassadeur Pete Hoekstra was te gast in Op1 om over de situatie te vertellen, maar raakte al snel geïrriteerd door een opmerking van presentator Jort Kelder.

Grappend vroeg Kelder zich af of er elke vier jaar een rel bij het Capitool is. Hoekstra was hier zichtbaar niet blij mee. „Ik denk dat deze opmerking erg bot was.”

„We hebben duidelijk gemaakt dat dit een vreselijke daad is”, legde de ambassadeur uit. „Dit is niet meer gebeurd sinds 1814. En toen waren het de Engelsen waar we oorlog mee voerden.”

Om het goed te maken wilde Kelder de ambassadeur ’een cadeautje aanbieden’ door een fragment in te starten. Daar zat Hoekstra niet op te wachten. „Ik heb geen cadeau nodig. Het enige cadeau dat ik wil, is eerlijkheid en een fatsoenlijke behandeling. Dit was onbeschoft. Ik ben beledigd.”

https://www.telegraaf.nl/(...)r-dit-was-onbeschoft

Jort weer lekker bezig :') :')
Na Sander de arrogante lul, mag deze minkukel ook wel vertrekken :W
Lol wat een jankbal die Piet.
pi_197280303
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 04:37 schreef NoCigar het volgende:
Ik was in eerst instantie wel wat verontwaardigd: Jort was ook een botte lul en toen totaal misplaatst.

Anderzijds is het de man die het hele Nederlandse volk schoffeerde door als aankomend ambassadeur te zeggen dat er hier no-go area's waren en toen hij met die uitspraak geconfronteerd werd het fake news te noemen. Vervelende Trump-lakei die maar snel weer moet oprotten naar zijn eigen land.
Ik heb weinig sympathie voor die Hoekstra maar Jort was gewoon bot en ineffectief. Het is niet zo dat het vuur hem aan de schenen werd gelegd ofzo. Zal veel meer in, en als je er dan met gestrekt been in gaat haal dan op z'n minst wat nuttigs eruit.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:56:51 #179
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_197281528
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 07:37 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik heb weinig sympathie voor die Hoekstra maar Jort was gewoon bot en ineffectief. Het is niet zo dat het vuur hem aan de schenen werd gelegd ofzo. Zal veel meer in, en als je er dan met gestrekt been in gaat haal dan op z'n minst wat nuttigs eruit.
Eens, als je wil dat mensen in je programma komen mag je ze wel met een beetje fatsoen behandelen en dit ging echt veel te ver om niks. Ik vind Hoekstra echt een heel naar mannetje maar Kelder wint het met gemak van hem op de nare mannetjes lijst.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:49:46 #180
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_197283966
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 02:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pete Hoekstra beledigd door Jort Kelder: ’Dit was onbeschoft’

De spanningen in Amerika houden ook de gemoederen bezig in Nederland. De Amerikaanse ambassadeur Pete Hoekstra was te gast in Op1 om over de situatie te vertellen, maar raakte al snel geïrriteerd door een opmerking van presentator Jort Kelder.

Grappend vroeg Kelder zich af of er elke vier jaar een rel bij het Capitool is. Hoekstra was hier zichtbaar niet blij mee. „Ik denk dat deze opmerking erg bot was.”

„We hebben duidelijk gemaakt dat dit een vreselijke daad is”, legde de ambassadeur uit. „Dit is niet meer gebeurd sinds 1814. En toen waren het de Engelsen waar we oorlog mee voerden.”

Om het goed te maken wilde Kelder de ambassadeur ’een cadeautje aanbieden’ door een fragment in te starten. Daar zat Hoekstra niet op te wachten. „Ik heb geen cadeau nodig. Het enige cadeau dat ik wil, is eerlijkheid en een fatsoenlijke behandeling. Dit was onbeschoft. Ik ben beledigd.”

https://www.telegraaf.nl/(...)r-dit-was-onbeschoft

Jort weer lekker bezig :') :')
Na Sander de arrogante lul, mag deze minkukel ook wel vertrekken :W
Oh jee, iemand vloog de bocht uit met een misplaatste, cynische opmerking. Wat een drama.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 13:29:56 #181
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197284442
waarom zegt hoekstra dan 'jullie maken er zo'n drama van'

waarom bagatelliseert hij het dan zo?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:14:47 #182
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197285054
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 07:37 schreef tjoptjop het volgende:
...Ik heb weinig sympathie voor die Hoekstra maar Jort was gewoon bot en ineffectief.....
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:56 schreef oh-oh het volgende:
....Eens, als je wil dat mensen in je programma komen mag je ze wel met een beetje fatsoen behandelen en dit ging echt veel te ver om niks. Ik vind Hoekstra echt een heel naar mannetje maar Kelder wint het met gemak van hem op de nare mannetjes lijst.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:49 schreef monkyyy het volgende:
Oh jee, iemand vloog de bocht uit met een misplaatste, cynische opmerking. Wat een drama.
Reactie van Jort :')

Jort Kelder: 'Snap niet waarom Hoekstra zich beledigd voelde’ :|W

Op1- presentator Jort Kelder is momenteel in opspraak vanwege een interview dat hij gisteravond met Pete Hoekstra had in zijn talkshow. Na een vraag van Kelder gaf de Amerikaanse ambassadeur aan beledigd te zijn. Kelder zelf snapt niet waarom hij zich beledigd voelt, vertelt hij aan deze site.

Een dag later pakken veel media het spraakmakende moment uit de talkshow op. ,,Ik las dat ik in staat ben geweest om onbeschoft te zijn tegen de vertegenwoordiger van de meest onbeschofte president uit de wereldgeschiedenis”, vertelt Kelder.
quote:
,,Ik krijg veel berichten dat ik hem onbeschoft behandeld heb, maar als ik het interview terugkijk, zie ik het echt niet.” Kelder snapt het conflict dan ook niet. ,,Hij is direct na de uitzending weggegaan, hij was echt gepikeerd.”
:')

Misverstand :')
Kelder zelf noemt het een misverstand. ,,Ik heb het gevoel dat hij mij niet goed verstaan heeft", vertelt hij tegen deze site. ,,Hij had een oortje in, ik weet niet hoe ze mijn vraag vertaald hebben. Het was ook helemaal geen persoonlijke aanval.” Hoekstra en Kelder voerden hun gesprek in het Engels, maar Hoekstra kreeg de vragen ook nog door via een oortje. Kelder denkt dat Hoekstra getergd was. ,,Omdat ik hem vroeg waarom hij niet aftrad, zoals anderen om hem heen al wel hadden gedaan.”

Al met al denkt de presentator dat Hoekstra zich aangevallen voelde. ,,Ik dacht dat hij wel afstand zou nemen van de rellen, want hier kun je niet achter staan.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)igd-voelde~ace3a6ff/

Jort je bent een enorme LUL :(
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:18:29 #183
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197285124
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 02:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pete Hoekstra beledigd door Jort Kelder: ’Dit was onbeschoft’

De spanningen in Amerika houden ook de gemoederen bezig in Nederland. De Amerikaanse ambassadeur Pete Hoekstra was te gast in Op1 om over de situatie te vertellen, maar raakte al snel geïrriteerd door een opmerking van presentator Jort Kelder.

Grappend vroeg Kelder zich af of er elke vier jaar een rel bij het Capitool is. Hoekstra was hier zichtbaar niet blij mee. „Ik denk dat deze opmerking erg bot was.”

„We hebben duidelijk gemaakt dat dit een vreselijke daad is”, legde de ambassadeur uit. „Dit is niet meer gebeurd sinds 1814. En toen waren het de Engelsen waar we oorlog mee voerden.”

Om het goed te maken wilde Kelder de ambassadeur ’een cadeautje aanbieden’ door een fragment in te starten. Daar zat Hoekstra niet op te wachten. „Ik heb geen cadeau nodig. Het enige cadeau dat ik wil, is eerlijkheid en een fatsoenlijke behandeling. Dit was onbeschoft. Ik ben beledigd.”

https://www.telegraaf.nl/(...)r-dit-was-onbeschoft

Jort weer lekker bezig :') :')
Na Sander de arrogante lul, mag deze minkukel ook wel vertrekken :W
Pete kan niet tegen een grapje, ohnee
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:19:03 #184
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_197285138
Ja Jort daar trappen we in, doordrammertje :r
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 14:19:06 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_197285140
Het zijn beiden eikels.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_197286215
OP geüpdatet. @monkyyy

Zondag ook Welmoed. @Coco
  vrijdag 8 januari 2021 @ 16:00:43 #187
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_197287311
Erwin Kompanje en Kees Moeliker over de ‘mondkapmeeuw’ als symbool van de corona-afvalberg

Erwin Kompanje, klinisch ethicus in Rotterdam, vond op Nieuwjaarsdag een jonge meeuw langs de weg. Opvallend was dat het dier met een poot verstrikt was geraakt in het elastiek van een mondkapje. Hij nam de overleden vogel mee en gaf hem aan Kees Moeliker, directeur van het Natuurhistorisch Museum Rotterdam. Deze mondkapmeeuw is nu de nieuwste aanwinst in de collectie, waarvan bijvoorbeeld ook de ‘dominomus’ en de ‘McFlurry-egel’ deel uitmaken, en staat symbool voor de schade die wegwerpmondkapjes veroorzaken.

Ruben Terlou volgt Chinezen in het buitenland in zijn nieuwste reisserie ‘De wereld van de Chinezen’

Documentairemaker, arts en fotograaf Ruben Terlou is te gast bij Op1 om te praten over zijn nieuwe serie ‘De wereld van de Chinezen’. Daarvoor reisde hij dit keer niet af naar China, maar is hij de wereld rondgetrokken om de Chinezen in andere landen te volgen. Hij ging onder meer naar landen als Kenia, Cambodja, Madagaskar en de VS. Hoe heeft hij deze landen geselecteerd en wat is hem opgevallen tijdens zijn ontmoetingen met de Chinezen?

Marion Koopmans over de Britse mutatie van het coronavirus

Eigenlijk zou Marion Koopmans, hoogleraar virologie en OMT-lid, naar China gaan om onderzoek te doen naar de oorsprong van het coronavirus, maar het visum kwam niet rond. Vanavond schuift ze aan bij Op1 om te praten over o.a. de Britse mutatie van het coronavirus. Ze leidt samen met de GGD het onderzoek naar de verspreiding van deze variant. Engeland bereidt zich inmiddels voor op een noodtoestand. Ligt dat voor Nederland ook in het verschiet?

Koen Petersen over de videoboodschap van Trump waarin hij voor het eerst duidelijk zijn verkiezingsnederlaag toegeeft

Twee dagen na de bestorming van het Capitool, kwam president Donald Trump met een videoboodschap waarin hij zich eindelijk neerlegt bij de verkiezingsuitslag. Ook beloofde de president mee te werken aan een soepele machtsoverdracht. Amerikanist Koen Petersen is te gast bij Op1 en vertelt hoe de sfeer is in Washington en wat we nog kunnen verwachten in de laatste 12 dagen van Trump als president.

Docenten en leerlingen uit de docuserie Klassen over onderwijs in Amsterdam-Noord in coronatijd

De indrukwekkende documentaireserie 'Klassen', die de afgelopen zes maandagen te zien was bij HUMAN op NPO 1, volgt achtstegroepers van basisscholen in Amsterdam-Noord, vlak voor het eindadvies voor de middelbare school. Alle kinderen worstelen zo met hun eigen problemen, maar worden goed begeleid door betrokken leerkrachten, zoals de juffen Astrid Brugman en Jolanda Rietel. Zij zijn vanavond te gast bij Op1, samen met leerlingen Anyssa en Yunuscan.
@svann

[ Bericht 5% gewijzigd door dvdfreak op 08-01-2021 18:07:16 ]
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:05:59 #188
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_197288817
De Republikein en vriend van de Grote Blonde Murenbouwer was gepikeerd? Dan ben ik benieuwd hoe hij had gereageerd als Kelder gewoon eens een paar voorbeelden had gegeven van een paar willekeurige beslissingen van de President van de afgelopen 4 jaar. Was ie huilend van tafel gerend. Nee, Hoekstra is de laatste die nu het mannetje moet gaan uithangen. Zijn partij is eigenhandig verantwoordelijk voor het overdragen van de macht aan die halve zool.
Dit, dus.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:15:09 #189
2651 svann
night-hawk
pi_197289020
O, leuk!
* Ruben Terlou fan is.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:32:14 #190
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_197289493
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 15:13 schreef Zipportal het volgende:
OP geüpdatet. @:monkyyy

Kijk, daar word ik blij van.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_197296983
Langste aankondiging ooit.
sig verwijderd door FA
pi_197297050
MAGA
FOUR MORE YEARS
RIGGERS
STOP THE STEAL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 8 januari 2021 @ 22:31:52 #193
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_197297088
Trump is bang voor de wouten
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 22:32:56 #194
2651 svann
night-hawk
pi_197297119
Hij moest wel, anders gingen ze het 25ste artikel uit de kast halen. (incapabel verklaring)
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 8 januari 2021 @ 22:34:00 #195
2651 svann
night-hawk
pi_197297160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Trump is bang voor de wouten
Dat kan hij nog wel even blijven; er wachten wat rechtzaken en faillissementen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 8 januari 2021 @ 22:36:44 #196
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_197297235
begonnen
  vrijdag 8 januari 2021 @ 22:37:28 #197
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_197297260
Ik ben wel benieuwd hoe dat juridisch in elkaar steekt. Heeft Pelosi die bevoegdheid wel?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_197297323
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 22:36 schreef dvdfreak het volgende:
begonnen
Je bent 8 minuten te laat vandaag.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 8 januari 2021 @ 22:40:03 #199
2651 svann
night-hawk
pi_197297341
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 22:37 schreef BlackNero het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat juridisch in elkaar steekt. Heeft Pelosi die bevoegdheid wel?
Welke? Even gemist.
Informeren naar een procedure mag natuurlijk altijd.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 8 januari 2021 @ 22:41:05 #200
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_197297374
McCainGod _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')