abonnement Unibet Coolblue
  Admin donderdag 7 januari 2021 @ 17:06:36 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197270037
Het vervolg op Wonder Woman en daarmee de tweede prequel voor Batman v Superman: Dawn of Justice en Justice League.



We maken een sprong naar de jaren 80 voor Wonder Woman’s volgende avontuur op het witte doek waarin ze tegenover twee geheel nieuwe vijanden staat: Max Lord en The Cheetah. Met wederom Patty Jenkins als regisseur en Gal Gadot in de hoofdrol is Wonder Woman 1984 het vervolg op de eerste film met deze DC-superheld, Wonder Woman uit 2017, die records heeft gebroken en wereldwijd 822 miljoen dollar heeft opgebracht. In de film zien we ook Chris Pine als Steve Trevor, Kristen Wiig als The Cheetah, Pedro Pascal als Max Lord, Robin Wright als Antiope en Connie Nielsen als Hippolyta. Charles Roven, Deborah Snyder, Zack Snyder, Patty Jenkins, Gal Gadot en Stephen Jones produceren de film. Rebecca Steel Roven Oakley, Richard Suckle, Marianne Jenkins, Geoff Johns, Walter Hamada, Chantal Nong Vo en Wesley Coller zijn de uitvoerend producenten. Samen met Geoff Johns en David Callaham schreef regisseur Patty Jenkins ook het scenario, gebaseerd op de personages uit het DC-universum.




De film is in de VS sinds de kerst te zien in bioscopen en op HBO Max, en dat laatste maakt 'm natuurlijk een makkelijke prooi voor piraten, waardoor ook sommigen hier 'm vast allang hebben gezien. :P

Ik zag 'm in IMAX, vlak voor de lockdown. Toch wel gaaf om weer een groot spektakel op groot scherm te zien. Beetje jammer dat het in 3D was, al zag dat er wel mooi uit. Ik ga 'm binnenkort nog wel een keertje kijken.

WW84 komt uit op 20 januari 10 februari, of een nieuwe datum als de lockdown wordt verlengd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Breuls op 16-01-2021 17:18:33 ]
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 7 januari 2021 @ 17:11:36 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197270137
De film doet het overigens minder goed bij critici dan bij het publiek: 60% vs 74%.

Geen idee wat de reviews zeggen btw; die mag ik van mezelf nog niet lezen. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_197274785
Ik vond het iig een kutfilm. Gezien vanuit minder legale bron tijdens mijn covidisolatie. Maar wat een idiote badguy met een belachelijk slecht verhaal. En het 'eindgevecht' slaat ook nergens op. Maximaal een 3 waard dit.
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 23:08:39 #4
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_197278105
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:02 schreef wcborstel het volgende:
Ik vond het iig een kutfilm. Gezien vanuit minder legale bron tijdens mijn covidisolatie. Maar wat een idiote badguy met een belachelijk slecht verhaal. En het 'eindgevecht' slaat ook nergens op. Maximaal een 3 waard dit.
Eens. Vond het echt een waardeloze film. Het leek wel of er de laatste jaren geen 30 superheldenfilms waren geweest en we weer helemaal terug naar 0 gingen. Slechte special effects, slecht script, slechte bad guy.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 10 februari 2021 @ 14:22:54 #5
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197925224
Even een kleine bump. Meer mensen die hem inmiddels gezien hebben?

Moeten hem hier zelf nog kijken. Wilden hem graag in de bios zien, maar die gingen net rond die tijd weer op slot en ik weiger om een piraat te spelen :+ Wachten op de 4k disc release. Best benieuwd, al zijn de eerste recensies inderdaad niet al te goed.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198441735
Bioscoop release is geschrapt. Gaat gelijk naar huur en schijfje.

Was toch een kut film.
  Admin maandag 15 maart 2021 @ 08:27:56 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_198506685
Donderdag is inderdaad door Warner Bros. Nederland bekend gemaakt dat de film niet langer in de bioscoop uitgebracht zal worden en in plaats daarvan direct naar home video gaat:
quote:
Het geduld van de fans wordt beloond! Na de grensverleggende superheldinnenfilm uit 2017 is daar nu eindelijk Wonder Woman 1984 waarin je opnieuw kunt bewonderen hoe Diana Prince als Wonder Woman de wereld probeert te redden. Reis terug in de tijd naar de jaren 80 waar de superheldin wordt geconfronteerd met de Koude Oorlog en oog in oog komt te staan met de levensgevaarlijke 'Cheetah' en de geflopte zakenman Max Lord.

Gal Gadot kruipt wederom in de huid van de powervrouw en Kristen Wiig neemt de rol van Cheetah op zich. Daarnaast zorgt de regie in de bekwame handen van Patty Jenkins voor een ijzersterk visueel spektakel.

Wonder Woman 1984 - het vervolg op de baanbrekende megahit uit 2017 - is binnenkort beschikbaar:
31/03/2021 - EST via Pathé Thuis, iTunes, Apple TV, Amazon Prime Video, Google Play, YouTube, Microsoft Xbox & Rakuten TV
07/04/2021 - VOD via Pathé Thuis, Ziggo, KPN, T-Mobile, Tele2, iTunes, Apple TV, Amazon Prime Video, Google Play, YouTube, Microsoft Xbox & Rakuten TV
07/04/2021 - Steelbook 4K UHD & 3D Blu-ray™, Blu-ray™ & DVD
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 15 maart 2021 @ 12:06:34 #8
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198509932
Hadden hier gelukkig al een pre order uit staan, ben best benieuwd naar de film ondanks vele negatieve recensies.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Admin woensdag 31 maart 2021 @ 12:33:08 #9
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_198778201
Zo, oorspronkelijk geschreven n.a.v. de IMAX-screening in december, nog eens bijgeschaafd nadat ik afgelopen weekend de blu-ray heb gekeken; mijn review:

Wonder Woman 1984

Opvallend dat veel mensen echt enorm negatief zijn. Ik snap de wisselende ontvangst en dat is denk ik ook niet onterecht, maar er zijn echt sterke meningen over deze film.

Wel mooi natuurlijk; een "het is kut" is nog altijd beter dan "meh". ;)

Mijn review is overigens positief; ik vind 't gewoon heel lekker wegkijken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 7 november 2021 @ 15:06:24 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_202070583
Uit een gesloten topic van @BehoorlijkKritisch:
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 07:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]

Als groot fan van superheldenfilms uiteraard met grootse verwachtingen deze film aangezet, ondanks de matig review van 5,6/10 op IMDB.

Wat een onwaarschijnlijke butfilm was dit zeg. In zijn genre echt de allerslechtste in jaren. Alles was gewoon verkeerd. Het verhaal sloeg nergens op, geen fatsoenlijk eindbaas, het acteerwerk was om te janken.

Ze zijn bij DC bovendien zo doorgeschoten woke dat er in een film met meerdere supermodellen niet 1 shot te vinden is waarbij je denkt 'nounou, lekker kontje'. Zelfs het kostuum van Gal Gadot is nauwelijks te zien en gewoon ont-sext.

Nu kijk ik die film daar niet voor, maar een beetje eye-candy kan geen kwaad als het verhaal flinterdun en bovendien ontzettend mushy is.

Eindoordeel 2/10. Pure tijdsverspilling.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_202085338
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hadden hier gelukkig al een pre order uit staan, ben best benieuwd naar de film ondanks vele negatieve recensies.
Weggegooid geld absolute een woke kut film. Alles is slecht aan deze film.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')