Mijn vriend vindt ze vies, hoe kan je bastogne vies vinden.quote:
Ik ga dan eerst door de jaloezieën gluren om te zien wie er voor de deur staatquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, die opwinding als de deurbel gaat
Dat lijkt me heel nuttig!quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt ze vies, hoe kan je bastogne vies vinden.
Zal ik er een poll aan wijden?
Ik geloof dat ik met een stelletje smakeloze in de SC zitquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel lekker is? De bastogne is hard en zoet en kaas is zacht, zoutig en romig.
Ik zie het net onder de plisségordijnen doorquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga dan eerst door de jaloezieën gluren om te zien wie er voor de deur staat
Ze waren ongeveer gelijk. Het Nightwish nummer is van november 2011 en Servië zal februari/maart 2012 zijn uitgebracht.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp was Servië hier eerder mee?
Ja bohquote:
Tot nu toe mensen met smaakquote:
Oh ohquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie het net onder de plisségordijnen doorOf het TNT is, of DHL.
Morgen wordt een extra opwindende dag want dan komt UPS en die zie ik bijna nooit![]()
Ketchup kan wat mij betreft met alle snacksquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik combineer eigenlijk nooit echt 'rare' dingen met elkaar bedenk ik nu.
Nou ja, ketchup bij een kroket is misschien niet heel standaard.
Ik heb hem al, en lig al in bedquote:
Daar ben ik ook naar op zoek!quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuk canvas schilderij, net als de canvas kerstboom maar dan niet in kerstthema maar dat is nog best lastig te vinden. Ik wil dat hij aan een touwtje hangt
Ja, hoe kan je die vies vinden inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt ze vies, hoe kan je bastogne vies vinden.
Zal ik er een poll aan wijden?
Ik doe er mayo/frietsaus op.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik combineer eigenlijk nooit echt 'rare' dingen met elkaar bedenk ik nu.
Nou ja, ketchup bij een kroket is misschien niet heel standaard.
Sorryquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Nu zin in bastognekoeken, kon je op wachten.
Ja joh boh jij weetquote:
Ja, dat ook inderdaad, maar niet in huis.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Nu zin in bastognekoeken, kon je op wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |