abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197598024
Wat een ontzettend lelijke man...
  zaterdag 23 januari 2021 @ 21:39:10 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197598074
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 21:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een ontzettend lelijke man...
Waar is zijn foto?
pi_197598252
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waar is zijn foto?
Op eigen risico... niet schrikken

https://markhorn.nl/works(...)-waalre-14-3-2019-2/
  zaterdag 23 januari 2021 @ 21:49:00 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197598401
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Op eigen risico... niet schrikken

https://markhorn.nl/works(...)-waalre-14-3-2019-2/
Beetje type uitsmijter.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 22:00:09 #55
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_197598809
Zei iemand golddigger?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_197599382
Goh waar zou Aman nou op gevallen zijn
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  zondag 24 januari 2021 @ 00:48:47 #57
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_197602077
Zo, de man is net 250 milj́oen rijker. De zaak verkocht, en toen ineens uitgekeken op de vrouw in coronatijd? En tadaaa daar was Amanda (wie, wat, waar, hoe?). Echt, als ik dit verhaal lees, kan ik me niets voorstellen bij de combi Amanda en Edward. Totaal geen match lijkt mij.

https://www.quotenet.nl/n(...)lman-euro58-miljoen/
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 24 januari 2021 @ 00:50:38 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197602093
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:48 schreef Andromache het volgende:
Zo, de man is net 250 milj́oen rijker. De zaak verkocht, en toen ineens uitgekeken op de vrouw in coronatijd? En tadaaa daar was Amanda (wie, wat, waar, hoe?). Echt, als ik dit verhaal lees, kan ik me niets voorstellen bij de combi Amanda en Edward. Totaal geen match lijkt mij.

https://www.quotenet.nl/n(...)lman-euro58-miljoen/
Zo te lezen is zijn vermogen grotendeels van zijn vrouw, want om allerlei redenen stond het op haar naam.
Als ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn is de helft van hem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 24 januari 2021 @ 00:51:26 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197602099
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:19 schreef kleinvogelijn het volgende:
Goh waar zou Aman nou op gevallen zijn
Zijn paarse Rolls Royce waarschijnlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197607565
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Op eigen risico... niet schrikken

https://markhorn.nl/works(...)-waalre-14-3-2019-2/
Hij heeft vast een goed karakter.

En toch is het een upgrade: haar ex-glibber was lelijk én daarnaast spatte de foutheid er van 5
kilometer afstand af. Deze is alleen lelijk.
pi_197607894
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:28 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hij heeft vast een goed karakter.

En toch is het een upgrade: haar ex-glibber was lelijk én daarnaast spatte de foutheid er van 5
kilometer afstand af. Deze is alleen lelijk.
Eens, en toch zie ik in mijn glazen bol dat deze ook niet zuiver is.
Zie allemaal witte was, kan natuurlijk ook op het hotel slaan.
pi_197621457
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:19 schreef kleinvogelijn het volgende:
Goh waar zou Aman nou op gevallen zijn
Op zijn cc
pi_197621504
Hij doet mij denken aan die Rotterdamse kok.
pi_197621910
Vegas is haar cc.

quote:
Ton
Samen met Afrojack heeft Amanda Balk dochtertje Vegas (6) gekregen. Hoewel de twee nooit getrouwd zijn, betaalt de DJ wel een bedrag aan Amanda, met drie nullen. ,,Ik heb een bedrag horen noemen waarvan ik stijl achterover”, zegt een insider tegen weekblad Privé. ,,Het zou gaan om maar liefst een ton per maand.”

De manager van Amanda, Fiep Canter Cremers, ontkent dat. ,,Dat is niet wat zij krijgt. Als ze dat zou krijgen, zou ze daar naar leven. Zonder met alimentatiebedragen te strooien: hij komt al zijn vaderlijke verantwoordelijkheden na en zorgt dat ze er goed bij zitten en dat zijn dochter naar een goede Britse school gaat.”
https://www.ditjesendatje(...)zenden-euros-van-ex/
pi_197622126
zonder Vegas had ze niet in een huis van 6,5 ton gewoond in elk geval. Maar die nieuwe liefde heeft meer te besteden, dus het is nog niet te laat voor nog een 'liefdesbaby'.... https://pureluxe.nl/2019/05/dj-afrojack-koopt-huis-dochtertje-2/
  zondag 24 januari 2021 @ 22:39:39 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197622715
quote:
Een ton heeft 5 nullen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197644922
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 22:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een ton heeft 5 nullen....
Ik dacht ook al. Een bedrag met 3 nullen is bijv. ¤1000 p/m. Dat is voor Afrojack een zakcentje en prima alimentatie (zonder verstand van zaken). :P
pi_197644945
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 22:16 schreef potjecreme het volgende:
Dat is niet wat zij krijgt. Als ze dat zou krijgen, zou ze daar naar leven.
Ze zou lekker zo'n bedrag dat dan nog altijd is bedoeld voor de zorg voor haar kind dus (grotendeels) zelf souperen? :') Aldus haar eigen manager.
pi_197645952
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 07:30 schreef Chia het volgende:

[..]

Ze zou lekker zo'n bedrag dat dan nog altijd is bedoeld voor de zorg voor haar kind dus (grotendeels) zelf souperen? :') Aldus haar eigen manager.
Hoe zie je het voor je dan? Amanda aan een blik sardientjes en Vegas lekker kreeft eten?
pi_197646851
quote:
OM laat witwaszaak tegen Amanda Balk vallen

Het Openbaar Ministerie stopt met het vervolgen van realityster Amanda Balk (33). Dat bevestigt het Openbaar Ministerie na vragen van RTL Boulevard. Justitie seponeert de witwaszaak tegen de Amsterdamse wegens gebrek aan bewijs. Amanda zelf laat aan RTL Boulevard in een schriftelijke reactie te weten het erg fijn te vinden dat de zaak geseponeerd is. "Nu is eindelijk mijn onschuld bewezen en kan ik verder."

"Deze nachtmerrie duurt nog langer dan ons huwelijk"
Het OM verdacht Amanda van het witwassen van geldbedragen met haar ex-partner Stavros T. In januari 2019 bracht de voormalig Gouden Kooi-bewoner twee nachten door in een politiecel.

Ze zei eerder tegen RTL Boulevard onschuldig te zijn. "Ik ben onschuldig, ik ben niet voor niets van hem gescheiden", liet Amanda toen weten. "Deze nachtmerrie duurt nog langer dan ons huwelijk. Het is heel vervelend om als onschuldig persoon meegezogen te worden in de consequenties van iemand anders zijn fout. Maar ik maak me geen zorgen over een rechtszaak over mijn betrokkenheid. Ik wist van niks. En dat zal die rechtszaak ook uitwijzen."

Justitie vervolgt ex-man Stavros nog wel. Hij wordt verdacht van onder andere het telen van zeer grote hoeveelheden hennep in een drietal woningen in Wassenaar en witwassen. De politie viel in oktober 2018 de drie panden binnen en vond daar circa 4200 wietplanten. T. bekende gedeeltelijk, maar ontkende de witwas beschuldigingen.

De advocaat van Amanda Balk, Idriss van Straalen, spreekt over "goed nieuws". Amanda laat aan RTL Boulevard weten dat ze in een nachtmerrie leefde, toen bleek dat haar ex een dubbelleven leidde. "Wat bijna nog erger was, was het feit dat ik toen ik van deze shock aan het bijkomen was, ik beschuldigd werd van medeplichtigheid. Dat is een standaard procedure als je getrouwd bent en iemand in zijn positie zit. Ik dacht dat ik gek werd toen ik het hoorde. Ik was zo gelukkig met deze man. Hij bleek een totaal iemand anders te zijn."

Amanda is gelukkig dat er inmiddels een einde is gekomen aan "deze nachtmerrie". "De rechter heeft alles grondig bekeken en vond mij zo onschuldig in deze, dat hij zelfs de zaak heeft geseponeerd. Hier heeft mijn zeer kundige advocaat Idriss Van Straalen op toegezien." Een grote opluchting voor de Gouden Kooi-ster. "Je weet natuurlijk van je eigen onschuld, alleen om dit ook juridisch bevestigd te krijgen, was wel heel erg fijn. Nu is eindelijk mijn onschuld bewezen en kan ik verder."

Inmiddels focust Amanda zich weer op de toekomst. "Ik bouw beetje bij beetje op. Maar merk dat ik nog steeds moeite hebben met mensen te vertrouwen. Ik hoop dat dat steeds minder gaat worden en dat ik mijn vertrouwen in de mensheid langzamerhand weer terug krijg."
bron
pi_197646917
Ergens geloof ik haar wel. Zaak wordt ook niet zomaar geseponeerd.
Ze was misschien vreselijk naïef maar dat wilt niet zeggen dat je echt van iets weet.
pi_197668547
Ik zag gisteren een foto van Amanda wat is er met haar gebeurt. Die heeft aardig zitten sleutelen aan zich zelf. Niet natuurijk meer.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 27 januari 2021 @ 15:22:21 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197669546
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 07:30 schreef Chia het volgende:

[..]

Ze zou lekker zo'n bedrag dat dan nog altijd is bedoeld voor de zorg voor haar kind dus (grotendeels) zelf souperen? :') Aldus haar eigen manager.
Tsja, als een kind in een bepaalde luxe opgroeit dan zou het een beetje raar zijn als het kind dure merkkleding heeft maar mama bij de Zeeman voor zichzelf moet shoppen.

Overigens vind ik dat Afrojack het slim aangepakt heeft door een huis voor Vegas te kopen, dan is dat deel iig geregeld en hoeft er van de alimentatie geen huis gehuurd te worden dat Amanda helemaal niet zou kunnen betalen, tevens hoeft ze daarmee niet afhankelijk te zijn van het vriendje van dienst qua woonruimte.

Alle inkomsten die Amanda heeft kan ze daarmee aan zichzelf besteden, want de vaste lasten zijn waarschijnlijk al gedekt door Afrojack.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 januari 2021 @ 15:45:39 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197669936
Overigens schijnt Afrojack in Dubai te wonen.... dat zou best een verklaring kunnen zijn voor hun regelmatige reizen naar Dubai.
Ik snap ook wel dat hij dan geen zin heeft Amanda in huis te hebben, dus dan kun je haar net zo goed in een hotel onderbrengen terwijl Vegas wellicht bij hem thuis is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 januari 2021 @ 16:06:05 #75
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197670293
Ik zag in de Story een foto van die nieuwe liefde. Ook een behoorlijk foute indruk die ik daarvan krijg. Zou me niet verbazen als die ook in het drugscircuit zit.
With love :*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')