abonnement Unibet Coolblue
pi_197273418
Ik vind Naomi heel overdreven doen laatste tijd tegen Michael en hij vind dat niet leuk zo tezien
Met de Feestdagen ook Angelina en Milano haast niet gezien alleen Michael veel liggend op de bank😌
pi_197273940
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:09 schreef maily het volgende:

[..]

O o o .... en dan zit ze zelf ook in een ikwilzwangerworden-traject :X
En geloof me daar word je echt geen engeltje van. }:|
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_197273946
Tegenoffensief: een familiefoto met de kinderen op Michaels insta.
pi_197273970
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Tegenoffensief: een familiefoto met de kinderen op Michaels insta.
Die zijn toch afgeschermd?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 7 januari 2021 @ 20:31:49 #55
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197274170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:49 schreef Mrmime het volgende:
Leuk zo’n gate maar blijf van die kindjes af }:|
Ja dat weten we nu wel...
pi_197274641
Zal wel aan mij liggen. Maar wat is dat steeds met die hont in bed.
  Spellchecker donderdag 7 januari 2021 @ 21:26:28 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197275211
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:23 schreef Tally het volgende:

[..]

Die zijn toch afgeschermd?
Insta zit op slot
pi_197275240
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja dat weten we nu wel...
Ja en? Mag dat feit maar een keer gepost worden door een user? Ik ben het topic aan het bijlezen en dit vind ik er van.

Intens zielig voor de kindjes. Zo. Nog een keer.
Alius aliud dicit
pi_197275529
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:23 schreef Tally het volgende:

[..]

Die zijn toch afgeschermd?
Blijkbaar volg ik Michael. 🤣
pi_197276286
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Blijkbaar volg ik Michael. 🤣
Leuke foto inderdaad...Waarin uiteraard Naomi als oermoeder nog even bijna geridderd word.😂
  Spellchecker donderdag 7 januari 2021 @ 22:08:47 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197276334
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:39 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Blijkbaar volg ik Michael. 🤣
Screenshot (in spoiler)?
pi_197276544
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:07 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Leuke foto inderdaad...Waarin uiteraard Naomi als oermoeder nog even bijna geridderd word.😂
En een opmerking van iemand waarom de kindjes toch niet bij hun wonen!!!!!!
@ChipsZak.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_197277286
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

En een opmerking van iemand waarom de kindjes toch niet bij hun wonen!!!!!!
@:chipszak.
Er stonden net wel negatieve reacties maar die zijn alweer verwijderd, lijkt.
pi_197277431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

En een opmerking van iemand waarom de kindjes toch niet bij hun wonen!!!!!!
@:chipszak.
Laat mij raden, daar gaven ze geen antwoord op?🙃
pi_197279514
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:41 schreef Taiga het volgende:
Ik denk dat de manier waarop Naomi nu zo overdreven aan Mike hangt ook ergens zegt dat er daar trouble in paradise is. Ook dat zij ineens zijn Instagram beheert en die overdreven plakkerige foto's van haar kant, want hij kijkt liever de andere kant op lijkt het...maar goed dat is natuurlijk speculatie, maar zo komt het wel op mij over in ieder geval.
Het is overduidelijk dat Naomi gekker op Michael is dan hij op haar. Die indruk had ik al heel lang, dat merk je aan alles. Ze is ontzettend onzeker, ook over hem. Vindt het daarom heel belangrijk een bepaald image naar buiten te brengen waardoor de buitenwereld zegt dat hij het toch maar getroffen heeft met haar, en zo'n goede stiefmoeder ook voor zijn kind(eren)! Al die verbouwingen, botox en fillers zijn ook om maar goed genoeg te zijn, omdat ze continu voelt dat Michael niet zoveel van haar houdt als zij van hem. Dat is overduidelijk: zij schreeuwt om de zoveel dagen op Instagram van de daken hoe gek ze op hem is, hij doet dat op zijn Instagram amper over haar. Op foto's hangt zij altijd over hem heen, maar zijn lichaamstaal is meestal vrij ongeïnteresseerd. Soms kijkt hij haar niet eens aan.
Zij wringt zich in allerlei bochten om de liefde te krijgen die ze van hem wil - en hij weet dat hij haar in zijn zak heeft zitten. Dat blijkt uit dat hij haar af en toe als stront behandelt en ze toch niet bij hem weggaat. Ze zegt letterlijk in één van die telefoongesprekken dat ze nergens heen kan. Tja, als een man dát weet, dan ben je echt fucked.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 januari 2021 @ 08:18:15 #66
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197280547
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 07:48 schreef JaneDoe het volgende:
Ook ik ben erg benieuwd naar die documenten :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:36:06 #67
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_197281273
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 02:01 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Het is overduidelijk dat Naomi gekker op Michael is dan hij op haar. Die indruk had ik al heel lang, dat merk je aan alles. Ze is ontzettend onzeker, ook over hem. Vindt het daarom heel belangrijk een bepaald image naar buiten te brengen waardoor de buitenwereld zegt dat hij het toch maar getroffen heeft met haar, en zo'n goede stiefmoeder ook voor zijn kind(eren)! Al die verbouwingen, botox en fillers zijn ook om maar goed genoeg te zijn, omdat ze continu voelt dat Michael niet zoveel van haar houdt als zij van hem. Dat is overduidelijk: zij schreeuwt om de zoveel dagen op Instagram van de daken hoe gek ze op hem is, hij doet dat op zijn Instagram amper over haar. Op foto's hangt zij altijd over hem heen, maar zijn lichaamstaal is meestal vrij ongeïnteresseerd. Soms kijkt hij haar niet eens aan.
Zij wringt zich in allerlei bochten om de liefde te krijgen die ze van hem wil - en hij weet dat hij haar in zijn zak heeft zitten. Dat blijkt uit dat hij haar af en toe als stront behandelt en ze toch niet bij hem weggaat. Ze zegt letterlijk in één van die telefoongesprekken dat ze nergens heen kan. Tja, als een man dát weet, dan ben je echt fucked.
Eens
pi_197281370
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 02:01 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Het is overduidelijk dat Naomi gekker op Michael is dan hij op haar. Die indruk had ik al heel lang, dat merk je aan alles. Ze is ontzettend onzeker, ook over hem. Vindt het daarom heel belangrijk een bepaald image naar buiten te brengen waardoor de buitenwereld zegt dat hij het toch maar getroffen heeft met haar, en zo'n goede stiefmoeder ook voor zijn kind(eren)! Al die verbouwingen, botox en fillers zijn ook om maar goed genoeg te zijn, omdat ze continu voelt dat Michael niet zoveel van haar houdt als zij van hem. Dat is overduidelijk: zij schreeuwt om de zoveel dagen op Instagram van de daken hoe gek ze op hem is, hij doet dat op zijn Instagram amper over haar. Op foto's hangt zij altijd over hem heen, maar zijn lichaamstaal is meestal vrij ongeïnteresseerd. Soms kijkt hij haar niet eens aan.
Zij wringt zich in allerlei bochten om de liefde te krijgen die ze van hem wil - en hij weet dat hij haar in zijn zak heeft zitten. Dat blijkt uit dat hij haar af en toe als stront behandelt en ze toch niet bij hem weggaat. Ze zegt letterlijk in één van die telefoongesprekken dat ze nergens heen kan. Tja, als een man dát weet, dan ben je echt fucked.
Ik heb er verder niet echt kijk op dus het zal wel kloppe n maar wil wel gezegd hebben dat als je als kerel je vriendin constant de liefde verklaard op instagram je zelf ook een onzekere homo zou zijn, dus dat spreekt juist voor hem :P
-nee-
pi_197281686
Geen DM/PM versturen met die documenten graag.
Spoilers!
pi_197282066
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen DM/PM versturen met die documenten graag.
-Nee, gewoon niet doen. Nooit. Niet. -

[ Bericht 13% gewijzigd door Lucky_Strike op 08-01-2021 10:40:47 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_197282132
Ik heb het in grote lijnen bekeken hoor, toen die doc’s hier de eerste keer gelinkt werden maar nu voelt het toch als inbreuk op de privacy van de kinderen om te gaan lopen ‘leuren’ met die doc’s. :? :@
Niet echt een bestand om overal naar door te sturen. Het moment is voorbij, toen het ter plekke gepost werd.

[ Bericht 9% gewijzigd door vencodark op 08-01-2021 10:51:51 ]
pi_197282157
Precies. En tot Ole of een FA hier een eindoordeel over komt geven, verwijderen we hier alles dat ook maar een beetje lijkt op het verspreiden van de documenten. Dat gaat echt veel en veel te ver.

Klaar nou. Ga maar iemand zijn Instagram uitpluizen ofzo als je zo sensatiebelust bent.

:{w
Spoilers!
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:47:17 #73
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_197282179
De samenvatting klopt. Althans, ik heb één verslag gelezen. Intens triest. Wat een medelijden heb ik met de kindjes. Moeder borderline drugsverslaafde, stiefmoeder mishandelt, vader kijkt weinig naar de kindjes om. Wat moet er van deze kinderen worden? Ik hoop zo dat ze zich op welke manier dan ook geliefd en veilig gaan voelen, al is het waarschijnlijk pas ver in hun volwassenheid. Als ze maar op het rechte pad blijven.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_197282231
In hoeverre zijn opa’s en oma’s eigenlijk nog betrokken? Dat gaat je toch aan het hart, je kleinkinderen.
Angelina woont bij Mike’s moeder toch?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:23:12 #75
12734 amaranta
Alles Dasty!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')