abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:25:10 #251
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197289278
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:21 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Teleurstellend dit, gênant ook. Maar het verbaasd mij niets. Misschien vanwege veiligheidsredenen eigenlijk nog wel beter ook.
Ik zou persoonlijk ook nooit gegaan zijn... vooral ook gezien wat er de afgelopen 4 jaar allemaal gebeurd is...
Al die onmenselijke tegenwerkingen waar hij heeft mee moeten dealen...
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:27:31 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197289348
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een woedende menigte is het Capitool binnengedrongen en heeft het democratisch proces ruw verstoord en beschadigd, maar in dit topic winden bepaalde lieden zich vooral op over de rol van 'de media'.

Ik vind dat wat gek. Maar ja, wie ben ik?
nja ze vergeten even dat veel materiaal van de media vernield werd, viel nog mee dat veel lokale journalisten ongeschonden weg konden komen, als je zag hoe ze te keer gingen met het materiaal!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:27:44 #253
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197289355
Het zou trouwens toch een 'Zoom Zoom' inauguratie worden?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:28:44 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197289396
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:25 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ik zou persoonlijk ook nooit gegaan zijn... vooral ook gezien wat er de afgelopen 4 jaar allemaal gebeurd is...
Al die onmenselijke tegenwerkingen waar hij heeft mee moeten dealen...
mooi achteraf gelul.. als je daar gewoond had en lekker opgeruid was via trump Channels dan stond jij ook met je vlaggetje te wapperen op het Capitool!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:28:56 #255
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_197289401
Blijkbaar bestaat het idee dat er mensen zijn die fatsoenlijke republikeinen, dan wel Nederlandse rechtse rakkers verwarren met fascistisch schuim. Nee hoor, er is helemaal geen verwarring. Wij herkennen schuim zodra we het zien. Zo zagen wij in 2016 al dat Trump fascistisch schuim was. Weliswaar laf schuim, maar wel schuim.

Fatsoenlijke rechtse rakkers zijn mensen als John Kasich (gouverneur Ohio), Carlos Curbelo (Florida), John McCain (helaas overleden, Mitt Romney om wat amerikanen te noemen. Rutte, Blok, Zijlstra, Edward Heath (UK), Harold Macmillan (UK), allemaal fatsoenlijke mensen. Ik ben het niet eens met hun ideeën, maar respectabele mensen die de democratie respecteren en dienen.

Rechts schuim, tja rechts schuim zijn mensen als Berlusconi, Bolsonaro, Duterte, Baudet en Trump. En de mensen die deze misdadigers, dit schuim verdedigen door dik en dun. Die niet het ophitsen, het moorden, het verkrachten van regels en wetgeving voor eigen gewin willen zien. Die alleen maar "ja maar" kunnen roepen.

Wij normale (al dan niet enigszins linkse) mensen hebben alle respect voor fatsoenlijke rechtse rakkers. Wij vinden het leuk om daarmee van gedachten te wisselen en een beetje ruzie te maken. En wij hebben een gezamenlijke vijand, namelijk extreem schuim. Extreem-rechtse & linkse moordenaars en verkrachters van regels. Misdadigers binnen het systeem.

Dus, heel eenvoudig. Ben je een respectabele politiek denker. Dan veroordeel je zonder voorbehoud, zonder ja-maars, en zonder excuses extremistische idioten als Trump en zijn fascistische honden. Dan begrijp je dat Trump en GOP niet hetzelfde zijn en dat GOP zonder Trump en zijn fascistische honden beter af is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2021 18:05:45 ]
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:31:18 #256
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197289473
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

mooi achteraf gelul.. als je daar gewoond had en lekker opgeruid was via trump Channels dan stond jij ook met je vlaggetje te wapperen op het Capitool!
Als Trump supporter misschien wel... Maar ik had het over Trump!
pi_197289585
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:31 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Als Trump supporter misschien wel... Maar ik had het over Trump!
Geloof je na dit alles nog steeds in de leugens van Trump?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:38:09 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197289674
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Blijkbaar bestaat het idee dat er mensen zijn die fatsoenlijke republikeinen, dan wel Nederlandse rechtse rakkers verwarren met fascistisch schuim. Nee hoor, er is helemaal geen verwarring. Wij herkennen schuim zodra we het zien. Zo zagen wij in 2016 al dat Trump fascistisch schuim was. Weliswaar laf schuim, maar wel schuim.

Fatsoenlijke rechtse rakkers zijn mensen als John Kasich (gouverneur Ohio), Carlos Curbelo (Florida), John McCain (helaas overleden, Mitt Romney om wat amerikanen te noemen. Rutte, Blok, Zijlstra, Edward Heath (UK), Harold Macmillan (UK), allemaal fatsoenlijke mensen. Ik ben het niet eens met hun ideeën, maar respectabele mensen die de democratie respecteren en dienen.

Rechts schuim, tja rechts schuim zijn mensen als Berlusconi, Bolsonaro, Duterte, Baudet en Trump. En de mensen die deze misdadigers, dit schuim verdedigen door dik en dun. Die niet het ophitsen, het moorden, het verkrachten van regels en wetgeving voor eigen gewin willen zien. Die alleen maar "ja maar" kunnen roepen.

Wij normale (al dan niet enigszins linkse) mensen hebben alle respect voor fatsoenlijke rechtse rakkers. Wij vinden het leuk om daarmee van gedachten te wisselen en een beetje ruzie te maken. En wij hebben een gezamenlijke vijand, namelijk extreem schuim. Extreem-rechtse & linkse moordenaars en verkrachters van regels. Misdadigers binnen het systeem.

Dus, heel eenvoudig. Ben je een respectabele politiek denker. Dan veroordeel je zonder voorbehoud, zonder ja-maars, en zonder excuses extremistische idioten als Trump en zijn fascistische honden. Dan begrijp je dat Trump en GOP niet hetzelfde zijn en dat GOP zonder Trump en zijn fascistische honden beter af is.
Dat ws wel een van de betere inderdaad en had best wel respect voor die man, en had hij het witte huis gehaald had ik dat nog best toegejuicht.
toen hij later bij kamp trump kwam werd het wat minder, tot hij zich idd tegen ging keren, en vooral probeerde nog de oma care te redden.
Wist btw niet dat hij al overleden was. -O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2021 18:06:36 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197289784
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een woedende menigte is het Capitool binnengedrongen en heeft het democratisch proces ruw verstoord en beschadigd, maar in dit topic winden bepaalde lieden zich vooral op over de rol van 'de media'.

Ik vind dat wat gek. Maar ja, wie ben ik?
Kortom, er was dus inderdaad niemand hier die stelde dat het állemaal aan de media lag. Je loog dus gewoon. Prima, goed om dat even recht te kunnen zetten.

En inderdaad, er wordt hier gediscussieerd over een narratief binnen de media, in algemene zin. Kortom, niet enkel op basis van de gebeurtenissen eergisteren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Blijkbaar bestaat het idee dat er mensen zijn die fatsoenlijke republikeinen, dan wel Nederlandse rechtse rakkers verwarren met fascistisch schuim. Nee hoor, er is helemaal geen verwarring. Wij herkennen schuim zodra we het zien. Zo zagen wij in 2016 al dat Trump fascistisch schuim was. Weliswaar laf schuim, maar wel schuim.

Fatsoenlijke rechtse rakkers zijn mensen als John Kasich (gouverneur Ohio), Carlos Curbelo (Florida), John McCain (helaas overleden, Mitt Romney om wat amerikanen te noemen. Rutte, Blok, Zijlstra, Edward Heath (UK), Harold Macmillan (UK), allemaal fatsoenlijke mensen. Ik ben het niet eens met hun ideeën, maar respectabele mensen die de democratie respecteren en dienen.

Rechts schuim, tja rechts schuim zijn mensen als Berlusconi, Bolsonaro, Duterte, Baudet en Trump. En de mensen die deze misdadigers, dit schuim verdedigen door dik en dun. Die niet het ophitsen, het moorden, het verkrachten van regels en wetgeving voor eigen gewin willen zien. Die alleen maar "ja maar" kunnen roepen.

Wij normale (al dan niet enigszins linkse) mensen hebben alle respect voor fatsoenlijke rechtse rakkers. Wij vinden het leuk om daarmee van gedachten te wisselen en een beetje ruzie te maken. En wij hebben een gezamenlijke vijand, namelijk extreem schuim. Extreem-rechtse & linkse moordenaars en verkrachters van regels. Misdadigers binnen het systeem.

Dus, heel eenvoudig. Ben je een respectabele politiek denker. Dan veroordeel je zonder voorbehoud, zonder ja-maars, en zonder excuses extremistische idioten als Trump en zijn fascistische honden. Dan begrijp je dat Trump en GOP niet hetzelfde zijn en dat GOP zonder Trump en zijn fascistische honden beter af is.
Fair enough. Dit vind ik wel een prima post eigenlijk. Alleen soms weinig van deze attitude te merken. Ik kan mij ook nog herinneren dat ik vanochtend in AMV werd weggezet als een Trump-fan en neo-nazi, omdat ik stelde dat ondanks dat de gebeurtenissen weerzinwekkend waren, het simpelweg niet als staatsgreep kan worden gedefinieerd. Wat aangeeft wat het niveau daar soms is.

En ik lees ook vaak genoeg behoorlijk negatieve berichten over de VVD in POL, dus Rutte een fatsoenlijke politicus? Nou, dat zullen niet veel mensen daar vinden ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2021 18:07:05 ]
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:48:56 #260
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197289933
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:41 schreef Dejannn het volgende:
Ik kan mij ook nog herinneren dat ik vanochtend in AMV werd weggezet als een Trump-fan en neo-nazi, omdat ik stelde dat ondanks dat de gebeurtenissen weerzinwekkend waren, het simpelweg niet als staatsgreep kan worden gedefinieerd. Wat aangeeft wat het niveau daar soms is.
Vertel mij wat... het sfeertje wat daar hangt is vervelend. (Een Pelosi sfeertje!)
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:58:23 #261
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_197290136
quote:
Fair enough. Dit vind ik wel een prima post eigenlijk. Alleen soms weinig van deze attitude te merken. Ik kan mij ook nog herinneren dat ik vanochtend in AMV werd weggezet als een Trump-fan en neo-nazi, omdat ik stelde dat ondanks dat de gebeurtenissen weerzinwekkend waren, het simpelweg niet als staatsgreep kan worden gedefinieerd. Wat aangeeft wat het niveau daar soms is.

En ik lees ook vaak genoeg behoorlijk negatieve berichten over de VVD in POL, dus Rutte een fatsoenlijke politicus? Nou, dat zullen niet veel mensen daar vinden ;).
Bedenk even wat er waarschijnlijk was gebeurd als deze meute een loslopende Pelosi en/of harris was tegengekomen? Bedenk wat er was gebeurd als de nationale garde of de politie de andere kant had gekozen? Denk je echt dat trump dan die kans niet had gegrepen? Dus ja, amateuristisch, maar veel meer dan een stelletje ongeregeld die toevallig het capitool binnengekomen zijn.

Rutte is een ongelofelijk gladde politicus, betere en dikkere teflonlagen zijn niet verkrijgbaar. Hij is geen groot visionair, hij maakt fouten, maar ik denk dat hij behoorlijk fatsoenlijk is. Ik denk dat het handiger is uitkeringsgerechtigden wat meer ruimte te geven, om eens wat te noemen, maar das geen halszaak. De kern is dat Rutte en politici als Rutte begrijpen dat ze moeten samenwerken. Bijvoorbeeld in tijden zoals nu met het Corona gedoe, waarbij economie ondergeschikt is gemaakt aan volksgezondheid. Heel erg anti vvd eigenlijk.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 18:04:45 #262
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197290315
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Blijkbaar bestaat het idee dat er mensen zijn die fatsoenlijke republikeinen, dan wel Nederlandse rechtse rakkers verwarren met fascistisch schuim. Nee hoor, er is helemaal geen verwarring. Wij herkennen schuim zodra we het zien. Zo zagen wij in 2016 al dat Trump fascistisch schuim was. Weliswaar laf schuim, maar wel schuim.

Fatsoenlijke rechtse rakkers zijn mensen als John Kasich (gouverneur Ohio), Carlos Curbelo (Florida), John McCain (helaas overleden, Mitt Romney om wat amerikanen te noemen. Rutte, Blok, Zijlstra, Edward Heath (UK), Harold Macmillan (UK), allemaal fatsoenlijke mensen. Ik ben het niet eens met hun ideeën, maar respectabele mensen die de democratie respecteren en dienen.

Rechts schuim, tja rechts schuim zijn mensen als Berlusconi, Bolsonaro, Duterte, Baudet en Trump. En de mensen die deze misdadigers, dit schuim verdedigen door dik en dun. Die niet het ophitsen, het moorden, het verkrachten van regels en wetgeving voor eigen gewin willen zien. Die alleen maar "ja maar" kunnen roepen.

Wij normale (al dan niet enigszins linkse) mensen hebben alle respect voor fatsoenlijke rechtse rakkers. Wij vinden het leuk om daarmee van gedachten te wisselen en een beetje ruzie te maken. En wij hebben een gezamenlijke vijand, namelijk extreem schuim. Extreem-rechtse & linkse moordenaars en verkrachters van regels. Misdadigers binnen het systeem.

Dus, heel eenvoudig. Ben je een respectabele politiek denker. Dan veroordeel je zonder voorbehoud, zonder ja-maars, en zonder excuses extremistische idioten als Trump en zijn fascistische honden. Dan begrijp je dat Trump en GOP niet hetzelfde zijn en dat GOP zonder Trump en zijn fascistische honden beter af is.
Amen.

Het is onbegrijpelijk dat je kritiek krijgt wanneer je je uitspreekt tegen de mensen die dit hebben laten gebeuren zonder hun bek open te trekken of (erger nog!) actief gefaciliteerd hebben (lees: vrijwel de voltallige GOP, e.e.a. aan media, de advocaten, etc). Dat zal een deel lafheid zijn, een ander deel opportunisme, maar dat maakt niet uit: je stond erbij en je keek ernaar (of erger: je hielp actief).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2021 18:08:05 ]
Huilen dan.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 18:09:22 #263
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197290425
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:58 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bedenk even wat er waarschijnlijk was gebeurd als deze meute een loslopende Pelosi en/of harris was tegengekomen? Bedenk wat er was gebeurd als de nationale garde of de politie de andere kant had gekozen? Denk je echt dat trump dan die kans niet had gegrepen? Dus ja, amateuristisch, maar veel meer dan een stelletje ongeregeld die toevallig het capitool binnengekomen zijn.




Wat zal deze meneer van plan geweest zijn.......... ?
Huilen dan.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 18:11:31 #264
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197290474
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:58 schreef mcmlxiv het volgende:
Bedenk even wat er waarschijnlijk was gebeurd als deze meute een loslopende Pelosi en/of harris was tegengekomen?
Hoe zou dat nu toch komen dat nou juist Pelosi zo slecht ligt bij veel mensen?! :')
  vrijdag 8 januari 2021 @ 18:17:22 #265
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197290601
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat zal deze meneer van plan geweest zijn.......... ?
Gaat wel ver dit ja...
  vrijdag 8 januari 2021 @ 18:40:50 #266
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_197291064
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:11 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Hoe zou dat nu toch komen dat nou juist Pelosi zo slecht ligt bij veel mensen?! :')
Dus maar gewoon vermoorden? Of wat bedoel je precies?

Als Pelosi zo afschuwelijk is dan is er een systeem waarin ze niet herkozen hoeft te worden. Het feit dat ze al sinds 1987 in het parlement zit doet vermoeden dat ze toch iets goed doet. Wat? Geen idee, ik ken haar niet.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 18:43:00 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197291111
twitter


Verbaasd me niks.
Of hij is de deur aan barricaderen of zit op de golfbaan of is land uit gevlucht.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 januari 2021 @ 18:47:50 #268
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_197291218
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat zal deze meneer van plan geweest zijn.......... ?
Wel interessant draadje over bovenstaande foto's.

twitter
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_197291469
@Summers, waar zijn de doelpalen nou heen? Ik zie ze niet meer.

Volgens mij wordt Biden gewoon president. :Y

Als ik imemand was die "I told you so" zou zeggen, zou ik dat nu zeggen. :D
  vrijdag 8 januari 2021 @ 19:16:32 #270
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197291835
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:40 schreef mcmlxiv het volgende:
Dus maar gewoon vermoorden? Of wat bedoel je precies?

Nee joh, maar ze heeft iets over zich waar mijn haren van overeind gaan staan... Ook met Schumer and Schiff...
kijk eens naar die ogen van Schiff....
  vrijdag 8 januari 2021 @ 19:17:16 #271
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197291850
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:43 schreef theguyver het volgende:
[ twitter ]
Of hij is de deur aan barricaderen of zit op de golfbaan of is land uit gevlucht.
Wie wil hem wat aandoen dan?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 19:30:00 #272
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197292087
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:47 schreef Bocaj het volgende:
Eerlijk gezegd zul je mij daar ook niet gauw vinden... maar ik begrijp ze volkomen!
Mogelijke fraude meldingen waren er naar mijn mening genoeg, al had een ingestelde commissie het écht kunnen laten onderzoeken... Dat hebben ze nu nagelaten om welke reden dan ook...
Maar ik blijf erbij dat men het wel had moeten onderzoeken om conspiracy in de toekomst tegen te gaan...
Nu laat men mensen gewoon in de kou staan... (vooral mensen die het toch al niet zo op hebben met macht etc.)
Ik vergelijk ze een beetje met de potten en pannen protesters hier in Nederland... maar die stonden weer om een hele andere reden daar...
Luister anders even naar wat McConnell en Romney te vertellen hadden in de senaat, na de rellen.
O.a. over dat gezever over fraude. & bedenk je even dat b.v. McConnell zo ongeveer pas 5 minuten daarvoor trouw Trump supporter af was.

- McConnell

- Romney
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_197292239
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 19:17 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Wie wil hem wat aandoen dan?
Je denkt dat er geen legio mensen zijn die hem liever kapot zien? 8)7

Verder staan er natuurlijk een hoop rechtszaken op hem te wachten vanaf 21 januari. Het ironisch is dat de Trump fanboys altijd zeggen dat jan en alleman naar de gevangenis zou gaan, maar het meest voor de hand liggende is dat Trump zelf keihard de lul is.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 19:41:57 #274
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197292375
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 19:36 schreef illusions het volgende:
Je denkt dat er geen legio mensen zijn die hem liever kapot zien? 8)7

Verder staan er natuurlijk een hoop rechtszaken op hem te wachten vanaf 21 januari. Het ironisch is dat de Trump fanboys altijd zeggen dat jan en alleman naar de gevangenis zou gaan, maar het meest voor de hand liggende is dat Trump zelf keihard de lul is.
Yep.
& ik trek mijn verwachting dat eventueel Biden 'm nog wel gratie wil verlenen, om rust te krijgen, in. Die kans is verkeken. Ook Pence gaat het niet doen, mocht die situatie opkomen. Hooguit Trump zelf. Voor zover dat juridisch kan. Probleem daarmee is dat ie ook wel weet dat het gelijkstaat aan een 'schuldbekentenis', en als de narcist die het is wordt dat nog moeilijk voor 'm...
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 19:45:50 #275
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_197292472
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 19:36 schreef illusions het volgende:
Het ironisch is dat de Trump fanboys altijd zeggen dat jan en alleman naar de gevangenis zou gaan, maar het meest voor de hand liggende is dat Trump zelf keihard de lul is.
Als hij slim is laat hij zichzelf pardonnen...
quote:
Pence kan Trump in theorie gratie verlenen
Maar er is nog een laatste juridisch geitenpaadje dat Trump kan bewandelen om aan vervolging door een federale rechtbank te ontkomen.

Theoretisch zou het mogelijk zijn om af te treden vóór zijn termijn afloopt waardoor vicepresident Mike Pence president wordt. Pence zou dan Trump gratie kunnen verlenen en daarmee alle bezwaren omzeilen die er kleven aan een president die zichzelf gratie verleent.

Het is eerder gebeurd: president Gerald Ford verleende Nixon gratie tijdens de Watergatecrisis.

Het is echter wel een zet die Pence, waarvan gezegd wordt dat hij in 2024 een gooi naar het presidentschap wil doen, mogelijk in politieke en juridische problemen kan brengen, denkt analist Eliott Williams van CNN.

Linksom of rechtsom: dat Trump overweegt zichzelf gratie te verlenen, geeft wel aan hoe groot zijn juridische problemen worden zodra hij de sleutels van het Witte Huis aan Biden geeft.
https://www.businessinsider.nl/trump-gratie-rechtszaken/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')