abonnement Unibet Coolblue
pi_197262376
Waar ik in loondienst ben, heb ik een Microsoft account en kan ik met Teams prima uit de voeten (op de pc en mobiel). Ik kan video vergaderingen inplannen met mensen binnen en buiten de organisatie.
Maar ik werk ook als zelfstandige en daarvoor moet ik (ivm de lockdown) mensen binnen een (andere) organisatie videobellen. Ik heb met mijn prive mail een Microsoft account. Omdat ik geen Office 365 heb, kan ik alleen de gratis versie van Teams gebruiken, dus kan ik geen vergaderingen inplannen. Ik dacht deze mensen toe te voegen met hun email adres (dat gaf al problemen). Maar uiteindelijk heb ik iedereen in Teams in de chat staan. Dus knopje videogesprek en gaan... nope, dan sluit het gesprek zich na 1 seconde af. Ik heb de indruk dat zij mij wel kunnen bellen, maar ik hen niet?
Ik vond ergens iets over dat je met Skype ook Teams gebruikers kunt bellen, maar dan geeft de app na 1 seconde aan dat de gebruiker niet online is.
Met mensen met een prive account op Teams lukte het meteen. Ik snap er daarom niks van, heb me al suf gegoogled maar kan het niet vinden.
Ik gebruik de Android app van Teams en Skype.

Kán wat ik wil überhaupt wel? Kun je als privepersoon iemand uit een andere organisatie toevoegen aan Teams/Skype en dan videobellen? En hoe zou dat dan moeten werken?
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:53:54 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197263775
Tijd om (een) teams(abo) aan te schaffen voor je eigen bedrijf?
So we just called him Fred
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:55:45 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197263808
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:53 schreef Fred het volgende:
Tijd om (een) teams(abo) aan te schaffen voor je eigen bedrijf?
Inderdaad. Kost ook nog eens geen reet. Snap niet dat een zelfstandige dat niet doet.

50GB Exchange Online, 1TB onedrive, Teams en online apps betaal je maar 4 euro per persoon per maand voor.... ipv bovenstaand gehannes.