abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:38:33 #226
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197268137
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn valangst werd op het ijs ook wel pijnlijk duidelijk.
Alleen psychische of ook fysieke pijn? :X
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:39:17 #227
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197268150
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:31 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wel mooi hoe hij dat bordje van Alicante gefotoshopt heeft in dat Zwitserse landschap!
Nee hoor, dit is echt Spanje. Zwitserland heeft een veel mooier landschap dan Spanje :{w
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197268153
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb twee jaar terug of zo voor het eerst op schaatsen gestaan. :') Dus dat heb ik ook van mijn bucketlist (alsof het daar op stond _O- ) kunnen halen.
Netjes :D

Op schaatsen stáán is me vroeger ook wel gelukt ja. Toen wel eens op de bevroren sloot geprobeerd en later met school in een ijshal voor een geld-inzamelingsactie. Ik kwam amper vooruit _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:39:43 #229
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197268161
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:36 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ja, het was op een IJSbaan notabene ;(

Ik ben maar bevallig met warme chocolademelk op een bankje gaan zitten toekijken naar de rest :')
:D

Nou, die keer dat ik op noren heb geschaatst was met school op de Vechtsebanen in Utrecht. Ik en een vriend van me die ook niet kon schaatsen hebben letterlijk een uur gedaan over één rondje, met meerdere pauzes.

De laatste pauze was bij het uitkomen van de laatste bocht, dat we allebei even langs de rand gingen zitten. Toen heb ik enigszins misbruik gemaakt van de situatie door zonder m'n vriend te waarschuwen op te staan en verder te 'schaatsen'. Die laatste 50 meter maakte hij geen kans meer, waardoor dat de meest glorieuze 10 minuten van m'n leven werden!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:40:13 #230
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197268167
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:38 schreef Arizona het volgende:

[..]

Alleen psychische of ook fysieke pijn? :X
Meer fysieke pijn. Heel vaak op mijn bovenarm gevallen. Ook geen moment alleen geschaatst, altijd iemand moeten vasthouden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:40:19 #231
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197268170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

We geloven je eindelijk ^O^

Zelf al naar buiten geweest?
Nee maar ik moet wel zo naar buiten om wat vuilnis weg te gooien ;( Hier regent het alleen maar, heel saai.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197268184
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:33 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik kon vroeger echt heel goed schaatsen. Ik schaatste letterlijk de grachten rond. En ik kon ook pirouettes en achteruit schaatsen.

Een paar jaar terug ging ik ook weer schaatsen, na jaaaren niet meer op de ijzers te hebben gestaan. Maar vol vertrouwen in mijn Friese bloed. Ik kwam niet eens meer vooruit :') . Ik gooi het er maar op dat dat ijshockeyschaatsen waren en ik alleen ervaring had op houtjes, lage noren en kunstschaatsen :@ .
Hoe dan ook wel knap dat je het kon _O_

Ik kon vroeger ook al niet skeeleren, is op zich dezelfde techniek.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 15:41:13 #233
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197268191
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Heb jij ooit een Spanjaard mee zien doen aan schaatswedstrijden?
Ja. :o
quote:
30 Nil LLOP MB2 ESP ESP 36,19
https://www.speedskatingr(...)&e=22759&r=1&s=57301
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:41:28 #234
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197268198
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:39 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Netjes :D

Op schaatsen stáán is me vroeger ook wel gelukt ja. Toen wel eens op de bevroren sloot geprobeerd en later met school in een ijshal voor een geld-inzamelingsactie. Ik kwam amper vooruit _O-
Op de basisschool wel eens met laarzen aan op het ijs gestaan en geschaatst, maar nooit op echte schaatsen tot paar jaar geleden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:41:32 #235
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197268201
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee hoor, dit is echt Spanje. Zwitserland heeft een veel mooier landschap dan Spanje :{w
Toen ik vanuit Zuid Duitsland Zwitserland inreed, was het eerste stuk heel saai!
Er zijn wel andere plekken in Zwitserland met een mooier landschap maar ze hebben daar ook plekken zoals uit Strani's "foto"
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:41:55 #236
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197268207
quote:
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de toch best succesvolle kunstschaatser Javier Hernández!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197268262
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:39 schreef Strani het volgende:

[..]

:D

Nou, die keer dat ik op noren heb geschaatst was met school op de Vechtsebanen in Utrecht. Ik en een vriend van me die ook niet kon schaatsen hebben letterlijk een uur gedaan over één rondje, met meerdere pauzes.

De laatste pauze was bij het uitkomen van de laatste bocht, dat we allebei even langs de rand gingen zitten. Toen heb ik enigszins misbruik gemaakt van de situatie door zonder m'n vriend te waarschuwen op te staan en verder te 'schaatsen'. Die laatste 50 meter maakte hij geen kans meer, waardoor dat de meest glorieuze 10 minuten van m'n leven werden!
:D

Ja die Vechtsebanen ken ik. Daar een keer voor een inzamelingsactie geschaatst. En bij mij ging het net als bij jou. Een uur gedaan over één rondje, waarbij ik me meer aan de reling vasthield en kleine stapjes zette dan dat ik echt geschaatst heb _O- Uiteindelijk had ik officieel twee rondjes, maar dat kwam omdat bij een ander rondje ik mezelf had laten meetrekken door iemand anders :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197268287
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:40 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee maar ik moet wel zo naar buiten om wat vuilnis weg te gooien ;( Hier regent het alleen maar, heel saai.
Misschien als je op een hogere berg had gewoond... ;)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:45:50 #239
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197268301
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:39 schreef Strani het volgende:

[..]

:D

Nou, die keer dat ik op noren heb geschaatst was met school op de Vechtsebanen in Utrecht. Ik en een vriend van me die ook niet kon schaatsen hebben letterlijk een uur gedaan over één rondje, met meerdere pauzes.

De laatste pauze was bij het uitkomen van de laatste bocht, dat we allebei even langs de rand gingen zitten. Toen heb ik enigszins misbruik gemaakt van de situatie door zonder m'n vriend te waarschuwen op te staan en verder te 'schaatsen'. Die laatste 50 meter maakte hij geen kans meer, waardoor dat de meest glorieuze 10 minuten van m'n leven werden!
_O- Ik was wel zo'n all star die in een paar minuten zo'n baan rond kon schaatsen. :7
Maar ik vond rondjes schaatsen alleen maar mooi op de grachten in Friesland, dan kon je echt een tocht maken rondom het stadje. En dan klunen bij sommige bruggetjes *O*
Op de ijsbaan vond ik het leuker om op het middenterrein te zijn. En rondjes te draaien en achteruit te schaatsen, en heel lang op één been enzo :D.
Wij hebben hier in de buurt ook een vijver waar we vroeger toen de winters nog koud waren konden schaatsen. Maakten we ook een baan met een middenterrein. Met de hele buurt druk met bezems in de weer om die baan te onderhouden :D.
Mooie tijden waren dat.

/omavertelt
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197268311
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Op de basisschool wel eens met laarzen aan op het ijs gestaan en geschaatst, maar nooit op echte schaatsen tot paar jaar geleden.
Ja, het is ook best een techniekje wat je even moet weten. Ik ben er ook nog niet achter _O- Maar heb sinds ik kind was ook niet meer een poging tot schaatsen gedaan. In die tijd waren de sloten en vijvertjes hier ook nog wel eens bevroren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197268320
quote:
11s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:41 schreef Arizona het volgende:

[..]

Toen ik vanuit Zuid Duitsland Zwitserland inreed, was het eerste stuk heel saai!
Er zijn wel andere plekken in Zwitserland met een mooier landschap maar ze hebben daar ook plekken zoals uit Strani's "foto"
Dit geloof ik niet; alles is mooier dan Strani's "foto" :N
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197268325
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb twee jaar terug of zo voor het eerst op schaatsen gestaan. :') Dus dat heb ik ook van mijn bucketlist (alsof het daar op stond _O- ) kunnen halen.
Huh, maar waarom schaatste jij niet als kind dan? :o Genoeg slootjes e.d. in Zeeland.
Koel en donker bewaren
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:47:18 #243
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197268336
O f*ck ik moet vreselijk hard aan het werk _O-
Ik ben heel druk maar helemaal met mijn gedachten en energie afgedwaald :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197268344
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:45 schreef Arizona het volgende:

[..]

_O- Ik was wel zo'n all star die in een paar minuten zo'n baan rond kon schaatsen. :7
Maar ik vond rondjes schaatsen alleen maar mooi op de grachten in Friesland, dan kon je echt een tocht maken rondom het stadje. En dan klunen bij sommige bruggetjes *O*
Op de ijsbaan vond ik het leuker om op het middenterrein te zijn. En rondjes te draaien en achteruit te schaatsen, en heel lang op één been enzo :D.
Wij hebben hier in de buurt ook een vijver waar we vroeger toen de winters nog koud waren konden schaatsen. Maakten we ook een baan met een middenterrein. Met de hele buurt druk met bezems in de weer om die baan te onderhouden :D.
Mooie tijden waren dat.

/omavertelt
Klinkt echt heel leuk zeg! O+ *O*

En ja, echt buiten schaatsen in de natuur is natuurlijk sowieso qua uitzicht ook veel leuker. Zo'n baan is leuk als je echt snelle rondjes wil schaatsen en het ook echt goed kan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197268365
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:47 schreef Arizona het volgende:
O f*ck ik moet vreselijk hard aan het werk _O-
Ik ben heel druk maar helemaal met mijn gedachten en energie afgedwaald :D
AAN HET WERK JIJ!

Of je krijgt een tijdelijke ban
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:48:59 #246
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197268374
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:46 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, het is ook best een techniekje wat je even moet weten. Ik ben er ook nog niet achter _O- Maar heb sinds ik kind was ook niet meer een poging tot schaatsen gedaan. In die tijd waren de sloten en vijvertjes hier ook nog wel eens bevroren.
Ik heb ook geen behoefte om te kunnen schaatsen. Zoals mijn vader ook zegt. Het is geen natuurlijke manier van voortbewegen, anders had god wel ijzers onder onze voeten gedaan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:49:48 #247
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197268397
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Huh, maar waarom schaatste jij niet als kind dan? :o Genoeg slootjes e.d. in Zeeland.
Gewoon op laarzen het slootje op. En dan zo glijden over het ijs. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197268400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik heb ook geen behoefte om te kunnen schaatsen. Zoals mijn vader ook zegt. Het is geen natuurlijke manier van voortbewegen, anders had god wel ijzers onder onze voeten gedaan.
Ik vind het zelf wel leuk om toch een keer te leren :P Alleen is er later gewoon nooit meer aanleiding voor geweest. Op de basisschool gingen we in de winter nog wel eens schaatsen als het vroor, of skeeleren in de zomer. Maar daarna nooit meer iemand ontmoet die dat deed.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197268418
Wat ik vroeger ook wel eens deed, was de vloer in de kamer nat maken met een beetje zeep en dan zo voort gaan glijden alsof ik aan het schaatsen was :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:50:37 #250
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197268422
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:46 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dit geloof ik niet; alles is mooier dan Strani's "foto" :N
https://www.google.nl/map(...)3D100!7i13312!8i6656

Ik weet niet of dit werkt? Maar dit is Zwitserland als je er net binnen rijdt. Ik kan helaas geen streetview doen van de snelweg.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')