SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Treehut362 op 07-01-2021 18:19:57 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Treehut362 op 07-01-2021 18:48:14 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Heerlijk dit.quote:
hello smooth manquote:
good vibesquote:
klinkt als een goede invulling van de dagquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
jatoch weekend lekker dansen en lachen sjansen![]()
Dat is net een andere dan dat ik op heb staan.quote:
wilde ik ook posten, hele knappe vrouwquote:
I love herquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
wilde ik ook posten, hele knappe vrouw
quote:
Het was weer gezellig, bedankt voor de muziekjes maak er een mooie avond vanquote:
Jij ook bedankt!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het was weer gezellig, bedankt voor de muziekjes maak er een mooie avond van
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is net een andere dan dat ik op heb staan.
Gimme gimme more van die Blonde rawrrrquote:
Die woont na de Nederlandse vrachtwagenchauffeur toch ergens op een stil eiland?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gimme gimme more van die Blonde rawrrr [ link | afbeelding ]
Hah geen idee, vast nu al redelijk uitgewoond in een of ander obscuur oord inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die woont na de Nederlandse vrachtwagenchauffeur toch ergens op een stil eiland?
Hahahaha, mooi als kind ookquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hah geen idee, vast nu al redelijk uitgewoond in een of ander obscuur oord inderdaad.
Als kind zo los gegaan hierop [ link | afbeelding ]
Mooie tijd om op te groeien!
Ja die ging ik altijd playbacken met een vriendinnetje.quote:
Ook met de dansjes en alles?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja die ging ik altijd playbacken met een vriendinnetje.
Ja zo ongeveer.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ook met de dansjes en alles? [ link | afbeelding ]
Sow, dat is creepy. Deze wilde ik net gaan plaatsen. Deze draaide ik vroeger vaak en deden we ook na met een groepje in de klas.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:26 schreef UitStraling het volgende:
Raar is dat eigenlijk wel, ouder worden, vroeger kotste ik hier op want ik was punk en stoer en waaaaaaaah ook Brits dus ik vond het zelfs voor lul die kwee en nu zing ik deze hardop mee![]()
Ja week of zeven geleden of zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Sow, dat is creepy. Deze wilde ik net gaan plaatsen. Deze draaide ik vroeger vaak en deden we ook na met een groepje in de klas.
Ik las in de comments dat die zanger onlangs is overleden.
En een vrij aantrekkelijke Adamquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:35 schreef shiitake het volgende:
Ik was hier vroeger wel fan van. Lekker met twee drummers. [ afbeelding ]
Ja toen nog wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een vrij aantrekkelijke Adam
Ja die reist van gekkenhuis naar gekkenhuis als sinds de jaren tachtig ergens.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja toen nog wel.Is niet veel meer van over.
Nou.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:41 schreef UitStraling het volgende:
Als ik een dagje mag reïncarneren en terug ga in de tijd dan wil ik Sjors wel zijn, half dagje dan, lekker met mijn shirtje open een beetje melig vrouwenblikken opslurpen![]()
Ok kies maar iets anders dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou.![]()
Ik vind er niks aantrekkelijks aan, die man. Maar ik heb niet naar de vrouwen gekeken die om hem heen hangen.
Die valt niet te bedervenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde je fantasie niet bederven.
Ja mooi nummer. Alles van Tears for Fears isquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:52 schreef UitStraling het volgende:
Het is maar een catchy popdeuntje dat nergens over gaat maar toch als je zuinig bent op je talent![]()
Ik heb vanmiddag mijn zusje beloofd om kaartjes te kopen zodra de wereld uitgehoest is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja mooi nummer. Alles van Tears for Fears is![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn zusje beloofd om kaartjes te kopen zodra de wereld uitgehoest is.
Serieus, dat wist ik dan weer niet helemaalquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:57 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Mooi dat ze na 15 jaar? ruzie weer bij elkaar zijn.
Ze zijn nu ook alweer een tijdje bij elkaar, maar van 1990 tot 2004 uit elkaar geweest lees ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, dat wist ik dan weer niet helemaal
Was wel een extreem muzikaal koppeltje later na de populaire plaatjes, schoonheid wel in moeilijke muziek.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ze zijn nu ook alweer een tijdje bij elkaar, maar van eind 1990 tot 2004 uit elkaar geweest lees ik.
Huh?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:02 schreef IxCalypso het volgende:
Jij bent dat wel ergens US.
Je blinkt wel uit
Ik vond hun eerste plaat beter dan de latere (populairdere) nummers.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was wel een extreem muzikaal koppeltje later na de populaire plaatjes, schoonheid wel in moeilijke muziek.
Beetje als Talk Talk later.
Geneticaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:07 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je valt op
Jij blinkt uit in het vertellen van verhalen
Ken wel duizend uitvoeringen daarvanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh deze uitvoering kende ik nog niet.
Oh. Ik niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken wel duizend uitvoeringen daarvan
Ja, en nog zonder lippenstift.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Jongens wat een broekie was het toen nog!
Heerlijke liefde ditquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Jongens wat een broekie was het toen nog!
Leuk stel inderdaad. En een leuke vent, die Robert.quote:
Ja mooi mens is dat hè, zo valt het extra op en soms was het zelfs een knappe ventquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Leuk stel inderdaad. En een leuke vent, die Robert.
Mooie man, mooie emoties, top nummers!quote:
Huilliequote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is ook wel een echt The Cure geluid, bijzonder bandje ook wel.
Waar?!quote:
Je denkt sowieso teveel. Is nergens goed voor. Het lot ontloop je nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:56 schreef UitStraling het volgende:
Een paar minuten PJ Harvey en de rest van de wereld telt eigenlijk niet meer mee eventjes en dan vlak ik de rest van de band gemakshalve maar even uit.
Ik wilde eigenlijk zeggen dat je me totaal niet boeit maar dit is toch wel erg lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:58 schreef heracles het volgende:
[..]
Je denkt sowieso teveel. Is nergens goed voor. Het lot ontloop je niet
Waarom doe je nou weer toch zo lelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2021 02:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat je me totaal niet boeit maar dit is toch wel erg lekker
Ik bedoelde het niet echt lelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2021 02:04 schreef heracles het volgende:
[..]
Waarom doe je nou weer toch zo lelijk
Huppel huppel huppel. Hahaha. Meisje. In het echte leven zou je me aanbidden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 02:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet echt lelijk
Kwekquote:Op zaterdag 9 januari 2021 02:10 schreef heracles het volgende:
[..]
Huppel huppel huppel. Hahaha. Meisje. In het echte leven zou je me aanbidden.
Die half vergeten platen die jij af en naar voren weet te rakelen maken dit forum mede mooi.quote:
Hij is oud!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 02:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die half vergeten platen die jij af en naar voren weet te rakelen maken dit forum mede mooi.
Leuke versie dit en mooie haren.quote:
Is goed nummertje. Eerlijk is eerlijk.. Jammer dat ze geilt op ad visser. Beetje een afknapper.quote:
Ze doet me altijd denken aan die Ierse godin van Clannad. (Irishcassidy... komt er maar in (ixcalypso.))quote:Op zaterdag 9 januari 2021 02:49 schreef heracles het volgende:
[..]
Is goed nummertje. Eerlijk is eerlijk.. Jammer dat ze geilt op ad visser. Beetje een afknapper.
Newgrange ben ik geweest.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 02:54 schreef heracles het volgende:
[..]
Ze doet me altijd denken aan die Ierse godin van Clannad. (Irishcassidy... komt er maar in (ixcalypso.))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |