Hmm een beetje denk ik, maar ik spreek voor mezeld dat de leeftijdsgrenzen voor mij iig niet zo zijn veranderd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:48 schreef mspoez het volgende:
Ik (vrouw, bijna 50) vind vrouwen onder de 35 niet meer leuk. Dan doen ze me denken aan mijn schoondochters, mijn leerlingen, mijn oppaskindjes. Is dat een vrouwending?
Hmm, ik denk dat mijn leeftijdsgrens naar boven is veranderd van 18-27 naar 18-50 zegmaar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:58 schreef mspoez het volgende:
je leeftijdsgrenzen zijn nog hetzelfde als toen je 18 was en je alles met een hartslag wilde aanraken?
Ik heb dat niet meer zo. Toen ik eind 30 was vond ik een 20 jarige nog wel eens geil, nu vind ik dat een soort van incest. Fysiek zijn meisjes van 25 natuurlijk optimaal maar ze kloppen niet meer met mijn lijf in een seksuele setting.
We hebben het hier toch over de aantrekkelijkheid van vrouwen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat mijn leeftijdsgrens naar boven is veranderd van 18-27 naar 18-50 zegmaar.
Ben jij niet een heteroseksuele vrouw?
Jawel, u klinkt als vrouwenliefde participerend individu, vandaar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:03 schreef mspoez het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over de aantrekkelijkheid van vrouwen?
Vanwaar dan de vraag naar mijn geaardheid?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jawel, u klinkt als vrouwenliefde participerend individu, vandaar.
Persoonlijke interesse in de mysterieuze forum user mspoezquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:05 schreef mspoez het volgende:
[..]
Vanwaar dan de vraag naar mijn geaardheid?
ik ben hier al tienhonderd jaar. je mag me DMen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Persoonlijke interesse in de mysterieuze forum user mspoez
Verkapte pedofiliequote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef phoenyx het volgende:
Vanaf 18-25 beginnen ze genetisch al te vervallen toch
Precies andersom..quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:19 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Na de 20e in mijn optiek.
Klinkt niet erg politiek correct maar tot hun 20e zijn dames in voor spannende seks en daarna is het 'ik ga pas zoenen op de 4e date'
Maar misschien kom ik alleen jonge geile herten en oudere ingevallen dames tegen hoor.
Huh, voor mijn 25ste of mss wel 30ste was ik echt een stuk conservatiever dan nu.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:19 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Na de 20e in mijn optiek.
Klinkt niet erg politiek correct maar tot hun 20e zijn dames in voor spannende seks en daarna is het 'ik ga pas zoenen op de 4e date'
Maar misschien kom ik alleen jonge geile herten en oudere ingevallen dames tegen hoor.
Zal mijn omgeving dan zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:42 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Huh, voor mijn 25ste of mss wel 30ste was ik echt een stuk conservatiever dan nu.
Als het bij meerdere vrouwen het geval is ligt het misschien eerder aan jou?quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:36 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Zal mijn omgeving dan zijn.
19-jarigen willen lekker fun en 29-jarigen en up hebben al rimpels.
je moederquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:24 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als het bij meerdere vrouwen het geval is ligt het misschien eerder aan jou?
Onder de 25 vind ik niet echt interessant meer. Wel dat ze een mooi lijf kunnen hebben, maar meer veelbelovend dan zou ik het bed mee willen delen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:48 schreef mspoez het volgende:
Ik (vrouw, bijna 50) vind vrouwen onder de 35 niet meer leuk. Dan doen ze me denken aan mijn schoondochters, mijn leerlingen, mijn oppaskindjes. Is dat een vrouwending?
Hier kan ik mij wel in vinden,quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Onder de 25 vind ik niet echt interessant meer. Wel dat ze een mooi lijf kunnen hebben, maar meer veelbelovend dan zou ik het bed mee willen delen.
Tot een jaar of 21/22 zie ik het echt als kinderen. Bij zowel jongens als meisjes. Zou het echt heel akward vinden als er 1 seksuele interesse zou tonen.. Dat zou niet wederzijds zijn iig.
ja en nee. Ja sommige mannen wel. Veel ook niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:12 schreef Maharski het volgende:
Al schijnen wij als rijpende wijn te zijn hè.
Nee, dat heb ik ook. Ik merk dat mijn smaak met mij meegroeitquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:48 schreef mspoez het volgende:
Klopt wel hoor. Alleen de al knappe mannen blijven vaak knap of worden nog knapper naarmate ze 'rijpen als wijn'. Maar je ziet soms ook wel mannen in de 50 of zelfs 60 die op die leeftijd er beter uitzien, dan toen ze jonger waren...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:50 schreef Apotheose het volgende:
ja en nee. Ja sommige mannen wel. Veel ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |