abonnement Unibet Coolblue
pi_197466027
Tussen de 18 en de 25 zijn vrouwen op hun mooist. De meeste 'modellen' worden tegen die tijd alweer ingeruild voor iets anders. Het jeugdige (en dus de mooiste schoonheid) gaat er vanaf de 25 langzaam van af.

Uiteraard verschilt dit per vrouw (mens). Sommigen zijn op hun 18e nog 'kinderen' en dan beginnen we later met tellen tot dat kinderachtige eraf is. Sommige vrouwen behouden de jeugdige schoonheid iets langer dan 25. Maar dit is denk ik een mooi gemiddelde.

In de eerste jaren gaat het 'verval' nog langzaam. Dat wil dus zeggen dat vrouwen tot 25-35 er nog prima uit kunnen zien. Het jeugdige begint er dan steeds meer vanaf te gaan, hier en daar ontstaan wat rimpeltjes, cellulitis en de borsten wijzen niet meer omhoog, maar het over het algemeen nog prima te doen.

Dan ergens tussen de 35 en 45 gaat het ineens hard. Elasticiteit van de huid neemt enorm af. Tieten gaan hangen, vooral na het baren van kinderen en borstvoeding. Haar verliest de jeugdige glans. Oogkassen worden ronder en verliezen hun 'support' waardoor kringen en rimpels onder de ogen komen. Rimpels verschijnen overal. Maar het ergste: lippen worden dunner, neuzen blijven doorgroeien en worden dus groter. De hele verhoudingen van het gezicht gaan er aan. En als de vrouw dan al dunne lippen had en de bovenlip is nu zo goed als weg en er dan ook nog van die rimpels ontstaan tussen de neus en bovenlip, dan is het meteen pats boem, een oud wijf.

En dan, de overgang. Daarna is het klaar. Knip je haar maar af want er is niks meer van te maken. Of het andere uiterste, spuit jezelf vol met botox en doe ene plastische ingreep na de andere. Maar het mag niet meer baten, je houdt niemand voor de gek. Ben je als vrouw onvruchtbaar? Dan is het fysiek aantrekkelijke er vanaf. En dat is ook precies de bedoeling van de natuur. De natuur laat alle aantrekkelijke kenmerken gaan omdat ze niet meer nodig zijn. Je kunt namelijk toch niet meer zwanger worden. Dus bespaart je lichaam zich de moeite. Tijd voor rust en bezinning!

Overigens is bovenstaand verhaal, nogmaals, erg generaliserend. Er zijn dus uitzonderingen van hele knappe vrouwen met hele goede genen, die, met heel veel zorg en een goede lifestyle, hun aantrekkelijkheid langer kunnen behouden. Dat wil ik even gezegd hebben want ik word zodirect ongetwijfeld aangevallen en geconfronteerd met foto's van Monica Belucci, Salma Hayek en Jennifer Aniston.

Bovenstaand verhaal kan overigens ook nóg negatiever uitpakken. Namelijk bij slechte lifestyle en eetgewoonten. Dan gaat het al veel eerder bergafwaards.

En nog een cadeautje voor de vrouwen die nu boos en gefrustreerd klaar zitten om een reply te typen: Bovenstaand verhaal geldt grotendeels ook voor mannen. Het verschil zit hem in het feit dat mannen niet onvruchtbaar worden en dus ook minder hard door een 'overgang' heen gaan. En dat dunnere lippen en grotere neuzen, beiden kenmerken van ouder worden, voor mannen niet onaantrekkelijk hoeven te zijn. Ook niet op jonge leeftijd. Andersom is dat wel het geval. Daarnaast hebben we geen borsten die kunnen gaan hangen en meestal minder lokale vetopslag en dus ook minder kans op cellulitis en hangende onderdelen. Op de buik en borst na dan. Dus komen mannen er over het algemeen, en indien ze niet noemenswaardig kaal worden en zorgen dat ze niet teveel buikvet aanzetten, iets beter vanaf. Dat gezegd hebbende, mannen zien er in hun jonge twintiger jaren ook gewoon beter uit dan wanneer ze ouder worden alleen worden mannen op meer eigenschappen beoordeeld dan alleen pure fysieke schoonheid.

Conclusie:
- Peak beauty: 18-25
- Prima uiterlijk: 25-30
- Meestal nog zeer goed te doen: 30-35
- Verval begint nu duidelijk maar op zich nog wel oke: 35-40
- Begint nu toch wel oud te worden en it shows: 40-45
- Meh, weinig meer van over: 45-50
- Oud en onaantrekkelijk 50+ tot het einde

Het leven is hard. Voor zowel mannen als vrouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door matigeuser op 17-01-2021 17:13:18 ]
  maandag 18 januari 2021 @ 13:51:04 #52
53151 T42
Pinball Wizard
pi_197485458
Ligt niet aan leeftijd... meer waneer ze geen moeite meer gaan doen en kort pittig kapsel nemen
pi_197487259
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 16:00 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Er staat toch mannen slash vrouwen. Dus met andere woorden ik vind ook veel mannen nog wel aantrekkelijk maar niet klassiek knap op latere leeftijd. Maar mijn mening is inderdaad dat de meeste mannen rond hun 30 op het mooist zijn en dus niet verouderen als een goede wijn. Sorry, not sorry.
Rondje kantoor is het ultieme bewijs dat de meeste mannen er ook niet beter op worden met het verstrijken van de tijd. Ik denk dat het idee dat oudere man = aantrekkelijk, vooral nog een overblijfsel is uit de tijd toen er nog slechte sociale vangnetten waren. Nu dat niet meer het geval is, zie je dat ook bij mannen langzamerhand het uiterlijk steeds een belangrijkere rol begint te spelen en de enorme leeftijdsverschillen kleiner worden. Vroeger had je die luxe niet, maar nu kun je een leeftijdsgenoot zoeken zonder op de bedelstaf te vallen.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 23:52:10 #54
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197520108
Ik denk dat dat vooral ook aan de genen ligt, welk huidtype je hebt, etc. Ben zelf 30, vette huid, maar daardoor zal die huid juist minder snel verouderen (ik vervloek 'm nu). Meisjes die vroeg piekten zien er nu al verlept uit, maar er zijn ook genoeg vrouwen die er juist beter gaan uitzien naar mate ze ouder worden.
With love :*
  woensdag 20 januari 2021 @ 00:14:46 #55
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197520434
Minder aantrekkelijk voor wie?
Ik ga ervan uit dat de gemiddelde 25 jarige me niet ziet zitten meer nee. Maar zelfs mijn moeder heeft nog aardig wat sjans. Had het voor het uitkiezen toen ze alleen kwam te staan (weduwe).

Heb met verbazing gekeken naar die oude dames die net een stel giebelende pubers waren en de oude heren die erachteraan zaten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 20 januari 2021 @ 00:15:32 #56
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_197520445
Tussen de 18 en de 25 zijn mannen op hun mooist. De meeste 'modellen' worden tegen die tijd alweer ingeruild voor iets anders. Het jeugdige (en dus de mooiste schoonheid) gaat er vanaf de 25 langzaam van af.

Uiteraard verschilt dit per man (mens). Sommigen zijn op hun 18e nog 'puberaal' en zij blijven eigenlijk altijd een soort kindjes, het type wat je wil aaien maar waar je niet mee gezien wil worden.

Dan na hun 25e gaat het 'verval' nog langzaam. De zogenaamd keiharde buikspieren blijken brinta, de volle haardos is toch erg gel-gevoelig en die eeuwige ereactie was meer hormonaal dan testosteron-gestuurd,

Dan ergens tussen de 35 en 45 gaat het ineens hard. Haar verlies. Oogkassen worden ronder en dieper en verliezen hun 'support' waardoor kringen en rimpels onder de ogen komen. Rimpels verschijnen overal. Maar het ergste: lippen worden dunner, neuzen blijven doorgroeien en worden dus groter. De hele verhoudingen van het gezicht gaan er aan. Mannen kunnen nog een poosje de voel camoufleren met een baard maar eigenlijk is dat het begin van het einde.

Hoe triest de types die op dat moment een motor kopen, hun vrouw inruilen voor een buurmeisje of een leren broek kopen.

Conclusie:
- Peak beauty: 18-25
- Prima uiterlijk: 25-30
- Meestal nog zeer goed te doen: 30-35
- Verval begint nu duidelijk maar op zich nog wel oke: 35-40
- Begint nu toch wel oud te worden en it shows: 40-45
- Meh, weinig meer van over: 45-50
- Oud en onaantrekkelijk 50+ tot het einde

Het leven is hard.
Prrrrr
pi_197520456
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 00:15 schreef mspoez het volgende:
Tussen de 18 en de 25 zijn mannen op hun mooist. De meeste 'modellen' worden tegen die tijd alweer ingeruild voor iets anders. Het jeugdige (en dus de mooiste schoonheid) gaat er vanaf de 25 langzaam van af.

Uiteraard verschilt dit per man (mens). Sommigen zijn op hun 18e nog 'puberaal' en zij blijven eigenlijk altijd een soort kindjes, het type wat je wil aaien maar waar je niet mee gezien wil worden.

Dan na hun 25e gaat het 'verval' nog langzaam. De zogenaamd keiharde buikspieren blijken brinta, de volle haardos is toch erg gel-gevoelig en die eeuwige ereactie was meer hormonaal dan testosteron-gestuurd,

Dan ergens tussen de 35 en 45 gaat het ineens hard. Haar verlies. Oogkassen worden ronder en dieper en verliezen hun 'support' waardoor kringen en rimpels onder de ogen komen. Rimpels verschijnen overal. Maar het ergste: lippen worden dunner, neuzen blijven doorgroeien en worden dus groter. De hele verhoudingen van het gezicht gaan er aan. Mannen kunnen nog een poosje de voel camoufleren met een baard maar eigenlijk is dat het begin van het einde.

Hoe triest de types die op dat moment een motor kopen, hun vrouw inruilen voor een buurmeisje of een leren broek kopen.

Conclusie:
- Peak beauty: 18-25
- Prima uiterlijk: 25-30
- Meestal nog zeer goed te doen: 30-35
- Verval begint nu duidelijk maar op zich nog wel oke: 35-40
- Begint nu toch wel oud te worden en it shows: 40-45
- Meh, weinig meer van over: 45-50
- Oud en onaantrekkelijk 50+ tot het einde

Het leven is hard.
Prima antwoord.

Bij mannen geld vooral wat de portemonnee voor de aantrekkelijkheid.
  woensdag 20 januari 2021 @ 00:17:46 #58
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_197520466
Dat zal het zijn (sprak de bijna 50jarige werkende vrouw met de 35jarige huisman)
Prrrrr
  maandag 1 februari 2021 @ 23:39:36 #59
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197771927
Vanaf de dag dat ze besluiten dat lang haar alleen maar lastig is.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198008865
Als ik naar het dorp waar ik vandaan kom kijk krijgen de meeste vrouwen na hun 23e een steeds dikkere buik/kont en een onderkin. Daarna gaan ze permanent een goedkope bril dragen. En als klap op de vuurpijl gaat uiteindelijk het lange haar eraf. :')
  zondag 14 februari 2021 @ 22:09:24 #61
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198009611
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:27 schreef matigeuser het volgende:
Tussen de 18 en de 25 zijn vrouwen op hun mooist
Geef mij maar vrouwen van rond de 35-40.
We have always been at war with Eastasia.
pi_198009959
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 21:26 schreef GeneralRadek het volgende:
Als ik naar het dorp waar ik vandaan kom kijk krijgen de meeste vrouwen na hun 23e een steeds dikkere buik/kont en een onderkin. Daarna gaan ze permanent een goedkope bril dragen. En als klap op de vuurpijl gaat uiteindelijk het lange haar eraf. :')
Welk dorp als ik vragen mag?
  zondag 14 februari 2021 @ 22:32:02 #63
8369 speknek
Another day another slay
pi_198010089
Verschilt per sociaal-economische klasse en opleidingsniveau.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198010133
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:13 schreef Amee het volgende:
Hangt toch ook vanaf hoe oud je bent? Een man van 60 vindt vrouwen van 45 zeker nog aantrekkelijk. Iemand van 25 vindt vrouwen van 35 niets meer.

Het is een niet goed te beantwoorden vraag.
Denk dat jij de bronstigheid van vele 25 jarige mannen onderschat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198220345
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 23:39 schreef Sounddragon het volgende:
Vanaf de dag dat ze besluiten dat lang haar alleen maar lastig is.
is het ook. Mits je het los draagt. Dan is het vreselijk irritant. Vind ik.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 26 februari 2021 @ 17:45:39 #66
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198220570
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:27 schreef Apotheose het volgende:

[..]

is het ook. Mits je het los draagt. Dan is het vreselijk irritant. Vind ik.
Ik know, ik was een skater ooit, met een staart tot op mijn broeksband :+

Lang haar maakt een vrouw gewoon vrouwelijk.. er is een HEEL klein percentage vrouwen die het fikst met een kort koppie, maar die zijn echt heel zeldzaam. Ik vind het in een staart ook niet geweldig. mooi verzorgd lang haar is bij mij gewoon +2 punten op een matig gezicht.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198225705
ik heb dames gezien van 21 met rimpels en dan is het al voorbij hoor
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_198240757
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik know, ik was een skater ooit, met een staart tot op mijn broeksband :+

Lang haar maakt een vrouw gewoon vrouwelijk.. er is een HEEL klein percentage vrouwen die het fikst met een kort koppie, maar die zijn echt heel zeldzaam. Ik vind het in een staart ook niet geweldig. mooi verzorgd lang haar is bij mij gewoon +2 punten op een matig gezicht.
Juistem. En kort haar is -6 punten op elk gezicht. Alleen heeeel knappe vrouwen blijven nog enigzins aantrekkelijk met kort haar, maar dat is dan ondanks het kapsel en nooit dankzij. En dan nog kun je je alleen maar voorstellen hoe mooi ze wel niet zou zijn met lange haren.

Gewoon lang, altijd. Tenzij je door hoge leeftijd of ziekte of haaruitval wellicht heeel dun haar hebt met kale plekken. Anders is er geen excuus voor.

Tenzij je natuurlijk niet meer aantrekkelijk wilt zijn.
http://dekritischenood.nl(...)teit-in-nederland-2/
  zaterdag 27 februari 2021 @ 23:53:03 #69
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198243341
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 22:37 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
ik heb dames gezien van 21 met rimpels en dan is het al voorbij hoor
Dat zijn d'r schaamlippen slimmerd, dat hoort zo.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 27 februari 2021 @ 23:56:57 #70
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198243399
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:43 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Juistem. En kort haar is -6 punten op elk gezicht. Alleen heeeel knappe vrouwen blijven nog enigzins aantrekkelijk met kort haar, maar dat is dan ondanks het kapsel en nooit dankzij. En dan nog kun je je alleen maar voorstellen hoe mooi ze wel niet zou zijn met lange haren.

Gewoon lang, altijd. Tenzij je door hoge leeftijd of ziekte of haaruitval wellicht heeel dun haar hebt met kale plekken. Anders is er geen excuus voor.

Tenzij je natuurlijk niet meer aantrekkelijk wilt zijn.
http://dekritischenood.nl(...)teit-in-nederland-2/
Helemaal goed, dat artikel ook, spijkertje op het (korte) koppie _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 28 februari 2021 @ 00:14:46 #71
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198243611
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 21:26 schreef GeneralRadek het volgende:
Als ik naar het dorp waar ik vandaan kom kijk krijgen de meeste vrouwen na hun 23e een steeds dikkere buik/kont en een onderkin. Daarna gaan ze permanent een goedkope bril dragen. En als klap op de vuurpijl gaat uiteindelijk het lange haar eraf. :')
Permanent??? Jezus.
Dat zie je toch vooral in het bejaardentehuis.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 1 maart 2021 @ 23:43:31 #72
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_198279172
oh leeftijd .... ik dacht temperatuur.
ik had 30-35 gekozen maar dacht dat het om de temperatuur ging.

Onder de 30 graden begint de rigor mortis en dan is de lol er wel vanaf.
Tot nooit .......
pi_198280148
- Ook op "grappige" impliciete verwijzingen naar seks met minderjarigen zitten we niet te wachten-

[ Bericht 72% gewijzigd door fietsie op 03-03-2021 15:34:49 ]
pi_198300614
Zodra ze kinderen hebben gekregen.
  Tettenkoning donderdag 4 maart 2021 @ 22:33:48 #75
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198328588
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:50 schreef Academicus het volgende:
Vanaf 40 jaar zakken ze in. De beste wijven zijn in de leeftijd 30-40, die hebben geen schaamte meer en zijn tussen de lakens voor alles in ^O^
Leeftijd zegt niet zoveel hoor. Je hebt net zo goed preutse dames van 30-40 en wilde beesten van een jaar of 20.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')