SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die is meteen dood zo te zien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://twitter.com/conflictsw/status/1346916792460042242
WTF
Die probeerde ik net ook te posten maar Fok is stervende. Server staat in Pelosi's kantoor geloof ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://twitter.com/conflictsw/status/1346916792460042242
WTF
om deze reden startte ik laptop al 2x opnieuw opquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die probeerde ik net ook te posten maar Fok is stervende. Server staat in Pelosi's kantoor geloof ik.
Vaag ook, dat ze dit niet aan ziet komen en even op crtl-alt-del kan drukken of zo.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die probeerde ik net ook te posten maar Fok is stervende. Server staat in Pelosi's kantoor geloof ik.
valt wel mee, lekker snel hier..quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gohquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Trump weigert demonstranten steviger toe te spreken'
President Trump is door zijn adviseurs gevraagd om een krachtiger verklaring af te geven in de richting van de demonstranten die het Capitool hebben bestormd, meldt een Witte Huis-verslaggever van CNN op Twitter. Volgens haar bronnen heeft hij dit tot nu toe geweigerd en wil hij zijn aanhangers niet vragen te vertrekken.
Mooie legacyquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
President Trump is door zijn adviseurs gevraagd om een krachtiger verklaring af te geven in de richting van de demonstranten die het Capitool hebben bestormd, meldt een Witte Huis-verslaggever van CNN op Twitter. Volgens haar bronnen heeft hij dit tot nu toe geweigerd en wil hij zijn aanhangers niet vragen te vertrekken.
ik zou het geweldig vinden als morgen het 25ste amendment geactiveert wordt, unaniem..quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
En dat is?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou het geweldig vinden als morgen het 25ste amendment geactiveert wordt, unaniem..
dat over president te zwakzinnig om zijn werk te doen is dat toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou het geweldig vinden als morgen het 25ste amendment geactiveert wordt, unaniem..
Zou hij een klein oranje snorretje laten groeien nu?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat het tijdperk Trump pas begonnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |