Ja maar wij hebben het ook over vis en permanente makeup enzo, ik denk dat de Jitsi wat meer politiek geëngageerd isquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier maken we het ook samen mee hoor.
Disclaimer toegevoegd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier maken we het ook samen mee hoor.
Tuurlijk mens, als jij het maar gelooftquote:
Oke true.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben het ook over vis en permanente makeup enzo, ik denk dat de Jitsi wat meer politiek geëngageerd is
Ah Tomi Lahren. Hypocrieter kun je ze niet vinden.quote:
It's yopur faultquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:06 schreef koffieleuk het volgende:
Ik was net van plan m'n netflix even een maandje op te zeggen, maar dat betekent niet dat ik wil dat het leven plots in een serie verandert![]()
Ik moet ook gaan unwinden, want anders doe ik straks geen oog dichtquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:32 schreef Arizona het volgende:
Nou, ik ga slapen, ik zie wel of het Capitool er morgen nog staat
We komen net op het briljante plan om ze naar een tuincentrum te sturen en te zeggen dat dat het Capitool isquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:32 schreef Arizona het volgende:
Trusten trouwens!quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:32 schreef Arizona het volgende:
Jij ook trusten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |