Ik ook, maar ik bedoelde dat de laptop chips zou krijgen. En dan niet gemaakt van aardappels of zoquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb ik ook eens keer gegeten als ontbijt
Na het uitgaan ben ik regelmatig een Mac binnengestaptquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow ik ook wel eens hoor, zeker na uitgaan enzo
Heb je wel al netjes je tandjes gepoetst?quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
We blijven gewoon gezellig met z'n allen wat langer op! PJ party!
Oh, ik wilde net gaan...quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
We blijven gewoon gezellig met z'n allen wat langer op! PJ party!
Ik een snackbar. Bamihap om half 3 's nachtsquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Na het uitgaan ben ik regelmatig een Mac binnengestapt
Trusten!quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga toch echt mijn oogjes sluiten.
Trustenquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga toch echt mijn oogjes sluiten.
Ik was nooit zo van midden in de nacht nog snacks gaan halen. Meestal wilde ik tegen die tijd gewoon naar huis. Eerst kebab halen zou betekenen dat het nog een half uur extra zou duren voor ik in bed kon liggenquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Na het uitgaan ben ik regelmatig een Mac binnengestapt
Dankjewel, jij ook alvast.quote:
Ik had na zo'n nacht dan vaak wel echt honger. En zo'n vette hap helpt ook erg tegen de katerquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was nooit zo van midden in de nacht nog snacks gaan halen. Meestal wilde ik tegen die tijd gewoon naar huis. Eerst kebab halen zou betekenen dat het nog een half uur extra zou duren voor ik in bed kon liggen
Dankjewel, jij ook alvast.quote:
kloptquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had na zo'n nacht dan vaak wel echt honger. En zo'n vette hap helpt ook erg tegen de kater
en het is pas 6 januariquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:30 schreef Redefine het volgende:
2020 was een jaar wat gewoon niet achterlijker kon. 2021: Hold my beer!
Echt he.quote:
volgens mij was het ook altijd voornamelijk Baudetje die fanboy was toch?quote:
Geert ook hoor, ik kreeg meteen een hele slinger opmerkingen van hem uit 2016 te horen in het topic in POL.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij was het ook altijd voornamelijk Baudetje die fanboy was toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |