abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 6 januari 2021 @ 23:47:06 #201
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197257862
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:45 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik weet dat ik het niet weet ;) en ik denk dat jij het te beantwoorden goed/fout-vraagstuk wel beantwoord.
Niet dat je dat van mij niet mag maar ik vraag mij af of het verstandig is in deze hele situatie.

Na zelf onderzoek gedaan te hebben is mijn uitkomst om mij vooral van een persoonlijk ethische lading geven aan dit soort zaken te onthouden.
Althans dat probeer ik.
Wat is het vraagstuk dan?
Huilen dan.
pi_197257905
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:46 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Als je CNN aan hebt gehad afgelopen uren zul je het gehoord hebben. En dat is hoe ik het hoor een aloud anti-Trump lied.
Stel je voor dat Clinton daar had gezeten als president, en BLM met duizenden man het gebouw bestormde en zij vervolgens laffe, retorische tweets de wereld instuurde. Hoe denk jij dat jij had gereageerd? Had je de veroordelingen op tv als een teken van oneerlijke partijdigheid gezien? Dit is letterlijk een historische gebeurtenis.
pi_197257933
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:44 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Op zich eens hoor, maar het gaat hier wel om een historische gebeurtenis met enorme consequenties.
Niet vreemd dus dat emoties hoog oplopen, ook bij de pers.

Democratie en vrije pers zijn nu eenmaal onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Een hoopgevend wolkje in een wereld waar steeds meer een energie heerst van gevangenschap.
Terwijl alleen dat melkweg waar we in leven verdomme al zo groot, open en vrij is.
Op kosmisch niveau is dit momenteel hetgeen wat er gebeurt en we zijn hier om er mee te leven en leren.
  woensdag 6 januari 2021 @ 23:50:57 #204
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197257946
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kwam dit tegen

[ afbeelding ]

en
[ afbeelding ]

Hij zal het wel fris gehad hebben in zijn pakje, hoorde een paar keer dat het zo koud was in Washington.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:01 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Zie je nou wel...
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:02 schreef Dejannn het volgende:
Dit is wel weer typerend allemaal. Nou nou, zou het dan toch Antifa zijn? If so, die weten wel hoe ze het moeten spelen hoor. Daar moet je eigenlijk nog wel credits voor geven ook dan.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:03 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

niet verrassend
twitter


:z
Huilen dan.
pi_197257952
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat is het vraagstuk dan?
Jouw stelling :) die ik nu quote
pi_197257966
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[ twitter ]

:z
Uiteraard, maar überhaupt, alsof dat ene gevalletje bewijs zou zijn :')____
pi_197257986
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:41 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Welk liedje bedoel je precies?
Load up the rubber bullets van 10cc?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_197257993
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:49 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]

Stel je voor dat Clinton daar had gezeten als president, en BLM met duizenden man het gebouw bestormde en zij vervolgens laffe, retorische tweets de wereld instuurde. Hoe denk jij dat jij had gereageerd? Had je de veroordelingen op tv als een teken van oneerlijke partijdigheid gezien? Dit is letterlijk een historische gebeurtenis.
Ik begrijp het ook wel (dat mensen emotioneel reageren)
Tegelijkertijd probeer ik bewust te blijven van wat hetgeen emotionele gebondenheid met politiek kan veroorzaken.
  woensdag 6 januari 2021 @ 23:53:37 #209
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197257996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:46 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Als je CNN aan hebt gehad afgelopen uren zul je het gehoord hebben. En dat is hoe ik het hoor een aloud anti-Trump lied.
Er valt ook genoeg op die man aan te merken, maar dat mag niet benoemd worden, de media zouden alleen positief over hem mogen berichten, ofzo?
  woensdag 6 januari 2021 @ 23:55:28 #210
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197258036
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:51 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Jouw stelling :) die ik nu quote
Aha. En hoe sta jij daarin?
Huilen dan.
pi_197258061
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:53 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Er valt ook genoeg op die man aan te merken, maar dat mag niet benoemd worden, de media zouden alleen positief over hem mogen berichten, ofzo?
Absoluut niet, het in mijn ogen geforceerde en onnodige negativisme valt me ietwat op.
Dat gebeurt aan weerskanten en misschien komt het doordat ik televisie kijk dat het dusdanig opvalt voor mij, en ik ben 't natuurlijk niet altijd met iedereen over eens.
  woensdag 6 januari 2021 @ 23:57:09 #212
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197258064
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[ twitter ]

:z
Jake is al gevonden hij schijnt acteur en zanger te zijn en woont in Arizona.


"I am a highly talented actor, voiceover artist and singer. I am capable of performing over 30 different voices and numerous different accents. I am also very skilled at embodying characters and expressing emotions in a way that causes people to become captivated and entranced. My ability to memorize lines is only rivaled by my ability to perform improv and make it appear as if my lines were memorized. I am always increasing my abilities and honing my skills and techniques to be the best of the best of the best at what I do."



[ Bericht 16% gewijzigd door controlaltdelete op 07-01-2021 00:03:45 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 6 januari 2021 @ 23:57:14 #213
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_197258069
Woman shot inside Capitol has died

https://www.nbcnews.com/p(...)53147#liveBlogHeader
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 6 januari 2021 @ 23:58:30 #214
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197258097
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:33 schreef R0N1N het volgende:

[..]

HIJ heeft hier toe opgeroepen!
HIJ heeft deze mensen opgehitst!
HIJ heeft ze naar het capitol geroepen!
HIJ heeft het over FIGHT for this, FIGHT for that.
It's gonna be wild!

Het is verdorie de president!
De man die overal boven dient te staan. Die het volk moet kalmeren en verenigen. Die een LEIDER van het HELE volk dient te zijn.

Dus, ja, volkomen logisch dat ie een 'veeg uit de pan krijgt'.
Ok. Als iemand iets steelt van jou. En jij bent overtuigd dat iemand de dader is. En de dader zegt "niet waar dit is van mij"

Geef jij dan toe als een mak lammetje?

Deze mensen geloven iets anders dan jij. Ben jij nu beter dan zij?
pi_197258114
Een 'QAnon-Shaman' ( :') _O-) en een neo-nazi zijn dus al geïdentificeerd. Gezellige kliek zeg.
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:01:12 #216
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197258134
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:58 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ok. Als iemand iets steelt van jou. En jij bent overtuigd dat iemand de dader is. En de dader zegt "niet waar dit is van mij"

Geef jij dan toe als een mak lammetje?

Dese mensen geloven iets anders dan jij. Ben jij nu beter dan zij?
Aha, dus als ik morgen iemand zijn auto steel en zeg dat ik geloof dat het mijn auto was dan kan ik er dus op rekenen dat je aan mijn kant staat?
pi_197258168
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Aha. En hoe sta jij daarin?
Ik ben geen onderdeel van de politiek, binnen politiek spelen verschillende belangen die onderdeel zijn van andere individuen.
Daarom is het handig om met zogenoemde argusogen naar politieke wereldgebeurtenissen te blijven kijken zonder daarin dus voor een voorgeschoteld goed of fout te kiezen.
Bijvoorbeeld de gedachte: "Partij 1 is goed, Partij 2 is slecht; ik stem daarom op partij 1"
Ik zelf heb nog nooit gestemd alhoewel ik het interessant genoeg vind om me er mee te 'bemoeien'. Beetje dubbel misschien.
Ik denk dat het huidige systeem momenteel sterk veranderd en ik stel daar graag vragen bij omdat ik alles wil weten. En dat is ook geen geweldige eigenschap ;)
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:03:36 #218
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197258188
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:01 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Aha, dus als ik morgen iemand zijn auto steel en zeg dat ik geloof dat het mijn auto was dan kan ik er dus op rekenen dat je aan mijn kant staat?
Juist niet.

Als ik jou die auto zie stelen dan zou ik het proberen tegen te houden en de politie bellen.

En als die politie zegt dat jij de eerlijke nieuwe eigenaar bent, dan zal ik toch de rechtmatige eigenaar proberen te helpen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:04:21 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197258201
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:01 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Aha, dus als ik morgen iemand zijn auto steel en zeg dat ik geloof dat het mijn auto was dan kan ik er dus op rekenen dat je aan mijn kant staat?
Seems legit.

Ze gaan later op de avond de zitting gewoon houden.
Om te laten zien dat ze zich niet zomaar laten weg pesten door mensen die de democratie omver willen werpen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:06:35 #220
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197258238
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:03 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Juist niet.

Als ik jou die auto zie stelen dan zou ik het proberen tegen te houden en de politie bellen.

En als die politie zegt dat jij de eerlijke nieuwe eigenaar bent, dan zal ik toch de rechtmatige eigenaar proberen te helpen.
Maar in dit geval zegt de politie dat ik niet de rechtmatige eigenaar ben en heb ik al de kans gehad bij de strafrechter om aan te tonen dat het mijn auto is maar dat is me niet gelukt. Ik blijf volhouden dat het mijn auto is. Jij beweert vervolgens dat men niet te snel moet zijn met kritiek op mij of mij moet veroordelen want ik geloof dat nu eenmaal.

Je snapt waarschijnlijk zelf ook wel dat dat knettergek zou zijn.
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:13:44 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197258366
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:02 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik ben geen onderdeel van de politiek, binnen politiek spelen verschillende belangen die onderdeel zijn van andere individuen.
Daarom is het handig om met zogenoemde argusogen naar politieke wereldgebeurtenissen te blijven kijken zonder daarin dus voor een voorgeschoteld goed of fout te kiezen.
Bijvoorbeeld de gedachte: "Partij 1 is goed, Partij 2 is slecht; ik stem daarom op partij 1"
Ik zelf heb nog nooit gestemd alhoewel ik het interessant genoeg vind om me er mee te 'bemoeien'. Beetje dubbel misschien.
Ik denk dat het huidige systeem momenteel sterk veranderd en ik stel daar graag vragen bij omdat ik alles wil weten. En dat is ook geen geweldige eigenschap ;)
Bedankt voor je antwoord, maar je blijft in behoorlijk algemene termen praten. Mijn vraag was wat je van deze specifieke situatie vindt. Namelijk: (het aanzetten tot) een bestorming van het congres teneinde het democratisch proces te verstieren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 07-01-2021 00:24:55 ]
Huilen dan.
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:18:26 #222
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197258450
Trump gaat het waarschijnlijk zelfs niet meer redden tot 20 januari.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:23:51 #223
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197258526
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jake is al gevonden hij schijnt acteur en zanger te zijn en woont in Arizona.

"I am a highly talented actor, voiceover artist and singer. I am capable of performing over 30 different voices and numerous different accents. I am also very skilled at embodying characters and expressing emotions in a way that causes people to become captivated and entranced. My ability to memorize lines is only rivaled by my ability to perform improv and make it appear as if my lines were memorized. I am always increasing my abilities and honing my skills and techniques to be the best of the best of the best at what I do."

[ afbeelding ]
Joh ..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197258539
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord, maar je blijft behoorlijk in algemene termen praten. Mijn vraag was wat je van deze specifieke situatie vindt. Namelijk: (het met aanzetten tot) een bestorming van het congres teneinde het democratisch proces te verstieren.
Ik vind dat Trump daartoe niemand heeft aangezet. Dat beweren klinkt in mijn oren ook erg 'algemeen' en selectief waarnemen.
Trump heeft volgens mij ook geroepen tot een 'vreedzaam protest'. Wanneer de mensen daar erg vreedzaam en braaf walhalla hadden staan zingen had ik niet de neiging gehad om te beweren dat Trump eigenhandig de vreedzaamheid naar DC had gezonden.
Uit zijn woorden en algehele karakter is het allerminst lastig om Trump als boeman te gaan zien, tegelijkertijd blijkt het evenmin lastig om hem door diezelfde woorden en datzelfde karakter als verlosser te zien.
Dit persoon brengt teweeg dat uitersten en tegenstrijdigheden zicjtbaarder voor mij worden dan ooit tevoren. Die manifestatie van bewustzijnsgroei projecteer ik niet op Trump door hem weg te zetten als goed of fout maar de gebeurtenis vind ik erg leerzaam.
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:27:28 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197258567
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:24 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik vind dat Trump daartoe niemand heeft aangezet. Dat beweren klinkt in mijn oren ook erg 'algemeen' en selectief waarnemen.
Trump heeft volgens mij ook geroepen tot een 'vreedzaam protest'. Wanneer de mensen daar erg vreedzaam en braaf walhalla hadden staan zingen had ik niet de neiging gehad om te beweren dat Trump eigenhandig de vreedzaamheid naar DC had gezonden.
Uit zijn woorden en algehele karakter is het allerminst lastig om Trump als boeman te gaan zien, tegelijkertijd blijkt het evenmin lastig om hem door diezelfde woorden en datzelfde karakter als verlosser te zien.
Dit persoon brengt teweeg dat uitersten en tegenstrijdigheden zicjtbaarder voor mij worden dan ooit tevoren. Die manifestatie van bewustzijnsgroei projecteer ik niet op Trump door hem weg te zetten als goed of fout maar de gebeurtenis vind ik erg leerzaam.
Zullen we elkaar niet voor de gek houden? Trump is al maanden bezig z'n achterban met leugens te voeden en op te hitsen: soms in omfloerste bewoordingen, soms behoorlijk expliciet.

Zijn laatste tweet is dan ook gewoon een impliciete goedkeuring van de gebeurtenissen van vandaag:
twitter
Huilen dan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')