SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooooooooooooo!quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zul je net zien, dat er dit jaar een elfstedentocht plaats had kunnen vinden
Eigen schaatsbaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen balkon; maar de tuin kan wel
Zou wel een geniale actie van de natuur zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zul je net zien, dat er dit jaar een elfstedentocht plaats had kunnen vinden
En over hoe dom democraten zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
gaat alleeeeeeeeeeeeen maar over hemzelf.
Slechte statistieken??quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Cbs is er klaar mee, die stoppen met het uitzenden zo te zien
wait, what?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Cbs is er klaar mee, die stoppen met het uitzenden zo te zien
Ik heb mijn muts laten liggen bij mijn collegaquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu al en die winter des doods moet nog komen
Nee, alleen in het zuidenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef kwiwi het volgende:
Wat? Nu pas de eerste zwarte senator in de VS?
Zeker een vrouwelijke collega?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn muts laten liggen bij mijn collega
ja, dan toch de verwarming maar eens fixenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu al en die winter des doods moet nog komen
Ah ok, ik dacht alquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, alleen in het zuiden
...quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn muts laten liggen bij mijn collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |