Begrafenis.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:53 schreef 5thencounter het volgende:
TaterTheo gaat op stap? Strak in het pak
[ afbeelding ]
Saaie bedoeling en jammer dat John de Mol dit niet produceert die had ze allemaal een trap onder hun kont gegevenquote:
Begrafenis.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:53 schreef 5thencounter het volgende:
TaterTheo gaat op stap? Strak in het pak
[ afbeelding ]
Zal wel voordat hij het huis in ging zijn overleden vermoed ik.quote:
Ja die trekt zo de stekker eruitquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:55 schreef Advocaat_ het volgende:
[..]
Saaie bedoeling jammer dat John de Mol dit niet produceert die had ze allemaal een trap onder hun kont gegeven
Nee bij andere flessen verwijderd of afgeplakt. Sinas drinken ze uit glas bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:56 schreef Benny het volgende:
Hebben ze dat drinken in die flessen ivm het niet in beeld brengen van merkjes?
Nou ja, een dagje eruit is hem gegund.. kan 'ie gelijk effe bijgepraat wordenquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Begrafenis.
[..]
Zal wel voordat hij het huis in ging zijn overleden vermoed ik.
Was even niet op de stream. Maar die begrafenis is dus echt?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, een dagje eruit is hem gegund.. kan 'ie gelijk effe bijgepraat worden
Geen idee, ik heb maar 1 stream , ik zou de opnames moeten terugkijkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:58 schreef JACM het volgende:
[..]
Was even niet op de stream. Maar die begrafenis is dus echt?
ze is ook van de thaise massages met happy endquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:58 schreef suzi1 het volgende:
nattelie wil iedereens haren eruit plukken. rugharen van iemand, de wenkies van theo. dr eigen snor enz
ja zijn zoon is komen te overlijden, dat wordt huilenquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:58 schreef JACM het volgende:
[..]
Was even niet op de stream. Maar die begrafenis is dus echt?
voor 50 bahtquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
ze is ook van de thaise massages met happy end
Hopen dat tie weer het middelpunt is en het meeste opvalt natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Oh, is dat echt dat hij naar een begrafenis moet? Zei dat eigenlijk voor de gein omdat hij zo strak in het pak zit.
zou positief zijn voor die bollequote:Op woensdag 6 januari 2021 13:00 schreef greysbones het volgende:
laat het eten snel op zijn![]()
![]()
![]()
kijken hoe gezellig ze dan zijn
Ze zijn niet allemaal van hetzelfde merkquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nee bij andere flessen verwijderd of afgeplakt. Sinas drinken ze uit glas bijvoorbeeld.
Toch is er iets met die flessen
grijze muis gespotquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hopen dat tie weer het middelpunt is en het meeste opvalt natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |