SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Jan Modaal gaat er procentueel het meest op vooruit. Van modale inkomens (2816 euro) blijft op het loonstrookje 45 euro meer over. Twee keer modaal houdt 50 euro netto meer over. Maar ook op het minimumloon is er een flinke plus van 30 euro per maand.
Ja dat is toch ook zoquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja was gisteren al. Gevolgd door "jamaar OV wordt duurder en andere beastingen worden duurder en alles gaat omhoog en boehoe huiliehuilie"
Schuld van de Rabobank.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja was gisteren al. Gevolgd door "jamaar OV wordt duurder en andere beastingen worden duurder en alles gaat omhoog en boehoe huiliehuilie"
Alle vrouwen zijn dat toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel wat in de aanbieding maar ze zijn wel een beetje verwend en high maintenance.
Even loonsverhoging vragen. BRB.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op het loonstrookje jaonder de streep houd je wss minder over.
Met of zonder insta filter?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
We kunnen de eerste vaccinatie hier ook live streamen zie ik.
Halloquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn dat toch?
ben jij in de aanbieding dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HalloIk ben super easy maintenance. Sterker nog ik doe aan self-maintenance.
Dan ben je alleen beetje verwendquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ken ook wel wat dames die zelf de broek op willen houdenquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, maar wilde toch even m'n punt makenquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben jij in de aanbieding dan?
inb4
[ afbeelding ]
Net hoe ze rijk zijn geworden natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
is je vriend high maintenance? ben jij de man in de relatie?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar wilde toch even m'n punt maken
kwiwi blijkt nog een kwiwi en een bwanaan te hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is je vriend high maintenance? ben jij de man in de relatie?
Er veel centjes doen gekke dingen met een mensquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe ze rijk zijn geworden natuurlijk.
Kunnen ze nog steeds high maintenance zijn om blij te houden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken ook wel wat dames die zelf de broek op willen houden
Ik vind het een beetje raar dat er zo'n media circus van gemaakt wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vanaf 50 meter afstand.
geen filter nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |