Denken dat Hirschi niet in de Pogchamp trein terecht gaat komenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Nou ja, voordeel is dat die dan niet in de rondeknecht mangel wordt geduwd zoals bij Ineos.
Laten we maar niet beginnen over al jouw abnormale dingen!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In dat geval ben ik al zo lang normaal geweest, dat abnormaal best een keer mag
Niet op de manier zoals bij Ineosquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Denken dat Hirschi niet in de Pogchamp trein terecht gaat komen
Nee, daar ben ik zelf momenteel ook veel te moe voorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Laten we maar niet beginnen over al jouw abnormale dingen!
Davina zou daar een liedje van maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Laten we maar niet beginnen over al jouw abnormale dingen!
Traditioneel juist!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verloven zonder elkaar ooit te hebben gezien is sowieso wel een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje extreem, nietwaar?
Alleen regelde toen de ouders van beiden het.quote:
Ja Koen we zijn er wel zo'n beetje klaar mee eigenlijk. Of had jij nog iets met ons te delen voor de SC sluit?quote:
Ja, dit dus. Deze ongein loopt al jaren, het moet een keer klaar zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Koen we zijn er wel zo'n beetje klaar mee eigenlijk. Of had jij nog iets met ons te delen voor de SC sluit?
#1392 is best een mooi einde eigenlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Koen we zijn er wel zo'n beetje klaar mee eigenlijk. Of had jij nog iets met ons te delen voor de SC sluit?
Trusten Luctor en het allerbeste voor de toekomst!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wens jullie allen een goede nachtrust toe.
Ja er komt geen morgen meer in deze SC, ondanks dat de TT dat wel doet vermoeden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Trusten Luctor en het allerbeste voor de toekomst!
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wens jullie allen een goede nachtrust toe.
En als we toch nog de kriebels krijgen kunnen we door als SC2, en gewoon weer vanaf deel 1 beginnenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#1392 is best een mooi einde eigenlijk
Kunnen we het dan SC2000 noemen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
En als we toch nog de kriebels krijgen kunnen we door als SC2, en gewoon weer vanaf deel 1 beginnen
Wat is dit voor futuristisch kunstwerk? Ook voor je nieuwe projectje?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Kunnen we het dan SC2000 noemen?
[ afbeelding ]
Dat ziekenhuis is er nog even snel bij gebouwd voor extra IC bedden!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:20 schreef Strani het volgende:
Overigens: Twee ziekenhuizen naast elkaar, welke gek heeft die stad gebouwd
Dat lijkt me verwarrend, dan gaan mensen de missende delen zoekenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Kunnen we het dan SC2000 noemen?
[ afbeelding ]
Nee dit is uit een spel dat precies even oud is als jijquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is dit voor futuristisch kunstwerk? Ook voor je nieuwe projectje?
Wow, vet oud danquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dit is uit een spel dat precies even oud is als jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |