Daar komen de beste RLS-bonjes uit voort.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
schoonmakersirritaties hoef ik niet te zien
Ik denk dat hij dat zonder scepter ook wel doet. Misschien wat minder opvallend.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Jowie denkt dat hij de scepter zwaait en lult een boel poep
Doet me een beetje aan DGK Brian denken ,..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh, zo zie ik dat niet, hij wil dat ze zich gewoon goed voelt, niet haten op jowiquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus Papiaments is bijna hetzelfde als Engels?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen als ie een ekte curasauwiaan is. Anders papiaments.
dan slaat hij later ineens wat ramen in enzoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan DGK Brian denken ,..
Die zie je op de andere stream en daar gebeurt nog niks.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had graag beelden gezien van de hottub....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
behalve 'Snap je'quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Dus Papiaments is bijna hetzelfde als Engels?
Helemaal paraquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Stream 2... Daar staat ie... zwart met een deksel eropquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had graag beelden gezien van de hottub....
Slaat ie zichzelf in z'n FOKKING GEZICHT!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan slaat hij later ineens wat ramen in enzo
witte knop op rode lijn helemaal naar rechts slepen voor live beelden anders zit je opgenomen beelden te bekijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Loopt mijn stream achter, de comments komt eerder dan het beeld.
Ik kan me geen groter verschil bedenken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaaa hoe hij praat wel ja...stem en toon. Maar verder niet hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat die MILF een BBC wilZou boeiender zijn dan dit gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |