quote:Op maandag 11 januari 2021 20:00 schreef Modus het volgende:
En weer LIVE.
Het lijkt wel een werkdag.Onze rijzende ster volgen is een dagtaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit keer gaan we laten zien dat het anders kanquote:Op maandag 11 januari 2021 22:02 schreef Solotovski het volgende:
Bijzonder om te zien hoe dezelfde mod toch weer een braddie topic opent waarvan hij dondersgoed weet dat het alleen maar resulteert in het belachelijk maken van Braddie.
Ja en Hitler hield van jodenquote:Op maandag 11 januari 2021 22:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dit keer gaan we laten zien dat het anders kan
Ben je er nog papoea?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je. Mijn fijne motoriek is niet zo best, en het hele er omheen lullen is het hele idee van een stream, interactie en zo.
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:20 schreef Modus het volgende:
En alweer afgelopen"Volgende stream pas over 2 weken."
Ja vastEven een dagje cashen en dan twee weken vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De leven van een professioneel parttime vlogger![]()
We geven jou toch ook toegang?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:54 schreef Solotovski het volgende:
Waarom is dit topic nog open? Waarom faciliteert fok het belachelijk maken van een minderbedeelde uit de samenleving?
Ja, lach het maar wegquote:
en verander bedreigt naar bedreigdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:30 schreef Leonos het volgende:
Stop met streamen, ga sporten, zoek een baan, regel je leven.
Heel goed bradge! Dit zorgt voor awareness.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:25 schreef TheBradgeTV het volgende:
Ik geef nergens Ad Looij de schuldHetzelfde groepje wat Ad treiterde treitert mij, dat is wat ik in de video meld.
Zelfs als ik ze geen aandacht geef in streams of onder video's gaan ze door met dreigen. Het feit dat ze vorige maand daadwerkelijk om mijn woning heen stonden te zoeken naar camera's is dood eng. Het waren geen 9 onbetaalde bestellingen, maar 18.
Overigens heb ik deze video gemaakt omdat ik mensen wil waarschuwen voor deze achterlijke groep. En om te laten zien dat het bedreigen een heftig ding is..
Als je z'n video's niet leuk vind kijk je toch niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:30 schreef Leonos het volgende:
Stop met streamen, ga sporten, zoek een baan, regel je leven.
Ad Looij zit er niet achter.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Baas Bradgetv wordt constant met de dood bedreigd, hij kreeg 18 (onbetaalde) thuisbezorgd bestellingen in drie kwartier. Ene Ad Looij zit erachter van het 'Ad Looij' kartel (aldus Braddie). Verder berichten als 'ik snij je strot door' en 'mortier door je ruit', 'ik snij je remkabels door' enz.
Bron
Klacht: Het Ad Looij Kartel
Antiklacht: Braddie gaat door
[..]
Heel goed bradge! Dit zorgt voor awareness.
[..]
Als je z'n video's niet leuk vind kijk je toch niet?
Je geeft hem de schuld dat hij gestalkt wordt, net zo lang tot hij z'n hobby niet meer kan uitoefenen. Omgekeerde wereld???
Goed dat je het zegt, heb het aangepast.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:33 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ad Looij zit er niet achter.
Het groepje heet "Het Looij Kartel" omdat ze het ook op Ad Looij gemunt hadden in het begin voor dat ze over gegaan zijn op mij.
Ja dat inderdaad! Ad Looij is degene die door ze gestalkt werd/word. En dat groepje mongolen pakt zijn achternaam, vandaar nu dus ook "Het Looij Kartel"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Ad Looij heeft er niks mee te maken.Die kneusjes pakken gewoon Ad zijn achternaam.
Wou net zeggen.. Die man heeft een paar maanden terug zijn heup gebroken en zelfs toen zijn die kneuzen van "Het Looij Kartel" bij hem thuis bezig geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Tuurlijk zit Ad daar niet zelf achter, die man heeft niet eens de energie om van de bank te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |