abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_198696974
quote:
:D
  zaterdag 3 april 2021 @ 10:18:27 #177
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_198830825
quote:
During an interview in German newspaper Kölner Stadt-Anzeiger on Thursday, Denk questioned the need for his team to extend with Sagan for 2022. “We are very grateful for what Sagan has done for us. The sponsors have received a lot of attention thanks to him but he is entering the autumn of his career,” Denk was reported as saying. “And he's one of the best paid professionals in the peloton. We just have to weigh up: Do we still want to afford it? Or is it better to invest the money in younger riders?"

“I don’t know if Ralph said exactly what was written in the media, I haven’t read it and sometimes a phrase in an interview gets taken out of context,” Sagan said, carefully choosing his words. “I honestly don’t feel old. I’m 31, I don’t feel in the autumn of my career and I think I’ve shown I can still win races even if my spring has been hampered by the COVID-19 virus. “I’ve been busy racing so I haven’t yet sat down to talk with Ralph, so my future has still to be decided. I’ve had some great years at Bora-Hansgrohe but if Ralph sees me as past my best then that’s his opinion. If he thinks he doesn’t need me to win races for the team, I’ll be the first person to try to find a team that really wants me.”
Steen in de kikkerpoel: Quick-Step is in gesprek met meerdere sponsoren. Lefevere krijgt waarschijnlijk een behoorlijke budgetverhoging. Op Alaphilippe, Evenepoel, Vansevenant en Lampaert na loopt alles uit contract aldaar. Sagan is het uithangbord van Specialized. Quick-Step rijdt op Specialized. Of Israel.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_198831148
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:18 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Steen in de kikkerpoel: Quick-Step is in gesprek met meerdere sponsoren. Lefevere krijgt waarschijnlijk een behoorlijke budgetverhoging. Op Alaphilippe, Evenepoel, Vansevenant en Lampaert na loopt alles uit contract aldaar. Sagan is het uithangbord van Specialized. Quick-Step rijdt op Specialized. Of Israel.
In jouw kikkerpoel zit geen druppel water meer, niet..?

Vaughters is er op Twitter ook weer als de kippen bij met (terechte) kritiek op Denk.
pi_198832909
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:18 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Steen in de kikkerpoel: Quick-Step is in gesprek met meerdere sponsoren. Lefevere krijgt waarschijnlijk een behoorlijke budgetverhoging. Op Alaphilippe, Evenepoel, Vansevenant en Lampaert na loopt alles uit contract aldaar. Sagan is het uithangbord van Specialized. Quick-Step rijdt op Specialized. Of Israel.
twitter


Oh, wat hierboven gezegd werd dus.
Citius, Altius, Fortius.
pi_198833985
Waarom die haat op Denk?
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 20:45:52 #181
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_198871004
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:18 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Steen in de kikkerpoel: Quick-Step is in gesprek met meerdere sponsoren. Lefevere krijgt waarschijnlijk een behoorlijke budgetverhoging. Op Alaphilippe, Evenepoel, Vansevenant en Lampaert na loopt alles uit contract aldaar. Sagan is het uithangbord van Specialized. Quick-Step rijdt op Specialized. Of Israel.
https://www.lequipe.fr/Cy(...)e-quick-step/1239663

L'Equipe is mee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_198875026
quote:
De aanhouder wint: Julien Vermote vindt na drie maanden onderdak bij Alpecin-Fenix

Beter laat dan nooit: Julien Vermote mag zich opnieuw profrenner noemen. De 31-jarige West-Vlaming kreeg eind 2020 geen contractverlenging bij Cofidis en zat de voorbije drie maanden zo zonder ploeg. Vermote gaf de moed echter niet op en bleef de voorbije naarstig trainen in de hoop alsnog een ploeg te vinden. De aanhouder wint, want Vermote heeft tot eind december met optie op één jaar extra onderdak gevonden bij Alpecin-Fenix.

De ploeg van Mathieu van der Poel rijdt dit jaar voor het eerste de drie grote ronden plus het volledige WorldTour-programma en kampt daardoor met een driedubbele agenda. Met Vermote willen de gebroeders Roodhooft hun ploeg in de breedte stofferen. Vermote reed in het verleden bij Quick Step, Dimension Data en Cofidis en heeft ervaring zat in grote ronden. Hij reed vier keer de Tour en drie keer de Giro.

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210405_97854652
pi_198875871
quote:
Amai, Peto met een PatBonus, we gaan voor nog eens drie wereldtitels op rij.
Jack does it in real time...
pi_198876901
twitter
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:37:19 #185
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_198876980
Dan zit ik dus op exact dezelfde golflengte als Beppe Conti, ik vis mijn steen weer uit de kikkerpoel. Hier wil ik niets mee te maken hebben.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:40:51 #186
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198877033
Wereldkampioen Alaphilippe opgeven voor Sagan?

Lijkt me een aparte move...
pi_198877229
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wereldkampioen Alaphilippe opgeven voor Sagan?

Lijkt me een aparte move...
Ja, mij lijkt dat je langer wat aan Alaphillipe hebt dan aan Sagan. Hoewel een Sagan met Patbonus zomaar weer wereldtop wordt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_198877730
quote:
to sacrifice Julian Alaphilippe to get Sagan.
:D :')

Op verzoek van Specialized?
pi_198878091
Ik zie Patlef, zelfs met hulp van Specialized, eigenlijk geen 5 mln salaris neerleggen. Plus Flip lijkt echt gelukkig te zijn binnen het team en ook anderen te willen helpen. Met Petro is dat maar afwachten.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_198878338
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:48 schreef Steven184 het volgende:
Ik zie Patlef, zelfs met hulp van Specialized, eigenlijk geen 5 mln salaris neerleggen. Plus Flip lijkt echt gelukkig te zijn binnen het team en ook anderen te willen helpen. Met Petro is dat maar afwachten.
Het lijkt me overigens sterk dat hij bij een nieuw contract, welke ploeg dan ook, 5 miljoen gaat krijgen.
pi_198878527
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:01 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het lijkt me overigens sterk dat hij bij een nieuw contract, welke ploeg dan ook, 5 miljoen gaat krijgen.
7.5 bij Israel ofzo
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 6 april 2021 @ 12:28:49 #192
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_198878788
twitter
Put these foolish ambitions to rest.
pi_198878920
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 06:25 schreef TheArt het volgende:

[..]

The Vermoteur is back!
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_198878953
Evenepoel had sowieso nog een contract voor een paar jaar toch?
pi_198879201
Boh, Sagan met de Patbonus, dat kunnen nog leuke jaren worden
pi_198880320
twitter
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:53:51 #197
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_198881177
‘Breaking news’ in het team van Patrick Lefevere. Remco Evenepoel (21) heeft er zijn contract met liefst vijf jaar verlengd. Ook Ronde van Vlaanderen-winnaar Kasper Asgreen zou inmiddels tot een akkoord zijn gekomen. Het geeft aan dat Lefevere wellicht rond is met zijn sponsordeals en de toekomst van zijn ploeg heeft verzekerd. Meer nieuws daarover wordt heel binnenkort verwacht.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_198881206
Vijf jaar :D
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:56:04 #199
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_198881228
quote:
Hele artikel:

‘Breaking news’ in het team van Patrick Lefevere. Remco Evenepoel (21) heeft er zijn contract met liefst vijf jaar verlengd. Ook Ronde van Vlaanderen-winnaar Kasper Asgreen zou inmiddels tot een akkoord zijn gekomen. Het geeft aan dat Lefevere wellicht rond is met zijn sponsordeals en de toekomst van zijn ploeg heeft verzekerd. Meer nieuws daarover wordt heel binnenkort verwacht.

Van een monstertermijn gesproken. Vijf jaar! Daarmee koppelt Evenepoel zijn lot al zeker tot eind 2026 aan zijn huidige team en biedt Lefevere hem rustig de kans om zijn grote doel — het winnen van een grote ronde — te verwezenlijken. Het contract is één van de langstlopende in het huidige WorldTourpeloton. Ook dat van Tadej Pogacar bij UAE werd onlangs opengebroken en verlengd tot eind 2026 maar de verbintenis van de Sloveense Tourwinnaar liep nog tot eind 2024. Chris Froome heeft bij Israel Start-Up Nation een contract van onbepaalde duur. Hij blijft renner, zolang hij dat wil en kan nadien in een andere functie binnen het team aan de slag. Onder meer Wout van Aert (Jumbo-Visma), Giulio Ciccone (Trek-Segafredo), Rudy Molard (Groupama-FDJ) en Maximilian Schachmann (BORA-hansgrohe) liggen slechts vast tot eind 2024.

Lefevere kon zich in de onderhandelingen met Evenepoel beroepen op het zogenaamde ‘right of first refusal’. Dat betekent dat de renner pas mocht vertrekken, wanneer de ploeg zou stoppen of bij een bod van een concurrerend team dat dat van Lefevere overtrof. Meer dan eens werd de Belgische rondetroef in de maanden die aan de deal voorafgingen aan de mouw getrokken door andere WorldTour-ploegen. Zo liepen er concrete aanbiedingen binnen van INEOS Grenadiers (vorig jaar al) en BORA-hansgrohe (recent). Ook Israel Start-Up Nation en Bahrain-Victorious informeerden naar zijn marktprijs. Hoe sluw de verleidingstechnieken soms ook waren, Evenepoel zwichtte niet. Hij liet duidelijk verstaan dat de hechte band met Lefevere en ‘The Wolfpack’ een cruciale rol zou spelen in zijn beslissing en het menselijke/structurele aspect zou primeren op het puur financiële.

Evenepoel vertoeft momenteel op hoogtestage in de Sierra Nevada, waar hij hard werkt aan zijn comeback na zijn zware crash in de Ronde van Lombardije van vorig jaar. Zijn terugkeer in competitie is voorzien voor 8 mei, startdatum van de Ronde van Italië. De intenties van Lefevere (met hem) zijn glashelder. Hij hoopt zijn ‘team van de toekomst’ grotendeels uit te bouwen op de bestaande fundamenten, rond een aantal van zijn boegbeelden en met behoud van zoveel mogelijk mensen uit de huidige staf. Van zijn 30 renners zijn er 26 eind 2021 einde contract.

Naast Evenepoel zou er naar verluidt ook al een akkoord zijn met Ronde van Vlaanderen-winnaar Kasper Asgreen. Wereldkampioen Julian Alaphilippe wordt één van de volgende prioriteiten in de besprekingen. Stuk voor stuk cruciale elementen in het publicitair sterke en aantrekkelijke pakket dat hij zijn sponsors wil aanbieden in het onderhandelen van de nieuwe deals, die Lefevere volgens onze bronnen inmiddels (zo goed als) heeft afgerond.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 6 april 2021 @ 17:54:09 #200
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_198884623
Worden jullie dat gedoe met die wolven ook zo moe?

“A wolf never leaves the pack “ :O
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')