SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik had vorig jaar al een poging gedaan, Toen was het voornamelijk mijn handbalteam dat mij tegen werktequote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dry January doe ik niet aan. Ik ben wel mijn alcoholgebruik aan het afbouwen. Maar dat doe ik al een paar jaar en ik ben dus ook meer gaan bewegen (al dat geloop en gewandel sinds corona) maar afvallen ho maar
Ik drink alleen nog maar af en toe in het weekend; meestal bij wat eten. Zodra we weer naar een kroeg mogen zal dat er wel bijkomen, maar doordeweeks drinken laat ik sowieso achterwege.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dry January doe ik niet aan. Ik ben wel mijn alcoholgebruik aan het afbouwen. Maar dat doe ik al een paar jaar en ik ben dus ook meer gaan bewegen (al dat geloop en gewandel sinds corona) maar afvallen ho maar
Nou aan de portiegrootte zal het niet liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij mij was de grootste verandering het eten en de portie-grootte daarvan. Geen idee hoe (on)gezond die ping-maaltijden zijn.
Ik probeer minder vaak zin te hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik drink alleen nog maar als ik zin heb eigenlijk. Het gebeurt de laatste tijd geregeld dat ik helemaal niet eens aan bier denk op een avond. Dat is tijdenlang wel anders geweest. Ik hou ook alles cijfermatig in de gaten, en ik zet het bespaarde geld opzij. Dat is erg motiverend
Ik hoef maar een woord te zeggen, pingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou aan de portiegrootte zal het niet liggen![]()
caveat is dan weer wel dat je snel geneigd bent om er een toetje achteraan te nemen of zo.
Vandaag al stukken beter dan gisteren hier.quote:
Ja daar hebben we het net over Hansquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoef maar een woord te zeggen, ping
Tip: Ga eten als je zin krijgt om te drinken. Dan gaat het wegquote:
Ja maar dan droog ik uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Ga eten als je zin krijgt om te drinken. Dan gaat het weg
Maar dat zal qua calorie inname dan niet veel helpenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet direct inderdaad. Maar er zijn ook andere redenen om niet of minder te drinkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dat zal qua calorie inname dan niet veel helpen
verbaast me niets dat je niet afvaltquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe staat het met de peukenrokerij?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
ik ben wel blij dat ik ik toen jong was zo drastisch ben gekapt met drank
Ex Breezerballetje?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik beweeg in ieder geval een stuk meer dan jijquote:
Liever een biertje dan een colaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
al 6 maanden en 3 dagenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe staat het met de peukenrokerij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |